Q2-rapport
18 dagar sedan‧35min
0,06 EUR/aktie
Senaste utdelning
3,86 %
Direktavk.
Orderdjup
Nasdaq Helsinki
Antal
Köp
43 445
Sälj
Antal
44 173
Senaste avslut
Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
---|---|---|---|---|
152 | - | - | ||
668 | - | - | ||
944 | - | - | ||
152 | - | - | ||
915 | - | - |
Högst
2,88VWAP
Lägst
2,844OmsättningAntal
0,6 194 551
VWAP
Högst
2,88Lägst
2,844OmsättningAntal
0,6 194 551
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Företagshändelser
Nästa händelse | |
---|---|
2025 Q3-rapport | 30 okt. |
Tidigare händelser | ||
---|---|---|
2025 Q2-rapport | 16 juli | |
2025 Q1-rapport | 29 apr. | |
2024 Årsstämma | 27 mars | |
2024 Q4-rapport | 13 feb. | |
2024 Q3-rapport | 29 okt. 2024 |
Data hämtas från Millistream, Quartr
Kunder har även besökt
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- 20 juli·IAU-publikationen skyller ensidigt på arbetsgivaren, men glömmer helt bort arbetstagarens ansvar. Finnairs statliga ägande skyddade båda parter från risk, och de anställda hade också möjlighet att bromsa. Tolkningstvisten var inte ogrundad, och medlaren har rätt att bedöma situationen. Publikationens ton är barnsligt anklagande och dämpar en innehållsrik diskussion.
- 18 juli·Omsättning runt 3 miljarder. Knappt lönsamt, trots att det har tänder, asiatiska kopplingar, för närvarande i ett rabattläge på grund av kriget. Börsvärde 0,6 miljarder, eller 20 % av omsättningen. Företaget har inte varit någon stor succé, men kan någon berätta för mig vad anledningen är till att man underskattar Finnairs potential så mycket. Eller säga att aktien är dyr? 😁 Förlorade pengar suger?20 juli·Ständiga problem med strejker som har inträffat ofta under de senaste åren och allt sämre service med stigande biljettpriser är inte bra för att få folk att välja dig framför andra flygbolag.
- 17 juli·Flightrights utnämning till "värsta flygbolaget i Europa" för Finnair baseras enbart på förseningar och kompensationsvilja, inte service, säkerhet eller övergripande kvalitet. Pressen hyllar det med rubriker, men nämner inte att Finnair, enligt exempelvis Skytrax och andra internationella bedömningar, fortfarande rankas högt.20 juli·Servicen med tanke på prisklassen Finnair befinner sig i är ganska dålig, annars är den okej.20 juli·Enligt min mening är Finnairs service i världsklass. Jag har flugit med de flesta större flygbolagen och inget har hittills kunnat jämföras med kundservicen och sittkomforten ombord. Jag pratar om ekonomiklass. Premium Economy är också mycket bra för sitt pris på Finnair.
- 16 juli·-8 %… jag var ju sa det 🤷🏼♀️
- 16 juli·Jag tror inte att Finnair kommer att prestera bra så länge det ryska luftrummet förblir stängt. Det luftrummet är strategiskt avgörande för Finnairs långdistansrutter till Asien, det brukade ge dem en tids- och kostnadsfördel gentemot konkurrenterna. Utan det blir flygtiderna längre, bränslekostnaderna högre och deras unika geografiska fördel går förlorad.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Q2-rapport
18 dagar sedan‧35min
0,06 EUR/aktie
Senaste utdelning
3,86 %
Direktavk.
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- 20 juli·IAU-publikationen skyller ensidigt på arbetsgivaren, men glömmer helt bort arbetstagarens ansvar. Finnairs statliga ägande skyddade båda parter från risk, och de anställda hade också möjlighet att bromsa. Tolkningstvisten var inte ogrundad, och medlaren har rätt att bedöma situationen. Publikationens ton är barnsligt anklagande och dämpar en innehållsrik diskussion.
- 18 juli·Omsättning runt 3 miljarder. Knappt lönsamt, trots att det har tänder, asiatiska kopplingar, för närvarande i ett rabattläge på grund av kriget. Börsvärde 0,6 miljarder, eller 20 % av omsättningen. Företaget har inte varit någon stor succé, men kan någon berätta för mig vad anledningen är till att man underskattar Finnairs potential så mycket. Eller säga att aktien är dyr? 😁 Förlorade pengar suger?20 juli·Ständiga problem med strejker som har inträffat ofta under de senaste åren och allt sämre service med stigande biljettpriser är inte bra för att få folk att välja dig framför andra flygbolag.
- 17 juli·Flightrights utnämning till "värsta flygbolaget i Europa" för Finnair baseras enbart på förseningar och kompensationsvilja, inte service, säkerhet eller övergripande kvalitet. Pressen hyllar det med rubriker, men nämner inte att Finnair, enligt exempelvis Skytrax och andra internationella bedömningar, fortfarande rankas högt.20 juli·Servicen med tanke på prisklassen Finnair befinner sig i är ganska dålig, annars är den okej.20 juli·Enligt min mening är Finnairs service i världsklass. Jag har flugit med de flesta större flygbolagen och inget har hittills kunnat jämföras med kundservicen och sittkomforten ombord. Jag pratar om ekonomiklass. Premium Economy är också mycket bra för sitt pris på Finnair.
