Q1-rapport
50 dagar sedan‧28min
0,06 EUR/aktie
Senaste utdelning
4,19 %
Direktavk.
Orderdjup
Antal
Köp
444
Sälj
Antal
12
Senaste avslut
Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
---|---|---|---|---|
180 | - | - | ||
10 | - | - | ||
300 | - | - | ||
9 | - | - | ||
159 | - | - |
Högst
2,692VWAP
Lägst
2,622OmsättningAntal
0,3 Mundefined130 456
VWAP
Högst
2,692Lägst
2,622OmsättningAntal
0,3 Mundefined130 456
Mäklarstatistik
Mest köpt
Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Anonym | 159 697 | 159 697 | 0 | 0 |
Mest sålt
Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Anonym | 159 697 | 159 697 | 0 | 0 |
Företagshändelser
Nästa händelse | |
---|---|
2025 Q2-rapport | 16 juli |
Tidigare händelser | ||
---|---|---|
2025 Q1-rapport | 29 apr. | |
2024 Årsstämma | 27 mars | |
2024 Q4-rapport | 13 feb. | |
2024 Q3-rapport | 29 okt. 2024 | |
2024 Q2-rapport | 19 juli 2024 |
Data hämtas från Millistream, Quartr
Kunder har även besökt
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- för 4 tim sedan·AY-kommunister är ansvariga för hela Finnair-röran. Ryktet... ett gott sådant, har varit borta i åratal.för 2 tim sedan·I sitt pressmeddelande som publicerades den 14 juni har Palta skyllt orsakerna till och konsekvenserna av arbetstvisten gällande flygtransporttjänster enbart på arbetstagarsidan. Arbetsmarknadskonflikten gäller hur de löneökningar som inte genomfördes 2021 och 2022 ska beaktas så att avtalssektorn kan nå den så kallade generallinjen igen. Parterna har förhandlat sedan januari för att lösa denna fråga, så det är inte ovanligt att lägga fram ett relaterat förslag till motparten för att lösa arbetsmarknadskonflikten. Att söka en kompromiss i en arbetsmarknadskonflikt bör inte offras offentligt, som Palta gör för närvarande. Ekonomiskt sett är arbetsmarknadskonflikten av samma omfattning som att Finnair betalar sina VD-incitamentsbonusar utöver grundlönen. Vid bolagsstämman som hölls under kollektivavtalsförhandlingarna höjdes VD:ns incitamentsbonusar till 200 procent av grundlönen istället för de tidigare 120 procenten. När VD:ns rena incitamentsbonusar höjs till en nivå som skulle möjliggöra att en arbetskonflikt löses med motsvarande summa pengar, är det en principfråga, där samma kaka delas mellan olika parter med helt olika kriterier. Finnairs VD står inte utanför arbetskonflikten, utan snarare i dess centrum. Som styrelseordförande för Palta bestämmer han också över arbetsgivarföreningens ställning i en enskild arbetskonflikt. Mot bakgrund av detta ökar Paltas tillkännagivande om att anställda som arbetar inom flygtransporttjänster ska ha rätt till samma löneökningsnivå i denna omgång som andra finska anställda – oavsett tidigare beslut – konfrontationen och förlänger bara arbetskonflikten. För anställda är arbetskonflikten en ekonomisk fråga. Om de löneökningar som inte genomfördes 2021 och 2022 inte alls beaktas i den kommande avtalsperioden, utan genomförs på det sätt som Palta kräver, kommer de anställdas reala inkomster att förbli 4–5 % lägre än 2020, förutsatt att den allmänna löneutvecklingen matchar prisökningen under den kommande avtalsperioden.
- för 6 tim sedan·Finns det inget sätt att kontrollera dessa AY-KOMMUNISTER i Finland, omväxlande någon kommunistisk AY-block som förstör företagets utveckling? De sågar av sina egna grenar i den fritänkande verksamheten. AY-rörelsen borde förbjudas enligt lag... Finnair skulle ha flugit till höga vingar, nu måste det sänkas igen på grund av dessa giriga dårar. Statens ägarstyrningsminister är en komplett dvärg! Hela ägarstyrningen är ett skämt, de höjer bara mötesarvoden utan att göra någonting. "Timmens tåg" Stackars stackars föräldralösa. Bettet kommer att förstöra resten. Jag har investerat och trott på Finnair och varje gång jag flyger väljer jag ett säkert inrikesflygbolag.för 2 tim sedan·I sitt pressmeddelande som publicerades den 14 juni har Palta skyllt orsakerna till och konsekvenserna av arbetstvisten gällande flygtransporttjänster enbart på arbetstagarsidan. Arbetsmarknadskonflikten gäller hur de löneökningar som inte genomfördes 2021 och 2022 ska beaktas så att avtalssektorn kan nå den så kallade generallinjen igen. Parterna har förhandlat sedan januari för att lösa denna fråga, så det är inte ovanligt att lägga fram ett relaterat förslag till motparten för att lösa arbetsmarknadskonflikten. Att söka en kompromiss i en arbetsmarknadskonflikt bör inte offras offentligt, som Palta gör för närvarande. Ekonomiskt sett är arbetsmarknadskonflikten av samma omfattning som att Finnair betalar sina VD-incitamentsbonusar utöver grundlönen. Vid bolagsstämman som hölls under kollektivavtalsförhandlingarna höjdes VD:ns incitamentsbonusar till 200 procent av grundlönen istället för de tidigare 120 procenten. När VD:ns rena incitamentsbonusar höjs till en nivå som skulle möjliggöra att en arbetskonflikt löses med motsvarande summa pengar, är det en principfråga, där samma kaka delas mellan olika parter med helt olika kriterier. Finnairs VD står inte utanför arbetskonflikten, utan snarare i dess centrum. Som styrelseordförande för Palta bestämmer han också över arbetsgivarföreningens ställning i en enskild arbetskonflikt. Mot bakgrund av detta ökar Paltas tillkännagivande om att anställda som arbetar inom flygtransporttjänster ska ha rätt till samma löneökningsnivå i denna omgång som andra finska anställda – oavsett tidigare beslut – konfrontationen och förlänger bara arbetskonflikten. För anställda är arbetskonflikten en ekonomisk fråga. Om de löneökningar som inte genomfördes 2021 och 2022 inte alls beaktas i den kommande avtalsperioden, utan genomförs på det sätt som Palta kräver, kommer de anställdas reala inkomster att förbli 4–5 % lägre än 2020, förutsatt att den allmänna löneutvecklingen matchar prisökningen under den kommande avtalsperioden.
- för 2 dagar sedan·https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2bc34cd9-99eb-46f6-8045-8b461291be41 Finnairs kundtjänst föreställde sig att de även kunde åberopa flygsäkerhet på marken när kunden försökte få service. Jag förstår att man inte kan förtydliga något extra på planet, men det är säkert att förtydliga saker på marken. Denna andra kundtjänstrepresentant skulle ha hanterat ärendet, men den första kundtjänstrepresentanten var arg över situationen när kunden skulle få service. Det skulle vara konstigt om kunden fick service.för 1 dag sedan·Av någon anledning har Finnairs genomsnittliga ålder inte laddats upp till den här listan som gjordes 12/2024. Dessa 10 flygbolag har de äldsta flygplanen Delta (17 år) Air Canada (14,2 år) United Airlines (14,1 år) British Airways (13,2 år) Air France (12,6 år) Lufthansa (11,5 år) Southwest Airlines (11,5 år) KLM (10,7 år) American Airlines (10,3 år) Qantas (9,7 år)
- 13 juni·Varför ingriper inte statsägaren och fördömer militära aggressioner som hotar flygtrafiken och överdrifter som förvärrar den internationella situationen? Borde ministern för ägarstyrning ta ett beslut snart?
- 12 juni·Var är ministern för statlig ägarstyrning? Ur investerarperspektiv är statens ägare bra, men dessa politiska clowner är fullständigt värdelösa. Vi har inte ens hört det första uttalandet från ministern för ägarstyrning. Vi har ingen stat som inte tar hand om sina investeringar. Alla är Tuppurais, hela bunten!för 6 tim sedan·Finland är en fickklubb av feta och uppsvällda AY-kommers för dig och mig!. Finansministeriet hotar! utan att få något gjort. Ägarkontrollministern på noll. Ja, Orpos grupp är som ett förbannat stackars träsk. Finland förstörs och bra företag lider av AY-rörelsens och Demokraternas intriger.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Q1-rapport
50 dagar sedan‧28min
0,06 EUR/aktie
Senaste utdelning
4,19 %
Direktavk.
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- för 4 tim sedan·AY-kommunister är ansvariga för hela Finnair-röran. Ryktet... ett gott sådant, har varit borta i åratal.för 2 tim sedan·I sitt pressmeddelande som publicerades den 14 juni har Palta skyllt orsakerna till och konsekvenserna av arbetstvisten gällande flygtransporttjänster enbart på arbetstagarsidan. Arbetsmarknadskonflikten gäller hur de löneökningar som inte genomfördes 2021 och 2022 ska beaktas så att avtalssektorn kan nå den så kallade generallinjen igen. Parterna har förhandlat sedan januari för att lösa denna fråga, så det är inte ovanligt att lägga fram ett relaterat förslag till motparten för att lösa arbetsmarknadskonflikten. Att söka en kompromiss i en arbetsmarknadskonflikt bör inte offras offentligt, som Palta gör för närvarande. Ekonomiskt sett är arbetsmarknadskonflikten av samma omfattning som att Finnair betalar sina VD-incitamentsbonusar utöver grundlönen. Vid bolagsstämman som hölls under kollektivavtalsförhandlingarna höjdes VD:ns incitamentsbonusar till 200 procent av grundlönen istället för de tidigare 120 procenten. När VD:ns rena incitamentsbonusar höjs till en nivå som skulle möjliggöra att en arbetskonflikt löses med motsvarande summa pengar, är det en principfråga, där samma kaka delas mellan olika parter med helt olika kriterier. Finnairs VD står inte utanför arbetskonflikten, utan snarare i dess centrum. Som styrelseordförande för Palta bestämmer han också över arbetsgivarföreningens ställning i en enskild arbetskonflikt. Mot bakgrund av detta ökar Paltas tillkännagivande om att anställda som arbetar inom flygtransporttjänster ska ha rätt till samma löneökningsnivå i denna omgång som andra finska anställda – oavsett tidigare beslut – konfrontationen och förlänger bara arbetskonflikten. För anställda är arbetskonflikten en ekonomisk fråga. Om de löneökningar som inte genomfördes 2021 och 2022 inte alls beaktas i den kommande avtalsperioden, utan genomförs på det sätt som Palta kräver, kommer de anställdas reala inkomster att förbli 4–5 % lägre än 2020, förutsatt att den allmänna löneutvecklingen matchar prisökningen under den kommande avtalsperioden.
- för 6 tim sedan·Finns det inget sätt att kontrollera dessa AY-KOMMUNISTER i Finland, omväxlande någon kommunistisk AY-block som förstör företagets utveckling? De sågar av sina egna grenar i den fritänkande verksamheten. AY-rörelsen borde förbjudas enligt lag... Finnair skulle ha flugit till höga vingar, nu måste det sänkas igen på grund av dessa giriga dårar. Statens ägarstyrningsminister är en komplett dvärg! Hela ägarstyrningen är ett skämt, de höjer bara mötesarvoden utan att göra någonting. "Timmens tåg" Stackars stackars föräldralösa. Bettet kommer att förstöra resten. Jag har investerat och trott på Finnair och varje gång jag flyger väljer jag ett säkert inrikesflygbolag.för 2 tim sedan·I sitt pressmeddelande som publicerades den 14 juni har Palta skyllt orsakerna till och konsekvenserna av arbetstvisten gällande flygtransporttjänster enbart på arbetstagarsidan. Arbetsmarknadskonflikten gäller hur de löneökningar som inte genomfördes 2021 och 2022 ska beaktas så att avtalssektorn kan nå den så kallade generallinjen igen. Parterna har förhandlat sedan januari för att lösa denna fråga, så det är inte ovanligt att lägga fram ett relaterat förslag till motparten för att lösa arbetsmarknadskonflikten. Att söka en kompromiss i en arbetsmarknadskonflikt bör inte offras offentligt, som Palta gör för närvarande. Ekonomiskt sett är arbetsmarknadskonflikten av samma omfattning som att Finnair betalar sina VD-incitamentsbonusar utöver grundlönen. Vid bolagsstämman som hölls under kollektivavtalsförhandlingarna höjdes VD:ns incitamentsbonusar till 200 procent av grundlönen istället för de tidigare 120 procenten. När VD:ns rena incitamentsbonusar höjs till en nivå som skulle möjliggöra att en arbetskonflikt löses med motsvarande summa pengar, är det en principfråga, där samma kaka delas mellan olika parter med helt olika kriterier. Finnairs VD står inte utanför arbetskonflikten, utan snarare i dess centrum. Som styrelseordförande för Palta bestämmer han också över arbetsgivarföreningens ställning i en enskild arbetskonflikt. Mot bakgrund av detta ökar Paltas tillkännagivande om att anställda som arbetar inom flygtransporttjänster ska ha rätt till samma löneökningsnivå i denna omgång som andra finska anställda – oavsett tidigare beslut – konfrontationen och förlänger bara arbetskonflikten. För anställda är arbetskonflikten en ekonomisk fråga. Om de löneökningar som inte genomfördes 2021 och 2022 inte alls beaktas i den kommande avtalsperioden, utan genomförs på det sätt som Palta kräver, kommer de anställdas reala inkomster att förbli 4–5 % lägre än 2020, förutsatt att den allmänna löneutvecklingen matchar prisökningen under den kommande avtalsperioden.
- för 2 dagar sedan·https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2bc34cd9-99eb-46f6-8045-8b461291be41 Finnairs kundtjänst föreställde sig att de även kunde åberopa flygsäkerhet på marken när kunden försökte få service. Jag förstår att man inte kan förtydliga något extra på planet, men det är säkert att förtydliga saker på marken. Denna andra kundtjänstrepresentant skulle ha hanterat ärendet, men den första kundtjänstrepresentanten var arg över situationen när kunden skulle få service. Det skulle vara konstigt om kunden fick service.för 1 dag sedan·Av någon anledning har Finnairs genomsnittliga ålder inte laddats upp till den här listan som gjordes 12/2024. Dessa 10 flygbolag har de äldsta flygplanen Delta (17 år) Air Canada (14,2 år) United Airlines (14,1 år) British Airways (13,2 år) Air France (12,6 år) Lufthansa (11,5 år) Southwest Airlines (11,5 år) KLM (10,7 år) American Airlines (10,3 år) Qantas (9,7 år)
- 13 juni·Varför ingriper inte statsägaren och fördömer militära aggressioner som hotar flygtrafiken och överdrifter som förvärrar den internationella situationen? Borde ministern för ägarstyrning ta ett beslut snart?
- 12 juni·Var är ministern för statlig ägarstyrning? Ur investerarperspektiv är statens ägare bra, men dessa politiska clowner är fullständigt värdelösa. Vi har inte ens hört det första uttalandet från ministern för ägarstyrning. Vi har ingen stat som inte tar hand om sina investeringar. Alla är Tuppurais, hela bunten!för 6 tim sedan·Finland är en fickklubb av feta och uppsvällda AY-kommers för dig och mig!. Finansministeriet hotar! utan att få något gjort. Ägarkontrollministern på noll. Ja, Orpos grupp är som ett förbannat stackars träsk. Finland förstörs och bra företag lider av AY-rörelsens och Demokraternas intriger.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
444
Sälj
Antal
12
Senaste avslut
Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
---|---|---|---|---|
180 | - | - | ||
10 | - | - | ||
300 | - | - | ||
9 | - | - | ||
159 | - | - |
Högst
2,692VWAP
Lägst
2,622OmsättningAntal
0,3 Mundefined130 456
VWAP
Högst
2,692Lägst
2,622OmsättningAntal
0,3 Mundefined130 456
Mäklarstatistik
Mest köpt
Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Anonym | 159 697 | 159 697 | 0 | 0 |
Mest sålt
Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Anonym | 159 697 | 159 697 | 0 | 0 |
Kunder har även besökt
Företagshändelser
Nästa händelse | |
---|---|
2025 Q2-rapport | 16 juli |
Tidigare händelser | ||
---|---|---|
2025 Q1-rapport | 29 apr. | |
2024 Årsstämma | 27 mars | |
2024 Q4-rapport | 13 feb. | |
2024 Q3-rapport | 29 okt. 2024 | |
2024 Q2-rapport | 19 juli 2024 |
Data hämtas från Millistream, Quartr
Q1-rapport
50 dagar sedan‧28min
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
Nästa händelse | |
---|---|
2025 Q2-rapport | 16 juli |
Tidigare händelser | ||
---|---|---|
2025 Q1-rapport | 29 apr. | |
2024 Årsstämma | 27 mars | |
2024 Q4-rapport | 13 feb. | |
2024 Q3-rapport | 29 okt. 2024 | |
2024 Q2-rapport | 19 juli 2024 |
Data hämtas från Millistream, Quartr
0,06 EUR/aktie
Senaste utdelning
4,19 %
Direktavk.
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- för 4 tim sedan·AY-kommunister är ansvariga för hela Finnair-röran. Ryktet... ett gott sådant, har varit borta i åratal.för 2 tim sedan·I sitt pressmeddelande som publicerades den 14 juni har Palta skyllt orsakerna till och konsekvenserna av arbetstvisten gällande flygtransporttjänster enbart på arbetstagarsidan. Arbetsmarknadskonflikten gäller hur de löneökningar som inte genomfördes 2021 och 2022 ska beaktas så att avtalssektorn kan nå den så kallade generallinjen igen. Parterna har förhandlat sedan januari för att lösa denna fråga, så det är inte ovanligt att lägga fram ett relaterat förslag till motparten för att lösa arbetsmarknadskonflikten. Att söka en kompromiss i en arbetsmarknadskonflikt bör inte offras offentligt, som Palta gör för närvarande. Ekonomiskt sett är arbetsmarknadskonflikten av samma omfattning som att Finnair betalar sina VD-incitamentsbonusar utöver grundlönen. Vid bolagsstämman som hölls under kollektivavtalsförhandlingarna höjdes VD:ns incitamentsbonusar till 200 procent av grundlönen istället för de tidigare 120 procenten. När VD:ns rena incitamentsbonusar höjs till en nivå som skulle möjliggöra att en arbetskonflikt löses med motsvarande summa pengar, är det en principfråga, där samma kaka delas mellan olika parter med helt olika kriterier. Finnairs VD står inte utanför arbetskonflikten, utan snarare i dess centrum. Som styrelseordförande för Palta bestämmer han också över arbetsgivarföreningens ställning i en enskild arbetskonflikt. Mot bakgrund av detta ökar Paltas tillkännagivande om att anställda som arbetar inom flygtransporttjänster ska ha rätt till samma löneökningsnivå i denna omgång som andra finska anställda – oavsett tidigare beslut – konfrontationen och förlänger bara arbetskonflikten. För anställda är arbetskonflikten en ekonomisk fråga. Om de löneökningar som inte genomfördes 2021 och 2022 inte alls beaktas i den kommande avtalsperioden, utan genomförs på det sätt som Palta kräver, kommer de anställdas reala inkomster att förbli 4–5 % lägre än 2020, förutsatt att den allmänna löneutvecklingen matchar prisökningen under den kommande avtalsperioden.
- för 6 tim sedan·Finns det inget sätt att kontrollera dessa AY-KOMMUNISTER i Finland, omväxlande någon kommunistisk AY-block som förstör företagets utveckling? De sågar av sina egna grenar i den fritänkande verksamheten. AY-rörelsen borde förbjudas enligt lag... Finnair skulle ha flugit till höga vingar, nu måste det sänkas igen på grund av dessa giriga dårar. Statens ägarstyrningsminister är en komplett dvärg! Hela ägarstyrningen är ett skämt, de höjer bara mötesarvoden utan att göra någonting. "Timmens tåg" Stackars stackars föräldralösa. Bettet kommer att förstöra resten. Jag har investerat och trott på Finnair och varje gång jag flyger väljer jag ett säkert inrikesflygbolag.för 2 tim sedan·I sitt pressmeddelande som publicerades den 14 juni har Palta skyllt orsakerna till och konsekvenserna av arbetstvisten gällande flygtransporttjänster enbart på arbetstagarsidan. Arbetsmarknadskonflikten gäller hur de löneökningar som inte genomfördes 2021 och 2022 ska beaktas så att avtalssektorn kan nå den så kallade generallinjen igen. Parterna har förhandlat sedan januari för att lösa denna fråga, så det är inte ovanligt att lägga fram ett relaterat förslag till motparten för att lösa arbetsmarknadskonflikten. Att söka en kompromiss i en arbetsmarknadskonflikt bör inte offras offentligt, som Palta gör för närvarande. Ekonomiskt sett är arbetsmarknadskonflikten av samma omfattning som att Finnair betalar sina VD-incitamentsbonusar utöver grundlönen. Vid bolagsstämman som hölls under kollektivavtalsförhandlingarna höjdes VD:ns incitamentsbonusar till 200 procent av grundlönen istället för de tidigare 120 procenten. När VD:ns rena incitamentsbonusar höjs till en nivå som skulle möjliggöra att en arbetskonflikt löses med motsvarande summa pengar, är det en principfråga, där samma kaka delas mellan olika parter med helt olika kriterier. Finnairs VD står inte utanför arbetskonflikten, utan snarare i dess centrum. Som styrelseordförande för Palta bestämmer han också över arbetsgivarföreningens ställning i en enskild arbetskonflikt. Mot bakgrund av detta ökar Paltas tillkännagivande om att anställda som arbetar inom flygtransporttjänster ska ha rätt till samma löneökningsnivå i denna omgång som andra finska anställda – oavsett tidigare beslut – konfrontationen och förlänger bara arbetskonflikten. För anställda är arbetskonflikten en ekonomisk fråga. Om de löneökningar som inte genomfördes 2021 och 2022 inte alls beaktas i den kommande avtalsperioden, utan genomförs på det sätt som Palta kräver, kommer de anställdas reala inkomster att förbli 4–5 % lägre än 2020, förutsatt att den allmänna löneutvecklingen matchar prisökningen under den kommande avtalsperioden.
- för 2 dagar sedan·https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2bc34cd9-99eb-46f6-8045-8b461291be41 Finnairs kundtjänst föreställde sig att de även kunde åberopa flygsäkerhet på marken när kunden försökte få service. Jag förstår att man inte kan förtydliga något extra på planet, men det är säkert att förtydliga saker på marken. Denna andra kundtjänstrepresentant skulle ha hanterat ärendet, men den första kundtjänstrepresentanten var arg över situationen när kunden skulle få service. Det skulle vara konstigt om kunden fick service.för 1 dag sedan·Av någon anledning har Finnairs genomsnittliga ålder inte laddats upp till den här listan som gjordes 12/2024. Dessa 10 flygbolag har de äldsta flygplanen Delta (17 år) Air Canada (14,2 år) United Airlines (14,1 år) British Airways (13,2 år) Air France (12,6 år) Lufthansa (11,5 år) Southwest Airlines (11,5 år) KLM (10,7 år) American Airlines (10,3 år) Qantas (9,7 år)
- 13 juni·Varför ingriper inte statsägaren och fördömer militära aggressioner som hotar flygtrafiken och överdrifter som förvärrar den internationella situationen? Borde ministern för ägarstyrning ta ett beslut snart?
- 12 juni·Var är ministern för statlig ägarstyrning? Ur investerarperspektiv är statens ägare bra, men dessa politiska clowner är fullständigt värdelösa. Vi har inte ens hört det första uttalandet från ministern för ägarstyrning. Vi har ingen stat som inte tar hand om sina investeringar. Alla är Tuppurais, hela bunten!för 6 tim sedan·Finland är en fickklubb av feta och uppsvällda AY-kommers för dig och mig!. Finansministeriet hotar! utan att få något gjort. Ägarkontrollministern på noll. Ja, Orpos grupp är som ett förbannat stackars träsk. Finland förstörs och bra företag lider av AY-rörelsens och Demokraternas intriger.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
444
Sälj
Antal
12
Senaste avslut
Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
---|---|---|---|---|
180 | - | - | ||
10 | - | - | ||
300 | - | - | ||
9 | - | - | ||
159 | - | - |
Högst
2,692VWAP
Lägst
2,622OmsättningAntal
0,3 Mundefined130 456
VWAP
Högst
2,692Lägst
2,622OmsättningAntal
0,3 Mundefined130 456
Mäklarstatistik
Mest köpt
Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Anonym | 159 697 | 159 697 | 0 | 0 |
Mest sålt
Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Anonym | 159 697 | 159 697 | 0 | 0 |