Alla kategorier
Alla kategorier
Hur påanmäler jag en tidigare anställd i hantera pension?
Detta går för tillfället inte, utan görs antingen via att posta in en personallista (se länk) eller med BankID signering via er kundansvarige.
Relaterade frågor
- Hur kan bolag göra extra pensionsavsättning innan årsskiftet?
- Jag har fakturafrågor, vem kontaktar jag?
- Hur gör jag vid överlåtelse av ett bolag?
- Hur anmäler jag en sjukdom för sjukförsäkring/premiebefrielseförsäkring?
- Vad har jag för användarnamn och lösenord till Hantera Pension?
- Vad är en startfond?
- Hur gör vi en extrainbetalning (engångspremie) för en anställd?
- Hur ändrar jag en befintlig förmånsgrupp?
- Vilka blanketter ska bifogas när vi ansöker om tjänstepension för våra anställda?
- Hur lägger jag upp en ny förmånsgrupp?
- Hur avanmäler en anställd som slutat sin anställning i vår tjänstepensionsplan?