- 16 juli·-8 %… jag var ju sa det 🤷🏼♀️
- 16 juli·Jag tror inte att Finnair kommer att prestera bra så länge det ryska luftrummet förblir stängt. Det luftrummet är strategiskt avgörande för Finnairs långdistansrutter till Asien, det brukade ge dem en tids- och kostnadsfördel gentemot konkurrenterna. Utan det blir flygtiderna längre, bränslekostnaderna högre och deras unika geografiska fördel går förlorad.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Nasdaq Helsinki
Antal
Köp
43 445
Sälj
Antal
44 173
Senaste avslut
Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
---|---|---|---|---|
152 | - | - | ||
668 | - | - | ||
944 | - | - | ||
152 | - | - | ||
915 | - | - |
Högst
2,88VWAP
Lägst
2,844OmsättningAntal
0,6 194 551
VWAP
Högst
2,88Lägst
2,844OmsättningAntal
0,6 194 551
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Kunder har även besökt
Företagshändelser
Nästa händelse | |
---|---|
2025 Q3-rapport | 30 okt. |
Tidigare händelser | ||
---|---|---|
2025 Q2-rapport | 16 juli | |
2025 Q1-rapport | 29 apr. | |
2024 Årsstämma | 27 mars | |
2024 Q4-rapport | 13 feb. | |
2024 Q3-rapport | 29 okt. 2024 |
Data hämtas från Millistream, Quartr
Q2-rapport
18 dagar sedan‧35min
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
Nästa händelse | |
---|---|
2025 Q3-rapport | 30 okt. |
Tidigare händelser | ||
---|---|---|
2025 Q2-rapport | 16 juli | |
2025 Q1-rapport | 29 apr. | |
2024 Årsstämma | 27 mars | |
2024 Q4-rapport | 13 feb. | |
2024 Q3-rapport | 29 okt. 2024 |
Data hämtas från Millistream, Quartr
0,06 EUR/aktie
Senaste utdelning
3,86 %
Direktavk.
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- 20 juli·IAU-publikationen skyller ensidigt på arbetsgivaren, men glömmer helt bort arbetstagarens ansvar. Finnairs statliga ägande skyddade båda parter från risk, och de anställda hade också möjlighet att bromsa. Tolkningstvisten var inte ogrundad, och medlaren har rätt att bedöma situationen. Publikationens ton är barnsligt anklagande och dämpar en innehållsrik diskussion.
- 18 juli·Omsättning runt 3 miljarder. Knappt lönsamt, trots att det har tänder, asiatiska kopplingar, för närvarande i ett rabattläge på grund av kriget. Börsvärde 0,6 miljarder, eller 20 % av omsättningen. Företaget har inte varit någon stor succé, men kan någon berätta för mig vad anledningen är till att man underskattar Finnairs potential så mycket. Eller säga att aktien är dyr? 😁 Förlorade pengar suger?20 juli·Ständiga problem med strejker som har inträffat ofta under de senaste åren och allt sämre service med stigande biljettpriser är inte bra för att få folk att välja dig framför andra flygbolag.
- 17 juli·Flightrights utnämning till "värsta flygbolaget i Europa" för Finnair baseras enbart på förseningar och kompensationsvilja, inte service, säkerhet eller övergripande kvalitet. Pressen hyllar det med rubriker, men nämner inte att Finnair, enligt exempelvis Skytrax och andra internationella bedömningar, fortfarande rankas högt.20 juli·Servicen med tanke på prisklassen Finnair befinner sig i är ganska dålig, annars är den okej.20 juli·Enligt min mening är Finnairs service i världsklass. Jag har flugit med de flesta större flygbolagen och inget har hittills kunnat jämföras med kundservicen och sittkomforten ombord. Jag pratar om ekonomiklass. Premium Economy är också mycket bra för sitt pris på Finnair.
- 16 juli·-8 %… jag var ju sa det 🤷🏼♀️
- 16 juli·Jag tror inte att Finnair kommer att prestera bra så länge det ryska luftrummet förblir stängt. Det luftrummet är strategiskt avgörande för Finnairs långdistansrutter till Asien, det brukade ge dem en tids- och kostnadsfördel gentemot konkurrenterna. Utan det blir flygtiderna längre, bränslekostnaderna högre och deras unika geografiska fördel går förlorad.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Nasdaq Helsinki
Antal
Köp
43 445
Sälj
Antal
44 173
Senaste avslut
Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
---|---|---|---|---|
152 | - | - | ||
668 | - | - | ||
944 | - | - | ||
152 | - | - | ||
915 | - | - |
Högst
2,88VWAP
Lägst
2,844OmsättningAntal
0,6 194 551
VWAP
Högst
2,88Lägst
2,844OmsättningAntal
0,6 194 551
Mäklarstatistik
Ingen data hittades