Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.
Aktie
Xetra
2FE

Ferrari N.V

Ferrari N.V

405,20EUR
+1,99% (+7,90)
Högst405,20
Lägst398,10
Omsättning
0,7 MEUR
405,20EUR
+1,99% (+7,90)
Högst405,20
Lägst398,10
Omsättning
0,7 MEUR
Aktie
Xetra
2FE

Ferrari N.V

Ferrari N.V

405,20EUR
+1,99% (+7,90)
Högst405,20
Lägst398,10
Omsättning
0,7 MEUR
405,20EUR
+1,99% (+7,90)
Högst405,20
Lägst398,10
Omsättning
0,7 MEUR
Aktie
Xetra
2FE

Ferrari N.V

Ferrari N.V

405,20EUR
+1,99% (+7,90)
Högst405,20
Lägst398,10
Omsättning
0,7 MEUR
405,20EUR
+1,99% (+7,90)
Högst405,20
Lägst398,10
Omsättning
0,7 MEUR
Q2-rapport
20 dagar sedan59min
2,986 EUR/aktie
Senaste utdelning
0,74 %
Direktavk.

Orderdjup

Antal
Köp
0
Sälj
Antal
0

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----
Högst
405,2
VWAP
401,7
Lägst
398,1
OmsättningAntal
0,7 1 785
VWAP
401,7
Högst
405,2
Lägst
398,1
OmsättningAntal
0,7 1 785

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Nästa händelse
2025 Q3-rapport
4 nov.
Tidigare händelser
2025 Q2-rapport31 juli
2025 Q1-rapport6 maj
2024 Årsstämma16 apr.
2024 Årsrapport21 feb.
2024 Q4-rapport4 feb.
Data hämtas från Morningstar, Quartr

Shareville

Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
  • 8 apr.
    8 apr.
    Mitähän mahtaa Ferrarin osakkeelle tapahtua kun robotaxit sitten joskus viimein saapuvat ja täyttävät kadut. Mahtaako kehitys mennä niin vikkelään että “omia” itse ajavia autoja ei ehdi siinä välissä tulemaankaan vai onko siellä liikenteessä alkuunsa sekaisin ihmiskuskeja, yksityisiä omistus itse ajavia sekä mega taxiyhtiöiden robotit. Varmaan alkuun näin mutta sitten veikkaan että itse omistettu kalusto alkaa kadota ja lopulta ihminen kuskina jopa kielletään. Haluaako joku maksaa sitten Ferrarin hinnan autosta jolla saa ajaa enää radalla tai jota ei itse saa ajaa vaan körötellä kyydissä ja pyöritellä feikkirattia. Mikä on tämän loistavan yrityksen ja osakkeen pitkän ajan tulevaisuus? Jos tässä utopiassa mennään siihen että itse ajavuus on arkipäivää.
    Gå med i Shareville för att se omröstningsresultat
    Itseajavuus tuhoaa yrityksen
    0%
    Itseajavuus ei vaikuta
    100%
    Itseajavuus jopa hyödyttää
    0%
    1 röst Avslutad
    6 maj · Ändrad
    6 maj · Ändrad
    Robotaxis ligger många år bort och det kommer ta tid innan det går igenom med alla regler och blir lönsamt. Det kommer existera samtidigt längre fram som vanliga människor kör bil. Men vem vet om 50-100 år kanske dominerar robotaxis då. Det är ungefär som att säga, vad händer om elbilar tar över marknaden kommer Ferrari gå under då? Så länge folk köper bensinbilar är det inget problem för Ferrari och vi har sett att elbilar har funnits länge på marknaden nu men det tar tid med förändringar. Ferrari har även utvecklat en elbil som snart ska säljas, de hänger med i förändringarna som alla biltillverkare som vill överleva. Skulle robotaxis sälja mycket längre fram kommer förmodligen Ferrari precis som många andra bilmärken leverera robotaxis till kunder antingen genom samarbeten eller att de själva utvecklar sådana fordon.
  • 2 mars
    2 mars
    For the people who don´t know to analyse, a quick guide, enjoy. Follow me if you can:) https://docs.google.com/presentation/d/1bxbKYtM2UUggu8ZyfNsFItAI8RgoUKQFnbgQvkQbFu8/edit?usp=sharing
  • 4 feb.
    Som jag har väntat idag på rapporten och….den som väntar på något gott🥳 Ferrari levererar IGEN! Grymt jobbat En aktie som man kan tryggt lägga i en byrålåda och fylla på vid billiga tillfällen
  • 3 jan.
    Tycker det har varit väldigt dåligt med nyheter senaste månaderna och det ser ut som kursen dalat neråt periodvist utan några direkta orsaker, inte nyhetsmässigt Finns det någon av er med kunskap inom teknisk analys som har en känsla om kursen är till och med på väg under 400 närmaste tiden?
  • 11 nov. 2024
    11 nov. 2024
    Börjat fundera på att köpa Ferrari (aktier då och inte bilen :) . Vad är skillnaden mellan att köpa den på NYSE jmf med på Tyska börsen?  Vilken ska man välja och varför?
    inaktiverad
    17 apr.
    inaktiverad
    17 apr.
    One thing to consider. USA estate tax it's limit is 60k usd
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

Inga Nordnet Markets Certifikat finns med underliggande värdepapper. Se övriga Certifikat
Q2-rapport
20 dagar sedan59min
2,986 EUR/aktie
Senaste utdelning
0,74 %
Direktavk.

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Shareville

Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
  • 8 apr.
    8 apr.
    Mitähän mahtaa Ferrarin osakkeelle tapahtua kun robotaxit sitten joskus viimein saapuvat ja täyttävät kadut. Mahtaako kehitys mennä niin vikkelään että “omia” itse ajavia autoja ei ehdi siinä välissä tulemaankaan vai onko siellä liikenteessä alkuunsa sekaisin ihmiskuskeja, yksityisiä omistus itse ajavia sekä mega taxiyhtiöiden robotit. Varmaan alkuun näin mutta sitten veikkaan että itse omistettu kalusto alkaa kadota ja lopulta ihminen kuskina jopa kielletään. Haluaako joku maksaa sitten Ferrarin hinnan autosta jolla saa ajaa enää radalla tai jota ei itse saa ajaa vaan körötellä kyydissä ja pyöritellä feikkirattia. Mikä on tämän loistavan yrityksen ja osakkeen pitkän ajan tulevaisuus? Jos tässä utopiassa mennään siihen että itse ajavuus on arkipäivää.
    Gå med i Shareville för att se omröstningsresultat
    Itseajavuus tuhoaa yrityksen
    0%
    Itseajavuus ei vaikuta
    100%
    Itseajavuus jopa hyödyttää
    0%
    1 röst Avslutad
    6 maj · Ändrad
    6 maj · Ändrad
    Robotaxis ligger många år bort och det kommer ta tid innan det går igenom med alla regler och blir lönsamt. Det kommer existera samtidigt längre fram som vanliga människor kör bil. Men vem vet om 50-100 år kanske dominerar robotaxis då. Det är ungefär som att säga, vad händer om elbilar tar över marknaden kommer Ferrari gå under då? Så länge folk köper bensinbilar är det inget problem för Ferrari och vi har sett att elbilar har funnits länge på marknaden nu men det tar tid med förändringar. Ferrari har även utvecklat en elbil som snart ska säljas, de hänger med i förändringarna som alla biltillverkare som vill överleva. Skulle robotaxis sälja mycket längre fram kommer förmodligen Ferrari precis som många andra bilmärken leverera robotaxis till kunder antingen genom samarbeten eller att de själva utvecklar sådana fordon.
  • 2 mars
    2 mars
    For the people who don´t know to analyse, a quick guide, enjoy. Follow me if you can:) https://docs.google.com/presentation/d/1bxbKYtM2UUggu8ZyfNsFItAI8RgoUKQFnbgQvkQbFu8/edit?usp=sharing
  • 4 feb.
    Som jag har väntat idag på rapporten och….den som väntar på något gott🥳 Ferrari levererar IGEN! Grymt jobbat En aktie som man kan tryggt lägga i en byrålåda och fylla på vid billiga tillfällen
  • 3 jan.
    Tycker det har varit väldigt dåligt med nyheter senaste månaderna och det ser ut som kursen dalat neråt periodvist utan några direkta orsaker, inte nyhetsmässigt Finns det någon av er med kunskap inom teknisk analys som har en känsla om kursen är till och med på väg under 400 närmaste tiden?
  • 11 nov. 2024
    11 nov. 2024
    Börjat fundera på att köpa Ferrari (aktier då och inte bilen :) . Vad är skillnaden mellan att köpa den på NYSE jmf med på Tyska börsen?  Vilken ska man välja och varför?
    inaktiverad
    17 apr.
    inaktiverad
    17 apr.
    One thing to consider. USA estate tax it's limit is 60k usd
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
0
Sälj
Antal
0

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----
Högst
405,2
VWAP
401,7
Lägst
398,1
OmsättningAntal
0,7 1 785
VWAP
401,7
Högst
405,2
Lägst
398,1
OmsättningAntal
0,7 1 785

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Nästa händelse
2025 Q3-rapport
4 nov.
Tidigare händelser
2025 Q2-rapport31 juli
2025 Q1-rapport6 maj
2024 Årsstämma16 apr.
2024 Årsrapport21 feb.
2024 Q4-rapport4 feb.
Data hämtas från Morningstar, Quartr

Relaterade värdepapper

Inga Nordnet Markets Certifikat finns med underliggande värdepapper. Se övriga Certifikat
Q2-rapport
20 dagar sedan59min

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Nästa händelse
2025 Q3-rapport
4 nov.
Tidigare händelser
2025 Q2-rapport31 juli
2025 Q1-rapport6 maj
2024 Årsstämma16 apr.
2024 Årsrapport21 feb.
2024 Q4-rapport4 feb.
Data hämtas från Morningstar, Quartr

Relaterade värdepapper

Inga Nordnet Markets Certifikat finns med underliggande värdepapper. Se övriga Certifikat
2,986 EUR/aktie
Senaste utdelning
0,74 %
Direktavk.

Shareville

Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
  • 8 apr.
    8 apr.
    Mitähän mahtaa Ferrarin osakkeelle tapahtua kun robotaxit sitten joskus viimein saapuvat ja täyttävät kadut. Mahtaako kehitys mennä niin vikkelään että “omia” itse ajavia autoja ei ehdi siinä välissä tulemaankaan vai onko siellä liikenteessä alkuunsa sekaisin ihmiskuskeja, yksityisiä omistus itse ajavia sekä mega taxiyhtiöiden robotit. Varmaan alkuun näin mutta sitten veikkaan että itse omistettu kalusto alkaa kadota ja lopulta ihminen kuskina jopa kielletään. Haluaako joku maksaa sitten Ferrarin hinnan autosta jolla saa ajaa enää radalla tai jota ei itse saa ajaa vaan körötellä kyydissä ja pyöritellä feikkirattia. Mikä on tämän loistavan yrityksen ja osakkeen pitkän ajan tulevaisuus? Jos tässä utopiassa mennään siihen että itse ajavuus on arkipäivää.
    Gå med i Shareville för att se omröstningsresultat
    Itseajavuus tuhoaa yrityksen
    0%
    Itseajavuus ei vaikuta
    100%
    Itseajavuus jopa hyödyttää
    0%
    1 röst Avslutad
    6 maj · Ändrad
    6 maj · Ändrad
    Robotaxis ligger många år bort och det kommer ta tid innan det går igenom med alla regler och blir lönsamt. Det kommer existera samtidigt längre fram som vanliga människor kör bil. Men vem vet om 50-100 år kanske dominerar robotaxis då. Det är ungefär som att säga, vad händer om elbilar tar över marknaden kommer Ferrari gå under då? Så länge folk köper bensinbilar är det inget problem för Ferrari och vi har sett att elbilar har funnits länge på marknaden nu men det tar tid med förändringar. Ferrari har även utvecklat en elbil som snart ska säljas, de hänger med i förändringarna som alla biltillverkare som vill överleva. Skulle robotaxis sälja mycket längre fram kommer förmodligen Ferrari precis som många andra bilmärken leverera robotaxis till kunder antingen genom samarbeten eller att de själva utvecklar sådana fordon.
  • 2 mars
    2 mars
    For the people who don´t know to analyse, a quick guide, enjoy. Follow me if you can:) https://docs.google.com/presentation/d/1bxbKYtM2UUggu8ZyfNsFItAI8RgoUKQFnbgQvkQbFu8/edit?usp=sharing
  • 4 feb.
    Som jag har väntat idag på rapporten och….den som väntar på något gott🥳 Ferrari levererar IGEN! Grymt jobbat En aktie som man kan tryggt lägga i en byrålåda och fylla på vid billiga tillfällen
  • 3 jan.
    Tycker det har varit väldigt dåligt med nyheter senaste månaderna och det ser ut som kursen dalat neråt periodvist utan några direkta orsaker, inte nyhetsmässigt Finns det någon av er med kunskap inom teknisk analys som har en känsla om kursen är till och med på väg under 400 närmaste tiden?
  • 11 nov. 2024
    11 nov. 2024
    Börjat fundera på att köpa Ferrari (aktier då och inte bilen :) . Vad är skillnaden mellan att köpa den på NYSE jmf med på Tyska börsen?  Vilken ska man välja och varför?
    inaktiverad
    17 apr.
    inaktiverad
    17 apr.
    One thing to consider. USA estate tax it's limit is 60k usd
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
0
Sälj
Antal
0

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----
Högst
405,2
VWAP
401,7
Lägst
398,1
OmsättningAntal
0,7 1 785
VWAP
401,7
Högst
405,2
Lägst
398,1
OmsättningAntal
0,7 1 785

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades