Alla kategorier
Alla kategorier
Hur registrerar jag föräldraledighet/tjänstledighet i vår tjänstepensionsplan?
Denna ändring kan du göra på egen hand i verktyget Hantera Pension online genom fliken Anställda - Hantera - Tjänstledighet.
Du kan även ringa oss på 010- 583 35 05. Om ni saknar Hantera Pension, posta antingen in följande handling eller maila Corporate@nordnet.se. Om du saknar användarnamn och lösenord kan du ringa till vår Företagsservice på 010- 583 35 05 och få detta.
Relaterade frågor
- Hur kan bolag göra extra pensionsavsättning innan årsskiftet?
- Jag har fakturafrågor, vem kontaktar jag?
- Kan jag få digital faktura?
- Hur gör vi en extrainbetalning (engångspremie) för en anställd?
- Hur anmäler jag en löneväxling i vår tjänstepensionsplan?
- Hur gör jag vid överlåtelse av ett bolag?
- Hur ändrar jag en befintlig förmånsgrupp?
- Hur ändrar jag lönen för en anställd i vår tjänstepensionsplan längre tillbaka än 12 månader?
- Vilka blanketter ska bifogas när vi ansöker om tjänstepension för våra anställda?
- Hur vet vi att vår tjänstepensionsplan ligger på lagom nivå för våra medarbetare?
- Vilken lön skall ligga till grund för avdragsutrymmet?