Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Equinor

2026 Q1-rapport
49 dagar sedan
0,39 USD/aktie
X-dag 13 aug.
4,62%Direktavk.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
22 juli
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
6 maj
2025 Q4-rapport
4 feb.
2025 Q3-rapport
29 okt. 2025
2025 Q2-rapport
23 juli 2025
2025 Q1-rapport
30 apr. 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 3 tim sedan
    ·
    240 i November 2026
  • för 6 tim sedan
    ·
    Vad är folks målsättningar för resten av året. Ångrar lite att jag inte sålde vid 400,-
    för 32 min sen
    ·
    Gick ut med 3/4 på ca 400NOK-nivån. Tänker personligen att vi ska ner mot 260-280-nivån på denna. Jag har så lite kvar av exponeringen att jag egentligen inte bryr mig om posten. EQN blir nog inte min vidare viktning för exponering mot Olja. Det blir att vikta mot andra bolag. Utdelning väger upp mot exponeringsrisk i denna. Min åsikt är att EQN egentligen borde ligga 10-15 lägre än dagens kurs med oljenivån som är. Men på grund av kommande ökad utdelning och återköp så har den egentligen hållit sig mycket högre än vad jag har kommit fram till. På övergripande nivå, så är det lite för mycket inblandning av "RENenergi" i EQN för att den är värd att hålla. USA kommer nog att bjuda på mer turbulenta kurser under hösten enligt min uppfattning av situationen med "RENenergi".
  • för 6 tim sedan
    ·
    Vad tror ni idag? Rött eller grönt? Handlar bear/bull för tillfället och sitter tryggt här.
  • för 2 dagar sedan
    ·
    Galet att detta inte är mer i media i Norge. Våldsam explosion som har varit märkbar upp till 7 mil bort. 18 saknade och 55 skadade. https://www.reuters.com/world/asia-pacific/qatar-reports-explosion-factory-ras-laffan-no-injuries-or-leak-reported-2026-06-21/ Det säger sig självt att det måste vara stora skador på anläggningen som är väldigt viktig för LNG-produktion.
    för 19 tim sedan
    ·
    "Det var bara indier och pakistanier som dog". Ja, detta var definitivt inte skrivet av NRK😂😂
  • för 2 dagar sedan
    ·
    God måndag, gott folk. Som jag har sagt tidigare har jag lärt mig att man alltid måste ta höjd för det oväntade. Jag har länge menat att risken för konflikt är större än många tror. Hormuz är inte något man bara öppnar med ett pennstreck för att oljemarknaden ska stabilisera sig igen. Förstörd infrastruktur tar tid att reparera, och konsekvenserna av krig försvinner inte över natten. Krig är aldrig något gott. För mig ser detta ut som en möjlighet att plocka upp undervärderade oljeaktier som har skickats ner mer än situationen motiverar. När marknaden vaknar och ser realiteterna kan omprissättningen komma snabbt. Bara mina tankar, lycka till där ute. 📈 https://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/iran-us-war-live-trump-strait-of-hormuz-israel-switzerland-talks-b3000114.html
    för 2 dagar sedan
    ·
    Man ska inte se bort ifrån att det ska ännu längre ner här om denna trend fortsätter. Att vi ser 200-nivån är väl gott inom räckhåll nu....Har man en god portion tålamod och likviditet kan det bli en fin vinst när rekylen kommer.....och när det händer, kan det hända fort....men vi vet inte när.......☕️
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
49 dagar sedan
0,39 USD/aktie
X-dag 13 aug.
4,62%Direktavk.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 3 tim sedan
    ·
    240 i November 2026
  • för 6 tim sedan
    ·
    Vad är folks målsättningar för resten av året. Ångrar lite att jag inte sålde vid 400,-
    för 32 min sen
    ·
    Gick ut med 3/4 på ca 400NOK-nivån. Tänker personligen att vi ska ner mot 260-280-nivån på denna. Jag har så lite kvar av exponeringen att jag egentligen inte bryr mig om posten. EQN blir nog inte min vidare viktning för exponering mot Olja. Det blir att vikta mot andra bolag. Utdelning väger upp mot exponeringsrisk i denna. Min åsikt är att EQN egentligen borde ligga 10-15 lägre än dagens kurs med oljenivån som är. Men på grund av kommande ökad utdelning och återköp så har den egentligen hållit sig mycket högre än vad jag har kommit fram till. På övergripande nivå, så är det lite för mycket inblandning av "RENenergi" i EQN för att den är värd att hålla. USA kommer nog att bjuda på mer turbulenta kurser under hösten enligt min uppfattning av situationen med "RENenergi".
  • för 6 tim sedan
    ·
    Vad tror ni idag? Rött eller grönt? Handlar bear/bull för tillfället och sitter tryggt här.
  • för 2 dagar sedan
    ·
    Galet att detta inte är mer i media i Norge. Våldsam explosion som har varit märkbar upp till 7 mil bort. 18 saknade och 55 skadade. https://www.reuters.com/world/asia-pacific/qatar-reports-explosion-factory-ras-laffan-no-injuries-or-leak-reported-2026-06-21/ Det säger sig självt att det måste vara stora skador på anläggningen som är väldigt viktig för LNG-produktion.
    för 19 tim sedan
    ·
    "Det var bara indier och pakistanier som dog". Ja, detta var definitivt inte skrivet av NRK😂😂
  • för 2 dagar sedan
    ·
    God måndag, gott folk. Som jag har sagt tidigare har jag lärt mig att man alltid måste ta höjd för det oväntade. Jag har länge menat att risken för konflikt är större än många tror. Hormuz är inte något man bara öppnar med ett pennstreck för att oljemarknaden ska stabilisera sig igen. Förstörd infrastruktur tar tid att reparera, och konsekvenserna av krig försvinner inte över natten. Krig är aldrig något gott. För mig ser detta ut som en möjlighet att plocka upp undervärderade oljeaktier som har skickats ner mer än situationen motiverar. När marknaden vaknar och ser realiteterna kan omprissättningen komma snabbt. Bara mina tankar, lycka till där ute. 📈 https://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/iran-us-war-live-trump-strait-of-hormuz-israel-switzerland-talks-b3000114.html
    för 2 dagar sedan
    ·
    Man ska inte se bort ifrån att det ska ännu längre ner här om denna trend fortsätter. Att vi ser 200-nivån är väl gott inom räckhåll nu....Har man en god portion tålamod och likviditet kan det bli en fin vinst när rekylen kommer.....och när det händer, kan det hända fort....men vi vet inte när.......☕️
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
22 juli
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
6 maj
2025 Q4-rapport
4 feb.
2025 Q3-rapport
29 okt. 2025
2025 Q2-rapport
23 juli 2025
2025 Q1-rapport
30 apr. 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
49 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
22 juli
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
6 maj
2025 Q4-rapport
4 feb.
2025 Q3-rapport
29 okt. 2025
2025 Q2-rapport
23 juli 2025
2025 Q1-rapport
30 apr. 2025

Relaterade värdepapper

0,39 USD/aktie
X-dag 13 aug.
4,62%Direktavk.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 3 tim sedan
    ·
    240 i November 2026
  • för 6 tim sedan
    ·
    Vad är folks målsättningar för resten av året. Ångrar lite att jag inte sålde vid 400,-
    för 32 min sen
    ·
    Gick ut med 3/4 på ca 400NOK-nivån. Tänker personligen att vi ska ner mot 260-280-nivån på denna. Jag har så lite kvar av exponeringen att jag egentligen inte bryr mig om posten. EQN blir nog inte min vidare viktning för exponering mot Olja. Det blir att vikta mot andra bolag. Utdelning väger upp mot exponeringsrisk i denna. Min åsikt är att EQN egentligen borde ligga 10-15 lägre än dagens kurs med oljenivån som är. Men på grund av kommande ökad utdelning och återköp så har den egentligen hållit sig mycket högre än vad jag har kommit fram till. På övergripande nivå, så är det lite för mycket inblandning av "RENenergi" i EQN för att den är värd att hålla. USA kommer nog att bjuda på mer turbulenta kurser under hösten enligt min uppfattning av situationen med "RENenergi".
  • för 6 tim sedan
    ·
    Vad tror ni idag? Rött eller grönt? Handlar bear/bull för tillfället och sitter tryggt här.
  • för 2 dagar sedan
    ·
    Galet att detta inte är mer i media i Norge. Våldsam explosion som har varit märkbar upp till 7 mil bort. 18 saknade och 55 skadade. https://www.reuters.com/world/asia-pacific/qatar-reports-explosion-factory-ras-laffan-no-injuries-or-leak-reported-2026-06-21/ Det säger sig självt att det måste vara stora skador på anläggningen som är väldigt viktig för LNG-produktion.
    för 19 tim sedan
    ·
    "Det var bara indier och pakistanier som dog". Ja, detta var definitivt inte skrivet av NRK😂😂
  • för 2 dagar sedan
    ·
    God måndag, gott folk. Som jag har sagt tidigare har jag lärt mig att man alltid måste ta höjd för det oväntade. Jag har länge menat att risken för konflikt är större än många tror. Hormuz är inte något man bara öppnar med ett pennstreck för att oljemarknaden ska stabilisera sig igen. Förstörd infrastruktur tar tid att reparera, och konsekvenserna av krig försvinner inte över natten. Krig är aldrig något gott. För mig ser detta ut som en möjlighet att plocka upp undervärderade oljeaktier som har skickats ner mer än situationen motiverar. När marknaden vaknar och ser realiteterna kan omprissättningen komma snabbt. Bara mina tankar, lycka till där ute. 📈 https://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/iran-us-war-live-trump-strait-of-hormuz-israel-switzerland-talks-b3000114.html
    för 2 dagar sedan
    ·
    Man ska inte se bort ifrån att det ska ännu längre ner här om denna trend fortsätter. Att vi ser 200-nivån är väl gott inom räckhåll nu....Har man en god portion tålamod och likviditet kan det bli en fin vinst när rekylen kommer.....och när det händer, kan det hända fort....men vi vet inte när.......☕️
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm