Hej! Vad kan vi hjälpa dig med?
Vanliga frågor i "Tjänstepension - arbetsgivare"
- Hur kan bolag göra extra pensionsavsättning innan årsskiftet? (köpa ikapp)
- Jag har fakturafrågor, vem kontaktar jag?
- Hur får jag årets sammanställning / årsbesked över årets fakturor för vår tjänstepensionsplan?
- Vad har jag för användarnamn och lösenord till Hantera Pension?
- Kan jag få digital faktura?
- Hur anmäler jag en sjukdom för sjukförsäkring/premiebefrielseförsäkring?
- Vilka blanketter ska bifogas när vi ansöker om tjänstepension för våra anställda?
- Hur beställer jag en extrafaktura / engångsfaktura / engångsbetalning?
- Hur ändrar jag en befintlig förmånsgrupp?
- Hur gör jag vid överlåtelse av ett bolag?
- Visa fler vanliga frågor
- (559)Alla kategorier
- (15)Courtage & avgifter
- (16)Flytta sparande
- (156)Handel & värdepapper
- (11)Inloggning & säkerhet
- (29)Insättningar & uttag
- (57)IPO & företagshändelser
- (29)Nordnet Markets
- (60)Ny kund & konton
- (24)Övrigt
- (80)Pension
- (56)Ränta & belåning
- (49)Skatt & deklaration