Alla kategorier
Alla kategorier
Hur påanmäler jag en nyanställd i vår tjänstepensionsplan?
Denna ändring kan du göra på egen hand i verktyget Hantera Pension online genom fliken Anställda - Lägg till anställd.
Om du saknar användarnamn och lösenord, kan du ringa till vår Företagsservice på telefonnummer 010- 583 35 05 och få detta. Om ni saknar Hantera Pension, posta antingen in följande handling eller maila Corporate@nordnet.se. Du kan även ringa oss på telefonnummer 010- 583 35 05.
Relaterade frågor
- Hur kan bolag göra extra pensionsavsättning innan årsskiftet?
- Jag har fakturafrågor, vem kontaktar jag?
- Hur gör jag vid överlåtelse av ett bolag?
- Hur gör vi en extrainbetalning (engångspremie) för en anställd?
- Kan jag få digital faktura?
- Hur lägger jag till en ny administratör i administrationsverktyget hantera pension?
- Hur ändrar jag en befintlig förmånsgrupp?
- Hur ansöker vi om Nordnet Hantera?
- Vad har jag för användarnamn och lösenord till Hantera Pension?
- Hur anmäler jag en löneväxling i vår tjänstepensionsplan?
- Hur anmäler jag en sjukdom för sjukförsäkring/premiebefrielseförsäkring?