Alla kategorier
Alla kategorier
Hur påanmäler jag en tidigare anställd i hantera pension?
Detta går för tillfället inte, utan görs antingen via att posta in en personallista (se länk) eller med BankID signering via er kundansvarige.
Relaterade frågor
- Hur anmäler jag en sjukdom för sjukförsäkring/premiebefrielseförsäkring?
- Hur gör jag vid överlåtelse av ett bolag?
- Våra anställda är inte intresserade av att aktivt placera sin tjänstepension i aktier eller fonder - vad händer med deras pengar?
- Hur faktureras företaget för Nordnet Tjänstepension?
- Kan jag få digital faktura?
- Hur får jag fram underlag för särskild löneskatt?
- Är tjänstepension avdragsgill eller på annat vis fördelaktigt för bolag?
- Hur ändrar jag lönen för en anställd i vår tjänstepensionsplan längre tillbaka än 12 månader?
- Hur lägger jag till en ny administratör i administrationsverktyget hantera pension?
- Jag har fakturafrågor, vem kontaktar jag?
- Hur kan bolag göra extra pensionsavsättning innan årsskiftet?