2025 Q3-rapport
22 dagar sedan50min
0,19 USD/aktie
Senaste utdelning
4,72 %Direktavk.
Orderdjup
Oslo Børs
Antal
Köp
100
Sälj
Antal
898
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 9 | - | - | ||
| 299 | - | - | ||
| 1 449 | - | - | ||
| 176 | - | - | ||
| 886 | - | - |
Högst
234,9VWAP
Lägst
229,7OmsättningAntal
179,4 769 431
VWAP
Högst
234,9Lägst
229,7OmsättningAntal
179,4 769 431
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 27 feb. 2026 |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 21 nov. | |
| 2025 Q2-rapport | 29 aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 23 maj | |
| 2024 Q4-rapport | 28 feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 27 nov. 2024 |
Data hämtas från Quartr, FactSet
Kunder har även besökt
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- ·för 1 dag sedan·för 22 tim sedan · ÄndradDetta är ju poängen flera förbiser - att de enorma mängderna olja på köl beror på friktion på grund av pågående "störningar" på grund av USA-sanktioner, och vi (och redarna) vet att denna friktion försvinner så småningom. Den är INTE contango-baserad, endast friktionsbaserad. Denna olja hittar så småningom sin hamn och systemet anpassar sig till sanktionerna, som alltid, med lägre friktion som resultat. Av dessa skäl är räntorna "konstgjort" höga nu, och det vet redarna, därför är de ivriga att sluta fartyg nu långt in på nästa år utan att pressa räntorna vidare.
- ·för 1 dag sedanChris Shipping 🚢🚢 @christankerfund · 50m Tanker spot rates were steady to slightly up yesterday. TD3C remains at $124K Suezmax TD20 $60K Eco LR2s at $38K Dessa är för övrigt de 3 fartygsklasserna fro äger. Några av fros LR2:or seglar nog som aframax till en något högre rate.
- ·för 1 dag sedanInte särskilt överraskande, men vapenvila/fred i Ukraina verkar vara långt borta. https://www.tv2.no/nyheter/utenriks/russland-avviser-syv-punkter/18378474/?
- ·för 1 dag sedanSeaways Excelsior (2023 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: A 🟢) Mercuria Stasco (TCE: RV USD 137K @ 51 days / Actual USD 126K @ 55 days) app.tankersinternatio https://x.com/tankersint/status/1999424598744436842?s=46·för 1 dag sedanTonegawa (2018 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: C 🟡) Glasford Shipping (HKG) Koch (TCE: RV USD 129K @ 46 days / Actual USD 140K @ 43 days)
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
2025 Q3-rapport
22 dagar sedan50min
0,19 USD/aktie
Senaste utdelning
4,72 %Direktavk.
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- ·för 1 dag sedan·för 22 tim sedan · ÄndradDetta är ju poängen flera förbiser - att de enorma mängderna olja på köl beror på friktion på grund av pågående "störningar" på grund av USA-sanktioner, och vi (och redarna) vet att denna friktion försvinner så småningom. Den är INTE contango-baserad, endast friktionsbaserad. Denna olja hittar så småningom sin hamn och systemet anpassar sig till sanktionerna, som alltid, med lägre friktion som resultat. Av dessa skäl är räntorna "konstgjort" höga nu, och det vet redarna, därför är de ivriga att sluta fartyg nu långt in på nästa år utan att pressa räntorna vidare.
- ·för 1 dag sedanChris Shipping 🚢🚢 @christankerfund · 50m Tanker spot rates were steady to slightly up yesterday. TD3C remains at $124K Suezmax TD20 $60K Eco LR2s at $38K Dessa är för övrigt de 3 fartygsklasserna fro äger. Några av fros LR2:or seglar nog som aframax till en något högre rate.
- ·för 1 dag sedanInte särskilt överraskande, men vapenvila/fred i Ukraina verkar vara långt borta. https://www.tv2.no/nyheter/utenriks/russland-avviser-syv-punkter/18378474/?
- ·för 1 dag sedanSeaways Excelsior (2023 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: A 🟢) Mercuria Stasco (TCE: RV USD 137K @ 51 days / Actual USD 126K @ 55 days) app.tankersinternatio https://x.com/tankersint/status/1999424598744436842?s=46·för 1 dag sedanTonegawa (2018 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: C 🟡) Glasford Shipping (HKG) Koch (TCE: RV USD 129K @ 46 days / Actual USD 140K @ 43 days)
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Oslo Børs
Antal
Köp
100
Sälj
Antal
898
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 9 | - | - | ||
| 299 | - | - | ||
| 1 449 | - | - | ||
| 176 | - | - | ||
| 886 | - | - |
Högst
234,9VWAP
Lägst
229,7OmsättningAntal
179,4 769 431
VWAP
Högst
234,9Lägst
229,7OmsättningAntal
179,4 769 431
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Kunder har även besökt
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 27 feb. 2026 |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 21 nov. | |
| 2025 Q2-rapport | 29 aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 23 maj | |
| 2024 Q4-rapport | 28 feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 27 nov. 2024 |
Data hämtas från Quartr, FactSet
2025 Q3-rapport
22 dagar sedan50min
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 27 feb. 2026 |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 21 nov. | |
| 2025 Q2-rapport | 29 aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 23 maj | |
| 2024 Q4-rapport | 28 feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 27 nov. 2024 |
Data hämtas från Quartr, FactSet
0,19 USD/aktie
Senaste utdelning
4,72 %Direktavk.
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- ·för 1 dag sedan·för 22 tim sedan · ÄndradDetta är ju poängen flera förbiser - att de enorma mängderna olja på köl beror på friktion på grund av pågående "störningar" på grund av USA-sanktioner, och vi (och redarna) vet att denna friktion försvinner så småningom. Den är INTE contango-baserad, endast friktionsbaserad. Denna olja hittar så småningom sin hamn och systemet anpassar sig till sanktionerna, som alltid, med lägre friktion som resultat. Av dessa skäl är räntorna "konstgjort" höga nu, och det vet redarna, därför är de ivriga att sluta fartyg nu långt in på nästa år utan att pressa räntorna vidare.
- ·för 1 dag sedanChris Shipping 🚢🚢 @christankerfund · 50m Tanker spot rates were steady to slightly up yesterday. TD3C remains at $124K Suezmax TD20 $60K Eco LR2s at $38K Dessa är för övrigt de 3 fartygsklasserna fro äger. Några av fros LR2:or seglar nog som aframax till en något högre rate.
- ·för 1 dag sedanInte särskilt överraskande, men vapenvila/fred i Ukraina verkar vara långt borta. https://www.tv2.no/nyheter/utenriks/russland-avviser-syv-punkter/18378474/?
- ·för 1 dag sedanSeaways Excelsior (2023 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: A 🟢) Mercuria Stasco (TCE: RV USD 137K @ 51 days / Actual USD 126K @ 55 days) app.tankersinternatio https://x.com/tankersint/status/1999424598744436842?s=46·för 1 dag sedanTonegawa (2018 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: C 🟡) Glasford Shipping (HKG) Koch (TCE: RV USD 129K @ 46 days / Actual USD 140K @ 43 days)
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Oslo Børs
Antal
Köp
100
Sälj
Antal
898
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 9 | - | - | ||
| 299 | - | - | ||
| 1 449 | - | - | ||
| 176 | - | - | ||
| 886 | - | - |
Högst
234,9VWAP
Lägst
229,7OmsättningAntal
179,4 769 431
VWAP
Högst
234,9Lägst
229,7OmsättningAntal
179,4 769 431
Mäklarstatistik
Ingen data hittades





