Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Nordic Mining

Nordic Mining

Ingen data hittades.
2026 Q1-rapport
44 dagar sedan

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
18 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
12 maj
2025 Q4-rapport
4 feb.
2025 Q3-rapport
31 okt. 2025
2025 Q2-rapport
19 aug. 2025
2025 Q1-rapport
21 maj 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 1 tim sedan
    ·
    Tingsrätten november 2025: NOM vann Hovrätten april 2026: NOM vann Neptun Network STI juni 2026: Ny runda Miljöstiftelsen Neptun Network STI och Natur og Ungdom är två helt oberoende organisationer, men de opererar i samma landskap och har en relation som växlar mellan att vara samarbetspartners och ideologiska motpoler, beroende på den konkreta miljöfrågan. Kort sagt: Det finns ingen formell eller organisatorisk koppling mellan dem. De är oberoende aktörer i den norska miljöorganisationen som gärna delar målsättningar och utrustning till havs, men som är helt fristående och ibland landar på rakt motsatt slutsats om vad som är den bästa miljöåtgärden.
    för 12 min sen
    ·
    Frågan är om det är någon som rider två hästar. Å ena sidan, stämning mot NOM. Å andra sidan, köper aktier när den går ner.
  • för 2 tim sedan
    ·
    Tänk dig, att genom att sätta käppar i hjulet för det som räknas som en av världens renaste gruvor, kan gruvor med ordentlig förorening och mänskligt missbruk fortsätta någonstans i världen. Det gläder nog idioterna som hejar på detta nonsens. Sådana 'så länge det inte sker i min bakgård'-attityder, ordentligt trångsynt, men så är de nog inte så ideologiska, handlar mest om att må bra själva. Grattulerar
    för 57 min sen
    ·
    Har gjort några goda dealer på andra plattformar, så har spyttat lite mer in i galenskapen, men det är av ideologiska skäl, annat har jag inte grund för att säga just nu. Men enig med dig, detta måste gå igenom prövningar, och jag har lång horisont. Jag tror på sunt förnuft
  • för 4 tim sedan
    ·
    Staten vill att gruvdriften ska fortsätta. Det vore intressant om regeringen har förberett en förlust i Högsta domstolen, och därmed på rimligt kort tid kan ge ett nytt tillstånd baserat på bl.a. kriterierna som Högsta domstolen har fastställt (väl känt innan beslutet föll). Det kan nämligen inte råda tvivel om att ett nytt tillstånd kommer att ges. Det måste i så fall bero på en politisk ovilja som hittills inte är känd. NOMs största problem är inte om de fortsätter driften, utan om och när intäkterna kommer...
  • för 4 tim sedan
    ·
    Vänta, är det en annan grupp som stämmer nom idag?
    för 3 tim sedan
    ·
    Det är en annan miljöorganisation än NU och NV som skickade en begäran om interimistiskt förbud till tingsrätten förra torsdagen ja, det som NOM har börsmeddelat först idag som "today" (EN) /"torsdag" (NO).
  • för 4 tim sedan
    ·
    Då startar vi vägen ner mot 1.2 kr och nytt nominellt aktievärde 🥀
    för 4 tim sedan
    ·
    Det är bra Det kommer nog att utlösa storhandel på billig rea Stor köpmöjlighet för ett par tre killar här inne De kommer nog nästan helt säkert att tjäna miljoner..... Skrattar
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
44 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 1 tim sedan
    ·
    Tingsrätten november 2025: NOM vann Hovrätten april 2026: NOM vann Neptun Network STI juni 2026: Ny runda Miljöstiftelsen Neptun Network STI och Natur og Ungdom är två helt oberoende organisationer, men de opererar i samma landskap och har en relation som växlar mellan att vara samarbetspartners och ideologiska motpoler, beroende på den konkreta miljöfrågan. Kort sagt: Det finns ingen formell eller organisatorisk koppling mellan dem. De är oberoende aktörer i den norska miljöorganisationen som gärna delar målsättningar och utrustning till havs, men som är helt fristående och ibland landar på rakt motsatt slutsats om vad som är den bästa miljöåtgärden.
    för 12 min sen
    ·
    Frågan är om det är någon som rider två hästar. Å ena sidan, stämning mot NOM. Å andra sidan, köper aktier när den går ner.
  • för 2 tim sedan
    ·
    Tänk dig, att genom att sätta käppar i hjulet för det som räknas som en av världens renaste gruvor, kan gruvor med ordentlig förorening och mänskligt missbruk fortsätta någonstans i världen. Det gläder nog idioterna som hejar på detta nonsens. Sådana 'så länge det inte sker i min bakgård'-attityder, ordentligt trångsynt, men så är de nog inte så ideologiska, handlar mest om att må bra själva. Grattulerar
    för 57 min sen
    ·
    Har gjort några goda dealer på andra plattformar, så har spyttat lite mer in i galenskapen, men det är av ideologiska skäl, annat har jag inte grund för att säga just nu. Men enig med dig, detta måste gå igenom prövningar, och jag har lång horisont. Jag tror på sunt förnuft
  • för 4 tim sedan
    ·
    Staten vill att gruvdriften ska fortsätta. Det vore intressant om regeringen har förberett en förlust i Högsta domstolen, och därmed på rimligt kort tid kan ge ett nytt tillstånd baserat på bl.a. kriterierna som Högsta domstolen har fastställt (väl känt innan beslutet föll). Det kan nämligen inte råda tvivel om att ett nytt tillstånd kommer att ges. Det måste i så fall bero på en politisk ovilja som hittills inte är känd. NOMs största problem är inte om de fortsätter driften, utan om och när intäkterna kommer...
  • för 4 tim sedan
    ·
    Vänta, är det en annan grupp som stämmer nom idag?
    för 3 tim sedan
    ·
    Det är en annan miljöorganisation än NU och NV som skickade en begäran om interimistiskt förbud till tingsrätten förra torsdagen ja, det som NOM har börsmeddelat först idag som "today" (EN) /"torsdag" (NO).
  • för 4 tim sedan
    ·
    Då startar vi vägen ner mot 1.2 kr och nytt nominellt aktievärde 🥀
    för 4 tim sedan
    ·
    Det är bra Det kommer nog att utlösa storhandel på billig rea Stor köpmöjlighet för ett par tre killar här inne De kommer nog nästan helt säkert att tjäna miljoner..... Skrattar
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
18 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
12 maj
2025 Q4-rapport
4 feb.
2025 Q3-rapport
31 okt. 2025
2025 Q2-rapport
19 aug. 2025
2025 Q1-rapport
21 maj 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
44 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
18 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
12 maj
2025 Q4-rapport
4 feb.
2025 Q3-rapport
31 okt. 2025
2025 Q2-rapport
19 aug. 2025
2025 Q1-rapport
21 maj 2025

Relaterade värdepapper

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 1 tim sedan
    ·
    Tingsrätten november 2025: NOM vann Hovrätten april 2026: NOM vann Neptun Network STI juni 2026: Ny runda Miljöstiftelsen Neptun Network STI och Natur og Ungdom är två helt oberoende organisationer, men de opererar i samma landskap och har en relation som växlar mellan att vara samarbetspartners och ideologiska motpoler, beroende på den konkreta miljöfrågan. Kort sagt: Det finns ingen formell eller organisatorisk koppling mellan dem. De är oberoende aktörer i den norska miljöorganisationen som gärna delar målsättningar och utrustning till havs, men som är helt fristående och ibland landar på rakt motsatt slutsats om vad som är den bästa miljöåtgärden.
    för 12 min sen
    ·
    Frågan är om det är någon som rider två hästar. Å ena sidan, stämning mot NOM. Å andra sidan, köper aktier när den går ner.
  • för 2 tim sedan
    ·
    Tänk dig, att genom att sätta käppar i hjulet för det som räknas som en av världens renaste gruvor, kan gruvor med ordentlig förorening och mänskligt missbruk fortsätta någonstans i världen. Det gläder nog idioterna som hejar på detta nonsens. Sådana 'så länge det inte sker i min bakgård'-attityder, ordentligt trångsynt, men så är de nog inte så ideologiska, handlar mest om att må bra själva. Grattulerar
    för 57 min sen
    ·
    Har gjort några goda dealer på andra plattformar, så har spyttat lite mer in i galenskapen, men det är av ideologiska skäl, annat har jag inte grund för att säga just nu. Men enig med dig, detta måste gå igenom prövningar, och jag har lång horisont. Jag tror på sunt förnuft
  • för 4 tim sedan
    ·
    Staten vill att gruvdriften ska fortsätta. Det vore intressant om regeringen har förberett en förlust i Högsta domstolen, och därmed på rimligt kort tid kan ge ett nytt tillstånd baserat på bl.a. kriterierna som Högsta domstolen har fastställt (väl känt innan beslutet föll). Det kan nämligen inte råda tvivel om att ett nytt tillstånd kommer att ges. Det måste i så fall bero på en politisk ovilja som hittills inte är känd. NOMs största problem är inte om de fortsätter driften, utan om och när intäkterna kommer...
  • för 4 tim sedan
    ·
    Vänta, är det en annan grupp som stämmer nom idag?
    för 3 tim sedan
    ·
    Det är en annan miljöorganisation än NU och NV som skickade en begäran om interimistiskt förbud till tingsrätten förra torsdagen ja, det som NOM har börsmeddelat först idag som "today" (EN) /"torsdag" (NO).
  • för 4 tim sedan
    ·
    Då startar vi vägen ner mot 1.2 kr och nytt nominellt aktievärde 🥀
    för 4 tim sedan
    ·
    Det är bra Det kommer nog att utlösa storhandel på billig rea Stor köpmöjlighet för ett par tre killar här inne De kommer nog nästan helt säkert att tjäna miljoner..... Skrattar
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm