Q3-rapport
NY
2 dagar sedan‧1t
Orderdjup
First North Sweden
Antal
Köp
33 441
Sälj
Antal
29 419
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 136 | - | - | ||
| 150 | - | - | ||
| 965 | - | - | ||
| 159 | - | - | ||
| 62 | - | - |
Högst
17,95VWAP
Lägst
16,16OmsättningAntal
31,2 1 824 518
VWAP
Högst
17,95Lägst
16,16OmsättningAntal
31,2 1 824 518
Mäklarstatistik
Mest köpt
| Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 1 824 518 | 1 824 518 | 0 | 0 |
Mest sålt
| Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 1 824 518 | 1 824 518 | 0 | 0 |
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 19 feb. 2026 |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 18 nov. | |
| 2025 Q2-rapport | 19 aug. | |
| 2025 Q2-rapport | 15 aug. | |
| 2024 Årsstämma | 11 juni | |
| 2025 Q1-rapport | 28 maj |
Data hämtas från Millistream, Quartr
Kunder har även besökt
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- för 1 min senför 1 min senInlägget har tagits bort.
- ·för 3 tim sedanVad händer här?·för 1 tim sedan · ÄndradDåliga kvartalsrapporter, resultat som uppenbarligen läcker ut på marknaden i förväg under på varandra följande kvartal, plötsliga förändringar i redovisningen osv. Det är ju ganska mycket svag prestation från bolaget här. Nedgång föder nedgång och nu har detta blivit en fallande kniv.
- ·för 9 tim sedaninvesteringsmarknaderna är i ett osäkert tillstånd ändå just nu vissa investerare har dragit ut pengar eller lägger inte in mer just nu jag rekommenderar att ni tänker igenom er egen investeringsstrategi om ni ska investera i företag med en stark position t.ex. microsoft och apple (förmodligen mindre volatilitet) eller söka framtida tillväxtföretag t.ex. verve (mer sannolikt mer volatilitet) nu när dåliga resultat har rapporterats är nedgångarna naturligtvis större kom ihåg att få slår det allmänna indexet årligen och färre kan hålla sina känslor åtskilda från investeringar
- ·för 1 dag sedanVerve fördelar Fokuserad målinriktning för mobilappar (in-app) Effektiv målinriktning utan identifierare (ID-lös) Annonser visas i rätt sammanhang vid rätt tillfälle Google fördelar Programmatiska köp (DSP + SSP) över ett brett utbud av kanaler bortom bara Google Nå en stor publik över Googles egna plattformar (sök, YouTube, webb) Kampanjer baserade på sökmarknadsföring, varumärkeskännedom eller konverteringar Tydlig ROI-modell med automatiserad optimering Enklare lösning utan att bygga ett komplext programmatiskt system Verve är modernt och avancerat. Det bästa valet beror på dina kampanjmål: vill du ha användarförvärv i mobilappar, varumärkessynlighet eller prestationsdriven annonsering i Googles ekosystem? Verves teknik överträffar traditionella lösningar för riktad annonsering. YouTube och liknande massnätverk kan vara ineffektiva för nischat eller äldre innehåll... till exempel, “tre år gamla videor som bara får 20 visningar.” Algoritmer gynnar inte gammalt eller nischat innehåll för bredare publik, vilket begränsar exponeringen. Verve sparar också pengar genom att undvika slösade visningar, något Google inte alltid kan göra även med optimerade system. När ett Google-konto väl är inställt har de flesta småföretagare inte expertisen att optimera målinriktningen effektivt, men Verve hanterar det intelligent och lägger kontrollen i händerna på skickliga proffs. Verve är byggt som ett verktyg för annonseringsproffs. YouTube är i grunden ett enormt massnätverk, där det kan vara svårt att nå rätt publik även med Googles verktyg. Många AdTech-plattformar, inklusive Verve, optimerar specifikt för mobila in-app-placeringar och kan rikta in sig mer exakt utan användar-ID. För några hundra euro kan Verve leverera mycket effektivare kampanjer, medan Google ofta sprider klick till mindre relevanta användare. Tusentals nya användare, över 3 300 företag, föredrar annonsering som är effektivare. Människor sitter inte vid datorer, de har sina telefoner med sig hela tiden, och det är där annonserna riktas.
- ·för 1 dag sedan · ÄndradInderes sänkte riktkursen från 36 sek --> 26 sek (med ett dfc-värde på 38 sek). Skulle bolaget ytterligare vinna förtroende för den framtida utvecklingen, skulle det kunna finnas en betydande uppsida. För tydlighetens skull anser jag detta vara en högriskaktie. Med detta sagt, tror jag att Q4 kommer att vara extremt viktigt framöver och kommer att avgöra om bolaget kan leverera vad det har kommunicerat. Man skulle åtminstone hoppas på insiderköp och affärsuppdateringar för att visa förtroende för bolaget.·för 7 tim sedanStora insiderköp skulle kunna bidra till att återställa investerarnas förtroende för aktien. Om de verkligen tror på utsikterna, kommer de med största sannolikhet att börja ackumulera aktier snart — låt oss hoppas det.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Q3-rapport
NY
2 dagar sedan‧1t
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- för 1 min senför 1 min senInlägget har tagits bort.
- ·för 3 tim sedanVad händer här?·för 1 tim sedan · ÄndradDåliga kvartalsrapporter, resultat som uppenbarligen läcker ut på marknaden i förväg under på varandra följande kvartal, plötsliga förändringar i redovisningen osv. Det är ju ganska mycket svag prestation från bolaget här. Nedgång föder nedgång och nu har detta blivit en fallande kniv.
- ·för 9 tim sedaninvesteringsmarknaderna är i ett osäkert tillstånd ändå just nu vissa investerare har dragit ut pengar eller lägger inte in mer just nu jag rekommenderar att ni tänker igenom er egen investeringsstrategi om ni ska investera i företag med en stark position t.ex. microsoft och apple (förmodligen mindre volatilitet) eller söka framtida tillväxtföretag t.ex. verve (mer sannolikt mer volatilitet) nu när dåliga resultat har rapporterats är nedgångarna naturligtvis större kom ihåg att få slår det allmänna indexet årligen och färre kan hålla sina känslor åtskilda från investeringar
- ·för 1 dag sedanVerve fördelar Fokuserad målinriktning för mobilappar (in-app) Effektiv målinriktning utan identifierare (ID-lös) Annonser visas i rätt sammanhang vid rätt tillfälle Google fördelar Programmatiska köp (DSP + SSP) över ett brett utbud av kanaler bortom bara Google Nå en stor publik över Googles egna plattformar (sök, YouTube, webb) Kampanjer baserade på sökmarknadsföring, varumärkeskännedom eller konverteringar Tydlig ROI-modell med automatiserad optimering Enklare lösning utan att bygga ett komplext programmatiskt system Verve är modernt och avancerat. Det bästa valet beror på dina kampanjmål: vill du ha användarförvärv i mobilappar, varumärkessynlighet eller prestationsdriven annonsering i Googles ekosystem? Verves teknik överträffar traditionella lösningar för riktad annonsering. YouTube och liknande massnätverk kan vara ineffektiva för nischat eller äldre innehåll... till exempel, “tre år gamla videor som bara får 20 visningar.” Algoritmer gynnar inte gammalt eller nischat innehåll för bredare publik, vilket begränsar exponeringen. Verve sparar också pengar genom att undvika slösade visningar, något Google inte alltid kan göra även med optimerade system. När ett Google-konto väl är inställt har de flesta småföretagare inte expertisen att optimera målinriktningen effektivt, men Verve hanterar det intelligent och lägger kontrollen i händerna på skickliga proffs. Verve är byggt som ett verktyg för annonseringsproffs. YouTube är i grunden ett enormt massnätverk, där det kan vara svårt att nå rätt publik även med Googles verktyg. Många AdTech-plattformar, inklusive Verve, optimerar specifikt för mobila in-app-placeringar och kan rikta in sig mer exakt utan användar-ID. För några hundra euro kan Verve leverera mycket effektivare kampanjer, medan Google ofta sprider klick till mindre relevanta användare. Tusentals nya användare, över 3 300 företag, föredrar annonsering som är effektivare. Människor sitter inte vid datorer, de har sina telefoner med sig hela tiden, och det är där annonserna riktas.
- ·för 1 dag sedan · ÄndradInderes sänkte riktkursen från 36 sek --> 26 sek (med ett dfc-värde på 38 sek). Skulle bolaget ytterligare vinna förtroende för den framtida utvecklingen, skulle det kunna finnas en betydande uppsida. För tydlighetens skull anser jag detta vara en högriskaktie. Med detta sagt, tror jag att Q4 kommer att vara extremt viktigt framöver och kommer att avgöra om bolaget kan leverera vad det har kommunicerat. Man skulle åtminstone hoppas på insiderköp och affärsuppdateringar för att visa förtroende för bolaget.·för 7 tim sedanStora insiderköp skulle kunna bidra till att återställa investerarnas förtroende för aktien. Om de verkligen tror på utsikterna, kommer de med största sannolikhet att börja ackumulera aktier snart — låt oss hoppas det.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
First North Sweden
Antal
Köp
33 441
Sälj
Antal
29 419
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 136 | - | - | ||
| 150 | - | - | ||
| 965 | - | - | ||
| 159 | - | - | ||
| 62 | - | - |
Högst
17,95VWAP
Lägst
16,16OmsättningAntal
31,2 1 824 518
VWAP
Högst
17,95Lägst
16,16OmsättningAntal
31,2 1 824 518
Mäklarstatistik
Mest köpt
| Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 1 824 518 | 1 824 518 | 0 | 0 |
Mest sålt
| Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 1 824 518 | 1 824 518 | 0 | 0 |
Kunder har även besökt
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 19 feb. 2026 |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 18 nov. | |
| 2025 Q2-rapport | 19 aug. | |
| 2025 Q2-rapport | 15 aug. | |
| 2024 Årsstämma | 11 juni | |
| 2025 Q1-rapport | 28 maj |
Data hämtas från Millistream, Quartr
Q3-rapport
NY
2 dagar sedan‧1t
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 19 feb. 2026 |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 18 nov. | |
| 2025 Q2-rapport | 19 aug. | |
| 2025 Q2-rapport | 15 aug. | |
| 2024 Årsstämma | 11 juni | |
| 2025 Q1-rapport | 28 maj |
Data hämtas från Millistream, Quartr
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- för 1 min senför 1 min senInlägget har tagits bort.
- ·för 3 tim sedanVad händer här?·för 1 tim sedan · ÄndradDåliga kvartalsrapporter, resultat som uppenbarligen läcker ut på marknaden i förväg under på varandra följande kvartal, plötsliga förändringar i redovisningen osv. Det är ju ganska mycket svag prestation från bolaget här. Nedgång föder nedgång och nu har detta blivit en fallande kniv.
- ·för 9 tim sedaninvesteringsmarknaderna är i ett osäkert tillstånd ändå just nu vissa investerare har dragit ut pengar eller lägger inte in mer just nu jag rekommenderar att ni tänker igenom er egen investeringsstrategi om ni ska investera i företag med en stark position t.ex. microsoft och apple (förmodligen mindre volatilitet) eller söka framtida tillväxtföretag t.ex. verve (mer sannolikt mer volatilitet) nu när dåliga resultat har rapporterats är nedgångarna naturligtvis större kom ihåg att få slår det allmänna indexet årligen och färre kan hålla sina känslor åtskilda från investeringar
- ·för 1 dag sedanVerve fördelar Fokuserad målinriktning för mobilappar (in-app) Effektiv målinriktning utan identifierare (ID-lös) Annonser visas i rätt sammanhang vid rätt tillfälle Google fördelar Programmatiska köp (DSP + SSP) över ett brett utbud av kanaler bortom bara Google Nå en stor publik över Googles egna plattformar (sök, YouTube, webb) Kampanjer baserade på sökmarknadsföring, varumärkeskännedom eller konverteringar Tydlig ROI-modell med automatiserad optimering Enklare lösning utan att bygga ett komplext programmatiskt system Verve är modernt och avancerat. Det bästa valet beror på dina kampanjmål: vill du ha användarförvärv i mobilappar, varumärkessynlighet eller prestationsdriven annonsering i Googles ekosystem? Verves teknik överträffar traditionella lösningar för riktad annonsering. YouTube och liknande massnätverk kan vara ineffektiva för nischat eller äldre innehåll... till exempel, “tre år gamla videor som bara får 20 visningar.” Algoritmer gynnar inte gammalt eller nischat innehåll för bredare publik, vilket begränsar exponeringen. Verve sparar också pengar genom att undvika slösade visningar, något Google inte alltid kan göra även med optimerade system. När ett Google-konto väl är inställt har de flesta småföretagare inte expertisen att optimera målinriktningen effektivt, men Verve hanterar det intelligent och lägger kontrollen i händerna på skickliga proffs. Verve är byggt som ett verktyg för annonseringsproffs. YouTube är i grunden ett enormt massnätverk, där det kan vara svårt att nå rätt publik även med Googles verktyg. Många AdTech-plattformar, inklusive Verve, optimerar specifikt för mobila in-app-placeringar och kan rikta in sig mer exakt utan användar-ID. För några hundra euro kan Verve leverera mycket effektivare kampanjer, medan Google ofta sprider klick till mindre relevanta användare. Tusentals nya användare, över 3 300 företag, föredrar annonsering som är effektivare. Människor sitter inte vid datorer, de har sina telefoner med sig hela tiden, och det är där annonserna riktas.
- ·för 1 dag sedan · ÄndradInderes sänkte riktkursen från 36 sek --> 26 sek (med ett dfc-värde på 38 sek). Skulle bolaget ytterligare vinna förtroende för den framtida utvecklingen, skulle det kunna finnas en betydande uppsida. För tydlighetens skull anser jag detta vara en högriskaktie. Med detta sagt, tror jag att Q4 kommer att vara extremt viktigt framöver och kommer att avgöra om bolaget kan leverera vad det har kommunicerat. Man skulle åtminstone hoppas på insiderköp och affärsuppdateringar för att visa förtroende för bolaget.·för 7 tim sedanStora insiderköp skulle kunna bidra till att återställa investerarnas förtroende för aktien. Om de verkligen tror på utsikterna, kommer de med största sannolikhet att börja ackumulera aktier snart — låt oss hoppas det.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
First North Sweden
Antal
Köp
33 441
Sälj
Antal
29 419
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 136 | - | - | ||
| 150 | - | - | ||
| 965 | - | - | ||
| 159 | - | - | ||
| 62 | - | - |
Högst
17,95VWAP
Lägst
16,16OmsättningAntal
31,2 1 824 518
VWAP
Högst
17,95Lägst
16,16OmsättningAntal
31,2 1 824 518
Mäklarstatistik
Mest köpt
| Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 1 824 518 | 1 824 518 | 0 | 0 |
Mest sålt
| Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 1 824 518 | 1 824 518 | 0 | 0 |






