Alla kategorier
Alla kategorier
Hur påanmäler jag en nyanställd i vår tjänstepensionsplan?
Denna ändring kan du göra på egen hand i verktyget Hantera Pension online genom fliken Anställda - Lägg till anställd.
Om du saknar användarnamn och lösenord, kan du ringa till vår Företagsservice på telefonnummer 010- 583 35 05 och få detta. Om ni saknar Hantera Pension, posta antingen in följande handling eller maila Corporate@nordnet.se. Du kan även ringa oss på telefonnummer 010- 583 35 05.
Relaterade frågor
- Hur anmäler jag en sjukdom för sjukförsäkring/premiebefrielseförsäkring?
- Hur kan bolag göra extra pensionsavsättning innan årsskiftet?
- Jag har fakturafrågor, vem kontaktar jag?
- Hur lägger jag till en ny administratör i administrationsverktyget hantera pension?
- Hur gör vi en extrainbetalning (engångspremie) för en anställd?
- Kan jag få digital faktura?
- Hur tecknar jag ett tjänstepensionsavtal?
- Hur ändrar jag en befintlig förmånsgrupp?
- Är tjänstepension avdragsgill eller på annat vis fördelaktigt för bolag?
- Vilka blanketter ska bifogas när vi ansöker om tjänstepension för våra anställda?
- Hur lägger jag upp en ny förmånsgrupp?