2026 Q1-rapport
45 dagar sedan
‧37min
0,30 NOK/aktie
Senaste utdelning
0,00%Direktavk.
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 695 | - | - | ||
| 5 000 | - | - | ||
| 24 000 | - | - | ||
| 668 | - | - | ||
| 2 540 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 6 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 8 maj | ||
2025 Q4-rapport 12 feb. | ||
2025 Q3-rapport 6 nov. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 14 aug. 2025 | ||
2025 Q1-rapport 15 maj 2025 |
Kunder har även besökt
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
- ·för 1 tim sedan · ÄndradSå jag tänker att idag är sista chansen att få tag i den här aktien till det här priset.... Snart är det "take off". Jag övertecknade och har inte sålt en enda.... För jag har tron och tror startlinjen är här och nu... Var och en får välja sitt och lycka tillJag läser vad ni skriver, men är mycket trygg i min tro att denna är i startfasen för att ta take off. Ja, aktien kan hålla sig lite runt 8-strecket tills emissionsaktierna kan vara säljbara, men den psykologiska/Fomo-effekten kan komma starkt tillbaka när marknaden inser att företaget nu har fått mycket pengar i kassan och är redo för en positiv framtid. Om det dessutom kommer något avtal/kontrakt, ja, då kommer den att gå för fullt.
- ·för 1 dag sedanHär är analysen/rekommendationen från 08.maj: https://www.finansavisen.no/industri/2026/05/08/8349791/sb1-markets-roper-kjop-etter-kriseemisjonDet bästa är att man tänker själv. Jag har kalkylerat hur mycket kursmålet 25 var före emissionerna då bolaget tjänade pengar. Glömde att nämna att HEX hade stora värden i Hexagon Purus och Cryoshelter. Cryoshelter har närmast 0 värde och aktiekursen i Hexagon Purus har kollapsat. Det är inte så svårt att bli misstänksam.....
- ·för 2 dagar sedanDå fick jag så många aktier i emissionen som jag bad om. Så det blev 13 miljoner sålda. Så blev den inte fulltecknad.Samma här. Möjligt att någon kommer att sälja sig ut på måndag av ren avundsjuka. ;-)
- ·för 2 dagar sedanDet här går bra grabbar, ta er en lugn öl🍺Snart går fristen ut för att teckna nya aktier. De som tror att kursen kommer att hålla sig uppe kan överteckna i massor och tjäna pengar inom kort tid. OBS: Jag rekommenderar inget till någon.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
2026 Q1-rapport
45 dagar sedan
‧37min
0,30 NOK/aktie
Senaste utdelning
0,00%Direktavk.
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
- ·för 1 tim sedan · ÄndradSå jag tänker att idag är sista chansen att få tag i den här aktien till det här priset.... Snart är det "take off". Jag övertecknade och har inte sålt en enda.... För jag har tron och tror startlinjen är här och nu... Var och en får välja sitt och lycka tillJag läser vad ni skriver, men är mycket trygg i min tro att denna är i startfasen för att ta take off. Ja, aktien kan hålla sig lite runt 8-strecket tills emissionsaktierna kan vara säljbara, men den psykologiska/Fomo-effekten kan komma starkt tillbaka när marknaden inser att företaget nu har fått mycket pengar i kassan och är redo för en positiv framtid. Om det dessutom kommer något avtal/kontrakt, ja, då kommer den att gå för fullt.
- ·för 1 dag sedanHär är analysen/rekommendationen från 08.maj: https://www.finansavisen.no/industri/2026/05/08/8349791/sb1-markets-roper-kjop-etter-kriseemisjonDet bästa är att man tänker själv. Jag har kalkylerat hur mycket kursmålet 25 var före emissionerna då bolaget tjänade pengar. Glömde att nämna att HEX hade stora värden i Hexagon Purus och Cryoshelter. Cryoshelter har närmast 0 värde och aktiekursen i Hexagon Purus har kollapsat. Det är inte så svårt att bli misstänksam.....
- ·för 2 dagar sedanDå fick jag så många aktier i emissionen som jag bad om. Så det blev 13 miljoner sålda. Så blev den inte fulltecknad.Samma här. Möjligt att någon kommer att sälja sig ut på måndag av ren avundsjuka. ;-)
- ·för 2 dagar sedanDet här går bra grabbar, ta er en lugn öl🍺Snart går fristen ut för att teckna nya aktier. De som tror att kursen kommer att hålla sig uppe kan överteckna i massor och tjäna pengar inom kort tid. OBS: Jag rekommenderar inget till någon.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 695 | - | - | ||
| 5 000 | - | - | ||
| 24 000 | - | - | ||
| 668 | - | - | ||
| 2 540 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Kunder har även besökt
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 6 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 8 maj | ||
2025 Q4-rapport 12 feb. | ||
2025 Q3-rapport 6 nov. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 14 aug. 2025 | ||
2025 Q1-rapport 15 maj 2025 |
2026 Q1-rapport
45 dagar sedan
‧37min
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 6 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 8 maj | ||
2025 Q4-rapport 12 feb. | ||
2025 Q3-rapport 6 nov. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 14 aug. 2025 | ||
2025 Q1-rapport 15 maj 2025 |
0,30 NOK/aktie
Senaste utdelning
0,00%Direktavk.
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
- ·för 1 tim sedan · ÄndradSå jag tänker att idag är sista chansen att få tag i den här aktien till det här priset.... Snart är det "take off". Jag övertecknade och har inte sålt en enda.... För jag har tron och tror startlinjen är här och nu... Var och en får välja sitt och lycka tillJag läser vad ni skriver, men är mycket trygg i min tro att denna är i startfasen för att ta take off. Ja, aktien kan hålla sig lite runt 8-strecket tills emissionsaktierna kan vara säljbara, men den psykologiska/Fomo-effekten kan komma starkt tillbaka när marknaden inser att företaget nu har fått mycket pengar i kassan och är redo för en positiv framtid. Om det dessutom kommer något avtal/kontrakt, ja, då kommer den att gå för fullt.
- ·för 1 dag sedanHär är analysen/rekommendationen från 08.maj: https://www.finansavisen.no/industri/2026/05/08/8349791/sb1-markets-roper-kjop-etter-kriseemisjonDet bästa är att man tänker själv. Jag har kalkylerat hur mycket kursmålet 25 var före emissionerna då bolaget tjänade pengar. Glömde att nämna att HEX hade stora värden i Hexagon Purus och Cryoshelter. Cryoshelter har närmast 0 värde och aktiekursen i Hexagon Purus har kollapsat. Det är inte så svårt att bli misstänksam.....
- ·för 2 dagar sedanDå fick jag så många aktier i emissionen som jag bad om. Så det blev 13 miljoner sålda. Så blev den inte fulltecknad.Samma här. Möjligt att någon kommer att sälja sig ut på måndag av ren avundsjuka. ;-)
- ·för 2 dagar sedanDet här går bra grabbar, ta er en lugn öl🍺Snart går fristen ut för att teckna nya aktier. De som tror att kursen kommer att hålla sig uppe kan överteckna i massor och tjäna pengar inom kort tid. OBS: Jag rekommenderar inget till någon.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 695 | - | - | ||
| 5 000 | - | - | ||
| 24 000 | - | - | ||
| 668 | - | - | ||
| 2 540 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Ingen data hittades





