Hoppa till huvudinnehållet

SwedenSwedenBonzun AB
(BONZUN)

· First North Sweden
· Valuta i SEK
First North Sweden
Senast
0,0284
Idag %
−2,07%
Idag +/-
−0,0006
Köp
0,0284
Sälj
0,0290
Högst
0,0290
Lägst
0,0282
Omsatt (Antal)
62 115
· First North Sweden
· Valuta i SEK
First North Sweden
· First North Sweden · Valuta i SEK
· Valuta i SEK
First North Sweden
Senast
0,0284
Utveckling idag
−2,07%
−0,0006
Köp
0,0284
Sälj
0,0290
Högst
0,0290
Lägst
0,0282
Omsatt (Antal)
62 115
Q1-rapport
29 dagar sedan
0,00 SEK/aktie
Senaste utdelning

Orderdjup

Stängd
Antal
Köp
312 669
Sälj
Antal
288 422

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
10 000--
1 774--
28 226--
76--
76--
Volymvägt snittpris (VWAP)
0,0289
VWAP
0,0289
Omsättning (SEK)
1 793

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Mest köpt

Mest köpt
MäklareKöptSåltNettoInternt
Anonym62 11562 11500

Mest sålt

Mest sålt
MäklareKöptSåltNettoInternt
Anonym62 11562 11500

Företagshändelser

Nästa händelse
2024 Q2-rapport
31 maj
Tidigare händelser
2024 Extra bolagsstämma12 mars
2024 Q1-rapport28 feb.
Avknoppning19 dec. 2023
2023 Årsstämma8 dec. 2023
2023 Q3-rapport22 nov. 2023
Data hämtas från Millistream

Relaterade värdepapper

Inga Nordnet Markets Certifikat finns med underliggande värdepapper. Se övriga Certifikat

Kunder har även besökt

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Q1-rapport
29 dagar sedan

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Nästa händelse
2024 Q2-rapport
31 maj
Tidigare händelser
2024 Extra bolagsstämma12 mars
2024 Q1-rapport28 feb.
Avknoppning19 dec. 2023
2023 Årsstämma8 dec. 2023
2023 Q3-rapport22 nov. 2023
Data hämtas från Millistream

Relaterade värdepapper

Inga Nordnet Markets Certifikat finns med underliggande värdepapper. Se övriga Certifikat

Shareville

Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
  • 13 nov. 2023
    13 nov. 2023
    Big desaster ahead and much share holders are going to loss their money include myself also. This company never seems growing.
    15 nov. 2023
    15 nov. 2023
    mit tab er på 96 % :-)
  • 6 juli 2023
    6 juli 2023
    Bud 25 öre kommer inte godtas på extrastämman
    7 juli 2023
    7 juli 2023
    Ok, varför?
    7 juli 2023
    7 juli 2023
    Det är tydligen redan klart ..Trode man skulle rösta… 25 öre blir det..🚀
  • Bonzun: VD-intervju med Bonnie Roupé I samband med den pågående företrädesemissionen i Bonzun har vi fått en möjlighet att intervjua VD och grundare Bonnie Roupé. Bonnie är en internationellt uppmärksammad samhällsentreprenör som är kanske mest känd för inmarschen på den kinesiska marknaden år 2014 med den digitala barnmorskan Kexuema vilket sådde fröet för nuvarande Bonzun. Bonzun grundades år 2012 men adderade ytterligare en verksamhetsgren i samband med noteringen tillika “omvända förvärvet” av Papilly AB (publ.) mot slutet av 2021. Idag söker Bonzun kapital för den fortsatta marknadslanseringen av tjänsteutbudet. Integration och expansion står för dörren när Bonzun går för tung marknadssatsning och aggressiv tillväxt.  ↓ Intervjufrågor:  ---------------------------------------- → Vilka andra bolag skulle du vilja likna Bonzun med? → Ni beskriver Kou Dai Yun Yu (tidigare Kexuema) som en “goodwillapplikation”. Kan ni gå in lite mer på vad detta innebär, samt hur ni kommer använda Kou Dai Yun Yu för att stärka övriga verksamhetsgrenar? → Vilka huvudsakliga möjligheter till synergier såg du vid fusionen med Papilly? → Varför ska man investera i Bonzun? → Vilka förhoppningar har du för första helåret 2022 på börsen med den nya Bonzun-strukturen? → Vilken/vilka marknader kommer ni att prioritera under det kommande verksamhetsåret?  → Vilka huvudsakliga lärdomar tar du med dig från resan med Kou Dai Yun Yu till Bonzun ivf och Bonzun evolve? → Vad är bakgrunden till Bonzuns tillkomst? → Bonzun-aktien har haft en tuff utveckling sedan notering. Vilka huvudsakliga aspekter tror du att kapitalmarknaden underskattar? ----------------------------------------  1. Bonzun är ett unikt och ungt bolag på börsen med ett tydligt digitalt avtryck. Vilka andra bolag skulle du vilja likna Bonzun med?  Bonzun är ett rent SaaS-bolag (“Software as a Service”), vi har molnbaserade tjänster som säljs som en prenumerationsmodell. Jag vet att vi ofta jämförs med bolag inom digital hälsa men dessa är ofta tjänstebolag som inte är tekniktunga. De bolag som liknar Bonzun sett till skalbarhet och affärsmodell skulle jag säga är Zendesk och Chartmogul och om jag måste välja ett bolag inom digital hälsa skulle jag säga Athenahealth. Det globalt sett mest kända svenska SaaS-bolaget är Spotify men de verkar inom en helt annan industri.   2. Ni beskriver Kou Dai Yun Yu - lanserades år 2014 under namnet Kexuema - som en “goodwillapplikation”. Kan ni gå in lite mer på vad detta innebär, samt hur ni kommer använda Kou Dai Yun Yu för att stärka övriga verksamhetsgrenar?   Kou Dai Yun Yu är vår virtuella barnmorska i Kina. Vi upptäckte att mödravården inte är redo för en SaaS-modell men att vi kunde använda teknikplattformen till våra andra tjänster. Så när Bonzun gjorde en pivot till en mer nischad tjänst - IVF behandlingar - valde vi att även låta den ursprungliga tjänsten finnas kvar eftersom den har så stor impact. Det är tack vare den vi kan vara så snabbfotade och skalbara i vårt patientstöd då plattformen redan är genomtestad av miljontals användare i Kina och vi har lärt oss enormt mycket på den resan. Och vem vet, kanske blir mödravården redo i framtiden och då finns vi där som alternativ. I nuläget fungerar den som en dörröppnare för oss, utan den skulle vi inte finnas med i WHOs kataloger (“World Health Organization”) över teknikleverantörer de rekommenderar eller lyftas fram som goda exempel på digital hälsa. Och sen är det förstås en fördel att redan ha en närvaro i Kina sedan länge när det är dags att lansera vår IVF tjänst även i Kina.    3. Vilka huvudsakliga möjligheter till synergier såg du vid fusionen med Papilly?    Jag lät hela Bonzuns team genomgå Papillys program för minskad stress, eftersom vi är ett snabbväxande bolag så är personalens uthållighet A och O. Jag älskar programmet och såg potentialen i att göra Papillys tjänster till en helt renodlad SaaS-modell. Tidigare såldes stressprogrammet i liten skala tillsammans med föreläsningsserier och terapitimmar men vi såg vilket otroligt genomslag programmet kan få om man fokuserar på det digitala KBT-stödet enbart samt riktar in sig på en större företagsmarknad. Då kan all personal i ett företag genomgå programmet online och på så sätt få bukt på sina sjukskrivningar och höja produktiviteten. Vilket företag skulle inte vilja prenumerera på en sådan tjänst? Vårt arbete med Papillys stressprogram som numera heter Bonzun Evolve har framför allt skett med utgångspunkten att göra programmet mer skalbart och att sälja det som med en SaaS-modell till företag för att förebygga stress och bidra till ett hållbart arbets- och privatliv.   4. Varför ska man investera i Bonzun?   Vi har redan investerat över 25 000 timmar i utvecklingstid på vår mjukvara och lagt resurser på att bygga organisation. Användarna älskar vår produkt, vi har hittat vår affärsmodell så nu börjar vår tillväxtresa. Ett SaaS-bolag kan behöva en del utvecklingstid för att hitta rätt, men när det väl sitter så tar det fart. Att vi dessutom löser några av samhällets stora problem är ju dessutom en enorm bonus. Värdet av ett bolag kan ju också sägas vara summan av alla problem man löser.  5. Vilka förhoppningar har du för första helåret 2022 på börsen med den nya Bonzun-strukturen? Min förhoppning för första helåret på börsen är att vi ska kunna visa marknaden hur snabbt det går att skala upp vår tjänst, hur bolagets ansträningingar ger många nya nöjda betalande kunder och hur lönsamt det är att driva ett SaaS-bolag när man väl har hittat rätt.  6. Ni har satt aggressiva tillväxtmål med målsättningen att bli en global ledare för tjänster inom digital hälsa, vilken/vilka marknader kommer ni att prioritera under det kommande verksamhetsåret? Samt varför just dessa?  Under 2022 kommer vi fokusera på USA, Kanada, England och Sverige men också se till att få ett fotfäste i Kina även för vår IVF tjänst. Anledningen till att vi börjar med dessa marknader är att vi ser en bra tillväxt där och då kommer vi skala upp desto mer. USA är ju en tillväxtmarknad vad gäller IVF, där genomförs fortfarande färre IVF behandlingar per capita än i Europa, endast 250 000 behandlingar per år och behandlingarna är dyra, de kostar i snitt 120 000 kr vilket kan jämföras med t ex Norden där en IVF behandling i snitt kostar 30 0000 kr. 7. Vilka huvudsakliga lärdomar tar du med dig från resan med Kou Dai Yun Yu till Bonzun ivf och Bonzun evolve? Det vi framför allt har lärt oss av resan med Kou Dai Yun Yu är vad som krävs av ett globalt bolag. Hur man kan bortse från kulturella skillnader och hålla sig till likheterna bland annat genom att ta datadrivna beslut. När man som svensk entreprenör ska lansera en tjänst för kinesiska konsumenter går det inte att bara lita på sin magkänsla. Vi satsade på att testa tre nya saker i veckan under en period och sedan läsa av data och fokusera i större skala på det som fungerade. Vi har också lärt oss vad som krävs av en organisation för att fortsätta vara effektiv när man skalar upp sin användarbas. Allt ifrån integrerad kundtjänst med AI (“Artificiell Intelligens”) som lär sig svara på de mest basala frågorna så vi kan finnas där för våra användare, till att vara förutseende i teknikutvecklingen så att allt alltid fungerar. Och kanske det viktigaste, att alltid ta datadrivna beslut. Att ha en konsumenttjänst i Kina med miljontals användare gav oss enorma lärdomar, i allt från hur man bygger intuitiva tjänster till hur vi kan optimera vår marknadsföring.  8. Vad är bakgrunden till Bonzuns tillkomst? Jag startade Bonzun för att jag ansåg att digital hälsa var underutvecklad, sjukvården hade inga verktyg för att ta sig an ny teknik och de teknikbolag som fanns fokuserade på underhållning och spel. Jag tyckte, och tycker fortfarande, att det behövs ett teknikbolag som är helt fokuserad på evidensbaserad pålitlig mjukvara. I min dröm är även offentlig sektor kund till Bonzun, men vi gräver där vi står och börjar med den privata sektorn som har en annan möjlighet till inköp av innovativ mjukvara.  9. Bonzun-aktien har haft en tuff utveckling sedan notering. Vilka huvudsakliga aspekter tror du att kapitalmarknaden underskattar? Det har varit ett negativt sentiment generellt för teknik och tillväxtbolag under 2021, vilket medfört att många av dessa bolag, inte minst på amerikanska Nasdaq-börsen, sett kraftigt sjunkande aktiekurser. Jag tror man underskattar hur lång tid det kan ta för ett SaaS-bolag att bygga sin tjänst och hur fort det går att skala upp när man har hittat rätt. Vi lanserade ju en IVF tjänst precis innan pandemin när alla IVF behandlingar i hela världen pausades. Det är först nu som marknaden har öppnat upp och nu är vi helt redo att leverera en helt överlägsen teknisk lösning till våra kunder, IVF klinikerna. Under tiden har vi sålt tjänsten direkt till patienter men jag tror marknaden underskattar hur nära vi är ett genombrott.  ---------------------------------------- Sammanfattning av Bonzuns Företrädesemission: Teckningsperiod: 17 - 31 januari Teckningskurs: 2,50 SEK per unit, motsvarande 1,25 SEK per aktie. Aktieägare i Bonzun erhåller en (1) uniträtt per aktie som innehas på avstämningsdagen den 13 januari 2022. Tre (3) uniträtter berättigar till teckning av en (1) unit bestående av två (2) nyemitterade aktier och en (1) teckningsoption av serie 2022/2023:1 Handel med uniträtter sker på Nasdaq First North Growth Market under perioden 17 - 26 januari 2022. ---------------------------------------- Kort om Bonzun Ordförande: Håkan Johansson VD: Bonnie Roupé CFO: Olof Hermelin Lista: First North Growth Market  ----------------------------------------
  • Analys Bonzun inför företrädesemissionen - Om Bonzun - Motiv och bakgrund till föreslagen nyemission - Analys: "Integration och expansion står för dörren" ---------------------------------------- Om Bonzun Bonzun är ett internationellt SaaS-bolag som är verksamma inom gränssnittet mellan HealthTech- och FemTech-sektorn. Bolagets övergripande affärsidé bygger på att samla och kanalisera evidensbaserad forskning för att förebygga ohälsa vilket konkretiseras i tjänsteportföljen Bonzun ivf, Bonzun evolve samt Kou Dai Yun Yu (tidigare Kexuema). Bonzun ivf - applikation som fungerar som komplement till IVF-behandlingar för att öka sannolikheten för en positiv utgång Bonzun evolve - digital tjänst för stresshantering, självledarskap och individuell utveckling Kou Dai Yun Yu - digital barnmorska för gravida på den kinesiska marknaden Bonzun ivf och evolve riktar in sig i första hand till B2B (IVF-kliniker och företag) och i andra hand till D2C (direkt till slutkonsumenten). Tjänsterna varierar något i sina affärsmodeller beroende på respektive marknadssegmentet men bägge har digitala skalfördelar med utgångspunkten att addera tilläggstjänster för att uppnå en god marginalutveckling. WHO-backade och prisvinnande Kou Dai Yun Yu beskrivs av Bonzun som en “goodwillapplikation” och kommer inte erhålla några resurser under kommande verksamhetsår. I stället är den internationellt erkända digitala barnmorskan tänkt att ge Bonzun en kunskapsbank samt skapa förutsättningar till synergier med övriga tjänster. I synnerhet vid ett förväntat marknadsinträde på den kinesiska marknaden. IVF-marknaden växer för närvarande globalt med uppskattningsvis 6-7%. Mot bakgrund av den allt mer utbredda negativa fertilitetutvecklingen är det ett område som har förutsättningar att växa än snabbare i framtiden. Att stressprevention håller på att växa fram som en av de viktigaste frågorna inom sjukvården framgår om inte annat av sjukskrivningstalen inom detta område. Självledarskap och individuell utveckling är områden som också blir allt viktigare för att hantera. Vi bedömer att Bonzun har en god position med det tidigare upparbetade varumärket Kou Dai Yun Yu vars konkurrensfördelar och upparbetade expertis nu kan användas på Papillys tidigare verksamhet evolve men framförallt Bonzun ivf. ---------------------------------------- Motiv och bakgrund till föreslagen nyemission I oktober 2021 noterades Bonzun på First North Growth Market efter det omvända förvärvet av det noterade Papilly AB. Fusionen grundades på en värdering om 110 MSEK av Bonzun och 60 MSEK av Papilly. Bonzun inledde sin verksamhet år 2012. Företaget är mest uppmärksammat för den populära gravidappen Kou Dai Yun Yu och IVF-appen med nedladdningar i 95 länder - en tjänsteportfölj vilket nu även innefattar evolve från tidigare Papilly. För att stärka sin globala marknadsställning via bland annat ökade säljaktiviteter, fortsatta produktutvecklingen och öka rörelsekapitalet avser Bonzun nu in nytt kapital om ca 14,1 MSEK samt via teckningsoptioner vid en positiv kursutveckling ha möjlighet att ta in ytterligare medel. Bonzun har haft en tuff inledning på börsen och tappat en substantiell mängd av börsvärdet i jämförelse med värderingen som uppskattades i samband med förvärvet samt det sammanslagna börsvärde om 90 MSEK som noterades vid stängning av Bonzun-aktiens första handelsdag. Den utbredda pessimismen från kapitalmarknaden är inte alltför ovanlig för förhoppningsbolag med bakgrund mot osäkerheten vid prognostiseringsarbetet även om vi är anser att börsnedgången varit lite väl i överkant sett till bolagets meriter samt den lilla tid den nya strukturen fått att bevisa sig. Bonzuns nuvarande värdering (pre-money) uppgår till ca 25 MSEK, vilket bygger på en aktiekurs om 1,48 SEK och utestående aktier om ca 16,9 miljoner. Teckningskursen för en unit uppgår till 2,50 SEK. Denna unit ger rätt till två nyemitterade aktier samt en vidhängande teckningsoption som kan aktiveras under perioderna 12 - 26 september 2022 och 13 - 27 mars 2023. Teckningsoptionen ger rätt att teckna en ny aktie till ett inlösenpris om antingen (1) 70% av den volymvägda genomsnittskursen för aktien under perioderna 24 augusti – 7 september 2022 och 22 februari - 8 mars 2023, eller (2) ett max- och minimumpris om 4,50 SEK och 2,50 SEK per aktie respektive. Vid fulltecknad emission ökar antalet aktier med ca 11,2 miljoner till ca 28,2 miljoner och likvida medel med ca 11,2 efter emissionskostnader. Vid fullt utnyttjande av teckningsoptionerna ökar antalet aktier ytterligare med maximalt 5,6 miljoner till 33,4 miljoner, vilket skulle motsvara en tillförsel av likvida medel om maximalt 25,4 MSEK. Bonzun har erhållit emissionsgarantier om ca 14,1 MSEK, primärt från Dividend Sweden, BGL Management och Erik Penser Bank. Vidare finns det utestående teckningsförbindelser om ca 1,9 MSEK från VD Bonnie Roupé och Erik Mitteregger (via bolag) vilket innebär att 100% av emissionen är säkerställd. ---------------------------------------- Integration och expansion står för dörren Bonzun befinner sig i en expansiv fas med den nyligen genomförda börsintroduktionen bakom sig. De stora vinsterna från samgåendet mellan Bonzun och Papilly kommer under 2022 förhoppningsvis att komma fram. Det gemensamma bolaget har kommunicerat ut en tung marknadssatsning med målsättningen att uppnå aggressiv tillväxt. I bakgrunden av den globala expansionen fortsätter omvandlingsarbetet av Papillys verksamhetsgren som drar fördel av såväl marknadsföring som integrering och IT-kompetenser inhouse. Efter en framgångsrik emission har Bonzun resurser (likvida medel kommer uppgå till ca 13 MSEK) att på allvar vara med i det mycket expansiva området för digital rådgivning inom hälsa. Ett område som i spåren av pandemin fått sitt stora genombrott. Bonzuns portfölj av tjänster har möjlighet att lösa många av dagens utmaningar för en ny generation av människor uppvuxna i en digital tidsålder. Med Bonzuns skalbara affärsplaner för internationell expansion inom sina nischområden med värdeadderande tilläggstjänster finns förutsättningar att skapa ett mycket lönsamt bolag. Än så länge är Bonzuns omsättning förhållandevis liten (ca 600 TSEK under de tre första kvartalen förra året) men utvecklingen under framförallt det tredje kvartalet visar på en mycket snabb ökning av försäljningen. Stora utvecklingskostnader tynger också för närvarande bolagets verksamhet. Förlusten under de första nio månaderna förra året uppgick till ca 6,8 MSEK. VD och grundare Bonnie Roupé har varit avgörande för skapandet av bolaget och etablerande av dess marknadsställning. Hennes egna erfarenheter efter att ha drabbats av havandeskapsförgiftning ledde till en applikation som har hjälpt miljontals gravida på den kinesiska marknaden. Trots Bonzuns än så länge begränsade storlek har det ändå lett till att företaget har uppmärksammats av bland annat WHO, UNICEF, SIDA samt ett flertal affärstidningar. Bolaget backas upp av välkända affärsänglar såsom Fredrik Wester, Hellen Wohlin Lidgard och Erik Mitteregger. Värderingen av framgångsrika företag inom digital hälsa är mycket höga och drar till sig mycket kapital från både svenska och internationella placerare. Det är bara att peka på nätläkaren Kry som i sin senaste finansieringsrunda tog in 2,65 MdSEK på en värdering av 17 MdSEK. När bolaget tog in kapital I början av 2020 låg värderingen på 9 MdSEK. Även andra företag som Doctrin och Doktor.se har varit mycket framgångsrika på mycket höga värderingar med omsättningar och resultat om ca [31,1 : - 61,8] och [547,5 : - 89,4] MSEK respektive för verksamhetsåret 2020. Bonzun är fortfarande i vad som får betraktas som ett uppstartsskede men har genom Kou Dai Yun Yu redan fått internationell publicitet och lockat erfarna investerare till sig. Bonzun har med inriktingen mot IVF-behandlingar och stresshantering kommit in på två mycket starkt växande områden inom digital hälsa. Med ett börsvärde på enbart 25 MSEK och en stor kassa borde förutsättningarna vara mycket goda för att på ett par års sikt nå en helt annan värdering.   Sammanfattning av Bonzuns Företrädesemission: Teckningsperiod: 17 - 31 januari Teckningskurs: 2,50 SEK per unit, motsvarande 1,25 SEK per aktie. Aktieägare i Bonzun erhåller en (1) uniträtt per aktie som innehas på avstämningsdagen den 13 januari 2022. Tre (3) uniträtter berättigar till teckning av en (1) unit bestående av två (2) nyemitterade aktier och en (1) teckningsoption av serie 2022/2023:1 Handel med uniträtter sker på Nasdaq First North Growth Market under perioden 17 - 26 januari 2022. ---------------------------------------- Kort om Bonzun Ordförande: Håkan Johansson VD: Bonnie Roupé CFO: Olof Hermelin Lista: First North Growth Market  ---------------------------------------- Disclaimer Denna publikation (nedan ”Publikationen”) har sammanställts av TradeVenueAB (nedan ”TV”) exklusivt för TV:s kunder. Innehållet har grundats på information från allmänt tillgängliga källor vilka bedömts som tillförlitliga. Sakinnehållets riktighet och fullständighet liksom lämnade prognoser kan således inte garanteras. TV kan låta medarbetare från annan avdelning eller analyserat bolag (nedan ”bolaget”) läsa fakta eller serier av fakta för att få dessa verifierade. TV lämnar inte i förväg ut slutsatser eller omdömen i Publikationen. A°sikter som lämnats i Publikationen är analytikerns åsikter vid tillfället för upprättandet av Publikationen och dessa kan ändras. Det lämnas ingen försäkran om att framtida händelser kommer att vara i enlighet med åsikter framförda i Publikationen. Informationen i Publikationen ska inte uppfattas som en uppmaning eller råd att ingå transaktioner. Informationen tar inte sikte på enskilda mottagares kunskaper och erfarenheter av placeringar, ekonomiska situation eller investeringsmål. Informationen är därmed ingen personlig rekommendation eller ett investeringsråd. TV frånsäger sig allt ansvar för direkt eller indirekt skada som kan grunda sig på denna Publikation. Placeringar i finansiella instrument är förenade med ekonomisk risk. Placeringen kan öka eller minska i värde eller bli helt värdelös. Att en placeringhistoriskt haft en god värdeutveckling är ingen garanti för framtiden. Den i Publikationen lämnade analysen har utförts i enlighet med villkoren för tjänsten ”IR-paketet” som TV utför åt analyserat bolag. TV erhåller ersättning för nämnda tjänst från det analyserade bolaget. TV betalar ersättning till den analytiker som har sammanställt Publikationen. Publikationen får inte spridas till eller göras tillgänglig för någon fysisk eller juridisk person i USA (med undantag av vadsom framgår av Rule15a –16, SecuritiesExchange Actof1934), Kanada eller något annat land som i lag fastställt begränsningar för spridning och tillgänglighet av materialets innehåll. Varken TV eller de personer som sammanställt denna publikation har innehav (varken långa eller korta) i analyserat bolags emitterade finansiella instrument överstigande 0,5 % av det analyserade bolagets aktiekapital. Analytikern som har sammanställt denna publikation äger inga aktier i bolaget.
  • Vad händer här?
    deres kerneområde har aldrig været så relevant som netop nu, jeg forventer den på et tidspunkt rammer 1 kr. igen selvom det tager tid...
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Q1-rapport
29 dagar sedan
0,00 SEK/aktie
Senaste utdelning

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
0,00 SEK/aktie
Senaste utdelning

Shareville

Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
  • 13 nov. 2023
    13 nov. 2023
    Big desaster ahead and much share holders are going to loss their money include myself also. This company never seems growing.
    15 nov. 2023
    15 nov. 2023
    mit tab er på 96 % :-)
  • 6 juli 2023
    6 juli 2023
    Bud 25 öre kommer inte godtas på extrastämman
    7 juli 2023
    7 juli 2023
    Ok, varför?
    7 juli 2023
    7 juli 2023
    Det är tydligen redan klart ..Trode man skulle rösta… 25 öre blir det..🚀
  • Bonzun: VD-intervju med Bonnie Roupé I samband med den pågående företrädesemissionen i Bonzun har vi fått en möjlighet att intervjua VD och grundare Bonnie Roupé. Bonnie är en internationellt uppmärksammad samhällsentreprenör som är kanske mest känd för inmarschen på den kinesiska marknaden år 2014 med den digitala barnmorskan Kexuema vilket sådde fröet för nuvarande Bonzun. Bonzun grundades år 2012 men adderade ytterligare en verksamhetsgren i samband med noteringen tillika “omvända förvärvet” av Papilly AB (publ.) mot slutet av 2021. Idag söker Bonzun kapital för den fortsatta marknadslanseringen av tjänsteutbudet. Integration och expansion står för dörren när Bonzun går för tung marknadssatsning och aggressiv tillväxt.  ↓ Intervjufrågor:  ---------------------------------------- → Vilka andra bolag skulle du vilja likna Bonzun med? → Ni beskriver Kou Dai Yun Yu (tidigare Kexuema) som en “goodwillapplikation”. Kan ni gå in lite mer på vad detta innebär, samt hur ni kommer använda Kou Dai Yun Yu för att stärka övriga verksamhetsgrenar? → Vilka huvudsakliga möjligheter till synergier såg du vid fusionen med Papilly? → Varför ska man investera i Bonzun? → Vilka förhoppningar har du för första helåret 2022 på börsen med den nya Bonzun-strukturen? → Vilken/vilka marknader kommer ni att prioritera under det kommande verksamhetsåret?  → Vilka huvudsakliga lärdomar tar du med dig från resan med Kou Dai Yun Yu till Bonzun ivf och Bonzun evolve? → Vad är bakgrunden till Bonzuns tillkomst? → Bonzun-aktien har haft en tuff utveckling sedan notering. Vilka huvudsakliga aspekter tror du att kapitalmarknaden underskattar? ----------------------------------------  1. Bonzun är ett unikt och ungt bolag på börsen med ett tydligt digitalt avtryck. Vilka andra bolag skulle du vilja likna Bonzun med?  Bonzun är ett rent SaaS-bolag (“Software as a Service”), vi har molnbaserade tjänster som säljs som en prenumerationsmodell. Jag vet att vi ofta jämförs med bolag inom digital hälsa men dessa är ofta tjänstebolag som inte är tekniktunga. De bolag som liknar Bonzun sett till skalbarhet och affärsmodell skulle jag säga är Zendesk och Chartmogul och om jag måste välja ett bolag inom digital hälsa skulle jag säga Athenahealth. Det globalt sett mest kända svenska SaaS-bolaget är Spotify men de verkar inom en helt annan industri.   2. Ni beskriver Kou Dai Yun Yu - lanserades år 2014 under namnet Kexuema - som en “goodwillapplikation”. Kan ni gå in lite mer på vad detta innebär, samt hur ni kommer använda Kou Dai Yun Yu för att stärka övriga verksamhetsgrenar?   Kou Dai Yun Yu är vår virtuella barnmorska i Kina. Vi upptäckte att mödravården inte är redo för en SaaS-modell men att vi kunde använda teknikplattformen till våra andra tjänster. Så när Bonzun gjorde en pivot till en mer nischad tjänst - IVF behandlingar - valde vi att även låta den ursprungliga tjänsten finnas kvar eftersom den har så stor impact. Det är tack vare den vi kan vara så snabbfotade och skalbara i vårt patientstöd då plattformen redan är genomtestad av miljontals användare i Kina och vi har lärt oss enormt mycket på den resan. Och vem vet, kanske blir mödravården redo i framtiden och då finns vi där som alternativ. I nuläget fungerar den som en dörröppnare för oss, utan den skulle vi inte finnas med i WHOs kataloger (“World Health Organization”) över teknikleverantörer de rekommenderar eller lyftas fram som goda exempel på digital hälsa. Och sen är det förstås en fördel att redan ha en närvaro i Kina sedan länge när det är dags att lansera vår IVF tjänst även i Kina.    3. Vilka huvudsakliga möjligheter till synergier såg du vid fusionen med Papilly?    Jag lät hela Bonzuns team genomgå Papillys program för minskad stress, eftersom vi är ett snabbväxande bolag så är personalens uthållighet A och O. Jag älskar programmet och såg potentialen i att göra Papillys tjänster till en helt renodlad SaaS-modell. Tidigare såldes stressprogrammet i liten skala tillsammans med föreläsningsserier och terapitimmar men vi såg vilket otroligt genomslag programmet kan få om man fokuserar på det digitala KBT-stödet enbart samt riktar in sig på en större företagsmarknad. Då kan all personal i ett företag genomgå programmet online och på så sätt få bukt på sina sjukskrivningar och höja produktiviteten. Vilket företag skulle inte vilja prenumerera på en sådan tjänst? Vårt arbete med Papillys stressprogram som numera heter Bonzun Evolve har framför allt skett med utgångspunkten att göra programmet mer skalbart och att sälja det som med en SaaS-modell till företag för att förebygga stress och bidra till ett hållbart arbets- och privatliv.   4. Varför ska man investera i Bonzun?   Vi har redan investerat över 25 000 timmar i utvecklingstid på vår mjukvara och lagt resurser på att bygga organisation. Användarna älskar vår produkt, vi har hittat vår affärsmodell så nu börjar vår tillväxtresa. Ett SaaS-bolag kan behöva en del utvecklingstid för att hitta rätt, men när det väl sitter så tar det fart. Att vi dessutom löser några av samhällets stora problem är ju dessutom en enorm bonus. Värdet av ett bolag kan ju också sägas vara summan av alla problem man löser.  5. Vilka förhoppningar har du för första helåret 2022 på börsen med den nya Bonzun-strukturen? Min förhoppning för första helåret på börsen är att vi ska kunna visa marknaden hur snabbt det går att skala upp vår tjänst, hur bolagets ansträningingar ger många nya nöjda betalande kunder och hur lönsamt det är att driva ett SaaS-bolag när man väl har hittat rätt.  6. Ni har satt aggressiva tillväxtmål med målsättningen att bli en global ledare för tjänster inom digital hälsa, vilken/vilka marknader kommer ni att prioritera under det kommande verksamhetsåret? Samt varför just dessa?  Under 2022 kommer vi fokusera på USA, Kanada, England och Sverige men också se till att få ett fotfäste i Kina även för vår IVF tjänst. Anledningen till att vi börjar med dessa marknader är att vi ser en bra tillväxt där och då kommer vi skala upp desto mer. USA är ju en tillväxtmarknad vad gäller IVF, där genomförs fortfarande färre IVF behandlingar per capita än i Europa, endast 250 000 behandlingar per år och behandlingarna är dyra, de kostar i snitt 120 000 kr vilket kan jämföras med t ex Norden där en IVF behandling i snitt kostar 30 0000 kr. 7. Vilka huvudsakliga lärdomar tar du med dig från resan med Kou Dai Yun Yu till Bonzun ivf och Bonzun evolve? Det vi framför allt har lärt oss av resan med Kou Dai Yun Yu är vad som krävs av ett globalt bolag. Hur man kan bortse från kulturella skillnader och hålla sig till likheterna bland annat genom att ta datadrivna beslut. När man som svensk entreprenör ska lansera en tjänst för kinesiska konsumenter går det inte att bara lita på sin magkänsla. Vi satsade på att testa tre nya saker i veckan under en period och sedan läsa av data och fokusera i större skala på det som fungerade. Vi har också lärt oss vad som krävs av en organisation för att fortsätta vara effektiv när man skalar upp sin användarbas. Allt ifrån integrerad kundtjänst med AI (“Artificiell Intelligens”) som lär sig svara på de mest basala frågorna så vi kan finnas där för våra användare, till att vara förutseende i teknikutvecklingen så att allt alltid fungerar. Och kanske det viktigaste, att alltid ta datadrivna beslut. Att ha en konsumenttjänst i Kina med miljontals användare gav oss enorma lärdomar, i allt från hur man bygger intuitiva tjänster till hur vi kan optimera vår marknadsföring.  8. Vad är bakgrunden till Bonzuns tillkomst? Jag startade Bonzun för att jag ansåg att digital hälsa var underutvecklad, sjukvården hade inga verktyg för att ta sig an ny teknik och de teknikbolag som fanns fokuserade på underhållning och spel. Jag tyckte, och tycker fortfarande, att det behövs ett teknikbolag som är helt fokuserad på evidensbaserad pålitlig mjukvara. I min dröm är även offentlig sektor kund till Bonzun, men vi gräver där vi står och börjar med den privata sektorn som har en annan möjlighet till inköp av innovativ mjukvara.  9. Bonzun-aktien har haft en tuff utveckling sedan notering. Vilka huvudsakliga aspekter tror du att kapitalmarknaden underskattar? Det har varit ett negativt sentiment generellt för teknik och tillväxtbolag under 2021, vilket medfört att många av dessa bolag, inte minst på amerikanska Nasdaq-börsen, sett kraftigt sjunkande aktiekurser. Jag tror man underskattar hur lång tid det kan ta för ett SaaS-bolag att bygga sin tjänst och hur fort det går att skala upp när man har hittat rätt. Vi lanserade ju en IVF tjänst precis innan pandemin när alla IVF behandlingar i hela världen pausades. Det är först nu som marknaden har öppnat upp och nu är vi helt redo att leverera en helt överlägsen teknisk lösning till våra kunder, IVF klinikerna. Under tiden har vi sålt tjänsten direkt till patienter men jag tror marknaden underskattar hur nära vi är ett genombrott.  ---------------------------------------- Sammanfattning av Bonzuns Företrädesemission: Teckningsperiod: 17 - 31 januari Teckningskurs: 2,50 SEK per unit, motsvarande 1,25 SEK per aktie. Aktieägare i Bonzun erhåller en (1) uniträtt per aktie som innehas på avstämningsdagen den 13 januari 2022. Tre (3) uniträtter berättigar till teckning av en (1) unit bestående av två (2) nyemitterade aktier och en (1) teckningsoption av serie 2022/2023:1 Handel med uniträtter sker på Nasdaq First North Growth Market under perioden 17 - 26 januari 2022. ---------------------------------------- Kort om Bonzun Ordförande: Håkan Johansson VD: Bonnie Roupé CFO: Olof Hermelin Lista: First North Growth Market  ----------------------------------------
  • Analys Bonzun inför företrädesemissionen - Om Bonzun - Motiv och bakgrund till föreslagen nyemission - Analys: "Integration och expansion står för dörren" ---------------------------------------- Om Bonzun Bonzun är ett internationellt SaaS-bolag som är verksamma inom gränssnittet mellan HealthTech- och FemTech-sektorn. Bolagets övergripande affärsidé bygger på att samla och kanalisera evidensbaserad forskning för att förebygga ohälsa vilket konkretiseras i tjänsteportföljen Bonzun ivf, Bonzun evolve samt Kou Dai Yun Yu (tidigare Kexuema). Bonzun ivf - applikation som fungerar som komplement till IVF-behandlingar för att öka sannolikheten för en positiv utgång Bonzun evolve - digital tjänst för stresshantering, självledarskap och individuell utveckling Kou Dai Yun Yu - digital barnmorska för gravida på den kinesiska marknaden Bonzun ivf och evolve riktar in sig i första hand till B2B (IVF-kliniker och företag) och i andra hand till D2C (direkt till slutkonsumenten). Tjänsterna varierar något i sina affärsmodeller beroende på respektive marknadssegmentet men bägge har digitala skalfördelar med utgångspunkten att addera tilläggstjänster för att uppnå en god marginalutveckling. WHO-backade och prisvinnande Kou Dai Yun Yu beskrivs av Bonzun som en “goodwillapplikation” och kommer inte erhålla några resurser under kommande verksamhetsår. I stället är den internationellt erkända digitala barnmorskan tänkt att ge Bonzun en kunskapsbank samt skapa förutsättningar till synergier med övriga tjänster. I synnerhet vid ett förväntat marknadsinträde på den kinesiska marknaden. IVF-marknaden växer för närvarande globalt med uppskattningsvis 6-7%. Mot bakgrund av den allt mer utbredda negativa fertilitetutvecklingen är det ett område som har förutsättningar att växa än snabbare i framtiden. Att stressprevention håller på att växa fram som en av de viktigaste frågorna inom sjukvården framgår om inte annat av sjukskrivningstalen inom detta område. Självledarskap och individuell utveckling är områden som också blir allt viktigare för att hantera. Vi bedömer att Bonzun har en god position med det tidigare upparbetade varumärket Kou Dai Yun Yu vars konkurrensfördelar och upparbetade expertis nu kan användas på Papillys tidigare verksamhet evolve men framförallt Bonzun ivf. ---------------------------------------- Motiv och bakgrund till föreslagen nyemission I oktober 2021 noterades Bonzun på First North Growth Market efter det omvända förvärvet av det noterade Papilly AB. Fusionen grundades på en värdering om 110 MSEK av Bonzun och 60 MSEK av Papilly. Bonzun inledde sin verksamhet år 2012. Företaget är mest uppmärksammat för den populära gravidappen Kou Dai Yun Yu och IVF-appen med nedladdningar i 95 länder - en tjänsteportfölj vilket nu även innefattar evolve från tidigare Papilly. För att stärka sin globala marknadsställning via bland annat ökade säljaktiviteter, fortsatta produktutvecklingen och öka rörelsekapitalet avser Bonzun nu in nytt kapital om ca 14,1 MSEK samt via teckningsoptioner vid en positiv kursutveckling ha möjlighet att ta in ytterligare medel. Bonzun har haft en tuff inledning på börsen och tappat en substantiell mängd av börsvärdet i jämförelse med värderingen som uppskattades i samband med förvärvet samt det sammanslagna börsvärde om 90 MSEK som noterades vid stängning av Bonzun-aktiens första handelsdag. Den utbredda pessimismen från kapitalmarknaden är inte alltför ovanlig för förhoppningsbolag med bakgrund mot osäkerheten vid prognostiseringsarbetet även om vi är anser att börsnedgången varit lite väl i överkant sett till bolagets meriter samt den lilla tid den nya strukturen fått att bevisa sig. Bonzuns nuvarande värdering (pre-money) uppgår till ca 25 MSEK, vilket bygger på en aktiekurs om 1,48 SEK och utestående aktier om ca 16,9 miljoner. Teckningskursen för en unit uppgår till 2,50 SEK. Denna unit ger rätt till två nyemitterade aktier samt en vidhängande teckningsoption som kan aktiveras under perioderna 12 - 26 september 2022 och 13 - 27 mars 2023. Teckningsoptionen ger rätt att teckna en ny aktie till ett inlösenpris om antingen (1) 70% av den volymvägda genomsnittskursen för aktien under perioderna 24 augusti – 7 september 2022 och 22 februari - 8 mars 2023, eller (2) ett max- och minimumpris om 4,50 SEK och 2,50 SEK per aktie respektive. Vid fulltecknad emission ökar antalet aktier med ca 11,2 miljoner till ca 28,2 miljoner och likvida medel med ca 11,2 efter emissionskostnader. Vid fullt utnyttjande av teckningsoptionerna ökar antalet aktier ytterligare med maximalt 5,6 miljoner till 33,4 miljoner, vilket skulle motsvara en tillförsel av likvida medel om maximalt 25,4 MSEK. Bonzun har erhållit emissionsgarantier om ca 14,1 MSEK, primärt från Dividend Sweden, BGL Management och Erik Penser Bank. Vidare finns det utestående teckningsförbindelser om ca 1,9 MSEK från VD Bonnie Roupé och Erik Mitteregger (via bolag) vilket innebär att 100% av emissionen är säkerställd. ---------------------------------------- Integration och expansion står för dörren Bonzun befinner sig i en expansiv fas med den nyligen genomförda börsintroduktionen bakom sig. De stora vinsterna från samgåendet mellan Bonzun och Papilly kommer under 2022 förhoppningsvis att komma fram. Det gemensamma bolaget har kommunicerat ut en tung marknadssatsning med målsättningen att uppnå aggressiv tillväxt. I bakgrunden av den globala expansionen fortsätter omvandlingsarbetet av Papillys verksamhetsgren som drar fördel av såväl marknadsföring som integrering och IT-kompetenser inhouse. Efter en framgångsrik emission har Bonzun resurser (likvida medel kommer uppgå till ca 13 MSEK) att på allvar vara med i det mycket expansiva området för digital rådgivning inom hälsa. Ett område som i spåren av pandemin fått sitt stora genombrott. Bonzuns portfölj av tjänster har möjlighet att lösa många av dagens utmaningar för en ny generation av människor uppvuxna i en digital tidsålder. Med Bonzuns skalbara affärsplaner för internationell expansion inom sina nischområden med värdeadderande tilläggstjänster finns förutsättningar att skapa ett mycket lönsamt bolag. Än så länge är Bonzuns omsättning förhållandevis liten (ca 600 TSEK under de tre första kvartalen förra året) men utvecklingen under framförallt det tredje kvartalet visar på en mycket snabb ökning av försäljningen. Stora utvecklingskostnader tynger också för närvarande bolagets verksamhet. Förlusten under de första nio månaderna förra året uppgick till ca 6,8 MSEK. VD och grundare Bonnie Roupé har varit avgörande för skapandet av bolaget och etablerande av dess marknadsställning. Hennes egna erfarenheter efter att ha drabbats av havandeskapsförgiftning ledde till en applikation som har hjälpt miljontals gravida på den kinesiska marknaden. Trots Bonzuns än så länge begränsade storlek har det ändå lett till att företaget har uppmärksammats av bland annat WHO, UNICEF, SIDA samt ett flertal affärstidningar. Bolaget backas upp av välkända affärsänglar såsom Fredrik Wester, Hellen Wohlin Lidgard och Erik Mitteregger. Värderingen av framgångsrika företag inom digital hälsa är mycket höga och drar till sig mycket kapital från både svenska och internationella placerare. Det är bara att peka på nätläkaren Kry som i sin senaste finansieringsrunda tog in 2,65 MdSEK på en värdering av 17 MdSEK. När bolaget tog in kapital I början av 2020 låg värderingen på 9 MdSEK. Även andra företag som Doctrin och Doktor.se har varit mycket framgångsrika på mycket höga värderingar med omsättningar och resultat om ca [31,1 : - 61,8] och [547,5 : - 89,4] MSEK respektive för verksamhetsåret 2020. Bonzun är fortfarande i vad som får betraktas som ett uppstartsskede men har genom Kou Dai Yun Yu redan fått internationell publicitet och lockat erfarna investerare till sig. Bonzun har med inriktingen mot IVF-behandlingar och stresshantering kommit in på två mycket starkt växande områden inom digital hälsa. Med ett börsvärde på enbart 25 MSEK och en stor kassa borde förutsättningarna vara mycket goda för att på ett par års sikt nå en helt annan värdering.   Sammanfattning av Bonzuns Företrädesemission: Teckningsperiod: 17 - 31 januari Teckningskurs: 2,50 SEK per unit, motsvarande 1,25 SEK per aktie. Aktieägare i Bonzun erhåller en (1) uniträtt per aktie som innehas på avstämningsdagen den 13 januari 2022. Tre (3) uniträtter berättigar till teckning av en (1) unit bestående av två (2) nyemitterade aktier och en (1) teckningsoption av serie 2022/2023:1 Handel med uniträtter sker på Nasdaq First North Growth Market under perioden 17 - 26 januari 2022. ---------------------------------------- Kort om Bonzun Ordförande: Håkan Johansson VD: Bonnie Roupé CFO: Olof Hermelin Lista: First North Growth Market  ---------------------------------------- Disclaimer Denna publikation (nedan ”Publikationen”) har sammanställts av TradeVenueAB (nedan ”TV”) exklusivt för TV:s kunder. Innehållet har grundats på information från allmänt tillgängliga källor vilka bedömts som tillförlitliga. Sakinnehållets riktighet och fullständighet liksom lämnade prognoser kan således inte garanteras. TV kan låta medarbetare från annan avdelning eller analyserat bolag (nedan ”bolaget”) läsa fakta eller serier av fakta för att få dessa verifierade. TV lämnar inte i förväg ut slutsatser eller omdömen i Publikationen. A°sikter som lämnats i Publikationen är analytikerns åsikter vid tillfället för upprättandet av Publikationen och dessa kan ändras. Det lämnas ingen försäkran om att framtida händelser kommer att vara i enlighet med åsikter framförda i Publikationen. Informationen i Publikationen ska inte uppfattas som en uppmaning eller råd att ingå transaktioner. Informationen tar inte sikte på enskilda mottagares kunskaper och erfarenheter av placeringar, ekonomiska situation eller investeringsmål. Informationen är därmed ingen personlig rekommendation eller ett investeringsråd. TV frånsäger sig allt ansvar för direkt eller indirekt skada som kan grunda sig på denna Publikation. Placeringar i finansiella instrument är förenade med ekonomisk risk. Placeringen kan öka eller minska i värde eller bli helt värdelös. Att en placeringhistoriskt haft en god värdeutveckling är ingen garanti för framtiden. Den i Publikationen lämnade analysen har utförts i enlighet med villkoren för tjänsten ”IR-paketet” som TV utför åt analyserat bolag. TV erhåller ersättning för nämnda tjänst från det analyserade bolaget. TV betalar ersättning till den analytiker som har sammanställt Publikationen. Publikationen får inte spridas till eller göras tillgänglig för någon fysisk eller juridisk person i USA (med undantag av vadsom framgår av Rule15a –16, SecuritiesExchange Actof1934), Kanada eller något annat land som i lag fastställt begränsningar för spridning och tillgänglighet av materialets innehåll. Varken TV eller de personer som sammanställt denna publikation har innehav (varken långa eller korta) i analyserat bolags emitterade finansiella instrument överstigande 0,5 % av det analyserade bolagets aktiekapital. Analytikern som har sammanställt denna publikation äger inga aktier i bolaget.
  • Vad händer här?
    deres kerneområde har aldrig været så relevant som netop nu, jeg forventer den på et tidspunkt rammer 1 kr. igen selvom det tager tid...
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Stängd
Antal
Köp
312 669
Sälj
Antal
288 422

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
10 000--
1 774--
28 226--
76--
76--
Volymvägt snittpris (VWAP)
0,0289
VWAP
0,0289
Omsättning (SEK)
1 793

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Mest köpt

Mest köpt
MäklareKöptSåltNettoInternt
Anonym62 11562 11500

Mest sålt

Mest sålt
MäklareKöptSåltNettoInternt
Anonym62 11562 11500

Kunder har även besökt

Företagshändelser

Nästa händelse
2024 Q2-rapport
31 maj
Tidigare händelser
2024 Extra bolagsstämma12 mars
2024 Q1-rapport28 feb.
Avknoppning19 dec. 2023
2023 Årsstämma8 dec. 2023
2023 Q3-rapport22 nov. 2023
Data hämtas från Millistream

Relaterade värdepapper

Inga Nordnet Markets Certifikat finns med underliggande värdepapper. Se övriga Certifikat
© 2024 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm