2026 Q1-rapport
Endast PDF
76 dagar sedan
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 1 998 | - | - | ||
| 4 523 | - | - | ||
| 1 214 | - | - | ||
| 1 649 | - | - | ||
| 332 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 18 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 8 apr. | ||
2025 Q4-rapport 8 jan. | ||
2025 Q3-rapport 6 okt. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 8 juli 2025 | ||
2025 Q1-rapport 7 apr. 2025 |
Kunder har även besökt
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
- ·för 8 tim sedanInte så positivt då tyvärr Från FA Med ett laxpris som närmar sig 60 kronor per kilo, tjänar Mowi inga pengar – och nästan inte Salmar heller. Nordea-analytiker Herman Aleksander Dahl slår larm.4kg kan ibland vara perfekt. Beror på vilken marknad du befinner dig på :)
- ·för 1 dag sedanRegeringen skär ner i fiskodlingsproduktionen i västra Norge med 6 procent. Detta på grund av regeringens bedömningar av laxlusens påverkan på vildlaxen. Mycket positivt för försäljning och satsning på landbaserad fiskodling. Som sagt tidigare, detta är framtiden. https://www.facebook.com/100064073441663/posts/1450422020436899/?app=fblKursen kommer nog att stiga innan man anar. Denna nyhet visar ju bara vilken kurs vår regering kommer att satsa på, både nu och i framtiden. Men för all del, ni får bara sälja med förlust. Jag köper gärna upp mig ytterligare. Bästa tipset jag kan ge, var långsiktig😎 och inte minst heja Norge för de som ska se landskamp i natt🇳🇴
- ·för 3 dagar sedanI detta sådant fall i tror den enda olyckliga här är laxpriset som konstant sjunker detta år månad för månad😥 men i tror ljuset 💡 i slutet av tunneln.. Stannar från den tidiga början till……..utdelningarna i min dröm här :)Det är bara att ha is i magen i salme. De som säljer nu, säljer med förlust. Jag klarar mig bra själv med låg/fallande kurs. Tänk långsiktigt och låt dig inte skrämmas av blankare och andra som sprider negativitet kring salme.
- ·18 juniOm den stiger 1-5 öre per dag framöver, blir det snabbt 1 krona av det.Det är nog ganska så många här inne som blir glada av den med minsta ökning av kursen. Salme kursen jobbar sig sakta nedåt. Så vi behöver några ljuspunkter, även om det bara är ören.
- ·17 juni · ÄndradHämtat från redd villaksen «Vi gratulerar Naturvernforbundet och Natur og Ungdom till full seger i Högsta domstolen. De har burit en tung och kostsam börda i många år på uppdrag av alla som älskar Norsk natur. Inte minst ger segern prejudikat och inte minst starkare riktlinjer i förhållande till EU:s vattendirektiv. Fiskodlingsnäringen med sina utsläpp bör skälva i byxorna. Myndigheterna måste hädanefter tänka sig för innan de trampar ut i nya lagbrott och ger fler sådana direkt förorenande tillstånd.» https://naturvernforbundet.no/historisk-seier-fordefjorden/?fbclid=IwdGRjcASfm5NjbGNjBJ-bh2V4dG4DYWVtAjExAHNydGMGYXBwX2lkDDM1MDY4NTUzMTcyOAABHgzNoOkUGdSVYPcWM0e-apDj2D7ZQXQeV4OOPe9o6zD0Npm16K1Mge6YyClH_aem_S6s-c8TB3gfECvl5ytWx4ARestriktioner kring havsbaserad fiskodling gällande föroreningar kommer att bli strängare de närmaste åren. Detta steg MÅSTE tas om man är villig att värna vildlaxen. Och det är i uppbyggnadsfasen som är dyr, inte driftsfasen.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
2026 Q1-rapport
Endast PDF
76 dagar sedan
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
- ·för 8 tim sedanInte så positivt då tyvärr Från FA Med ett laxpris som närmar sig 60 kronor per kilo, tjänar Mowi inga pengar – och nästan inte Salmar heller. Nordea-analytiker Herman Aleksander Dahl slår larm.4kg kan ibland vara perfekt. Beror på vilken marknad du befinner dig på :)
- ·för 1 dag sedanRegeringen skär ner i fiskodlingsproduktionen i västra Norge med 6 procent. Detta på grund av regeringens bedömningar av laxlusens påverkan på vildlaxen. Mycket positivt för försäljning och satsning på landbaserad fiskodling. Som sagt tidigare, detta är framtiden. https://www.facebook.com/100064073441663/posts/1450422020436899/?app=fblKursen kommer nog att stiga innan man anar. Denna nyhet visar ju bara vilken kurs vår regering kommer att satsa på, både nu och i framtiden. Men för all del, ni får bara sälja med förlust. Jag köper gärna upp mig ytterligare. Bästa tipset jag kan ge, var långsiktig😎 och inte minst heja Norge för de som ska se landskamp i natt🇳🇴
- ·för 3 dagar sedanI detta sådant fall i tror den enda olyckliga här är laxpriset som konstant sjunker detta år månad för månad😥 men i tror ljuset 💡 i slutet av tunneln.. Stannar från den tidiga början till……..utdelningarna i min dröm här :)Det är bara att ha is i magen i salme. De som säljer nu, säljer med förlust. Jag klarar mig bra själv med låg/fallande kurs. Tänk långsiktigt och låt dig inte skrämmas av blankare och andra som sprider negativitet kring salme.
- ·18 juniOm den stiger 1-5 öre per dag framöver, blir det snabbt 1 krona av det.Det är nog ganska så många här inne som blir glada av den med minsta ökning av kursen. Salme kursen jobbar sig sakta nedåt. Så vi behöver några ljuspunkter, även om det bara är ören.
- ·17 juni · ÄndradHämtat från redd villaksen «Vi gratulerar Naturvernforbundet och Natur og Ungdom till full seger i Högsta domstolen. De har burit en tung och kostsam börda i många år på uppdrag av alla som älskar Norsk natur. Inte minst ger segern prejudikat och inte minst starkare riktlinjer i förhållande till EU:s vattendirektiv. Fiskodlingsnäringen med sina utsläpp bör skälva i byxorna. Myndigheterna måste hädanefter tänka sig för innan de trampar ut i nya lagbrott och ger fler sådana direkt förorenande tillstånd.» https://naturvernforbundet.no/historisk-seier-fordefjorden/?fbclid=IwdGRjcASfm5NjbGNjBJ-bh2V4dG4DYWVtAjExAHNydGMGYXBwX2lkDDM1MDY4NTUzMTcyOAABHgzNoOkUGdSVYPcWM0e-apDj2D7ZQXQeV4OOPe9o6zD0Npm16K1Mge6YyClH_aem_S6s-c8TB3gfECvl5ytWx4ARestriktioner kring havsbaserad fiskodling gällande föroreningar kommer att bli strängare de närmaste åren. Detta steg MÅSTE tas om man är villig att värna vildlaxen. Och det är i uppbyggnadsfasen som är dyr, inte driftsfasen.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 1 998 | - | - | ||
| 4 523 | - | - | ||
| 1 214 | - | - | ||
| 1 649 | - | - | ||
| 332 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Kunder har även besökt
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 18 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 8 apr. | ||
2025 Q4-rapport 8 jan. | ||
2025 Q3-rapport 6 okt. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 8 juli 2025 | ||
2025 Q1-rapport 7 apr. 2025 |
2026 Q1-rapport
Endast PDF
76 dagar sedan
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 18 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 8 apr. | ||
2025 Q4-rapport 8 jan. | ||
2025 Q3-rapport 6 okt. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 8 juli 2025 | ||
2025 Q1-rapport 7 apr. 2025 |
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
- ·för 8 tim sedanInte så positivt då tyvärr Från FA Med ett laxpris som närmar sig 60 kronor per kilo, tjänar Mowi inga pengar – och nästan inte Salmar heller. Nordea-analytiker Herman Aleksander Dahl slår larm.4kg kan ibland vara perfekt. Beror på vilken marknad du befinner dig på :)
- ·för 1 dag sedanRegeringen skär ner i fiskodlingsproduktionen i västra Norge med 6 procent. Detta på grund av regeringens bedömningar av laxlusens påverkan på vildlaxen. Mycket positivt för försäljning och satsning på landbaserad fiskodling. Som sagt tidigare, detta är framtiden. https://www.facebook.com/100064073441663/posts/1450422020436899/?app=fblKursen kommer nog att stiga innan man anar. Denna nyhet visar ju bara vilken kurs vår regering kommer att satsa på, både nu och i framtiden. Men för all del, ni får bara sälja med förlust. Jag köper gärna upp mig ytterligare. Bästa tipset jag kan ge, var långsiktig😎 och inte minst heja Norge för de som ska se landskamp i natt🇳🇴
- ·för 3 dagar sedanI detta sådant fall i tror den enda olyckliga här är laxpriset som konstant sjunker detta år månad för månad😥 men i tror ljuset 💡 i slutet av tunneln.. Stannar från den tidiga början till……..utdelningarna i min dröm här :)Det är bara att ha is i magen i salme. De som säljer nu, säljer med förlust. Jag klarar mig bra själv med låg/fallande kurs. Tänk långsiktigt och låt dig inte skrämmas av blankare och andra som sprider negativitet kring salme.
- ·18 juniOm den stiger 1-5 öre per dag framöver, blir det snabbt 1 krona av det.Det är nog ganska så många här inne som blir glada av den med minsta ökning av kursen. Salme kursen jobbar sig sakta nedåt. Så vi behöver några ljuspunkter, även om det bara är ören.
- ·17 juni · ÄndradHämtat från redd villaksen «Vi gratulerar Naturvernforbundet och Natur og Ungdom till full seger i Högsta domstolen. De har burit en tung och kostsam börda i många år på uppdrag av alla som älskar Norsk natur. Inte minst ger segern prejudikat och inte minst starkare riktlinjer i förhållande till EU:s vattendirektiv. Fiskodlingsnäringen med sina utsläpp bör skälva i byxorna. Myndigheterna måste hädanefter tänka sig för innan de trampar ut i nya lagbrott och ger fler sådana direkt förorenande tillstånd.» https://naturvernforbundet.no/historisk-seier-fordefjorden/?fbclid=IwdGRjcASfm5NjbGNjBJ-bh2V4dG4DYWVtAjExAHNydGMGYXBwX2lkDDM1MDY4NTUzMTcyOAABHgzNoOkUGdSVYPcWM0e-apDj2D7ZQXQeV4OOPe9o6zD0Npm16K1Mge6YyClH_aem_S6s-c8TB3gfECvl5ytWx4ARestriktioner kring havsbaserad fiskodling gällande föroreningar kommer att bli strängare de närmaste åren. Detta steg MÅSTE tas om man är villig att värna vildlaxen. Och det är i uppbyggnadsfasen som är dyr, inte driftsfasen.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 1 998 | - | - | ||
| 4 523 | - | - | ||
| 1 214 | - | - | ||
| 1 649 | - | - | ||
| 332 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Ingen data hittades






