Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.
Aktie
Oslo Børs
OET

Okeanis Eco Tankers

Okeanis Eco Tankers

242,00NOK
−2,62% (−6,50)
Vid stängning
Högst250,00
Lägst240,50
Omsättning
15,5 MNOK
242,00NOK
−2,62% (−6,50)
Vid stängning
Högst250,00
Lägst240,50
Omsättning
15,5 MNOK
Aktie
Oslo Børs
OET

Okeanis Eco Tankers

Okeanis Eco Tankers

242,00NOK
−2,62% (−6,50)
Vid stängning
Högst250,00
Lägst240,50
Omsättning
15,5 MNOK
242,00NOK
−2,62% (−6,50)
Vid stängning
Högst250,00
Lägst240,50
Omsättning
15,5 MNOK
Aktie
Oslo Børs
OET

Okeanis Eco Tankers

Okeanis Eco Tankers

242,00NOK
−2,62% (−6,50)
Vid stängning
Högst250,00
Lägst240,50
Omsättning
15,5 MNOK
242,00NOK
−2,62% (−6,50)
Vid stängning
Högst250,00
Lägst240,50
Omsättning
15,5 MNOK
Q1-rapport
79 dagar sedan26min
3,302 NOK/aktie
Senaste utdelning
16,16 %
Direktavk.

Orderdjup

NorwayOslo Børs
Antal
Köp
1 000
Sälj
Antal
1 000

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
12--
100--
25--
100--
130--
Högst
250
VWAP
-
Lägst
240,5
OmsättningAntal
15,5 63 157
VWAP
-
Högst
250
Lägst
240,5
OmsättningAntal
15,5 63 157

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Nästa händelse
2025 Q2-rapport
12 aug.
Tidigare händelser
2024 Årsstämma30 maj
2025 Q1-rapport15 maj
2025 Q1-rapport14 maj
2024 Q4-rapport20 feb.
2024 Q4-rapport19 feb.
Data hämtas från Millistream, Quartr

Shareville

Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
  • för 3 dagar sedan
    ·
    för 3 dagar sedan
    ·
    "- Företaget har för närvarande bokat cirka 70 procent av flottan till dagspriser på cirka 50 000 dollar, och högre oljeexport har bidragit till att hålla priserna uppe" - Med vänliga hälsningar, Haugen ABG
  • 23 juli
    ·
    23 juli
    ·
    Jefferies ger Okeanis Eco Tankers ett "köp"-betyg inför att öka Opec-produktionen. I inledningen av bevakningen på onsdagen sa analytikern Omar Nokta att det New York-noterade tankfartygsägaren "presterar långt över sin vikt" och tjänar marknadsöverträffande rater trots sin lilla flotta på sex VLCC:er och åtta Suezmax-fartyg. Han sa att det familjestödda företagets flottprofil och kommersiella plattform gör det väl positionerat för att kapitalisera på den kommande ökningen av Mellanösternolja tillgänglig för export. Jefferies tror på tankfartyg och förutspår marknadsstyrka för att avsluta året. "Opec+ har gått med på att returnera 1,8 miljoner fat per dag av sina frivilliga nedskärningar sedan april, även om en stor del av dessa volymer har stannat kvar i Mellanöstern för sommarens högsta konsumtion", sa Nokta. Han noterade regionala efterfrågesvängningar på mer än 1 miljon fat per dag under tredje kvartalet. "Vi förväntar oss en väsentligt starkare VLCC- och tankfartygsmarknad totalt sett när dessa volymer tar sig in på exportmarknaderna." Nokta gav Okeanis Eco Tankers aktier ett riktpris på 29 dollar. På tisdagen stängde aktierna på 22,67 dollar i New York. Han sa att medelåldern på företagets fartyg var 5,7 år jämfört med ett globalt genomsnitt på 12,8 år för VLCC:er och suezmax, vilket hjälpte dem att uppnå VLCC-rater på 50 500 dollar per dag jämfört med jämförbara fartyg på 40 000 dollar per dag. För sina suezmax var dessa siffror 53 700 dollar per dag för flottan jämfört med 39 800 dollar per dag för jämförbara fartyg. Nokta utropade att Okeanis Eco Tankers betalade ut så mycket som 95 % av sitt justerade resultat i utdelning. Under första kvartalet rapporterade de en vinst på 12,6 miljoner dollar, en minskning från 41,6 miljoner dollar jämfört med föregående år, men i linje med analytikernas förväntningar. Uppåtgående handelsuppdatering från DHT Holdings ger bränsle åt förhoppningar på tankmarknaden Deras flotta tjänade 38 500 dollar per dag i tidsbefraktningsekvivalenta vinster, men såg förbättringar i förhandsbokningar med 72 % av de tillgängliga spotdagarna bokade till 46 700 dollar per dag när de rapporterade vinsten i maj. Resultatet för andra kvartalet ska tillkännages den 12 augusti. Nokta har varit konsekvent i sin övertygelse om att tankraterna kommer att vända upp sent i tredje kvartalet, i takt med att den accelererade Opec-produktionen ökar och den inhemska efterfrågan svalnar i Mellanöstern. Tidigare denna månad hävdade han att andra halvan av 2025 inte skulle bli en upprepning av 2024, då priserna var en besvikelse på grund av den avtagande kinesiska efterfrågan. Den här gången är raffineringsmarginalerna bättre, utöver de ytterligare Opec-faten, sa han. Copyright; TradeWinds, helt enkelt bäst!
  • 21 juli
    ·
    21 juli
    ·
    Trenden verkar vara nedåtgående. Samtidigt ser jag att det finns 0 % registrerat i det korta registret. Vad tror du om vägen framåt?
    24 juli
    ·
    24 juli
    ·
    Luta dig tillbaka och tro på goda tider framöver inom råoljetransporter. Upp- och nedgångar måste dock förväntas.
    för 3 dagar sedan
    ·
    för 3 dagar sedan
    ·
    tänka i sjuårscykler
  • 16 juli
    ·
    16 juli
    ·
    Nissos Donoussa (2019 - Modern Scrubber) Helt fixad (Beräknad resa CII: B 🟢) Equinor Kyklades Maritime (TCE: RV USD 51K @ 102 dagar) https://app.tankersinternational.com/fixtures/id/120882 Detta borde vara en behå.
  • 9 juli
    ·
    9 juli
    ·
    Jag har själv nyligen köpt aktien, i hopp om att en ny trend kan startas genom till exempel en artikel som den från finanstidningen (Newstrading) - därefter får verkligheten anpassa sig... De har 14 tankfartyg (8 VLCC och 6 Suezmax) - de är moderna miljöbåtar med en genomsnittsålder på cirka 6 år, tror jag - De är pålitliga och kan tjäna fina miljöpremier när tiden är mogen. De har en ganska hög skuldsättningsgrad (runt 150 %), men det är normalt nog inom sjöfarten och de är säkrade av moderna fartygsvärden. Men det innebär förstås att de är mer sårbara för större eller mer långsiktiga räntefall. Men jag förstår att de är fokuserade på att hålla skuld- och likviditetssituationen under strikt kontroll. Så det jag väntar på är att: vi ser stigande räntor och det över en längre tidsperiod, så att det kan fortplanta sig till vackra resultat och utdelningar, Vi ser en trend i vinst per aktie-ökningar och ökande marginaler, så att de inte är så sårbara för räntefall, Den geopolitiska situationen är svår att ta hänsyn till, vare sig positivt eller negativt. Men jag tror att vi kommer att se problem under lång tid framöver. Om du är intresserad av teknisk analys tror jag att det är där (snarare än de fundamentala faktorerna) vi kommer att se de första prisdrivarna upp mot kursen 300, där den senaste toppen var i februari 2025. Graferna/indikatorerna återspeglar optimismen och i många fall tenderar jag att acceptera det och inte försöka förutspå för mycket på den fundamentala sidan.
    10 juli
    ·
    10 juli
    ·
    Man måste ha en rimlig mängd tilltro till teknisk analys för att tro att den är mer avgörande än fraktpriser för om ett företags värde ökar med 30 % 😎
    13 juli
    ·
    13 juli
    ·
    TA är ett skämt. Som bland annat inte tar hänsyn till utdelningar. Patetiskt.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

Inga Nordnet Markets Certifikat finns med underliggande värdepapper. Se övriga Certifikat
Q1-rapport
79 dagar sedan26min
3,302 NOK/aktie
Senaste utdelning
16,16 %
Direktavk.

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Shareville

Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
  • för 3 dagar sedan
    ·
    för 3 dagar sedan
    ·
    "- Företaget har för närvarande bokat cirka 70 procent av flottan till dagspriser på cirka 50 000 dollar, och högre oljeexport har bidragit till att hålla priserna uppe" - Med vänliga hälsningar, Haugen ABG
  • 23 juli
    ·
    23 juli
    ·
    Jefferies ger Okeanis Eco Tankers ett "köp"-betyg inför att öka Opec-produktionen. I inledningen av bevakningen på onsdagen sa analytikern Omar Nokta att det New York-noterade tankfartygsägaren "presterar långt över sin vikt" och tjänar marknadsöverträffande rater trots sin lilla flotta på sex VLCC:er och åtta Suezmax-fartyg. Han sa att det familjestödda företagets flottprofil och kommersiella plattform gör det väl positionerat för att kapitalisera på den kommande ökningen av Mellanösternolja tillgänglig för export. Jefferies tror på tankfartyg och förutspår marknadsstyrka för att avsluta året. "Opec+ har gått med på att returnera 1,8 miljoner fat per dag av sina frivilliga nedskärningar sedan april, även om en stor del av dessa volymer har stannat kvar i Mellanöstern för sommarens högsta konsumtion", sa Nokta. Han noterade regionala efterfrågesvängningar på mer än 1 miljon fat per dag under tredje kvartalet. "Vi förväntar oss en väsentligt starkare VLCC- och tankfartygsmarknad totalt sett när dessa volymer tar sig in på exportmarknaderna." Nokta gav Okeanis Eco Tankers aktier ett riktpris på 29 dollar. På tisdagen stängde aktierna på 22,67 dollar i New York. Han sa att medelåldern på företagets fartyg var 5,7 år jämfört med ett globalt genomsnitt på 12,8 år för VLCC:er och suezmax, vilket hjälpte dem att uppnå VLCC-rater på 50 500 dollar per dag jämfört med jämförbara fartyg på 40 000 dollar per dag. För sina suezmax var dessa siffror 53 700 dollar per dag för flottan jämfört med 39 800 dollar per dag för jämförbara fartyg. Nokta utropade att Okeanis Eco Tankers betalade ut så mycket som 95 % av sitt justerade resultat i utdelning. Under första kvartalet rapporterade de en vinst på 12,6 miljoner dollar, en minskning från 41,6 miljoner dollar jämfört med föregående år, men i linje med analytikernas förväntningar. Uppåtgående handelsuppdatering från DHT Holdings ger bränsle åt förhoppningar på tankmarknaden Deras flotta tjänade 38 500 dollar per dag i tidsbefraktningsekvivalenta vinster, men såg förbättringar i förhandsbokningar med 72 % av de tillgängliga spotdagarna bokade till 46 700 dollar per dag när de rapporterade vinsten i maj. Resultatet för andra kvartalet ska tillkännages den 12 augusti. Nokta har varit konsekvent i sin övertygelse om att tankraterna kommer att vända upp sent i tredje kvartalet, i takt med att den accelererade Opec-produktionen ökar och den inhemska efterfrågan svalnar i Mellanöstern. Tidigare denna månad hävdade han att andra halvan av 2025 inte skulle bli en upprepning av 2024, då priserna var en besvikelse på grund av den avtagande kinesiska efterfrågan. Den här gången är raffineringsmarginalerna bättre, utöver de ytterligare Opec-faten, sa han. Copyright; TradeWinds, helt enkelt bäst!
  • 21 juli
    ·
    21 juli
    ·
    Trenden verkar vara nedåtgående. Samtidigt ser jag att det finns 0 % registrerat i det korta registret. Vad tror du om vägen framåt?
    24 juli
    ·
    24 juli
    ·
    Luta dig tillbaka och tro på goda tider framöver inom råoljetransporter. Upp- och nedgångar måste dock förväntas.
    för 3 dagar sedan
    ·
    för 3 dagar sedan
    ·
    tänka i sjuårscykler
  • 16 juli
    ·
    16 juli
    ·
    Nissos Donoussa (2019 - Modern Scrubber) Helt fixad (Beräknad resa CII: B 🟢) Equinor Kyklades Maritime (TCE: RV USD 51K @ 102 dagar) https://app.tankersinternational.com/fixtures/id/120882 Detta borde vara en behå.
  • 9 juli
    ·
    9 juli
    ·
    Jag har själv nyligen köpt aktien, i hopp om att en ny trend kan startas genom till exempel en artikel som den från finanstidningen (Newstrading) - därefter får verkligheten anpassa sig... De har 14 tankfartyg (8 VLCC och 6 Suezmax) - de är moderna miljöbåtar med en genomsnittsålder på cirka 6 år, tror jag - De är pålitliga och kan tjäna fina miljöpremier när tiden är mogen. De har en ganska hög skuldsättningsgrad (runt 150 %), men det är normalt nog inom sjöfarten och de är säkrade av moderna fartygsvärden. Men det innebär förstås att de är mer sårbara för större eller mer långsiktiga räntefall. Men jag förstår att de är fokuserade på att hålla skuld- och likviditetssituationen under strikt kontroll. Så det jag väntar på är att: vi ser stigande räntor och det över en längre tidsperiod, så att det kan fortplanta sig till vackra resultat och utdelningar, Vi ser en trend i vinst per aktie-ökningar och ökande marginaler, så att de inte är så sårbara för räntefall, Den geopolitiska situationen är svår att ta hänsyn till, vare sig positivt eller negativt. Men jag tror att vi kommer att se problem under lång tid framöver. Om du är intresserad av teknisk analys tror jag att det är där (snarare än de fundamentala faktorerna) vi kommer att se de första prisdrivarna upp mot kursen 300, där den senaste toppen var i februari 2025. Graferna/indikatorerna återspeglar optimismen och i många fall tenderar jag att acceptera det och inte försöka förutspå för mycket på den fundamentala sidan.
    10 juli
    ·
    10 juli
    ·
    Man måste ha en rimlig mängd tilltro till teknisk analys för att tro att den är mer avgörande än fraktpriser för om ett företags värde ökar med 30 % 😎
    13 juli
    ·
    13 juli
    ·
    TA är ett skämt. Som bland annat inte tar hänsyn till utdelningar. Patetiskt.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

NorwayOslo Børs
Antal
Köp
1 000
Sälj
Antal
1 000

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
12--
100--
25--
100--
130--
Högst
250
VWAP
-
Lägst
240,5
OmsättningAntal
15,5 63 157
VWAP
-
Högst
250
Lägst
240,5
OmsättningAntal
15,5 63 157

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Nästa händelse
2025 Q2-rapport
12 aug.
Tidigare händelser
2024 Årsstämma30 maj
2025 Q1-rapport15 maj
2025 Q1-rapport14 maj
2024 Q4-rapport20 feb.
2024 Q4-rapport19 feb.
Data hämtas från Millistream, Quartr

Relaterade värdepapper

Inga Nordnet Markets Certifikat finns med underliggande värdepapper. Se övriga Certifikat
Q1-rapport
79 dagar sedan26min

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Nästa händelse
2025 Q2-rapport
12 aug.
Tidigare händelser
2024 Årsstämma30 maj
2025 Q1-rapport15 maj
2025 Q1-rapport14 maj
2024 Q4-rapport20 feb.
2024 Q4-rapport19 feb.
Data hämtas från Millistream, Quartr

Relaterade värdepapper

Inga Nordnet Markets Certifikat finns med underliggande värdepapper. Se övriga Certifikat
3,302 NOK/aktie
Senaste utdelning
16,16 %
Direktavk.

Shareville

Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
  • för 3 dagar sedan
    ·
    för 3 dagar sedan
    ·
    "- Företaget har för närvarande bokat cirka 70 procent av flottan till dagspriser på cirka 50 000 dollar, och högre oljeexport har bidragit till att hålla priserna uppe" - Med vänliga hälsningar, Haugen ABG
  • 23 juli
    ·
    23 juli
    ·
    Jefferies ger Okeanis Eco Tankers ett "köp"-betyg inför att öka Opec-produktionen. I inledningen av bevakningen på onsdagen sa analytikern Omar Nokta att det New York-noterade tankfartygsägaren "presterar långt över sin vikt" och tjänar marknadsöverträffande rater trots sin lilla flotta på sex VLCC:er och åtta Suezmax-fartyg. Han sa att det familjestödda företagets flottprofil och kommersiella plattform gör det väl positionerat för att kapitalisera på den kommande ökningen av Mellanösternolja tillgänglig för export. Jefferies tror på tankfartyg och förutspår marknadsstyrka för att avsluta året. "Opec+ har gått med på att returnera 1,8 miljoner fat per dag av sina frivilliga nedskärningar sedan april, även om en stor del av dessa volymer har stannat kvar i Mellanöstern för sommarens högsta konsumtion", sa Nokta. Han noterade regionala efterfrågesvängningar på mer än 1 miljon fat per dag under tredje kvartalet. "Vi förväntar oss en väsentligt starkare VLCC- och tankfartygsmarknad totalt sett när dessa volymer tar sig in på exportmarknaderna." Nokta gav Okeanis Eco Tankers aktier ett riktpris på 29 dollar. På tisdagen stängde aktierna på 22,67 dollar i New York. Han sa att medelåldern på företagets fartyg var 5,7 år jämfört med ett globalt genomsnitt på 12,8 år för VLCC:er och suezmax, vilket hjälpte dem att uppnå VLCC-rater på 50 500 dollar per dag jämfört med jämförbara fartyg på 40 000 dollar per dag. För sina suezmax var dessa siffror 53 700 dollar per dag för flottan jämfört med 39 800 dollar per dag för jämförbara fartyg. Nokta utropade att Okeanis Eco Tankers betalade ut så mycket som 95 % av sitt justerade resultat i utdelning. Under första kvartalet rapporterade de en vinst på 12,6 miljoner dollar, en minskning från 41,6 miljoner dollar jämfört med föregående år, men i linje med analytikernas förväntningar. Uppåtgående handelsuppdatering från DHT Holdings ger bränsle åt förhoppningar på tankmarknaden Deras flotta tjänade 38 500 dollar per dag i tidsbefraktningsekvivalenta vinster, men såg förbättringar i förhandsbokningar med 72 % av de tillgängliga spotdagarna bokade till 46 700 dollar per dag när de rapporterade vinsten i maj. Resultatet för andra kvartalet ska tillkännages den 12 augusti. Nokta har varit konsekvent i sin övertygelse om att tankraterna kommer att vända upp sent i tredje kvartalet, i takt med att den accelererade Opec-produktionen ökar och den inhemska efterfrågan svalnar i Mellanöstern. Tidigare denna månad hävdade han att andra halvan av 2025 inte skulle bli en upprepning av 2024, då priserna var en besvikelse på grund av den avtagande kinesiska efterfrågan. Den här gången är raffineringsmarginalerna bättre, utöver de ytterligare Opec-faten, sa han. Copyright; TradeWinds, helt enkelt bäst!
  • 21 juli
    ·
    21 juli
    ·
    Trenden verkar vara nedåtgående. Samtidigt ser jag att det finns 0 % registrerat i det korta registret. Vad tror du om vägen framåt?
    24 juli
    ·
    24 juli
    ·
    Luta dig tillbaka och tro på goda tider framöver inom råoljetransporter. Upp- och nedgångar måste dock förväntas.
    för 3 dagar sedan
    ·
    för 3 dagar sedan
    ·
    tänka i sjuårscykler
  • 16 juli
    ·
    16 juli
    ·
    Nissos Donoussa (2019 - Modern Scrubber) Helt fixad (Beräknad resa CII: B 🟢) Equinor Kyklades Maritime (TCE: RV USD 51K @ 102 dagar) https://app.tankersinternational.com/fixtures/id/120882 Detta borde vara en behå.
  • 9 juli
    ·
    9 juli
    ·
    Jag har själv nyligen köpt aktien, i hopp om att en ny trend kan startas genom till exempel en artikel som den från finanstidningen (Newstrading) - därefter får verkligheten anpassa sig... De har 14 tankfartyg (8 VLCC och 6 Suezmax) - de är moderna miljöbåtar med en genomsnittsålder på cirka 6 år, tror jag - De är pålitliga och kan tjäna fina miljöpremier när tiden är mogen. De har en ganska hög skuldsättningsgrad (runt 150 %), men det är normalt nog inom sjöfarten och de är säkrade av moderna fartygsvärden. Men det innebär förstås att de är mer sårbara för större eller mer långsiktiga räntefall. Men jag förstår att de är fokuserade på att hålla skuld- och likviditetssituationen under strikt kontroll. Så det jag väntar på är att: vi ser stigande räntor och det över en längre tidsperiod, så att det kan fortplanta sig till vackra resultat och utdelningar, Vi ser en trend i vinst per aktie-ökningar och ökande marginaler, så att de inte är så sårbara för räntefall, Den geopolitiska situationen är svår att ta hänsyn till, vare sig positivt eller negativt. Men jag tror att vi kommer att se problem under lång tid framöver. Om du är intresserad av teknisk analys tror jag att det är där (snarare än de fundamentala faktorerna) vi kommer att se de första prisdrivarna upp mot kursen 300, där den senaste toppen var i februari 2025. Graferna/indikatorerna återspeglar optimismen och i många fall tenderar jag att acceptera det och inte försöka förutspå för mycket på den fundamentala sidan.
    10 juli
    ·
    10 juli
    ·
    Man måste ha en rimlig mängd tilltro till teknisk analys för att tro att den är mer avgörande än fraktpriser för om ett företags värde ökar med 30 % 😎
    13 juli
    ·
    13 juli
    ·
    TA är ett skämt. Som bland annat inte tar hänsyn till utdelningar. Patetiskt.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

NorwayOslo Børs
Antal
Köp
1 000
Sälj
Antal
1 000

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
12--
100--
25--
100--
130--
Högst
250
VWAP
-
Lägst
240,5
OmsättningAntal
15,5 63 157
VWAP
-
Högst
250
Lägst
240,5
OmsättningAntal
15,5 63 157

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades