Alla kategorier
Alla kategorier
Kan jag få digital faktura?
Det finns tre sätt att välja mellan för hur ni ska få fakturan:
- Via e-post (e-postadressen anmäls i Hantera Pension enligt bilden nedan). 
- Via fysisk post. 
- Om företaget har Kivra går fakturan dit (vill man ha fakturan till Kivra ska man alltså - inte - anmäla sin e-post). 
Såhär lägger man till e-fakturor i Hantera.
Relaterade frågor
- Jag har fakturafrågor, vem kontaktar jag?
- Hur anmäler jag en sjukdom för sjukförsäkring/premiebefrielseförsäkring?
- Hur kan bolag göra extra pensionsavsättning innan årsskiftet?
- Hur gör vi en extrainbetalning (engångspremie) för en anställd?
- Vad har jag för användarnamn och lösenord till Hantera Pension?
- Hur ändrar jag en befintlig förmånsgrupp?
- Hur vet vi att vår tjänstepensionsplan ligger på lagom nivå för våra medarbetare?
- Hur tecknar jag ett tjänstepensionsavtal?
- Hur gör jag vid överlåtelse av ett bolag?
- Vilka blanketter ska bifogas när vi ansöker om tjänstepension för våra anställda?
- Hur lägger jag upp en ny förmånsgrupp?