2025 Q3-rapport
43 dagar sedan1,214 NOK/aktie
Senaste utdelning
3,99 %Direktavk.
Orderdjup
Oslo Børs
Antal
Köp
1 500
Sälj
Antal
38
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 1 | - | - | ||
| 64 | - | - | ||
| 685 | - | - | ||
| 268 | - | - | ||
| 138 | - | - |
Högst
82,2VWAP
Lägst
80,7OmsättningAntal
3,4 41 713
VWAP
Högst
82,2Lägst
80,7OmsättningAntal
3,4 41 713
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 13 feb. 2026 |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 28 okt. | |
| 2025 Q2-rapport | 21 aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 8 maj | |
| 2024 Q4-rapport | 14 feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 30 okt. 2024 |
Data hämtas från FactSet
Kunder har även besökt
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- ·för 14 tim sedanOslo-noterade Klaveness Combination Carriers (KCC) har säkrat en ny befraktning för att hålla sitt äldsta fartyg i drift långt bortom 25 års ålder. Den norska fartygsägaren sade att den hade tecknat ett 32-månaders befraktningsavtal (COA) med start i mars 2026, när det 73 000-dwt stora fartyget Barcarena (byggt 2001) når sin milstolpefödelsedag. Affären, för vilken ingen prisinformation avslöjades, överenskoms med Alumina do Norte do Brasil (Alunorte). Befraktaren är det största aluminiumoxidraffinaderiet utanför Kina. Fartyget kommer att importera kaustiksodalösningen till den brasilianska anläggningen. Cabu-fartyget, ett av två byggda 2001 i KCC-flottan, kan också transportera torrbulk. Företaget tillade: ”När marknadsmöjligheter uppstår kommer Barcarena också att frakta torrlaster på nordgående resor, vilket optimerar fartygsutnyttjandet och minskar ballasttiden.” Fartyget slutförde sin 25-åriga förnyelsedockning denna månad, vilket förlänger dess operativa livslängd. KCC äger och driver åtta Cabus och åtta Cleanbu oljeprodukt- och torrlastfartyg. Tre nya 83 000-dwt Cabus levereras nästa år. Det hade spekulerats i att de två enheterna från 2001 kunde fortsätta att vara i drift medan priserna förblev höga. Verkställande direktör Engebret Dahm hade sagt under ett vinstsamtal i oktober att även om de nya fartygen kommer att vara större och effektivare än de nuvarande fartygen, var avsikten att hålla veteranerna i drift. Han hade förväntat sig att den första av de två skulle gå in i torrdocka under fjärde kvartalet, beroende på att fartyget säkrade ett kontrakt på två till tre år. Det andra fartyget, Banastar, fyller inte 25 förrän nästa oktober. ”Vi kommer sannolikt att handla med henne till Australien fram till dess, och sedan siktar vi på att kunna sätta henne i nya affärer och föra henne genom 25-årsdockningen under sista delen av nästa år,” sade Dahm under samtalet. ”Så avsikten är att hålla de två damerna igång, med tanke på den höga kvaliteten, tekniska kvaliteten och prestandan.” VD:n sade att KCC har ”satt in mycket pengar” på att underhålla Cabus-fartygen, för när fartygen blir äldre måste ägaren visa ”en topprestation och en teknisk standard av högsta kvalitet när SIRE- och hamnstatsinspektörer kommer ombord”. Dahm tillade att torrdockningskostnaderna inte kommer att vara mycket högre än de 20-åriga specialundersökningarna — cirka $3.5m per fartyg. Copyright. TradeWinds, helt enkelt bäst!·för 9 tim sedanHar verkligen tro på Klaveness nu framöver, de är exceptionellt duktiga på att få reducerad distans i barlastsegling och det kommer att ge bra resultat framöver.
- ·för 15 tim sedanOslo (Infront TDN Direkt): Klaveness Combination Carriers' strategi för de kommande åren kommer att vara inriktad på vidare expansion och värdeskapande. Det framgår av ett meddelande i samband med bolagets kapitalmarknadsdag på onsdagen. Bolaget upprätthåller utdelningspolicyn om att dela ut minst 80 procent av justerat fritt kassaflöde till eget kapital genom kvartalsvisa utbetalningar. -Vi kommer att stärka effektiviteten i hela verksamheten och expandera till nya frakter med nya kunder inom våra två kombinationssegment för att ytterligare lyfta intäkterna. Vi kommer också att utforska nya kombinationskoncept med ambitionen att gå in på nya marknader över tid. Med en solid finansiell position och oförändrad utdelningspolicy är KCC väl positionerat för att leverera attraktiva aktieägarutdelningar, säger koncernchef Engebret Dahm. Strategiska ambitioner 2026--2030 innebär följande: Ta CABU-verksamheten in i en ny fas med leverans av CABU III-nybygg 2026, öka marknadsandelen i Australien och diversifiera till nya regioner. Vidareutveckla och expandera CLEANBU-segmentet genom att tillföra nya kunder och frakter, särskilt riktat mot rutter öster om Suez, och etablera en stark grund för vidare flottatillväxt. Utforska nya combination carrier-koncept baserade på bred erfarenhet från befintliga koncept. Utnyttja den marknadsledande positionen inom lågutsläppssjöfart och leverera på höga ambitioner om avkarbonisering. Fortsätta att prioritera direkt avkastning till aktieägarna genom höga kvartalsvisa utdelningsutbetalningar.
- ·för 1 dag sedanKCC: Förlängd drift av det 2001-byggda CABU-fartyget MV Barcarena Oslo, 9 december 2025: Ett dotterbolag till Klaveness Combination Carriers ASA ("KCC" eller "Bolaget") har ingått ett 32-månaders fraktavtal med start mars 2026 med Alumina do Norte do Brasil (Alunorte), det största aluminiumoxidraffinaderiet utanför Kina, för transport av kaustiksodalösning till deras aluminiumoxidraffinaderi i Brasilien. Kontraktet kommer att sysselsätta MV Barcarena, ett av de 2001-byggda CABU-fartygen. När marknadsmöjligheter uppstår kommer MV Barcarena även att transportera torrlaster på nordgående resor, vilket optimerar fartygsutnyttjandet och minskar ballasttiden. Fartyget slutförde i början av december den 25-åriga förnyelsedockningen, vilket förlänger dess operativa livslängd. För ytterligare frågor, vänligen kontakta: Engebret Dahm, VD Telefon: +47 957 46 851 Liv Dyrnes, Ekonomidirektör och vice VD Telefon: +47 976 60 561 Om Klaveness Combination Carriers ASA: KCC är världsledande inom kombinationsfartyg, äger och driver åtta CABU- och åtta CLEANBU-kombinationsfartyg med tre CABU-fartyg under byggnation för leverans 2026. KCC:s kombinationsfartyg är byggda för transport av både våta och torra bulklaster och drivs i trader där fartygen effektivt kombinerar torra och våta laster med minimal ballast. Genom sin höga utnyttjandegrad och effektivitet släpper fartygen ut upp till 40% mindre CO2 per transporterat ton jämfört med standard tank- och torrlastfartyg i nuvarande och riktade kombinationshandelsmönster.
- ·för 3 dagar sedanTill er i Oslo-området, så påminner jag om att KCC ska ha Capital Markets Day nu på kommande Onsdag🚢Det kommer också att finnas möjlighet för 1 till 1 samtal efter lunch 😃 Registrera här: https://www.combinationcarriers.com/capital-markets-day-2025
- ·28 nov. · ÄndradI går nådde BCI(produkttankindex) högsta nivå för året, och BDI(torrbulkindex) högsta nivå på 2 år. Det blir intressant att se vad som händer när KCC presenterar Q4-rapport och kineserna öppnar efter nyår i mars 2026… Då med 2 nya fartyg på vattnet.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
2025 Q3-rapport
43 dagar sedan1,214 NOK/aktie
Senaste utdelning
3,99 %Direktavk.
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- ·för 14 tim sedanOslo-noterade Klaveness Combination Carriers (KCC) har säkrat en ny befraktning för att hålla sitt äldsta fartyg i drift långt bortom 25 års ålder. Den norska fartygsägaren sade att den hade tecknat ett 32-månaders befraktningsavtal (COA) med start i mars 2026, när det 73 000-dwt stora fartyget Barcarena (byggt 2001) når sin milstolpefödelsedag. Affären, för vilken ingen prisinformation avslöjades, överenskoms med Alumina do Norte do Brasil (Alunorte). Befraktaren är det största aluminiumoxidraffinaderiet utanför Kina. Fartyget kommer att importera kaustiksodalösningen till den brasilianska anläggningen. Cabu-fartyget, ett av två byggda 2001 i KCC-flottan, kan också transportera torrbulk. Företaget tillade: ”När marknadsmöjligheter uppstår kommer Barcarena också att frakta torrlaster på nordgående resor, vilket optimerar fartygsutnyttjandet och minskar ballasttiden.” Fartyget slutförde sin 25-åriga förnyelsedockning denna månad, vilket förlänger dess operativa livslängd. KCC äger och driver åtta Cabus och åtta Cleanbu oljeprodukt- och torrlastfartyg. Tre nya 83 000-dwt Cabus levereras nästa år. Det hade spekulerats i att de två enheterna från 2001 kunde fortsätta att vara i drift medan priserna förblev höga. Verkställande direktör Engebret Dahm hade sagt under ett vinstsamtal i oktober att även om de nya fartygen kommer att vara större och effektivare än de nuvarande fartygen, var avsikten att hålla veteranerna i drift. Han hade förväntat sig att den första av de två skulle gå in i torrdocka under fjärde kvartalet, beroende på att fartyget säkrade ett kontrakt på två till tre år. Det andra fartyget, Banastar, fyller inte 25 förrän nästa oktober. ”Vi kommer sannolikt att handla med henne till Australien fram till dess, och sedan siktar vi på att kunna sätta henne i nya affärer och föra henne genom 25-årsdockningen under sista delen av nästa år,” sade Dahm under samtalet. ”Så avsikten är att hålla de två damerna igång, med tanke på den höga kvaliteten, tekniska kvaliteten och prestandan.” VD:n sade att KCC har ”satt in mycket pengar” på att underhålla Cabus-fartygen, för när fartygen blir äldre måste ägaren visa ”en topprestation och en teknisk standard av högsta kvalitet när SIRE- och hamnstatsinspektörer kommer ombord”. Dahm tillade att torrdockningskostnaderna inte kommer att vara mycket högre än de 20-åriga specialundersökningarna — cirka $3.5m per fartyg. Copyright. TradeWinds, helt enkelt bäst!·för 9 tim sedanHar verkligen tro på Klaveness nu framöver, de är exceptionellt duktiga på att få reducerad distans i barlastsegling och det kommer att ge bra resultat framöver.
- ·för 15 tim sedanOslo (Infront TDN Direkt): Klaveness Combination Carriers' strategi för de kommande åren kommer att vara inriktad på vidare expansion och värdeskapande. Det framgår av ett meddelande i samband med bolagets kapitalmarknadsdag på onsdagen. Bolaget upprätthåller utdelningspolicyn om att dela ut minst 80 procent av justerat fritt kassaflöde till eget kapital genom kvartalsvisa utbetalningar. -Vi kommer att stärka effektiviteten i hela verksamheten och expandera till nya frakter med nya kunder inom våra två kombinationssegment för att ytterligare lyfta intäkterna. Vi kommer också att utforska nya kombinationskoncept med ambitionen att gå in på nya marknader över tid. Med en solid finansiell position och oförändrad utdelningspolicy är KCC väl positionerat för att leverera attraktiva aktieägarutdelningar, säger koncernchef Engebret Dahm. Strategiska ambitioner 2026--2030 innebär följande: Ta CABU-verksamheten in i en ny fas med leverans av CABU III-nybygg 2026, öka marknadsandelen i Australien och diversifiera till nya regioner. Vidareutveckla och expandera CLEANBU-segmentet genom att tillföra nya kunder och frakter, särskilt riktat mot rutter öster om Suez, och etablera en stark grund för vidare flottatillväxt. Utforska nya combination carrier-koncept baserade på bred erfarenhet från befintliga koncept. Utnyttja den marknadsledande positionen inom lågutsläppssjöfart och leverera på höga ambitioner om avkarbonisering. Fortsätta att prioritera direkt avkastning till aktieägarna genom höga kvartalsvisa utdelningsutbetalningar.
- ·för 1 dag sedanKCC: Förlängd drift av det 2001-byggda CABU-fartyget MV Barcarena Oslo, 9 december 2025: Ett dotterbolag till Klaveness Combination Carriers ASA ("KCC" eller "Bolaget") har ingått ett 32-månaders fraktavtal med start mars 2026 med Alumina do Norte do Brasil (Alunorte), det största aluminiumoxidraffinaderiet utanför Kina, för transport av kaustiksodalösning till deras aluminiumoxidraffinaderi i Brasilien. Kontraktet kommer att sysselsätta MV Barcarena, ett av de 2001-byggda CABU-fartygen. När marknadsmöjligheter uppstår kommer MV Barcarena även att transportera torrlaster på nordgående resor, vilket optimerar fartygsutnyttjandet och minskar ballasttiden. Fartyget slutförde i början av december den 25-åriga förnyelsedockningen, vilket förlänger dess operativa livslängd. För ytterligare frågor, vänligen kontakta: Engebret Dahm, VD Telefon: +47 957 46 851 Liv Dyrnes, Ekonomidirektör och vice VD Telefon: +47 976 60 561 Om Klaveness Combination Carriers ASA: KCC är världsledande inom kombinationsfartyg, äger och driver åtta CABU- och åtta CLEANBU-kombinationsfartyg med tre CABU-fartyg under byggnation för leverans 2026. KCC:s kombinationsfartyg är byggda för transport av både våta och torra bulklaster och drivs i trader där fartygen effektivt kombinerar torra och våta laster med minimal ballast. Genom sin höga utnyttjandegrad och effektivitet släpper fartygen ut upp till 40% mindre CO2 per transporterat ton jämfört med standard tank- och torrlastfartyg i nuvarande och riktade kombinationshandelsmönster.
- ·för 3 dagar sedanTill er i Oslo-området, så påminner jag om att KCC ska ha Capital Markets Day nu på kommande Onsdag🚢Det kommer också att finnas möjlighet för 1 till 1 samtal efter lunch 😃 Registrera här: https://www.combinationcarriers.com/capital-markets-day-2025
- ·28 nov. · ÄndradI går nådde BCI(produkttankindex) högsta nivå för året, och BDI(torrbulkindex) högsta nivå på 2 år. Det blir intressant att se vad som händer när KCC presenterar Q4-rapport och kineserna öppnar efter nyår i mars 2026… Då med 2 nya fartyg på vattnet.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Oslo Børs
Antal
Köp
1 500
Sälj
Antal
38
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 1 | - | - | ||
| 64 | - | - | ||
| 685 | - | - | ||
| 268 | - | - | ||
| 138 | - | - |
Högst
82,2VWAP
Lägst
80,7OmsättningAntal
3,4 41 713
VWAP
Högst
82,2Lägst
80,7OmsättningAntal
3,4 41 713
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Kunder har även besökt
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 13 feb. 2026 |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 28 okt. | |
| 2025 Q2-rapport | 21 aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 8 maj | |
| 2024 Q4-rapport | 14 feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 30 okt. 2024 |
Data hämtas från FactSet
2025 Q3-rapport
43 dagar sedanNyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 13 feb. 2026 |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 28 okt. | |
| 2025 Q2-rapport | 21 aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 8 maj | |
| 2024 Q4-rapport | 14 feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 30 okt. 2024 |
Data hämtas från FactSet
1,214 NOK/aktie
Senaste utdelning
3,99 %Direktavk.
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- ·för 14 tim sedanOslo-noterade Klaveness Combination Carriers (KCC) har säkrat en ny befraktning för att hålla sitt äldsta fartyg i drift långt bortom 25 års ålder. Den norska fartygsägaren sade att den hade tecknat ett 32-månaders befraktningsavtal (COA) med start i mars 2026, när det 73 000-dwt stora fartyget Barcarena (byggt 2001) når sin milstolpefödelsedag. Affären, för vilken ingen prisinformation avslöjades, överenskoms med Alumina do Norte do Brasil (Alunorte). Befraktaren är det största aluminiumoxidraffinaderiet utanför Kina. Fartyget kommer att importera kaustiksodalösningen till den brasilianska anläggningen. Cabu-fartyget, ett av två byggda 2001 i KCC-flottan, kan också transportera torrbulk. Företaget tillade: ”När marknadsmöjligheter uppstår kommer Barcarena också att frakta torrlaster på nordgående resor, vilket optimerar fartygsutnyttjandet och minskar ballasttiden.” Fartyget slutförde sin 25-åriga förnyelsedockning denna månad, vilket förlänger dess operativa livslängd. KCC äger och driver åtta Cabus och åtta Cleanbu oljeprodukt- och torrlastfartyg. Tre nya 83 000-dwt Cabus levereras nästa år. Det hade spekulerats i att de två enheterna från 2001 kunde fortsätta att vara i drift medan priserna förblev höga. Verkställande direktör Engebret Dahm hade sagt under ett vinstsamtal i oktober att även om de nya fartygen kommer att vara större och effektivare än de nuvarande fartygen, var avsikten att hålla veteranerna i drift. Han hade förväntat sig att den första av de två skulle gå in i torrdocka under fjärde kvartalet, beroende på att fartyget säkrade ett kontrakt på två till tre år. Det andra fartyget, Banastar, fyller inte 25 förrän nästa oktober. ”Vi kommer sannolikt att handla med henne till Australien fram till dess, och sedan siktar vi på att kunna sätta henne i nya affärer och föra henne genom 25-årsdockningen under sista delen av nästa år,” sade Dahm under samtalet. ”Så avsikten är att hålla de två damerna igång, med tanke på den höga kvaliteten, tekniska kvaliteten och prestandan.” VD:n sade att KCC har ”satt in mycket pengar” på att underhålla Cabus-fartygen, för när fartygen blir äldre måste ägaren visa ”en topprestation och en teknisk standard av högsta kvalitet när SIRE- och hamnstatsinspektörer kommer ombord”. Dahm tillade att torrdockningskostnaderna inte kommer att vara mycket högre än de 20-åriga specialundersökningarna — cirka $3.5m per fartyg. Copyright. TradeWinds, helt enkelt bäst!·för 9 tim sedanHar verkligen tro på Klaveness nu framöver, de är exceptionellt duktiga på att få reducerad distans i barlastsegling och det kommer att ge bra resultat framöver.
- ·för 15 tim sedanOslo (Infront TDN Direkt): Klaveness Combination Carriers' strategi för de kommande åren kommer att vara inriktad på vidare expansion och värdeskapande. Det framgår av ett meddelande i samband med bolagets kapitalmarknadsdag på onsdagen. Bolaget upprätthåller utdelningspolicyn om att dela ut minst 80 procent av justerat fritt kassaflöde till eget kapital genom kvartalsvisa utbetalningar. -Vi kommer att stärka effektiviteten i hela verksamheten och expandera till nya frakter med nya kunder inom våra två kombinationssegment för att ytterligare lyfta intäkterna. Vi kommer också att utforska nya kombinationskoncept med ambitionen att gå in på nya marknader över tid. Med en solid finansiell position och oförändrad utdelningspolicy är KCC väl positionerat för att leverera attraktiva aktieägarutdelningar, säger koncernchef Engebret Dahm. Strategiska ambitioner 2026--2030 innebär följande: Ta CABU-verksamheten in i en ny fas med leverans av CABU III-nybygg 2026, öka marknadsandelen i Australien och diversifiera till nya regioner. Vidareutveckla och expandera CLEANBU-segmentet genom att tillföra nya kunder och frakter, särskilt riktat mot rutter öster om Suez, och etablera en stark grund för vidare flottatillväxt. Utforska nya combination carrier-koncept baserade på bred erfarenhet från befintliga koncept. Utnyttja den marknadsledande positionen inom lågutsläppssjöfart och leverera på höga ambitioner om avkarbonisering. Fortsätta att prioritera direkt avkastning till aktieägarna genom höga kvartalsvisa utdelningsutbetalningar.
- ·för 1 dag sedanKCC: Förlängd drift av det 2001-byggda CABU-fartyget MV Barcarena Oslo, 9 december 2025: Ett dotterbolag till Klaveness Combination Carriers ASA ("KCC" eller "Bolaget") har ingått ett 32-månaders fraktavtal med start mars 2026 med Alumina do Norte do Brasil (Alunorte), det största aluminiumoxidraffinaderiet utanför Kina, för transport av kaustiksodalösning till deras aluminiumoxidraffinaderi i Brasilien. Kontraktet kommer att sysselsätta MV Barcarena, ett av de 2001-byggda CABU-fartygen. När marknadsmöjligheter uppstår kommer MV Barcarena även att transportera torrlaster på nordgående resor, vilket optimerar fartygsutnyttjandet och minskar ballasttiden. Fartyget slutförde i början av december den 25-åriga förnyelsedockningen, vilket förlänger dess operativa livslängd. För ytterligare frågor, vänligen kontakta: Engebret Dahm, VD Telefon: +47 957 46 851 Liv Dyrnes, Ekonomidirektör och vice VD Telefon: +47 976 60 561 Om Klaveness Combination Carriers ASA: KCC är världsledande inom kombinationsfartyg, äger och driver åtta CABU- och åtta CLEANBU-kombinationsfartyg med tre CABU-fartyg under byggnation för leverans 2026. KCC:s kombinationsfartyg är byggda för transport av både våta och torra bulklaster och drivs i trader där fartygen effektivt kombinerar torra och våta laster med minimal ballast. Genom sin höga utnyttjandegrad och effektivitet släpper fartygen ut upp till 40% mindre CO2 per transporterat ton jämfört med standard tank- och torrlastfartyg i nuvarande och riktade kombinationshandelsmönster.
- ·för 3 dagar sedanTill er i Oslo-området, så påminner jag om att KCC ska ha Capital Markets Day nu på kommande Onsdag🚢Det kommer också att finnas möjlighet för 1 till 1 samtal efter lunch 😃 Registrera här: https://www.combinationcarriers.com/capital-markets-day-2025
- ·28 nov. · ÄndradI går nådde BCI(produkttankindex) högsta nivå för året, och BDI(torrbulkindex) högsta nivå på 2 år. Det blir intressant att se vad som händer när KCC presenterar Q4-rapport och kineserna öppnar efter nyår i mars 2026… Då med 2 nya fartyg på vattnet.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Oslo Børs
Antal
Köp
1 500
Sälj
Antal
38
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 1 | - | - | ||
| 64 | - | - | ||
| 685 | - | - | ||
| 268 | - | - | ||
| 138 | - | - |
Högst
82,2VWAP
Lägst
80,7OmsättningAntal
3,4 41 713
VWAP
Högst
82,2Lägst
80,7OmsättningAntal
3,4 41 713
Mäklarstatistik
Ingen data hittades






