Hej! Vad kan vi hjälpa dig med?
Vanliga frågor i "Tjänstepension - arbetsgivare"
- Hur anmäler jag en sjukdom för sjukförsäkring/premiebefrielseförsäkring?
- Jag har fakturafrågor, vem kontaktar jag?
- Vad har jag för användarnamn och lösenord till Hantera Pension?
- Kan jag få digital faktura?
- Hur byter jag förmånsgrupp för anställd?
- Hur gör vi en extrainbetalning (engångspremie) för en anställd?
- Hur beställer jag en extrafaktura / engångsfaktura / engångsbetalning?
- Hur kan bolag göra extra pensionsavsättning innan årsskiftet? (köpa ikapp)
- Hur lägger jag till en ny administratör i administrationsverktyget hantera pension?
- Hur ändrar jag en befintlig förmånsgrupp?
- Visa fler vanliga frågor
- (558)Alla kategorier
- (12)Courtage & avgifter
- (24)Deklaration 2022
- (14)Flytta sparande
- (129)Handel & värdepapper
- (16)Inloggning & säkerhet
- (35)Insättningar & uttag
- (53)IPO & företagshändelser
- (29)Nordnet Markets
- (84)Ny kund & konton
- (25)Övrigt
- (92)Pension
- (47)Ränta & belåning
- (34)Skatt & deklaration