Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

HAV Group

2026 Q1-rapport
25 dagar sedan

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
23--
860--
301--
292--
1 533--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
27 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
28 maj
2025 Q4-rapport
13 mars
2025 Q3-rapport
21 nov. 2025
2025 Q2-rapport
27 aug. 2025
2025 Q1-rapport
28 maj 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
  • för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Goda nyheter från HAV Group! Dotterbolaget Norwegian Greentech har tilldelats kontrakt för totalt 10 nya barlastvattensystem till varv i Norge, Spanien och Nederländerna. Leveranser sträcker sig fram till 2027, och företaget pekar samtidigt på ökad nybyggnadsaktivitet inom offshore och vattenbruk.
  • 16 juni
    ·
    16 juni
    ·
    hur långt ner går den om det inte kommer meddelande om uppköp?
    17 juni
    ·
    17 juni
    ·
    7
  • 15 juni
    ·
    15 juni
    ·
    När kan man förvänta sig att den strategiska översynen är klar?
    16 juni
    ·
    16 juni
    ·
    En lite omöjlig fråga att svara på. Det kan hända imorgon, det kan hända före semesterperioden och det kan hända i höst..... Det är bara att andas ut och finna sig till ro med att vi är inne i "waiting game". Det som ÄR ganska säkert är att den morgonen 08:00 det blir börsmeddelat om uppköp eller bud eller whatnot, så kommer kursen med stor sannolikhet att öppna 10-20-30% upp. Är du inte inne före den morgonen....osv osv........
    16 juni
    ·
    16 juni
    ·
    Blir det bud på NES så öppnar den upp långt mer än 30%
  • 11 juni
    ·
    11 juni
    ·
    Det ser ut som att Ulf Huse utnyttjar möjligheten att sälja av sig, nu har han bara 200k av den ursprungliga posten på 900k aktier
    17 juni
    ·
    17 juni
    ·
    Huse är ju känd för att utnyttja frekventa uppgångar i case, och brukar aldrig sitta länge om han har möjlighet att komma ut med god vinst. Ingenting som har ändrats i caset här, men "momentumet" blir självklart förstört av att han säljer ut. Lyckligtvis är Barmen med i styrelsen och är en långsiktig aktör här. Jag tror han är ett väldigt bra tillskott till styrelsen här och den strategiska processen företaget har.
  • 10 juni
    ·
    10 juni
    ·
    Jag tippar att det kommer fler insiderköp från Kamato snart. Aktien har tagit en «paus» från den branta stigningen i väntan på besked om försäljning/annat. Samtidigt, om det inte kommer fler köp på dessa nivåer så kan vi kanske tolka det som att något är på väg…
    10 juni
    ·
    10 juni
    ·
    Med andra ord, om han köper mer är det positivt och om han inte köper mer är det positivt?
    10 juni
    ·
    10 juni
    ·
    Hahah jag tycker åtminstone det är konstigt om han inte köper mer på dessa nivåer
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
25 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
  • för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Goda nyheter från HAV Group! Dotterbolaget Norwegian Greentech har tilldelats kontrakt för totalt 10 nya barlastvattensystem till varv i Norge, Spanien och Nederländerna. Leveranser sträcker sig fram till 2027, och företaget pekar samtidigt på ökad nybyggnadsaktivitet inom offshore och vattenbruk.
  • 16 juni
    ·
    16 juni
    ·
    hur långt ner går den om det inte kommer meddelande om uppköp?
    17 juni
    ·
    17 juni
    ·
    7
  • 15 juni
    ·
    15 juni
    ·
    När kan man förvänta sig att den strategiska översynen är klar?
    16 juni
    ·
    16 juni
    ·
    En lite omöjlig fråga att svara på. Det kan hända imorgon, det kan hända före semesterperioden och det kan hända i höst..... Det är bara att andas ut och finna sig till ro med att vi är inne i "waiting game". Det som ÄR ganska säkert är att den morgonen 08:00 det blir börsmeddelat om uppköp eller bud eller whatnot, så kommer kursen med stor sannolikhet att öppna 10-20-30% upp. Är du inte inne före den morgonen....osv osv........
    16 juni
    ·
    16 juni
    ·
    Blir det bud på NES så öppnar den upp långt mer än 30%
  • 11 juni
    ·
    11 juni
    ·
    Det ser ut som att Ulf Huse utnyttjar möjligheten att sälja av sig, nu har han bara 200k av den ursprungliga posten på 900k aktier
    17 juni
    ·
    17 juni
    ·
    Huse är ju känd för att utnyttja frekventa uppgångar i case, och brukar aldrig sitta länge om han har möjlighet att komma ut med god vinst. Ingenting som har ändrats i caset här, men "momentumet" blir självklart förstört av att han säljer ut. Lyckligtvis är Barmen med i styrelsen och är en långsiktig aktör här. Jag tror han är ett väldigt bra tillskott till styrelsen här och den strategiska processen företaget har.
  • 10 juni
    ·
    10 juni
    ·
    Jag tippar att det kommer fler insiderköp från Kamato snart. Aktien har tagit en «paus» från den branta stigningen i väntan på besked om försäljning/annat. Samtidigt, om det inte kommer fler köp på dessa nivåer så kan vi kanske tolka det som att något är på väg…
    10 juni
    ·
    10 juni
    ·
    Med andra ord, om han köper mer är det positivt och om han inte köper mer är det positivt?
    10 juni
    ·
    10 juni
    ·
    Hahah jag tycker åtminstone det är konstigt om han inte köper mer på dessa nivåer
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
23--
860--
301--
292--
1 533--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
27 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
28 maj
2025 Q4-rapport
13 mars
2025 Q3-rapport
21 nov. 2025
2025 Q2-rapport
27 aug. 2025
2025 Q1-rapport
28 maj 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
25 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
27 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
28 maj
2025 Q4-rapport
13 mars
2025 Q3-rapport
21 nov. 2025
2025 Q2-rapport
27 aug. 2025
2025 Q1-rapport
28 maj 2025

Relaterade värdepapper

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
  • för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Goda nyheter från HAV Group! Dotterbolaget Norwegian Greentech har tilldelats kontrakt för totalt 10 nya barlastvattensystem till varv i Norge, Spanien och Nederländerna. Leveranser sträcker sig fram till 2027, och företaget pekar samtidigt på ökad nybyggnadsaktivitet inom offshore och vattenbruk.
  • 16 juni
    ·
    16 juni
    ·
    hur långt ner går den om det inte kommer meddelande om uppköp?
    17 juni
    ·
    17 juni
    ·
    7
  • 15 juni
    ·
    15 juni
    ·
    När kan man förvänta sig att den strategiska översynen är klar?
    16 juni
    ·
    16 juni
    ·
    En lite omöjlig fråga att svara på. Det kan hända imorgon, det kan hända före semesterperioden och det kan hända i höst..... Det är bara att andas ut och finna sig till ro med att vi är inne i "waiting game". Det som ÄR ganska säkert är att den morgonen 08:00 det blir börsmeddelat om uppköp eller bud eller whatnot, så kommer kursen med stor sannolikhet att öppna 10-20-30% upp. Är du inte inne före den morgonen....osv osv........
    16 juni
    ·
    16 juni
    ·
    Blir det bud på NES så öppnar den upp långt mer än 30%
  • 11 juni
    ·
    11 juni
    ·
    Det ser ut som att Ulf Huse utnyttjar möjligheten att sälja av sig, nu har han bara 200k av den ursprungliga posten på 900k aktier
    17 juni
    ·
    17 juni
    ·
    Huse är ju känd för att utnyttja frekventa uppgångar i case, och brukar aldrig sitta länge om han har möjlighet att komma ut med god vinst. Ingenting som har ändrats i caset här, men "momentumet" blir självklart förstört av att han säljer ut. Lyckligtvis är Barmen med i styrelsen och är en långsiktig aktör här. Jag tror han är ett väldigt bra tillskott till styrelsen här och den strategiska processen företaget har.
  • 10 juni
    ·
    10 juni
    ·
    Jag tippar att det kommer fler insiderköp från Kamato snart. Aktien har tagit en «paus» från den branta stigningen i väntan på besked om försäljning/annat. Samtidigt, om det inte kommer fler köp på dessa nivåer så kan vi kanske tolka det som att något är på väg…
    10 juni
    ·
    10 juni
    ·
    Med andra ord, om han köper mer är det positivt och om han inte köper mer är det positivt?
    10 juni
    ·
    10 juni
    ·
    Hahah jag tycker åtminstone det är konstigt om han inte köper mer på dessa nivåer
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
23--
860--
301--
292--
1 533--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm