Alla kategorier
Alla kategorier
Hur påanmäler jag en tidigare anställd i hantera pension?
Detta går för tillfället inte, utan görs antingen via att posta in en personallista (se länk) eller med BankID signering via er kundansvarige.
Relaterade frågor
- Hur anmäler jag en sjukdom för sjukförsäkring/premiebefrielseförsäkring?
- Hur gör jag vid överlåtelse av ett bolag?
- Kan jag få digital faktura?
- Jag har fakturafrågor, vem kontaktar jag?
- Hur registrerar jag föräldraledighet/tjänstledighet i vår tjänstepensionsplan?
- Våra anställda är inte intresserade av att aktivt placera sin tjänstepension i aktier eller fonder - vad händer med deras pengar?
- Hur beställer jag en extrafaktura / engångsfaktura / engångsbetalning?
- Hur gör vi en extrainbetalning (engångspremie) för en anställd?
- Hur ändrar jag lönen för en anställd i vår tjänstepensionsplan längre tillbaka än 12 månader?
- Vilken lön skall ligga till grund för avdragsutrymmet?
- Hur kan bolag göra extra pensionsavsättning innan årsskiftet?