Alla kategorier
Alla kategorier
Hur byter jag förmånsgrupp för anställd?
Vill ni byta förmånsgrupp för en anställd så finns det en digital blankett för detta som signeras med bankID. Ni hittar blanketten här.
Vill ni däremot lägga upp en ny förmånsgrupp eller saknar BankID, kontakta er kundansvarig alternativ Nordnets företagsservice på 010-583 3505 så hjälper vi er.
Relaterade frågor
- Hur kan bolag göra extra pensionsavsättning innan årsskiftet?
- Jag har fakturafrågor, vem kontaktar jag?
- Hur gör jag vid överlåtelse av ett bolag?
- Hur anm äler jag en sjukdom för sjukförsäkring/premiebefrielseförsäkring?
- Vad har jag för användarnamn och lösenord till Hantera Pension?
- Vad är en startfond?
- Hur gör vi en extrainbetalning (engångspremie) för en anställd?
- Hur ändrar jag en befintlig förmånsgrupp?
- Vilka blanketter ska bifogas när vi ansöker om tjänstepension för våra anställda?
- Hur lägger jag upp en ny förmånsgrupp?
- Hur avanmäler en anställd som slutat sin anställning i vår tjänstepensionsplan?