Alla kategorier
Alla kategorier
Hur anmäler jag en löneväxling i vår tjänstepensionsplan?
Denna ändring kan du göra på egen hand i verktyget Hantera Pension online genom fliken Anställda - Lägg till anställd (du väljer förmånsgruppen Löneväxling i slutsteget).
Om du saknar användarnamn och lösenord så kan du ringa till vår Företagsservice på 010 583 3505 och få detta. Om ni saknar Hantera Pension, posta antingen in följande handling, eller maila Corporate@nordnet.se. Du kan även ringa oss på 010 583 3505.
Om ni saknar förmånsgruppen löneväxling, maila Corporate@nordnet.se eller ring tel: 010 583 3505 och bli kopplad till våra pensionsspecialister.
Relaterade frågor
- Jag har fakturafrågor, vem kontaktar jag?
- Hur kan bolag göra extra pensionsavsättning innan årsskiftet?
- Hur ansöker vi om Nordnet Hantera?
- Hur gör vi en extrainbetalning (engångspremie) för en anställd?
- Hur lägger jag till en ny administratör i administrationsverktyget hantera pension?
- Vad är en startfond?
- Hur ändrar jag en befintlig förmånsgrupp?
- Hur gör jag vid överlåtelse av ett bolag?
- Hur anmäler jag en sjukdom för sjukförsäkring/premiebefrielseförsäkring?
- Vilka blanketter ska bifogas när vi ansöker om tjänstepension för våra anställda?
- Vad har jag för användarnamn och lösenord till Hantera Pension?