Alla kategorier
Alla kategorier
Hur byter jag förmånsgrupp för anställd?
Vill ni byta förmånsgrupp för en anställd så finns det en digital blankett för detta som signeras med bankID. Ni hittar blanketten här.
Vill ni däremot lägga upp en ny förmånsgrupp eller saknar BankID, kontakta er kundansvarig alternativ Nordnets företagsservice på 010-583 3505 så hjälper vi er.
Relaterade frågor
- Hur anmäler jag en sjukdom för sjukförsäkring/premiebefrielseförsäkring?
- Jag har fakturafrågor, vem kontaktar jag?
- Hur kan bolag göra extra pensionsavsättning innan årsskiftet?
- Hur gör vi en extrainbetalning (engångspremie) för en anställd?
- Hur vet vi att vår tjänstepensionsplan ligger på lagom nivå för våra medarbetare?
- Vad har jag för användarnamn och lösenord till Hantera Pension?
- Hur ändrar jag en befintlig förmånsgrupp?
- Hur gör jag vid överlåtelse av ett bolag?
- Kan jag få digital faktura?
- Hur tecknar jag ett tjänstepensionsavtal?
- Vilka blanketter ska bifogas när vi ansöker om tjänstepension för våra anställda?