Alla kategorier
Alla kategorier
Hur byter jag förmånsgrupp för anställd?
Vill ni byta förmånsgrupp för en anställd så finns det en digital blankett för detta som signeras med bankID. Ni hittar blanketten här.
Vill ni däremot lägga upp en ny förmånsgrupp eller saknar BankID, kontakta er kundansvarig alternativ Nordnets företagsservice på 010-583 3505 så hjälper vi er.
Relaterade frågor
- Hur kan bolag göra extra pensionsavsättning innan årsskiftet?
- Jag har fakturafrågor, vem kontaktar jag?
- Kan jag få digital faktura?
- Hur gör vi en extrainbetalning (engångspremie) för en anställd?
- Hur anmäler jag en löneväxling i vår tjänstepensionsplan?
- Hur gör jag vid överlåtelse av ett bolag?
- Hur ändrar jag en befintlig förmånsgrupp?
- Hur ändrar jag lönen för en anställd i vår tjänstepensionsplan längre tillbaka än 12 månader?
- Vilka blanketter ska bifogas när vi ansöker om tjänstepension för våra anställda?
- Hur vet vi att vår tjänstepensionsplan ligger på lagom nivå för våra medarbetare?
- Vilken lön skall ligga till grund för avdragsutrymmet?