Alla kategorier
Alla kategorier
Varför har jag fått en sammanslagen faktura?
Om du har en eller flera obetalda fakturor sedan tidigare, skickas en sammanslagen faktura vid nästa faktureringstillfälle. En sammanslagen faktura innehåller dels den aktuella fakturan och dels de tidigare obetalda fakturorna. Du väljer själv vilket av följande två sätt du vill betala in på:
1. Betala den sammanslagna fakturan och bortse från de tidigare fakturorna.
2. Betala de tidigare fakturorna och bortse från den sammanslagna. Om du väljer att betala in på det här sättet, är det viktigt att du betalar fakturorna i kronologisk ordning. Det vill säga den äldsta fakturan först.
Relaterade frågor
- Hur anmäler jag en sjukdom för sjukförsäkring/premiebefrielseförsäkring?
- Hur kan bolag göra extra pensionsavsättning innan årsskiftet?
- Jag har fakturafrågor, vem kontaktar jag?
- Hur lägger jag till en ny administratör i administrationsverktyget hantera pension?
- Hur gör vi en extrainbetalning (engångspremie) för en anställd?
- Kan jag få digital faktura?
- Hur tecknar jag ett tjänstepensionsavtal?
- Hur ändrar jag en befintlig förmånsgrupp?
- Är tjänstepension avdragsgill eller på annat vis fördelaktigt för bolag?
- Vilka blanketter ska bifogas när vi ansöker om tjänstepension för våra anställda?
- Hur lägger jag upp en ny förmånsgrupp?