Alla kategorier
Alla kategorier
Varför har jag fått en sammanslagen faktura?
Om du har en eller flera obetalda fakturor sedan tidigare, skickas en sammanslagen faktura vid nästa faktureringstillfälle. En sammanslagen faktura innehåller dels den aktuella fakturan och dels de tidigare obetalda fakturorna. Du väljer själv vilket av följande två sätt du vill betala in på:
1. Betala den sammanslagna fakturan och bortse från de tidigare fakturorna.
2. Betala de tidigare fakturorna och bortse från den sammanslagna. Om du väljer att betala in på det här sättet, är det viktigt att du betalar fakturorna i kronologisk ordning. Det vill säga den äldsta fakturan först.
Relaterade frågor
- Jag har fakturafrågor, vem kontaktar jag?
- Hur kan bolag göra extra pensionsavsättning innan årsskiftet?
- Vad har jag för användarnamn och lösenord till Hantera Pension?
- Kan jag få digital faktura?
- Hur vet vi att vår tjänstepensionsplan ligger på lagom nivå för våra medarbetare?
- Hur anmäler jag en sjukdom för sjukförsäkring/premiebefrielseförsäkring?
- Hur ansöker vi om Nordnet Hantera?
- Hur gör vi en extrainbetalning (engångspremie) för en anställd?
- Hur tecknar jag ett tjänstepensionsavtal?
- Är tjänstepension avdragsgill eller på annat vis fördelaktigt för bolag?
- Hur ändrar jag en befintlig förmånsgrupp?