Hej! Vad kan vi hjälpa dig med?
Vanliga frågor i "Tjänstepension - arbetsgivare"
- Hur kan bolag göra extra pensionsavsättning innan årsskiftet? (köpa ikapp)
- Hur anmäler jag en sjukdom för sjukförsäkring/premiebefrielseförsäkring?
- Hur lägger jag till en ny administratör i administrationsverktyget hantera pension?
- Jag har fakturafrågor, vem kontaktar jag?
- Hur gör vi en extrainbetalning (engångspremie) för en anställd?
- Hur ändrar jag en befintlig förmånsgrupp?
- Kan jag få digital faktura?
- Hur beställer jag en extrafaktura / engångsfaktura / engångsbetalning?
- Vad har jag för användarnamn och lösenord till Hantera Pension?
- Hur byter jag förmånsgrupp för anställd?
- Visa fler vanliga frågor
- (552)Alla kategorier
- (11)Courtage & avgifter
- (16)Flytta sparande
- (147)Handel & värdepapper
- (14)Inloggning & säkerhet
- (31)Insättningar & uttag
- (52)IPO & företagshändelser
- (29)Nordnet Markets
- (78)Ny kund & konton
- (25)Övrigt
- (88)Pension
- (49)Ränta & belåning
- (32)Skatt & deklaration