Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

AST SpaceMobile A

AST SpaceMobile A

Högst-
Lägst-
Omsättning-
Högst-
Lägst-
Omsättning-
2026 Q1-rapport
44 dagar sedan

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
10 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
11 maj
2025 Q4-rapport
2 mars
2025 Q3-rapport
10 nov. 2025
2025 Q2-rapport
11 aug. 2025
2025 Q1-rapport
12 maj 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 26 min sen
    Blir bra det här, när rekylen kommer 🙂
  • för 2 tim sedan
    ·
    Då höll inte stödet på 68 heller. Var är nästa stöd?
    för 17 min sen
    ·
    Jag frågar AI. Och ber den köra en teknisk analys. Har nu varit korrekt hittills på de aktier jag har använt det på. 😅
  • för 3 tim sedan · Ändrad
    ·
    Vi försöker väl bara göra lite mysig analys här grabbar, och tittar på trender, vi alla behöver lite copium i dessa tider (bra att optioner gör detta lite bättre, även om jag är sur på mig själv över att jag hade fel angående 200SMA). Om vi tittar på dagsgrafen, så har trendline faktiskt hållit ganska starkt när de 3 punkterna förbinds, och det verkar som att stödet är extremt bra (för nu), så det kan väl indikera att botten är på väg att formas, vi är också under 200SMA på 3:e dagen vilket är ganska sällsynt och vi kommer historiskt ganska snabbt över igen. Är vi på den veckovisa grafen, så kan vi se en mycket tydlig långvarig trend, vi måste faktiskt helt tillbaka till 2024, för att se det veckovisa ljuset stänga under 50SMA, och det gör vi kanske, men då tänker jag att vi ser en reversal redan nästa vecka. Tittar vi på typiska korrektionstider (veckografen), så brukar de inte heller vara längre än typiskt 4 veckor, innan vi ser konsolidering/stigning igen, och ganska snabbt över SMA linjerna igen. Mitt take är att korrektioner planar ut denna vecka senast nästa vecka, och att trendline håller, så länge vi inte ser dåliga makro tendenser.
    för 1 tim sedan
    ·
    https://xcancel.com/i/status/2069810947275821365 Tycker bara folk ska se detta också.
  • för 4 tim sedan
    ·
    ASTS kommer aldrig att lyckas *sarkasm* - blir i alla fall möjlighet till bra ingångar här.
  • för 5 tim sedan
    ·
    för 3 tim sedan · Ändrad
    ·
    Det i sig självt är ju helt sjukt, short interest har ju vuxit från ~50m till 80m sedan 31 maj, Det är över 25% av OUTSTANDING som är blankat nu, det är ju helt extremt, särskilt eftersom det också finns en andel som är låst i institutioner för ETF, av insiders mm. Enligt finviz är float bara omkring 180m, vilket stämmer ganska väl överens med att omkring 50% av aktierna är låsta i institutioner, så om 80m är blankade, så är det omkring 40% av float Och bara omkring 78% av deras skuld är konvertibel, så en hedge på den andelen av skulden, skulle bara vara omkring 11m aktier, resten är helt enkelt inte en hedge
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

Det finns för närvarande inga nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
44 dagar sedan

Nyheter

Det finns för närvarande inga nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 26 min sen
    Blir bra det här, när rekylen kommer 🙂
  • för 2 tim sedan
    ·
    Då höll inte stödet på 68 heller. Var är nästa stöd?
    för 17 min sen
    ·
    Jag frågar AI. Och ber den köra en teknisk analys. Har nu varit korrekt hittills på de aktier jag har använt det på. 😅
  • för 3 tim sedan · Ändrad
    ·
    Vi försöker väl bara göra lite mysig analys här grabbar, och tittar på trender, vi alla behöver lite copium i dessa tider (bra att optioner gör detta lite bättre, även om jag är sur på mig själv över att jag hade fel angående 200SMA). Om vi tittar på dagsgrafen, så har trendline faktiskt hållit ganska starkt när de 3 punkterna förbinds, och det verkar som att stödet är extremt bra (för nu), så det kan väl indikera att botten är på väg att formas, vi är också under 200SMA på 3:e dagen vilket är ganska sällsynt och vi kommer historiskt ganska snabbt över igen. Är vi på den veckovisa grafen, så kan vi se en mycket tydlig långvarig trend, vi måste faktiskt helt tillbaka till 2024, för att se det veckovisa ljuset stänga under 50SMA, och det gör vi kanske, men då tänker jag att vi ser en reversal redan nästa vecka. Tittar vi på typiska korrektionstider (veckografen), så brukar de inte heller vara längre än typiskt 4 veckor, innan vi ser konsolidering/stigning igen, och ganska snabbt över SMA linjerna igen. Mitt take är att korrektioner planar ut denna vecka senast nästa vecka, och att trendline håller, så länge vi inte ser dåliga makro tendenser.
    för 1 tim sedan
    ·
    https://xcancel.com/i/status/2069810947275821365 Tycker bara folk ska se detta också.
  • för 4 tim sedan
    ·
    ASTS kommer aldrig att lyckas *sarkasm* - blir i alla fall möjlighet till bra ingångar här.
  • för 5 tim sedan
    ·
    för 3 tim sedan · Ändrad
    ·
    Det i sig självt är ju helt sjukt, short interest har ju vuxit från ~50m till 80m sedan 31 maj, Det är över 25% av OUTSTANDING som är blankat nu, det är ju helt extremt, särskilt eftersom det också finns en andel som är låst i institutioner för ETF, av insiders mm. Enligt finviz är float bara omkring 180m, vilket stämmer ganska väl överens med att omkring 50% av aktierna är låsta i institutioner, så om 80m är blankade, så är det omkring 40% av float Och bara omkring 78% av deras skuld är konvertibel, så en hedge på den andelen av skulden, skulle bara vara omkring 11m aktier, resten är helt enkelt inte en hedge
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
10 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
11 maj
2025 Q4-rapport
2 mars
2025 Q3-rapport
10 nov. 2025
2025 Q2-rapport
11 aug. 2025
2025 Q1-rapport
12 maj 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
44 dagar sedan

Nyheter

Det finns för närvarande inga nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
10 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
11 maj
2025 Q4-rapport
2 mars
2025 Q3-rapport
10 nov. 2025
2025 Q2-rapport
11 aug. 2025
2025 Q1-rapport
12 maj 2025

Relaterade värdepapper

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 26 min sen
    Blir bra det här, när rekylen kommer 🙂
  • för 2 tim sedan
    ·
    Då höll inte stödet på 68 heller. Var är nästa stöd?
    för 17 min sen
    ·
    Jag frågar AI. Och ber den köra en teknisk analys. Har nu varit korrekt hittills på de aktier jag har använt det på. 😅
  • för 3 tim sedan · Ändrad
    ·
    Vi försöker väl bara göra lite mysig analys här grabbar, och tittar på trender, vi alla behöver lite copium i dessa tider (bra att optioner gör detta lite bättre, även om jag är sur på mig själv över att jag hade fel angående 200SMA). Om vi tittar på dagsgrafen, så har trendline faktiskt hållit ganska starkt när de 3 punkterna förbinds, och det verkar som att stödet är extremt bra (för nu), så det kan väl indikera att botten är på väg att formas, vi är också under 200SMA på 3:e dagen vilket är ganska sällsynt och vi kommer historiskt ganska snabbt över igen. Är vi på den veckovisa grafen, så kan vi se en mycket tydlig långvarig trend, vi måste faktiskt helt tillbaka till 2024, för att se det veckovisa ljuset stänga under 50SMA, och det gör vi kanske, men då tänker jag att vi ser en reversal redan nästa vecka. Tittar vi på typiska korrektionstider (veckografen), så brukar de inte heller vara längre än typiskt 4 veckor, innan vi ser konsolidering/stigning igen, och ganska snabbt över SMA linjerna igen. Mitt take är att korrektioner planar ut denna vecka senast nästa vecka, och att trendline håller, så länge vi inte ser dåliga makro tendenser.
    för 1 tim sedan
    ·
    https://xcancel.com/i/status/2069810947275821365 Tycker bara folk ska se detta också.
  • för 4 tim sedan
    ·
    ASTS kommer aldrig att lyckas *sarkasm* - blir i alla fall möjlighet till bra ingångar här.
  • för 5 tim sedan
    ·
    för 3 tim sedan · Ändrad
    ·
    Det i sig självt är ju helt sjukt, short interest har ju vuxit från ~50m till 80m sedan 31 maj, Det är över 25% av OUTSTANDING som är blankat nu, det är ju helt extremt, särskilt eftersom det också finns en andel som är låst i institutioner för ETF, av insiders mm. Enligt finviz är float bara omkring 180m, vilket stämmer ganska väl överens med att omkring 50% av aktierna är låsta i institutioner, så om 80m är blankade, så är det omkring 40% av float Och bara omkring 78% av deras skuld är konvertibel, så en hedge på den andelen av skulden, skulle bara vara omkring 11m aktier, resten är helt enkelt inte en hedge
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm