Alla kategorier
Alla kategorier
Hur lägger jag till en ny administratör i administrationsverktyget hantera pension?
Detta gör huvudanvändaren i verktyget Hantera Pension online under fliken Användare - Lägg till användare. Om ni inte har någon huvudanvändare kan ni maila Corporate@nordnet.se eller ring tel: 010- 583 35 05 och bli kopplad till våra pensionsspecialister.
Relaterade frågor
- Hur kan bolag göra extra pensionsavsättning innan årsskiftet?
- Jag har fakturafrågor, vem kontaktar jag?
- Kan jag få digital faktura?
- Hur gör vi en extrainbetalning (engångspremie) för en anställd?
- Hur anmäler jag en löneväxling i vår tjänstepensionsplan?
- Hur gör jag vid överlåtelse av ett bolag?
- Hur ändrar jag en befintlig förmånsgrupp?
- Hur ändrar jag lönen för en anställd i vår tjänstepensionsplan längre tillbaka än 12 månader?
- Vilka blanketter ska bifogas när vi ansöker om tjänstepension för våra anställda?
- Hur vet vi att vår tjänstepensionsplan ligger på lagom nivå för våra medarbetare?
- Vilken lön skall ligga till grund för avdragsutrymmet?