2025 Q3-rapport
36 dagar sedan50min
0,19 USD/aktie
Senaste utdelning
5,04 %Direktavk.
Orderdjup
Oslo Børs
Antal
Köp
311
Sälj
Antal
200
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Högst
220,8VWAP
Lägst
214,7OmsättningAntal
396,2 1 828 419
VWAP
Högst
220,8Lägst
214,7OmsättningAntal
396,2 1 828 419
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 27 feb. 2026 |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 21 nov. | |
| 2025 Q2-rapport | 29 aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 23 maj | |
| 2024 Q4-rapport | 28 feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 27 nov. 2024 |
Data hämtas från Quartr, FactSet
Kunder har även besökt
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- ·för 2 tim sedanVärt att notera att de bästa norska fonderna och förvaltarna med 10+ års historik inte längre äger shipping, inte heller FRO. Storebrand-förvaltaren Hans Thrane Nielsen, som har krossat index 25 år i rad och varit tungt inne i shipping sedan 2020, är nu helt ute. Han ser ingen god risk/return i FRO eller andra (om man inte är en kortsiktig trader som kan gå long eller short beroende på hur det ser ut). Alltså, de verkligt proffsiga råder att inte sitta long i shipping 2026, då risk/return är dålig och det finns mycket bättre risk/return på andra ställen.
- ·för 18 tim sedanPositiv dag för tank i US. Inga våldsamma rörelser, men grönt åtminstone. FRO upp 1,8%·för 6 tim sedan · ÄndradJa, slutkurs USA NOK 219,72, sista slutkurs på OSE: 215,40 NOK. Diff; kr 4.32. Om vi följer FRO historiskt ska vi nu gå in i en stark period framöver, en extra premie relaterad till kvartal 4-2025 och kvartal 1-2026 är förväntade stora utdelningsutbetalningar och fortsatt starka rater sett i förhållande till tidigare år.
- ·för 1 dag sedanMarineTraffic @MarineTraffic Stora containerfartyg återvänder till Suezkanalen Några av världens största containerfartyg har framgångsrikt passerat Suezkanalen, vilket signalerar en potentiell lättnad av de maritima störningar som hållit många fartyg borta från rutten sedan slutet av 2023. Enligt #MarineTraffic-data blev den 400 meter långa, LNG-drivna CMA CGM Jacques Saade den 23 december det största containerfartyget att passera kanalen denna vecka, seglande från Marocko till Asien. CMA CGM Adonis passerade också kanalen, seglande från Singapore till Libanon, vilket ytterligare signalerar en gradvis återgång av stora operatörer. Tidigare, den 18–19 december, passerade det Singapore-flaggade Maersk Sebarok Bab el-Mandeb-sundet och Röda havet, och blev därmed det första Maersk-containerfartyget att återvända till rutten på nästan två år. Fartyget seglar norrut från Salalah, Oman, till New York, där hon förväntas anlända den 11 januari.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
2025 Q3-rapport
36 dagar sedan50min
0,19 USD/aktie
Senaste utdelning
5,04 %Direktavk.
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- ·för 2 tim sedanVärt att notera att de bästa norska fonderna och förvaltarna med 10+ års historik inte längre äger shipping, inte heller FRO. Storebrand-förvaltaren Hans Thrane Nielsen, som har krossat index 25 år i rad och varit tungt inne i shipping sedan 2020, är nu helt ute. Han ser ingen god risk/return i FRO eller andra (om man inte är en kortsiktig trader som kan gå long eller short beroende på hur det ser ut). Alltså, de verkligt proffsiga råder att inte sitta long i shipping 2026, då risk/return är dålig och det finns mycket bättre risk/return på andra ställen.
- ·för 18 tim sedanPositiv dag för tank i US. Inga våldsamma rörelser, men grönt åtminstone. FRO upp 1,8%·för 6 tim sedan · ÄndradJa, slutkurs USA NOK 219,72, sista slutkurs på OSE: 215,40 NOK. Diff; kr 4.32. Om vi följer FRO historiskt ska vi nu gå in i en stark period framöver, en extra premie relaterad till kvartal 4-2025 och kvartal 1-2026 är förväntade stora utdelningsutbetalningar och fortsatt starka rater sett i förhållande till tidigare år.
- ·för 1 dag sedanMarineTraffic @MarineTraffic Stora containerfartyg återvänder till Suezkanalen Några av världens största containerfartyg har framgångsrikt passerat Suezkanalen, vilket signalerar en potentiell lättnad av de maritima störningar som hållit många fartyg borta från rutten sedan slutet av 2023. Enligt #MarineTraffic-data blev den 400 meter långa, LNG-drivna CMA CGM Jacques Saade den 23 december det största containerfartyget att passera kanalen denna vecka, seglande från Marocko till Asien. CMA CGM Adonis passerade också kanalen, seglande från Singapore till Libanon, vilket ytterligare signalerar en gradvis återgång av stora operatörer. Tidigare, den 18–19 december, passerade det Singapore-flaggade Maersk Sebarok Bab el-Mandeb-sundet och Röda havet, och blev därmed det första Maersk-containerfartyget att återvända till rutten på nästan två år. Fartyget seglar norrut från Salalah, Oman, till New York, där hon förväntas anlända den 11 januari.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Oslo Børs
Antal
Köp
311
Sälj
Antal
200
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Högst
220,8VWAP
Lägst
214,7OmsättningAntal
396,2 1 828 419
VWAP
Högst
220,8Lägst
214,7OmsättningAntal
396,2 1 828 419
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Kunder har även besökt
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 27 feb. 2026 |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 21 nov. | |
| 2025 Q2-rapport | 29 aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 23 maj | |
| 2024 Q4-rapport | 28 feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 27 nov. 2024 |
Data hämtas från Quartr, FactSet
2025 Q3-rapport
36 dagar sedan50min
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 27 feb. 2026 |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 21 nov. | |
| 2025 Q2-rapport | 29 aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 23 maj | |
| 2024 Q4-rapport | 28 feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 27 nov. 2024 |
Data hämtas från Quartr, FactSet
0,19 USD/aktie
Senaste utdelning
5,04 %Direktavk.
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- ·för 2 tim sedanVärt att notera att de bästa norska fonderna och förvaltarna med 10+ års historik inte längre äger shipping, inte heller FRO. Storebrand-förvaltaren Hans Thrane Nielsen, som har krossat index 25 år i rad och varit tungt inne i shipping sedan 2020, är nu helt ute. Han ser ingen god risk/return i FRO eller andra (om man inte är en kortsiktig trader som kan gå long eller short beroende på hur det ser ut). Alltså, de verkligt proffsiga råder att inte sitta long i shipping 2026, då risk/return är dålig och det finns mycket bättre risk/return på andra ställen.
- ·för 18 tim sedanPositiv dag för tank i US. Inga våldsamma rörelser, men grönt åtminstone. FRO upp 1,8%·för 6 tim sedan · ÄndradJa, slutkurs USA NOK 219,72, sista slutkurs på OSE: 215,40 NOK. Diff; kr 4.32. Om vi följer FRO historiskt ska vi nu gå in i en stark period framöver, en extra premie relaterad till kvartal 4-2025 och kvartal 1-2026 är förväntade stora utdelningsutbetalningar och fortsatt starka rater sett i förhållande till tidigare år.
- ·för 1 dag sedanMarineTraffic @MarineTraffic Stora containerfartyg återvänder till Suezkanalen Några av världens största containerfartyg har framgångsrikt passerat Suezkanalen, vilket signalerar en potentiell lättnad av de maritima störningar som hållit många fartyg borta från rutten sedan slutet av 2023. Enligt #MarineTraffic-data blev den 400 meter långa, LNG-drivna CMA CGM Jacques Saade den 23 december det största containerfartyget att passera kanalen denna vecka, seglande från Marocko till Asien. CMA CGM Adonis passerade också kanalen, seglande från Singapore till Libanon, vilket ytterligare signalerar en gradvis återgång av stora operatörer. Tidigare, den 18–19 december, passerade det Singapore-flaggade Maersk Sebarok Bab el-Mandeb-sundet och Röda havet, och blev därmed det första Maersk-containerfartyget att återvända till rutten på nästan två år. Fartyget seglar norrut från Salalah, Oman, till New York, där hon förväntas anlända den 11 januari.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Oslo Børs
Antal
Köp
311
Sälj
Antal
200
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Högst
220,8VWAP
Lägst
214,7OmsättningAntal
396,2 1 828 419
VWAP
Högst
220,8Lägst
214,7OmsättningAntal
396,2 1 828 419
Mäklarstatistik
Ingen data hittades





