Q3-rapport
11 dagar sedan‧43min
6,7542 NOK/aktie
Senaste utdelning
Orderdjup
Oslo Børs
Antal
Köp
2 000
Sälj
Antal
6 200
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Högst
-VWAP
Lägst
-Omsättning ()
VWAP
Högst
-Lägst
-Omsättning ()
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 12 feb. 2026 |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 6 nov. | |
| 2025 Q2-rapport | 14 aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 15 maj | |
| 2024 Årsstämma | 5 maj | |
| 2024 Q4-rapport | 13 feb. |
Data hämtas från Millistream, Quartr
Kunder har även besökt
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- ·för 9 tim sedanDet är sannerligen ingen brist på missvisande på dessa trådar, nu är Tradern... väl igång ser jag, då hans kortsiktiga investering har tagit slut. Och då övergår det till förbannelse, och spridning av svammel. För det första har USA använt naturgas i fordonen i många år, inklusive under Trumps förra period. Använd huvudet och tänk på potentialen, och det förvånar mig mycket om inte UPS är en av många kunder och slutanvändare som gör ett större utbyte av sin flotta, som inkluderar de nya med X15N motorer. Den åldrande tungtransportflottan, som också inkluderar naturgas, behöver också bytas ut. Och här kommer bland annat X15N motorn från Cummins som det är starkt intresse för. USA driver en av världens största och mest mångsidiga flottor, med mer än 325 000 fordon, inklusive 115 000 paketleveransbilar i USA. Idag går ungefär 65 % av lastbilarna i UPS dagliga flotta på naturgas. https://www.truckinginfo.com/10249530/ups-scales-rng-fleet-to-drive-cleaner-long-haul-operations
- ·för 19 tim sedan · ÄndradVi kan väl lika gärna konkludera med facit i hand: - Emissionen vi hade för knappt en månad sedan pushades direkt mot retail, alltså oss. DNB och SEB ringde runt till en massiv mängd kunder och fick lurat dem att signera småköp, som lätt blev till 600 miljoner kronor när det var tillräckligt många de kunde lura. - DNB och SEB hade kursmål på 18-20 kronor på den tiden, och kunde använda det som hävstång och lura folk in. - Intressant nog, så ville inga stora investerare delta i denna emission. Inga stora institutioner flaggade att de köpte in sig. Flakk själv kom med en fin liten fint: Han hade tillfälligtvis inte möjlighet denna gången. Men han kunde säga att hade emissionen bara skett lite senare så kunde han ha varit med... - Nu i efterhand, så har DNB och Danske Bank magiskt kommit med nya kurser som är långt ifrån det de hade direkt efter att emissionen genomfördes. - Här tror jag det kanske kan öppna sig möjligheter att stämma och gå lös på DNB och flera banker och undra hur de kunde ha så hög kurs direkt efter emissionen och bomma så grovt. Och samtidigt gå lös på retail, inte institutioner, för att få in pengar med det som bakgrund. - Det som också är väldigt intressant här är att Composites disclosa att de skulle betala ner 200 miljoner kronor på lånen de hade, men har i efterhand använt nästan 400 miljoner. Alltså pengar som de behöver för att hålla ut tills marknaden eventuellt ändrar sig. Nej istället så valde de alltså att använda dessa medel för att betala ner kreditorer. - Inte har IR i Composites svarat en enda e-post från oss heller. Det gäller väldigt många som har försökt att nå dem. Det hela verkar som ett gäng som har missbrukat retail tillsammans med bankerna. Om någon vill lansera stämningsansökan mot företaget så ta kontakt. Jag är med.·för 9 tim sedanTrader... Måste väl tro mer på tillverkaren av X15N och användarna, än en otålig anonym, som spekulerar på ett forum. "Företaget har åtagit sig att använda alternativa bränslen för att minska utsläpp och öka den operativa effektiviteten i sitt globala nätverk." Väntar bara på volymbeställningar. https://www.truckinginfo.com/10249530/ups-scales-rng-fleet-to-drive-cleaner-long-haul-operations
- ·för 1 dag sedanFallet för Hex beror enbart på Trumps politik. Nu verkar det som att det rasar lite för Maga och tidigare lojala bryter sig loss. Senast Marjorie Taylor Greene. Epstein-filerna är förödande för honom och flera påstår att detta kan vara slutet för Maga. Det kan innebära att flera republikanska senatorer inte har något annat val än att gå emot Trump. De som stöder honom nu stämplas som personer som stöder pedofili.. Om han inte faller före mellanårsvalet 2026 så faller han åtminstone där som situationen är nu. Ljus i tunneln för både demokrati och gröna företag som Hex?😊·för 21 tim sedan · ÄndradNovember 14 Renewable Natural Gas Gains Interest From Fleets " the diesel gallon equivalent for natural gas is roughly $1.50 to $2 cheaper than diesel" https://www.ttnews.com/articles/rng-gains-fleet-interest Beställningar av klass 5-8 fordon hade en nedgång på 17% i oktober jämfört med året innan. Detta är betydligt bättre jämfört med augusti (katastrof) och september. Hela nedgången för HEX kan kompenseras om fler väljer gas framför diesel. ----------------------------------- Ni måste komma ihåg det konkursmässiga Quantafuel som köptes upp av Viridor för 1 miljard år 2023. År 2025 skulle det säljas för 100 miljarder. Quantafuel kämpade med sin teknologi och hade små intäkter medan HEXs teknologi är färdigutvecklad och omsätter flera miljarder. De som har pengar och är tålmodiga kan köpa HEX nu och sälja med stor vinst om 2-3 år. De vet vilken potential som finns i HEX. https://www.finansavisen.no/industri/2025/03/01/8246411/mulig-bud-pa-quantafuel-eier
- ·för 1 dag sedan · ÄndradDu måste också använda huvudet lite, Gamle_Erik. Hexagon har förlorat massiva pengar trots "den stora utrullningen" av X15N. Man kan väl extrapolera sig fram till att Cummins-samarbetet tyvärr inte är tillräckligt bra för att idioterna i Composites ska kunna stoppa det stora slöseriet och pengasluket de har byggt upp. De behöver truckmarknaden och den går på sparlåga efter att Trump kom med nya regler som inte längre gör det särskilt lukrativt att gå över till gas. Pengar är det som råder, miljön kommer senare. Så är då frågan här om truckmarknaden kommer att ta sig upp så pass snabbt att Hexagon kommer att börja tjäna mycket pengar igen i Q1 2026. De har 4 månader på sig, tills de troligen måste skaffa mer pengar. Du är ganska naiv om du tror att diesel och truck ska vända inom 4 månader. Den enda räddningen Hexagon Composites (och Purus) har är Europa. Och den intäkten kommer att komma från SES Composites. Så då är frågan om det sker stora omvälvningar där också inom de närmaste 4 månaderna...·för 18 tim sedan · ÄndradTrader… Jag är imponerad att du vet mer än Cummins och marknaden för X15N som kanske endast för några framträdde en representant från Cummins i en podcast. Dessutom uppdaterade Cummins marknaden genom att lägga ut omfattande information, som inte såg lika mörkt på det som mycket kortsiktiga spekulanter. Cummins-representanten kunde inte ha trätt fram och talat varmt om sin X15N-motor som de nu levererar till viktiga kunder, om man inte har underleverantörer som levererar. De har inte anpassat produkter i motorerna från Temu. https://www.cummins.com/news/2025/11/05/trash-torque
- ·för 1 dag sedan · ÄndradMan får använda sitt eget huvud. Än så länge kan blankare justera sig sinsemellan, för att sänka kursen, och det ser ut som de tjänar bra på att skrämma ut några aktieägare, allt eftersom X15N-motorerna rullar på vägen med stor framgång. Ständigt nya positiva återkopplingar från kunder och användare. X15N hade inte blivit en framgång utan "nyckelleverantör" Hexagon med på laget. https://www.supplypost.com/news/2025/11/a-perfect-pairing-allison-transmission-4500-rds-model-cummins
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Q3-rapport
11 dagar sedan‧43min
6,7542 NOK/aktie
Senaste utdelning
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- ·för 9 tim sedanDet är sannerligen ingen brist på missvisande på dessa trådar, nu är Tradern... väl igång ser jag, då hans kortsiktiga investering har tagit slut. Och då övergår det till förbannelse, och spridning av svammel. För det första har USA använt naturgas i fordonen i många år, inklusive under Trumps förra period. Använd huvudet och tänk på potentialen, och det förvånar mig mycket om inte UPS är en av många kunder och slutanvändare som gör ett större utbyte av sin flotta, som inkluderar de nya med X15N motorer. Den åldrande tungtransportflottan, som också inkluderar naturgas, behöver också bytas ut. Och här kommer bland annat X15N motorn från Cummins som det är starkt intresse för. USA driver en av världens största och mest mångsidiga flottor, med mer än 325 000 fordon, inklusive 115 000 paketleveransbilar i USA. Idag går ungefär 65 % av lastbilarna i UPS dagliga flotta på naturgas. https://www.truckinginfo.com/10249530/ups-scales-rng-fleet-to-drive-cleaner-long-haul-operations
- ·för 19 tim sedan · ÄndradVi kan väl lika gärna konkludera med facit i hand: - Emissionen vi hade för knappt en månad sedan pushades direkt mot retail, alltså oss. DNB och SEB ringde runt till en massiv mängd kunder och fick lurat dem att signera småköp, som lätt blev till 600 miljoner kronor när det var tillräckligt många de kunde lura. - DNB och SEB hade kursmål på 18-20 kronor på den tiden, och kunde använda det som hävstång och lura folk in. - Intressant nog, så ville inga stora investerare delta i denna emission. Inga stora institutioner flaggade att de köpte in sig. Flakk själv kom med en fin liten fint: Han hade tillfälligtvis inte möjlighet denna gången. Men han kunde säga att hade emissionen bara skett lite senare så kunde han ha varit med... - Nu i efterhand, så har DNB och Danske Bank magiskt kommit med nya kurser som är långt ifrån det de hade direkt efter att emissionen genomfördes. - Här tror jag det kanske kan öppna sig möjligheter att stämma och gå lös på DNB och flera banker och undra hur de kunde ha så hög kurs direkt efter emissionen och bomma så grovt. Och samtidigt gå lös på retail, inte institutioner, för att få in pengar med det som bakgrund. - Det som också är väldigt intressant här är att Composites disclosa att de skulle betala ner 200 miljoner kronor på lånen de hade, men har i efterhand använt nästan 400 miljoner. Alltså pengar som de behöver för att hålla ut tills marknaden eventuellt ändrar sig. Nej istället så valde de alltså att använda dessa medel för att betala ner kreditorer. - Inte har IR i Composites svarat en enda e-post från oss heller. Det gäller väldigt många som har försökt att nå dem. Det hela verkar som ett gäng som har missbrukat retail tillsammans med bankerna. Om någon vill lansera stämningsansökan mot företaget så ta kontakt. Jag är med.·för 9 tim sedanTrader... Måste väl tro mer på tillverkaren av X15N och användarna, än en otålig anonym, som spekulerar på ett forum. "Företaget har åtagit sig att använda alternativa bränslen för att minska utsläpp och öka den operativa effektiviteten i sitt globala nätverk." Väntar bara på volymbeställningar. https://www.truckinginfo.com/10249530/ups-scales-rng-fleet-to-drive-cleaner-long-haul-operations
- ·för 1 dag sedanFallet för Hex beror enbart på Trumps politik. Nu verkar det som att det rasar lite för Maga och tidigare lojala bryter sig loss. Senast Marjorie Taylor Greene. Epstein-filerna är förödande för honom och flera påstår att detta kan vara slutet för Maga. Det kan innebära att flera republikanska senatorer inte har något annat val än att gå emot Trump. De som stöder honom nu stämplas som personer som stöder pedofili.. Om han inte faller före mellanårsvalet 2026 så faller han åtminstone där som situationen är nu. Ljus i tunneln för både demokrati och gröna företag som Hex?😊·för 21 tim sedan · ÄndradNovember 14 Renewable Natural Gas Gains Interest From Fleets " the diesel gallon equivalent for natural gas is roughly $1.50 to $2 cheaper than diesel" https://www.ttnews.com/articles/rng-gains-fleet-interest Beställningar av klass 5-8 fordon hade en nedgång på 17% i oktober jämfört med året innan. Detta är betydligt bättre jämfört med augusti (katastrof) och september. Hela nedgången för HEX kan kompenseras om fler väljer gas framför diesel. ----------------------------------- Ni måste komma ihåg det konkursmässiga Quantafuel som köptes upp av Viridor för 1 miljard år 2023. År 2025 skulle det säljas för 100 miljarder. Quantafuel kämpade med sin teknologi och hade små intäkter medan HEXs teknologi är färdigutvecklad och omsätter flera miljarder. De som har pengar och är tålmodiga kan köpa HEX nu och sälja med stor vinst om 2-3 år. De vet vilken potential som finns i HEX. https://www.finansavisen.no/industri/2025/03/01/8246411/mulig-bud-pa-quantafuel-eier
- ·för 1 dag sedan · ÄndradDu måste också använda huvudet lite, Gamle_Erik. Hexagon har förlorat massiva pengar trots "den stora utrullningen" av X15N. Man kan väl extrapolera sig fram till att Cummins-samarbetet tyvärr inte är tillräckligt bra för att idioterna i Composites ska kunna stoppa det stora slöseriet och pengasluket de har byggt upp. De behöver truckmarknaden och den går på sparlåga efter att Trump kom med nya regler som inte längre gör det särskilt lukrativt att gå över till gas. Pengar är det som råder, miljön kommer senare. Så är då frågan här om truckmarknaden kommer att ta sig upp så pass snabbt att Hexagon kommer att börja tjäna mycket pengar igen i Q1 2026. De har 4 månader på sig, tills de troligen måste skaffa mer pengar. Du är ganska naiv om du tror att diesel och truck ska vända inom 4 månader. Den enda räddningen Hexagon Composites (och Purus) har är Europa. Och den intäkten kommer att komma från SES Composites. Så då är frågan om det sker stora omvälvningar där också inom de närmaste 4 månaderna...·för 18 tim sedan · ÄndradTrader… Jag är imponerad att du vet mer än Cummins och marknaden för X15N som kanske endast för några framträdde en representant från Cummins i en podcast. Dessutom uppdaterade Cummins marknaden genom att lägga ut omfattande information, som inte såg lika mörkt på det som mycket kortsiktiga spekulanter. Cummins-representanten kunde inte ha trätt fram och talat varmt om sin X15N-motor som de nu levererar till viktiga kunder, om man inte har underleverantörer som levererar. De har inte anpassat produkter i motorerna från Temu. https://www.cummins.com/news/2025/11/05/trash-torque
- ·för 1 dag sedan · ÄndradMan får använda sitt eget huvud. Än så länge kan blankare justera sig sinsemellan, för att sänka kursen, och det ser ut som de tjänar bra på att skrämma ut några aktieägare, allt eftersom X15N-motorerna rullar på vägen med stor framgång. Ständigt nya positiva återkopplingar från kunder och användare. X15N hade inte blivit en framgång utan "nyckelleverantör" Hexagon med på laget. https://www.supplypost.com/news/2025/11/a-perfect-pairing-allison-transmission-4500-rds-model-cummins
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Oslo Børs
Antal
Köp
2 000
Sälj
Antal
6 200
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Högst
-VWAP
Lägst
-Omsättning ()
VWAP
Högst
-Lägst
-Omsättning ()
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Kunder har även besökt
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 12 feb. 2026 |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 6 nov. | |
| 2025 Q2-rapport | 14 aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 15 maj | |
| 2024 Årsstämma | 5 maj | |
| 2024 Q4-rapport | 13 feb. |
Data hämtas från Millistream, Quartr
Q3-rapport
11 dagar sedan‧43min
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 12 feb. 2026 |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 6 nov. | |
| 2025 Q2-rapport | 14 aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 15 maj | |
| 2024 Årsstämma | 5 maj | |
| 2024 Q4-rapport | 13 feb. |
Data hämtas från Millistream, Quartr
6,7542 NOK/aktie
Senaste utdelning
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- ·för 9 tim sedanDet är sannerligen ingen brist på missvisande på dessa trådar, nu är Tradern... väl igång ser jag, då hans kortsiktiga investering har tagit slut. Och då övergår det till förbannelse, och spridning av svammel. För det första har USA använt naturgas i fordonen i många år, inklusive under Trumps förra period. Använd huvudet och tänk på potentialen, och det förvånar mig mycket om inte UPS är en av många kunder och slutanvändare som gör ett större utbyte av sin flotta, som inkluderar de nya med X15N motorer. Den åldrande tungtransportflottan, som också inkluderar naturgas, behöver också bytas ut. Och här kommer bland annat X15N motorn från Cummins som det är starkt intresse för. USA driver en av världens största och mest mångsidiga flottor, med mer än 325 000 fordon, inklusive 115 000 paketleveransbilar i USA. Idag går ungefär 65 % av lastbilarna i UPS dagliga flotta på naturgas. https://www.truckinginfo.com/10249530/ups-scales-rng-fleet-to-drive-cleaner-long-haul-operations
- ·för 19 tim sedan · ÄndradVi kan väl lika gärna konkludera med facit i hand: - Emissionen vi hade för knappt en månad sedan pushades direkt mot retail, alltså oss. DNB och SEB ringde runt till en massiv mängd kunder och fick lurat dem att signera småköp, som lätt blev till 600 miljoner kronor när det var tillräckligt många de kunde lura. - DNB och SEB hade kursmål på 18-20 kronor på den tiden, och kunde använda det som hävstång och lura folk in. - Intressant nog, så ville inga stora investerare delta i denna emission. Inga stora institutioner flaggade att de köpte in sig. Flakk själv kom med en fin liten fint: Han hade tillfälligtvis inte möjlighet denna gången. Men han kunde säga att hade emissionen bara skett lite senare så kunde han ha varit med... - Nu i efterhand, så har DNB och Danske Bank magiskt kommit med nya kurser som är långt ifrån det de hade direkt efter att emissionen genomfördes. - Här tror jag det kanske kan öppna sig möjligheter att stämma och gå lös på DNB och flera banker och undra hur de kunde ha så hög kurs direkt efter emissionen och bomma så grovt. Och samtidigt gå lös på retail, inte institutioner, för att få in pengar med det som bakgrund. - Det som också är väldigt intressant här är att Composites disclosa att de skulle betala ner 200 miljoner kronor på lånen de hade, men har i efterhand använt nästan 400 miljoner. Alltså pengar som de behöver för att hålla ut tills marknaden eventuellt ändrar sig. Nej istället så valde de alltså att använda dessa medel för att betala ner kreditorer. - Inte har IR i Composites svarat en enda e-post från oss heller. Det gäller väldigt många som har försökt att nå dem. Det hela verkar som ett gäng som har missbrukat retail tillsammans med bankerna. Om någon vill lansera stämningsansökan mot företaget så ta kontakt. Jag är med.·för 9 tim sedanTrader... Måste väl tro mer på tillverkaren av X15N och användarna, än en otålig anonym, som spekulerar på ett forum. "Företaget har åtagit sig att använda alternativa bränslen för att minska utsläpp och öka den operativa effektiviteten i sitt globala nätverk." Väntar bara på volymbeställningar. https://www.truckinginfo.com/10249530/ups-scales-rng-fleet-to-drive-cleaner-long-haul-operations
- ·för 1 dag sedanFallet för Hex beror enbart på Trumps politik. Nu verkar det som att det rasar lite för Maga och tidigare lojala bryter sig loss. Senast Marjorie Taylor Greene. Epstein-filerna är förödande för honom och flera påstår att detta kan vara slutet för Maga. Det kan innebära att flera republikanska senatorer inte har något annat val än att gå emot Trump. De som stöder honom nu stämplas som personer som stöder pedofili.. Om han inte faller före mellanårsvalet 2026 så faller han åtminstone där som situationen är nu. Ljus i tunneln för både demokrati och gröna företag som Hex?😊·för 21 tim sedan · ÄndradNovember 14 Renewable Natural Gas Gains Interest From Fleets " the diesel gallon equivalent for natural gas is roughly $1.50 to $2 cheaper than diesel" https://www.ttnews.com/articles/rng-gains-fleet-interest Beställningar av klass 5-8 fordon hade en nedgång på 17% i oktober jämfört med året innan. Detta är betydligt bättre jämfört med augusti (katastrof) och september. Hela nedgången för HEX kan kompenseras om fler väljer gas framför diesel. ----------------------------------- Ni måste komma ihåg det konkursmässiga Quantafuel som köptes upp av Viridor för 1 miljard år 2023. År 2025 skulle det säljas för 100 miljarder. Quantafuel kämpade med sin teknologi och hade små intäkter medan HEXs teknologi är färdigutvecklad och omsätter flera miljarder. De som har pengar och är tålmodiga kan köpa HEX nu och sälja med stor vinst om 2-3 år. De vet vilken potential som finns i HEX. https://www.finansavisen.no/industri/2025/03/01/8246411/mulig-bud-pa-quantafuel-eier
- ·för 1 dag sedan · ÄndradDu måste också använda huvudet lite, Gamle_Erik. Hexagon har förlorat massiva pengar trots "den stora utrullningen" av X15N. Man kan väl extrapolera sig fram till att Cummins-samarbetet tyvärr inte är tillräckligt bra för att idioterna i Composites ska kunna stoppa det stora slöseriet och pengasluket de har byggt upp. De behöver truckmarknaden och den går på sparlåga efter att Trump kom med nya regler som inte längre gör det särskilt lukrativt att gå över till gas. Pengar är det som råder, miljön kommer senare. Så är då frågan här om truckmarknaden kommer att ta sig upp så pass snabbt att Hexagon kommer att börja tjäna mycket pengar igen i Q1 2026. De har 4 månader på sig, tills de troligen måste skaffa mer pengar. Du är ganska naiv om du tror att diesel och truck ska vända inom 4 månader. Den enda räddningen Hexagon Composites (och Purus) har är Europa. Och den intäkten kommer att komma från SES Composites. Så då är frågan om det sker stora omvälvningar där också inom de närmaste 4 månaderna...·för 18 tim sedan · ÄndradTrader… Jag är imponerad att du vet mer än Cummins och marknaden för X15N som kanske endast för några framträdde en representant från Cummins i en podcast. Dessutom uppdaterade Cummins marknaden genom att lägga ut omfattande information, som inte såg lika mörkt på det som mycket kortsiktiga spekulanter. Cummins-representanten kunde inte ha trätt fram och talat varmt om sin X15N-motor som de nu levererar till viktiga kunder, om man inte har underleverantörer som levererar. De har inte anpassat produkter i motorerna från Temu. https://www.cummins.com/news/2025/11/05/trash-torque
- ·för 1 dag sedan · ÄndradMan får använda sitt eget huvud. Än så länge kan blankare justera sig sinsemellan, för att sänka kursen, och det ser ut som de tjänar bra på att skrämma ut några aktieägare, allt eftersom X15N-motorerna rullar på vägen med stor framgång. Ständigt nya positiva återkopplingar från kunder och användare. X15N hade inte blivit en framgång utan "nyckelleverantör" Hexagon med på laget. https://www.supplypost.com/news/2025/11/a-perfect-pairing-allison-transmission-4500-rds-model-cummins
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Oslo Børs
Antal
Köp
2 000
Sälj
Antal
6 200
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Högst
-VWAP
Lägst
-Omsättning ()
VWAP
Högst
-Lägst
-Omsättning ()
Mäklarstatistik
Ingen data hittades





