Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.
Aktie
Oslo Børs
JIN

Jinhui Shipping and Transportation

Jinhui Shipping and Transportation

6,24NOK
−0,64% (−0,04)
Vid stängning
Högst6,50
Lägst6,00
Omsättning
0,1 MNOK
6,24NOK
−0,64% (−0,04)
Vid stängning
Högst6,50
Lägst6,00
Omsättning
0,1 MNOK
Aktie
Oslo Børs
JIN

Jinhui Shipping and Transportation

Jinhui Shipping and Transportation

6,24NOK
−0,64% (−0,04)
Vid stängning
Högst6,50
Lägst6,00
Omsättning
0,1 MNOK
6,24NOK
−0,64% (−0,04)
Vid stängning
Högst6,50
Lägst6,00
Omsättning
0,1 MNOK
Aktie
Oslo Børs
JIN

Jinhui Shipping and Transportation

Jinhui Shipping and Transportation

6,24NOK
−0,64% (−0,04)
Vid stängning
Högst6,50
Lägst6,00
Omsättning
0,1 MNOK
6,24NOK
−0,64% (−0,04)
Vid stängning
Högst6,50
Lägst6,00
Omsättning
0,1 MNOK
Q1-rapport
82 dagar sedan34min
0,3351 NOK/aktie
Senaste utdelning
5,45 %
Direktavk.

Orderdjup

NorwayOslo Børs
Antal
Köp
5 627
Sälj
Antal
12 858

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
146--
98--
2--
10--
2 560--
Högst
6,5
VWAP
-
Lägst
6
OmsättningAntal
0,1 21 856
VWAP
-
Högst
6,5
Lägst
6
OmsättningAntal
0,1 21 856

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Nästa händelse
2025 Q2-rapport
29 aug.
Tidigare händelser
2024 Årsstämma28 maj
2025 Q1-rapport26 maj
2024 Q4-rapport28 feb.
2024 Q3-rapport26 nov. 2024
2024 Q2-rapport28 aug. 2024
Data hämtas från Millistream, Quartr

Shareville

Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
  • för 21 tim sedan
    ·
    för 21 tim sedan
    ·
    Frågade Chat GPT om läget för Supramax-raterna och fick detta svar: De högsta dagsraterna finns på transatlantiska rutter, särskilt Amerikanska golfen → kontinenten (27 500 USD/dag), Amerikanska golfen → Kina och NCSA → Kina (båda 27 000 USD/dag). Och om raterna fortsätter så här kan Supramax-redare börja le bredare än fören på ett lastat fartyg. 🚢📈
  • för 1 dag sedan
    ·
    för 1 dag sedan
    ·
    Ingen anledning att sälja under 6,50. Fundamentet indikerar att både tredje och fjärde kvartalet kommer att hamna på över 14 000 för Supra. Jin behöver cirka 10–11 000 för att bli BE inklusive administrations- och finansieringskostnader.
    för 1 dag sedan
    ·
    för 1 dag sedan
    ·
    Torrlastmarknaden verkar stark för tillfället. Och mycket tyder på att den kommer att strama åt ytterligare i framtiden. Bortse från att JIN-aktien så småningom kommer att stiga till 7-talet.
  • för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Dragkamp mellan små köpare och säljare Spread på över 2 %.
  • för 3 dagar sedan
    ·
    för 3 dagar sedan
    ·
    Det borde vara goda tider för JIN nu. https://x.com/DryBulkETF/status/1955552599983497445 Ett exempel: Priserna för Ultramax är nu över 16 000 USD. Den dagliga driftskostnaden för Ultramax är cirka 8 700 USD. JIN borde också ligga stadigt på plus för både Capesize och Panamax. Så tredje kvartalet borde bli ett relativt starkt kvartal.
    för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Det stämmer. De har 8 chartrade båtar. Och har 24/25 som är egenägda.
  • 6 aug.
    ·
    6 aug.
    ·
    Företaget gör sig av med de fartyg de lät bygga på Shanghai Shipyard 2009. Dessa fartyg är kända för att ha "medelmåttig" kvalitet. Vilket återspeglas i det relativt låga priset. Även om flottans ålder ökar, är de japanskbyggda fartygen från 2007 av betydligt bättre kvalitet än de som säljs nu.
    7 aug.
    ·
    7 aug.
    ·
    Då får de ett större kassaflöde.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

Inga Nordnet Markets Certifikat finns med underliggande värdepapper. Se övriga Certifikat
Q1-rapport
82 dagar sedan34min
0,3351 NOK/aktie
Senaste utdelning
5,45 %
Direktavk.

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Shareville

Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
  • för 21 tim sedan
    ·
    för 21 tim sedan
    ·
    Frågade Chat GPT om läget för Supramax-raterna och fick detta svar: De högsta dagsraterna finns på transatlantiska rutter, särskilt Amerikanska golfen → kontinenten (27 500 USD/dag), Amerikanska golfen → Kina och NCSA → Kina (båda 27 000 USD/dag). Och om raterna fortsätter så här kan Supramax-redare börja le bredare än fören på ett lastat fartyg. 🚢📈
  • för 1 dag sedan
    ·
    för 1 dag sedan
    ·
    Ingen anledning att sälja under 6,50. Fundamentet indikerar att både tredje och fjärde kvartalet kommer att hamna på över 14 000 för Supra. Jin behöver cirka 10–11 000 för att bli BE inklusive administrations- och finansieringskostnader.
    för 1 dag sedan
    ·
    för 1 dag sedan
    ·
    Torrlastmarknaden verkar stark för tillfället. Och mycket tyder på att den kommer att strama åt ytterligare i framtiden. Bortse från att JIN-aktien så småningom kommer att stiga till 7-talet.
  • för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Dragkamp mellan små köpare och säljare Spread på över 2 %.
  • för 3 dagar sedan
    ·
    för 3 dagar sedan
    ·
    Det borde vara goda tider för JIN nu. https://x.com/DryBulkETF/status/1955552599983497445 Ett exempel: Priserna för Ultramax är nu över 16 000 USD. Den dagliga driftskostnaden för Ultramax är cirka 8 700 USD. JIN borde också ligga stadigt på plus för både Capesize och Panamax. Så tredje kvartalet borde bli ett relativt starkt kvartal.
    för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Det stämmer. De har 8 chartrade båtar. Och har 24/25 som är egenägda.
  • 6 aug.
    ·
    6 aug.
    ·
    Företaget gör sig av med de fartyg de lät bygga på Shanghai Shipyard 2009. Dessa fartyg är kända för att ha "medelmåttig" kvalitet. Vilket återspeglas i det relativt låga priset. Även om flottans ålder ökar, är de japanskbyggda fartygen från 2007 av betydligt bättre kvalitet än de som säljs nu.
    7 aug.
    ·
    7 aug.
    ·
    Då får de ett större kassaflöde.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

NorwayOslo Børs
Antal
Köp
5 627
Sälj
Antal
12 858

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
146--
98--
2--
10--
2 560--
Högst
6,5
VWAP
-
Lägst
6
OmsättningAntal
0,1 21 856
VWAP
-
Högst
6,5
Lägst
6
OmsättningAntal
0,1 21 856

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Nästa händelse
2025 Q2-rapport
29 aug.
Tidigare händelser
2024 Årsstämma28 maj
2025 Q1-rapport26 maj
2024 Q4-rapport28 feb.
2024 Q3-rapport26 nov. 2024
2024 Q2-rapport28 aug. 2024
Data hämtas från Millistream, Quartr

Relaterade värdepapper

Inga Nordnet Markets Certifikat finns med underliggande värdepapper. Se övriga Certifikat
Q1-rapport
82 dagar sedan34min

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Nästa händelse
2025 Q2-rapport
29 aug.
Tidigare händelser
2024 Årsstämma28 maj
2025 Q1-rapport26 maj
2024 Q4-rapport28 feb.
2024 Q3-rapport26 nov. 2024
2024 Q2-rapport28 aug. 2024
Data hämtas från Millistream, Quartr

Relaterade värdepapper

Inga Nordnet Markets Certifikat finns med underliggande värdepapper. Se övriga Certifikat
0,3351 NOK/aktie
Senaste utdelning
5,45 %
Direktavk.

Shareville

Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
  • för 21 tim sedan
    ·
    för 21 tim sedan
    ·
    Frågade Chat GPT om läget för Supramax-raterna och fick detta svar: De högsta dagsraterna finns på transatlantiska rutter, särskilt Amerikanska golfen → kontinenten (27 500 USD/dag), Amerikanska golfen → Kina och NCSA → Kina (båda 27 000 USD/dag). Och om raterna fortsätter så här kan Supramax-redare börja le bredare än fören på ett lastat fartyg. 🚢📈
  • för 1 dag sedan
    ·
    för 1 dag sedan
    ·
    Ingen anledning att sälja under 6,50. Fundamentet indikerar att både tredje och fjärde kvartalet kommer att hamna på över 14 000 för Supra. Jin behöver cirka 10–11 000 för att bli BE inklusive administrations- och finansieringskostnader.
    för 1 dag sedan
    ·
    för 1 dag sedan
    ·
    Torrlastmarknaden verkar stark för tillfället. Och mycket tyder på att den kommer att strama åt ytterligare i framtiden. Bortse från att JIN-aktien så småningom kommer att stiga till 7-talet.
  • för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Dragkamp mellan små köpare och säljare Spread på över 2 %.
  • för 3 dagar sedan
    ·
    för 3 dagar sedan
    ·
    Det borde vara goda tider för JIN nu. https://x.com/DryBulkETF/status/1955552599983497445 Ett exempel: Priserna för Ultramax är nu över 16 000 USD. Den dagliga driftskostnaden för Ultramax är cirka 8 700 USD. JIN borde också ligga stadigt på plus för både Capesize och Panamax. Så tredje kvartalet borde bli ett relativt starkt kvartal.
    för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Det stämmer. De har 8 chartrade båtar. Och har 24/25 som är egenägda.
  • 6 aug.
    ·
    6 aug.
    ·
    Företaget gör sig av med de fartyg de lät bygga på Shanghai Shipyard 2009. Dessa fartyg är kända för att ha "medelmåttig" kvalitet. Vilket återspeglas i det relativt låga priset. Även om flottans ålder ökar, är de japanskbyggda fartygen från 2007 av betydligt bättre kvalitet än de som säljs nu.
    7 aug.
    ·
    7 aug.
    ·
    Då får de ett större kassaflöde.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

NorwayOslo Børs
Antal
Köp
5 627
Sälj
Antal
12 858

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
146--
98--
2--
10--
2 560--
Högst
6,5
VWAP
-
Lägst
6
OmsättningAntal
0,1 21 856
VWAP
-
Högst
6,5
Lägst
6
OmsättningAntal
0,1 21 856

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades