Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Jinhui Shipping and Transportation

Jinhui Shipping and Transportation

6,06NOK
−0,66% (−0,04)
Vid stängning
Högst6,20
Lägst5,92
Omsättning
0 MNOK
6,06NOK
−0,66% (−0,04)
Vid stängning
Högst6,20
Lägst5,92
Omsättning
0 MNOK

Jinhui Shipping and Transportation

Jinhui Shipping and Transportation

6,06NOK
−0,66% (−0,04)
Vid stängning
Högst6,20
Lägst5,92
Omsättning
0 MNOK
6,06NOK
−0,66% (−0,04)
Vid stängning
Högst6,20
Lägst5,92
Omsättning
0 MNOK

Jinhui Shipping and Transportation

Jinhui Shipping and Transportation

6,06NOK
−0,66% (−0,04)
Vid stängning
Högst6,20
Lägst5,92
Omsättning
0 MNOK
6,06NOK
−0,66% (−0,04)
Vid stängning
Högst6,20
Lägst5,92
Omsättning
0 MNOK
Q2-rapport
66 dagar sedan
0,3351 NOK/aktie
Senaste utdelning
5,61 %
Direktavk.

Orderdjup

NorwayOslo Børs
Antal
Köp
2 811
Sälj
Antal
1 990

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
5--
3--
64--
160--
87--
Högst
6,2
VWAP
-
Lägst
5,92
OmsättningAntal
0 6 823
VWAP
-
Högst
6,2
Lägst
5,92
OmsättningAntal
0 6 823

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Nästa händelse
2025 Q3-rapport
28 nov.
Tidigare händelser
2025 Q2-rapport29 aug.
2025 Q2-rapport26 aug.
2024 Årsstämma28 maj
2025 Q1-rapport26 maj
2024 Q4-rapport28 feb.
Data hämtas från Millistream, Quartr

Shareville

Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
  • för 3 dagar sedan
    ·
    för 3 dagar sedan
    ·
    Jag funderar starkt på att ta förlusten och investera pengarna i något som faktiskt går smidigt. Det är ett riktigt jobb.
    för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Om alla planerar att sälja när priset stiger lite, kommer det att dröja länge innan priset stiger...
  • 29 okt.
    ·
    29 okt.
    ·
    Jag är rädd att rean är över för nu. Hoppas ni fick nog 😇
    för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Mithra, 2 fot är inte särskilt vänt, 3 en tillväxt på 3 % i Europa skulle vara bra. I Kina är det nästan ett uttryck för nedgång; de senaste 10 åren har tillväxten varit nära 7 % i genomsnitt, ungefär 1, jag tror inte att man kan dra någon slutsats på en så låg volym, där en flaskpojke med en handel på 1000 kr kan flytta priset flera procent på grund av den stora spreaden, 0m 4, positivt att Kina och USA åtminstone pratar, men annars kom en tunn kopp te ut av mötet. Snarare indikerar det att det fortfarande finns stora knutar. Och dessutom har Trump en vana att låta känslorna ta överhanden hela tiden...etc etc etc. ...kommer att avstå från att kommentera de andra punkterna, men överlag ser jag inte mycket värde här heller. Återigen hoppas jag att du har rätt, även om jag fortfarande har mycket svårt att upptäcka skyltar med bara lite varor i.
  • 28 okt.
    ·
    28 okt.
    ·
    Belopp (miljoner USD) Försäljning av Jin Shun 8,26 Försäljning av Jin Gang 10,8 Försäljning av Jin Ji 11,0 Försäljning av Jin Jun 10,5 Försäljning av Jin Rong 11,93 Försäljning av Jin Tong 10,23 Försäljning av Jin Mao 13,20 Total fartygsförsäljning 75,92 miljoner USD Sale-and-leaseback (Jin Heng, Jin Li) 28,30 miljoner USD Stämning (ersättningsbelopp) 20,20 miljoner USD Totalt kassainflöde 2025 (hittills) ≈ 124,4 miljoner USDSlutsats Per den 28 oktober 2025 genererade Jinhui Shipping & Transportation Ltd. cirka 124 miljoner USD i likviditet fram till 2025 – uppdelat i: • 7 fartygsförsäljningar (inklusive Jin Mao idag) • 2 sale-and-leaseback-avtal • en stämningsuppgörelse av 20,2 miljoner USD Denna kombinerade kapitaltillskott stärker Jinhuis finansiella flexibilitet avsevärt och ger företaget betydande utrymme för skuldminskning, modernisering av flottan och nya investeringar.
    för 3 dagar sedan
    ·
    för 3 dagar sedan
    ·
    Okej, det måste vara något med översättningen. Det fanns fastigheter någonstans. Skeppen är i ordning.
  • 28 okt.
    ·
    28 okt.
    ·
    Har granskat dagens börsmeddelande gällande försäljning av fartyg: https://newsweb.oslobors.no/message/658088 I korthet: Jinhui Shipping & Transportation har sålt Supramax-fartyget JIN MAO (56 469 DWT, byggt 2012) till kinesiska New Unite Marine Co. Ltd. för 13,2 miljoner USD. Försäljningen resulterar i en liten bokförd förlust på cirka 0,2 miljoner USD, men frigör kapital och minskar skuldsättningen. Transaktionen är en del av bolagets strategi för flottoptimering, stärkt likviditet och förbättrad riskprofil. Leverans är planerad till den 10 december 2025, och styrelsen anser att avtalet är rättvist och i aktieägarnas intresse.
  • 28 okt.
    ·
    28 okt.
    ·
    Upp 6,9% på 10 aktier och 62 kr...detta måste vara ett värdefullt företag..🤡
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

Q2-rapport
66 dagar sedan
0,3351 NOK/aktie
Senaste utdelning
5,61 %
Direktavk.

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Shareville

Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
  • för 3 dagar sedan
    ·
    för 3 dagar sedan
    ·
    Jag funderar starkt på att ta förlusten och investera pengarna i något som faktiskt går smidigt. Det är ett riktigt jobb.
    för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Om alla planerar att sälja när priset stiger lite, kommer det att dröja länge innan priset stiger...
  • 29 okt.
    ·
    29 okt.
    ·
    Jag är rädd att rean är över för nu. Hoppas ni fick nog 😇
    för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Mithra, 2 fot är inte särskilt vänt, 3 en tillväxt på 3 % i Europa skulle vara bra. I Kina är det nästan ett uttryck för nedgång; de senaste 10 åren har tillväxten varit nära 7 % i genomsnitt, ungefär 1, jag tror inte att man kan dra någon slutsats på en så låg volym, där en flaskpojke med en handel på 1000 kr kan flytta priset flera procent på grund av den stora spreaden, 0m 4, positivt att Kina och USA åtminstone pratar, men annars kom en tunn kopp te ut av mötet. Snarare indikerar det att det fortfarande finns stora knutar. Och dessutom har Trump en vana att låta känslorna ta överhanden hela tiden...etc etc etc. ...kommer att avstå från att kommentera de andra punkterna, men överlag ser jag inte mycket värde här heller. Återigen hoppas jag att du har rätt, även om jag fortfarande har mycket svårt att upptäcka skyltar med bara lite varor i.
  • 28 okt.
    ·
    28 okt.
    ·
    Belopp (miljoner USD) Försäljning av Jin Shun 8,26 Försäljning av Jin Gang 10,8 Försäljning av Jin Ji 11,0 Försäljning av Jin Jun 10,5 Försäljning av Jin Rong 11,93 Försäljning av Jin Tong 10,23 Försäljning av Jin Mao 13,20 Total fartygsförsäljning 75,92 miljoner USD Sale-and-leaseback (Jin Heng, Jin Li) 28,30 miljoner USD Stämning (ersättningsbelopp) 20,20 miljoner USD Totalt kassainflöde 2025 (hittills) ≈ 124,4 miljoner USDSlutsats Per den 28 oktober 2025 genererade Jinhui Shipping & Transportation Ltd. cirka 124 miljoner USD i likviditet fram till 2025 – uppdelat i: • 7 fartygsförsäljningar (inklusive Jin Mao idag) • 2 sale-and-leaseback-avtal • en stämningsuppgörelse av 20,2 miljoner USD Denna kombinerade kapitaltillskott stärker Jinhuis finansiella flexibilitet avsevärt och ger företaget betydande utrymme för skuldminskning, modernisering av flottan och nya investeringar.
    för 3 dagar sedan
    ·
    för 3 dagar sedan
    ·
    Okej, det måste vara något med översättningen. Det fanns fastigheter någonstans. Skeppen är i ordning.
  • 28 okt.
    ·
    28 okt.
    ·
    Har granskat dagens börsmeddelande gällande försäljning av fartyg: https://newsweb.oslobors.no/message/658088 I korthet: Jinhui Shipping & Transportation har sålt Supramax-fartyget JIN MAO (56 469 DWT, byggt 2012) till kinesiska New Unite Marine Co. Ltd. för 13,2 miljoner USD. Försäljningen resulterar i en liten bokförd förlust på cirka 0,2 miljoner USD, men frigör kapital och minskar skuldsättningen. Transaktionen är en del av bolagets strategi för flottoptimering, stärkt likviditet och förbättrad riskprofil. Leverans är planerad till den 10 december 2025, och styrelsen anser att avtalet är rättvist och i aktieägarnas intresse.
  • 28 okt.
    ·
    28 okt.
    ·
    Upp 6,9% på 10 aktier och 62 kr...detta måste vara ett värdefullt företag..🤡
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

NorwayOslo Børs
Antal
Köp
2 811
Sälj
Antal
1 990

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
5--
3--
64--
160--
87--
Högst
6,2
VWAP
-
Lägst
5,92
OmsättningAntal
0 6 823
VWAP
-
Högst
6,2
Lägst
5,92
OmsättningAntal
0 6 823

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Nästa händelse
2025 Q3-rapport
28 nov.
Tidigare händelser
2025 Q2-rapport29 aug.
2025 Q2-rapport26 aug.
2024 Årsstämma28 maj
2025 Q1-rapport26 maj
2024 Q4-rapport28 feb.
Data hämtas från Millistream, Quartr

Relaterade värdepapper

Q2-rapport
66 dagar sedan

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Nästa händelse
2025 Q3-rapport
28 nov.
Tidigare händelser
2025 Q2-rapport29 aug.
2025 Q2-rapport26 aug.
2024 Årsstämma28 maj
2025 Q1-rapport26 maj
2024 Q4-rapport28 feb.
Data hämtas från Millistream, Quartr

Relaterade värdepapper

0,3351 NOK/aktie
Senaste utdelning
5,61 %
Direktavk.

Shareville

Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
  • för 3 dagar sedan
    ·
    för 3 dagar sedan
    ·
    Jag funderar starkt på att ta förlusten och investera pengarna i något som faktiskt går smidigt. Det är ett riktigt jobb.
    för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Om alla planerar att sälja när priset stiger lite, kommer det att dröja länge innan priset stiger...
  • 29 okt.
    ·
    29 okt.
    ·
    Jag är rädd att rean är över för nu. Hoppas ni fick nog 😇
    för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Mithra, 2 fot är inte särskilt vänt, 3 en tillväxt på 3 % i Europa skulle vara bra. I Kina är det nästan ett uttryck för nedgång; de senaste 10 åren har tillväxten varit nära 7 % i genomsnitt, ungefär 1, jag tror inte att man kan dra någon slutsats på en så låg volym, där en flaskpojke med en handel på 1000 kr kan flytta priset flera procent på grund av den stora spreaden, 0m 4, positivt att Kina och USA åtminstone pratar, men annars kom en tunn kopp te ut av mötet. Snarare indikerar det att det fortfarande finns stora knutar. Och dessutom har Trump en vana att låta känslorna ta överhanden hela tiden...etc etc etc. ...kommer att avstå från att kommentera de andra punkterna, men överlag ser jag inte mycket värde här heller. Återigen hoppas jag att du har rätt, även om jag fortfarande har mycket svårt att upptäcka skyltar med bara lite varor i.
  • 28 okt.
    ·
    28 okt.
    ·
    Belopp (miljoner USD) Försäljning av Jin Shun 8,26 Försäljning av Jin Gang 10,8 Försäljning av Jin Ji 11,0 Försäljning av Jin Jun 10,5 Försäljning av Jin Rong 11,93 Försäljning av Jin Tong 10,23 Försäljning av Jin Mao 13,20 Total fartygsförsäljning 75,92 miljoner USD Sale-and-leaseback (Jin Heng, Jin Li) 28,30 miljoner USD Stämning (ersättningsbelopp) 20,20 miljoner USD Totalt kassainflöde 2025 (hittills) ≈ 124,4 miljoner USDSlutsats Per den 28 oktober 2025 genererade Jinhui Shipping & Transportation Ltd. cirka 124 miljoner USD i likviditet fram till 2025 – uppdelat i: • 7 fartygsförsäljningar (inklusive Jin Mao idag) • 2 sale-and-leaseback-avtal • en stämningsuppgörelse av 20,2 miljoner USD Denna kombinerade kapitaltillskott stärker Jinhuis finansiella flexibilitet avsevärt och ger företaget betydande utrymme för skuldminskning, modernisering av flottan och nya investeringar.
    för 3 dagar sedan
    ·
    för 3 dagar sedan
    ·
    Okej, det måste vara något med översättningen. Det fanns fastigheter någonstans. Skeppen är i ordning.
  • 28 okt.
    ·
    28 okt.
    ·
    Har granskat dagens börsmeddelande gällande försäljning av fartyg: https://newsweb.oslobors.no/message/658088 I korthet: Jinhui Shipping & Transportation har sålt Supramax-fartyget JIN MAO (56 469 DWT, byggt 2012) till kinesiska New Unite Marine Co. Ltd. för 13,2 miljoner USD. Försäljningen resulterar i en liten bokförd förlust på cirka 0,2 miljoner USD, men frigör kapital och minskar skuldsättningen. Transaktionen är en del av bolagets strategi för flottoptimering, stärkt likviditet och förbättrad riskprofil. Leverans är planerad till den 10 december 2025, och styrelsen anser att avtalet är rättvist och i aktieägarnas intresse.
  • 28 okt.
    ·
    28 okt.
    ·
    Upp 6,9% på 10 aktier och 62 kr...detta måste vara ett värdefullt företag..🤡
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

NorwayOslo Børs
Antal
Köp
2 811
Sälj
Antal
1 990

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
5--
3--
64--
160--
87--
Högst
6,2
VWAP
-
Lägst
5,92
OmsättningAntal
0 6 823
VWAP
-
Högst
6,2
Lägst
5,92
OmsättningAntal
0 6 823

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades