Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

ServiceNow

Högst-
Lägst-
Omsättning-
Högst-
Lägst-
Omsättning-

ServiceNow

Högst-
Lägst-
Omsättning-
Högst-
Lägst-
Omsättning-

ServiceNow

Högst-
Lägst-
Omsättning-
Högst-
Lägst-
Omsättning-
2026 Q1-rapport
57 dagar sedan

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
22 juli
Tidigare händelser
Årsstämma 2026
21 maj
2026 Q1-rapport
22 apr.
2025 Q4-rapport
28 jan.
Extra bolagsstämma 2025
5 dec. 2025
2025 Q3-rapport
29 okt. 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
  • för 5 tim sedan
    ·
    för 5 tim sedan
    ·
    Denna droppade lika fort som den flög. Jag tror nog bara det var hype som lyfte den till den nivån, och att det har dött ut. Sålde ikväll och tog förlusten, för denna tror jag ska ner ett tag.
    för 5 tim sedan
    för 5 tim sedan
    Den har varit ner o vänt på ~96 håller inte detta ska den ner till ~90 i nästa steg.
  • för 8 tim sedan
    ·
    för 8 tim sedan
    ·
    Är det dags att köpa in sig? 🤷🏻‍♂️
    för 5 tim sedan
    ·
    för 5 tim sedan
    ·
    Bara att slappna av:-). Jag var ner 15% innan det lossnade. Gick Upp över 50%. Trimmat då position på 120 och 136 och hade tur med delvinstförsäljningen innan vi nu är här igen:-). Har då köpt tillbaka det antal aktier jag sålde lite högre. Jag tror att Now redan nu kan visa intäkter på grund av investeringar i AI. Detta är redan inbakat, sades väl av VD:n. Ingen köp- eller säljrekommendation.
  • för 8 tim sedan
    ·
    för 8 tim sedan
    ·
    När kommer utförsäljningen av SaaS att ta slut?? Visst kommer marknaden snart att inse att dessa fantastiska företag inte kommer att förstöras av agentisk AI-slask eller magisk vinrankekodning. Många kommer istället att dra nytta av AI. Så varför pågår SaaSpocalypse fortfarande med full kraft? Jag köpte in mig i denna för tidigt, men jag föredrar att vara för tidig än för sen.
    för 6 tim sedan
    ·
    för 6 tim sedan
    ·
    Det är en galen grej att få timingen rätt. Jag försöker också smyga mig in i några nya aktier (Tempus & kanske ServiceNow / Samsara, + lägga till Duolingo). Kanske bygga en liten position och lägga till agressively när momentum verkligen ändras? Och även ta lite små vinster från vinnarna från AI "phase 1" för att finansiera nästa fas.. galna tider och galna män, lycka till oss! 🍀
  • för 12 tim sedan
    ·
    för 12 tim sedan
    ·
    Dump och pump vid öppning!
    för 9 tim sedan
    ·
    för 9 tim sedan
    ·
    För sent att veta efteråt
  • för 16 tim sedan
    för 16 tim sedan
    Har just börjat titta på och fundera att köpa denna aktie. Kommentera gärna på mina funderingar: 1) Mjukvarubolag har inte tagit del i AI-hypen ännu. Det kan va nästa våg tillsammans med exempelvis cyber security och quantum computing. 2) Nvidia och NOW har samarbete och Nvidias VD har nämnt just NOW som en integrerad samarbetspartner/ leverantör. Även antytt utökat samarbete framöver. 3) NOW är redan en av de största och bra integrerade leverantörerna till stora globala företags affärssystem. 4) De har mycket goda finanser och kompetent ledning. 5) Teknisk analys pekar på att nuvarande kurs på sikt är ett bra köptillfälle. Tankar?
    för 10 tim sedan
    ·
    för 10 tim sedan
    ·
    Programvaruföretagen har generellt fått stryk på AI-hypen då man trodde Agentic AI och Vibe coding skulle ersätta programvara eller åtminstone utmana prissättningen av programvara. Jag har också köpt NOW, men eftersom jag inte tror ovanstående kommer att ske, och tror att NOW är ett solitt företag som kommer att fortsätta att tjäna pengar. ServiceNow är "ERP för IT", mjukvaran stöder workflows och automatisering av IT och andra processer i Enterprises, även med hjälp av AI, och de lanserar nu ServiceNow som en generell plattform för Agentic AI och governance management av AI i Enterprises. Så för mig är detta lite vinn-vinn. Jag tror inte att AI ersätter programvara, utan att ServiceNow kommer att fortsätta att hjälpa Enterprises med automatisering av processer, speciellt IT-processer, förutom att vara en plattform för Agentic AI. Synd att SpaceX tar all likviditet nu, jag väntar på att AI-hypen ska pysa ut lite ... då tror jag att NOW står kvar som en av dem som försvarar sin prissättning.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
57 dagar sedan

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
  • för 5 tim sedan
    ·
    för 5 tim sedan
    ·
    Denna droppade lika fort som den flög. Jag tror nog bara det var hype som lyfte den till den nivån, och att det har dött ut. Sålde ikväll och tog förlusten, för denna tror jag ska ner ett tag.
    för 5 tim sedan
    för 5 tim sedan
    Den har varit ner o vänt på ~96 håller inte detta ska den ner till ~90 i nästa steg.
  • för 8 tim sedan
    ·
    för 8 tim sedan
    ·
    Är det dags att köpa in sig? 🤷🏻‍♂️
    för 5 tim sedan
    ·
    för 5 tim sedan
    ·
    Bara att slappna av:-). Jag var ner 15% innan det lossnade. Gick Upp över 50%. Trimmat då position på 120 och 136 och hade tur med delvinstförsäljningen innan vi nu är här igen:-). Har då köpt tillbaka det antal aktier jag sålde lite högre. Jag tror att Now redan nu kan visa intäkter på grund av investeringar i AI. Detta är redan inbakat, sades väl av VD:n. Ingen köp- eller säljrekommendation.
  • för 8 tim sedan
    ·
    för 8 tim sedan
    ·
    När kommer utförsäljningen av SaaS att ta slut?? Visst kommer marknaden snart att inse att dessa fantastiska företag inte kommer att förstöras av agentisk AI-slask eller magisk vinrankekodning. Många kommer istället att dra nytta av AI. Så varför pågår SaaSpocalypse fortfarande med full kraft? Jag köpte in mig i denna för tidigt, men jag föredrar att vara för tidig än för sen.
    för 6 tim sedan
    ·
    för 6 tim sedan
    ·
    Det är en galen grej att få timingen rätt. Jag försöker också smyga mig in i några nya aktier (Tempus & kanske ServiceNow / Samsara, + lägga till Duolingo). Kanske bygga en liten position och lägga till agressively när momentum verkligen ändras? Och även ta lite små vinster från vinnarna från AI "phase 1" för att finansiera nästa fas.. galna tider och galna män, lycka till oss! 🍀
  • för 12 tim sedan
    ·
    för 12 tim sedan
    ·
    Dump och pump vid öppning!
    för 9 tim sedan
    ·
    för 9 tim sedan
    ·
    För sent att veta efteråt
  • för 16 tim sedan
    för 16 tim sedan
    Har just börjat titta på och fundera att köpa denna aktie. Kommentera gärna på mina funderingar: 1) Mjukvarubolag har inte tagit del i AI-hypen ännu. Det kan va nästa våg tillsammans med exempelvis cyber security och quantum computing. 2) Nvidia och NOW har samarbete och Nvidias VD har nämnt just NOW som en integrerad samarbetspartner/ leverantör. Även antytt utökat samarbete framöver. 3) NOW är redan en av de största och bra integrerade leverantörerna till stora globala företags affärssystem. 4) De har mycket goda finanser och kompetent ledning. 5) Teknisk analys pekar på att nuvarande kurs på sikt är ett bra köptillfälle. Tankar?
    för 10 tim sedan
    ·
    för 10 tim sedan
    ·
    Programvaruföretagen har generellt fått stryk på AI-hypen då man trodde Agentic AI och Vibe coding skulle ersätta programvara eller åtminstone utmana prissättningen av programvara. Jag har också köpt NOW, men eftersom jag inte tror ovanstående kommer att ske, och tror att NOW är ett solitt företag som kommer att fortsätta att tjäna pengar. ServiceNow är "ERP för IT", mjukvaran stöder workflows och automatisering av IT och andra processer i Enterprises, även med hjälp av AI, och de lanserar nu ServiceNow som en generell plattform för Agentic AI och governance management av AI i Enterprises. Så för mig är detta lite vinn-vinn. Jag tror inte att AI ersätter programvara, utan att ServiceNow kommer att fortsätta att hjälpa Enterprises med automatisering av processer, speciellt IT-processer, förutom att vara en plattform för Agentic AI. Synd att SpaceX tar all likviditet nu, jag väntar på att AI-hypen ska pysa ut lite ... då tror jag att NOW står kvar som en av dem som försvarar sin prissättning.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
22 juli
Tidigare händelser
Årsstämma 2026
21 maj
2026 Q1-rapport
22 apr.
2025 Q4-rapport
28 jan.
Extra bolagsstämma 2025
5 dec. 2025
2025 Q3-rapport
29 okt. 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
57 dagar sedan

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
22 juli
Tidigare händelser
Årsstämma 2026
21 maj
2026 Q1-rapport
22 apr.
2025 Q4-rapport
28 jan.
Extra bolagsstämma 2025
5 dec. 2025
2025 Q3-rapport
29 okt. 2025

Relaterade värdepapper

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
  • för 5 tim sedan
    ·
    för 5 tim sedan
    ·
    Denna droppade lika fort som den flög. Jag tror nog bara det var hype som lyfte den till den nivån, och att det har dött ut. Sålde ikväll och tog förlusten, för denna tror jag ska ner ett tag.
    för 5 tim sedan
    för 5 tim sedan
    Den har varit ner o vänt på ~96 håller inte detta ska den ner till ~90 i nästa steg.
  • för 8 tim sedan
    ·
    för 8 tim sedan
    ·
    Är det dags att köpa in sig? 🤷🏻‍♂️
    för 5 tim sedan
    ·
    för 5 tim sedan
    ·
    Bara att slappna av:-). Jag var ner 15% innan det lossnade. Gick Upp över 50%. Trimmat då position på 120 och 136 och hade tur med delvinstförsäljningen innan vi nu är här igen:-). Har då köpt tillbaka det antal aktier jag sålde lite högre. Jag tror att Now redan nu kan visa intäkter på grund av investeringar i AI. Detta är redan inbakat, sades väl av VD:n. Ingen köp- eller säljrekommendation.
  • för 8 tim sedan
    ·
    för 8 tim sedan
    ·
    När kommer utförsäljningen av SaaS att ta slut?? Visst kommer marknaden snart att inse att dessa fantastiska företag inte kommer att förstöras av agentisk AI-slask eller magisk vinrankekodning. Många kommer istället att dra nytta av AI. Så varför pågår SaaSpocalypse fortfarande med full kraft? Jag köpte in mig i denna för tidigt, men jag föredrar att vara för tidig än för sen.
    för 6 tim sedan
    ·
    för 6 tim sedan
    ·
    Det är en galen grej att få timingen rätt. Jag försöker också smyga mig in i några nya aktier (Tempus & kanske ServiceNow / Samsara, + lägga till Duolingo). Kanske bygga en liten position och lägga till agressively när momentum verkligen ändras? Och även ta lite små vinster från vinnarna från AI "phase 1" för att finansiera nästa fas.. galna tider och galna män, lycka till oss! 🍀
  • för 12 tim sedan
    ·
    för 12 tim sedan
    ·
    Dump och pump vid öppning!
    för 9 tim sedan
    ·
    för 9 tim sedan
    ·
    För sent att veta efteråt
  • för 16 tim sedan
    för 16 tim sedan
    Har just börjat titta på och fundera att köpa denna aktie. Kommentera gärna på mina funderingar: 1) Mjukvarubolag har inte tagit del i AI-hypen ännu. Det kan va nästa våg tillsammans med exempelvis cyber security och quantum computing. 2) Nvidia och NOW har samarbete och Nvidias VD har nämnt just NOW som en integrerad samarbetspartner/ leverantör. Även antytt utökat samarbete framöver. 3) NOW är redan en av de största och bra integrerade leverantörerna till stora globala företags affärssystem. 4) De har mycket goda finanser och kompetent ledning. 5) Teknisk analys pekar på att nuvarande kurs på sikt är ett bra köptillfälle. Tankar?
    för 10 tim sedan
    ·
    för 10 tim sedan
    ·
    Programvaruföretagen har generellt fått stryk på AI-hypen då man trodde Agentic AI och Vibe coding skulle ersätta programvara eller åtminstone utmana prissättningen av programvara. Jag har också köpt NOW, men eftersom jag inte tror ovanstående kommer att ske, och tror att NOW är ett solitt företag som kommer att fortsätta att tjäna pengar. ServiceNow är "ERP för IT", mjukvaran stöder workflows och automatisering av IT och andra processer i Enterprises, även med hjälp av AI, och de lanserar nu ServiceNow som en generell plattform för Agentic AI och governance management av AI i Enterprises. Så för mig är detta lite vinn-vinn. Jag tror inte att AI ersätter programvara, utan att ServiceNow kommer att fortsätta att hjälpa Enterprises med automatisering av processer, speciellt IT-processer, förutom att vara en plattform för Agentic AI. Synd att SpaceX tar all likviditet nu, jag väntar på att AI-hypen ska pysa ut lite ... då tror jag att NOW står kvar som en av dem som försvarar sin prissättning.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm