Administrera pension.

Enkelt och digitalt för dig som är företagskund hos Nordnet.

Ta hand om dina anställdas pension.

Med vår tjänstepension får dina anställda ett sparande utan onödiga avgifter och ett trygghetspaket som är bra att ha när olyckan är framme. För oss innebär en bra tjänstepension också en enkel och digital administration. Så att du som arbetsgivare får mer tid över till annat.

I Hantera Pension administrerar du enkelt allt som har med företagets ansällda att göra; deras löner och premier. Du ansöker om Hantera Pension här

Om du har frågor är du alltid välkommen att kontakta vår företagsservice på 010-583 35 05 eller foretag@nordnet.se.

Om du har frågor är du alltid välkommen att kontakta
vår företagsservice på
010-583 35 05 eller foretag@nordnet.se.

Att nyttja en försäkring.

Vi tillhandahåller både försäkringar som omfattar alla anställda och försäkringar som en enskild person kan teckna i överenskommelse med dig som arbetsgivare. Ansökan om ny försäkring görs alltid via oss på Nordnet.

Vi samarbetar med försäkringsbolaget Bliwa när det gäller samtliga riskförsäkring. Hos Bliwa hittar du korta beskrivningar av försäkringarna och information om hur du går till väga om du behöver hjälpa din anställde att nyttja en försäkring.

Vanliga frågor.

Du kan för närvarande genomföra följande i Hantera Pension:

  • Anmäla tjänstledighet
  • Ändra premie och lön
  • Addera och avsluta anställda
  • Lägga till administratörer
  • Ladda ner fakturor
  • Se upplägg för pensionen

Du betalar inget extra för att få tillgång till Hantera Pension. Det ingår för alla våra tjänstepensionskunder.

Kontakta Bliwa om du behöver hjälpa din anställde att nyttja en försäkring.

Jag är arbetsgivare

Jag är anställd