Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Equinor

2026 Q1-rapport
47 dagar sedan
0,39 USD/aktie
X-dag 13 aug.
4,63%Direktavk.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
106--
83--
55--
128--
7--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
22 juli
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
6 maj
2025 Q4-rapport
4 feb.
2025 Q3-rapport
29 okt. 2025
2025 Q2-rapport
23 juli 2025
2025 Q1-rapport
30 apr. 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 4 tim sedan
    ·
    God måndag, gott folk. Som jag har sagt tidigare har jag lärt mig att man alltid måste ta höjd för det oväntade. Jag har länge menat att risken för konflikt är större än många tror. Hormuz är inte något man bara öppnar med ett pennstreck för att oljemarknaden ska stabilisera sig igen. Förstörd infrastruktur tar tid att reparera, och konsekvenserna av krig försvinner inte över natten. Krig är aldrig något gott. För mig ser detta ut som en möjlighet att plocka upp undervärderade oljeaktier som har skickats ner mer än situationen motiverar. När marknaden vaknar och ser realiteterna kan omprissättningen komma snabbt. Bara mina tankar, lycka till där ute. 📈 https://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/iran-us-war-live-trump-strait-of-hormuz-israel-switzerland-talks-b3000114.html
  • för 4 tim sedan
    ·
    Tänker sälja nu. Någon som har synpunkter?
    för 4 tim sedan
    ·
    Det är tid att köpa,du kommer att sälja det lätt:)
  • för 5 tim sedan · Ändrad
    ·
    för 10 min sen
    ·
    Usch då, vilket upplägg :/
  • för 6 tim sedan
    ·
    Oljeprisen är ned ungefär 3% måndag morgon. Vilken väg går Equinor?
    för 4 tim sedan
    ·
    Mycket osäkerhet från helgen lägger sig. Trump lyckades förstås yttra något på Truth social och den iranska delegationen drog sig tillbaka. Då blev jag osäker och irriterad. Därefter steg oljepriset innan de landade ett avtal innan aktiemarknaderna vaknade. Nu pekar pilen för terminer norrut. Det är just denna irrationella osäkerhet jag ogillar. Osäkerhet tar mina pengar från bordet. Håller priset sig 70-80 dollar fatet är det okej med oljeproducenter, men jag tror inte oljeservice kommer att vara särskilt lukrativt. Sjunker priset mot 60 och under är oljan absolut inte en plats att vara på. Det är som orphan säger en del utmaningar för produktionen, så vi får se. Jag tror gas kan bli dyrt i vinter, men det beror på produktion och förmåga att frakta ut gasen. Det är därför inte helsvart för Equinor enligt mina betraktelser. Mycket intäkter för Equinor. Får se = osäkerhet.
  • för 7 tim sedan
    ·
    USA och Iran överens om att säkra sjöfarten i Hormuzsundet PUBLICERAT KLOCKAN 04:48 ANGÅENDE IRAN – USA USA och Iran har kommit överens om att fartyg fortfarande ska kunna segla säkert genom Hormuzsundet. Det uppger talespersonen för det iranska utrikesdepartementet, Esmaeil Baghaei, enligt den statliga iranska nyhetsbyrån Tasnim, skriver CNN.
    för 5 tim sedan
    ·
    Här pratar chefen för IMO om det; https://youtu.be/gJiEEF_dBtg
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
47 dagar sedan
0,39 USD/aktie
X-dag 13 aug.
4,63%Direktavk.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 4 tim sedan
    ·
    God måndag, gott folk. Som jag har sagt tidigare har jag lärt mig att man alltid måste ta höjd för det oväntade. Jag har länge menat att risken för konflikt är större än många tror. Hormuz är inte något man bara öppnar med ett pennstreck för att oljemarknaden ska stabilisera sig igen. Förstörd infrastruktur tar tid att reparera, och konsekvenserna av krig försvinner inte över natten. Krig är aldrig något gott. För mig ser detta ut som en möjlighet att plocka upp undervärderade oljeaktier som har skickats ner mer än situationen motiverar. När marknaden vaknar och ser realiteterna kan omprissättningen komma snabbt. Bara mina tankar, lycka till där ute. 📈 https://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/iran-us-war-live-trump-strait-of-hormuz-israel-switzerland-talks-b3000114.html
  • för 4 tim sedan
    ·
    Tänker sälja nu. Någon som har synpunkter?
    för 4 tim sedan
    ·
    Det är tid att köpa,du kommer att sälja det lätt:)
  • för 5 tim sedan · Ändrad
    ·
    för 10 min sen
    ·
    Usch då, vilket upplägg :/
  • för 6 tim sedan
    ·
    Oljeprisen är ned ungefär 3% måndag morgon. Vilken väg går Equinor?
    för 4 tim sedan
    ·
    Mycket osäkerhet från helgen lägger sig. Trump lyckades förstås yttra något på Truth social och den iranska delegationen drog sig tillbaka. Då blev jag osäker och irriterad. Därefter steg oljepriset innan de landade ett avtal innan aktiemarknaderna vaknade. Nu pekar pilen för terminer norrut. Det är just denna irrationella osäkerhet jag ogillar. Osäkerhet tar mina pengar från bordet. Håller priset sig 70-80 dollar fatet är det okej med oljeproducenter, men jag tror inte oljeservice kommer att vara särskilt lukrativt. Sjunker priset mot 60 och under är oljan absolut inte en plats att vara på. Det är som orphan säger en del utmaningar för produktionen, så vi får se. Jag tror gas kan bli dyrt i vinter, men det beror på produktion och förmåga att frakta ut gasen. Det är därför inte helsvart för Equinor enligt mina betraktelser. Mycket intäkter för Equinor. Får se = osäkerhet.
  • för 7 tim sedan
    ·
    USA och Iran överens om att säkra sjöfarten i Hormuzsundet PUBLICERAT KLOCKAN 04:48 ANGÅENDE IRAN – USA USA och Iran har kommit överens om att fartyg fortfarande ska kunna segla säkert genom Hormuzsundet. Det uppger talespersonen för det iranska utrikesdepartementet, Esmaeil Baghaei, enligt den statliga iranska nyhetsbyrån Tasnim, skriver CNN.
    för 5 tim sedan
    ·
    Här pratar chefen för IMO om det; https://youtu.be/gJiEEF_dBtg
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
106--
83--
55--
128--
7--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
22 juli
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
6 maj
2025 Q4-rapport
4 feb.
2025 Q3-rapport
29 okt. 2025
2025 Q2-rapport
23 juli 2025
2025 Q1-rapport
30 apr. 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
47 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
22 juli
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
6 maj
2025 Q4-rapport
4 feb.
2025 Q3-rapport
29 okt. 2025
2025 Q2-rapport
23 juli 2025
2025 Q1-rapport
30 apr. 2025

Relaterade värdepapper

0,39 USD/aktie
X-dag 13 aug.
4,63%Direktavk.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 4 tim sedan
    ·
    God måndag, gott folk. Som jag har sagt tidigare har jag lärt mig att man alltid måste ta höjd för det oväntade. Jag har länge menat att risken för konflikt är större än många tror. Hormuz är inte något man bara öppnar med ett pennstreck för att oljemarknaden ska stabilisera sig igen. Förstörd infrastruktur tar tid att reparera, och konsekvenserna av krig försvinner inte över natten. Krig är aldrig något gott. För mig ser detta ut som en möjlighet att plocka upp undervärderade oljeaktier som har skickats ner mer än situationen motiverar. När marknaden vaknar och ser realiteterna kan omprissättningen komma snabbt. Bara mina tankar, lycka till där ute. 📈 https://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/iran-us-war-live-trump-strait-of-hormuz-israel-switzerland-talks-b3000114.html
  • för 4 tim sedan
    ·
    Tänker sälja nu. Någon som har synpunkter?
    för 4 tim sedan
    ·
    Det är tid att köpa,du kommer att sälja det lätt:)
  • för 5 tim sedan · Ändrad
    ·
    för 10 min sen
    ·
    Usch då, vilket upplägg :/
  • för 6 tim sedan
    ·
    Oljeprisen är ned ungefär 3% måndag morgon. Vilken väg går Equinor?
    för 4 tim sedan
    ·
    Mycket osäkerhet från helgen lägger sig. Trump lyckades förstås yttra något på Truth social och den iranska delegationen drog sig tillbaka. Då blev jag osäker och irriterad. Därefter steg oljepriset innan de landade ett avtal innan aktiemarknaderna vaknade. Nu pekar pilen för terminer norrut. Det är just denna irrationella osäkerhet jag ogillar. Osäkerhet tar mina pengar från bordet. Håller priset sig 70-80 dollar fatet är det okej med oljeproducenter, men jag tror inte oljeservice kommer att vara särskilt lukrativt. Sjunker priset mot 60 och under är oljan absolut inte en plats att vara på. Det är som orphan säger en del utmaningar för produktionen, så vi får se. Jag tror gas kan bli dyrt i vinter, men det beror på produktion och förmåga att frakta ut gasen. Det är därför inte helsvart för Equinor enligt mina betraktelser. Mycket intäkter för Equinor. Får se = osäkerhet.
  • för 7 tim sedan
    ·
    USA och Iran överens om att säkra sjöfarten i Hormuzsundet PUBLICERAT KLOCKAN 04:48 ANGÅENDE IRAN – USA USA och Iran har kommit överens om att fartyg fortfarande ska kunna segla säkert genom Hormuzsundet. Det uppger talespersonen för det iranska utrikesdepartementet, Esmaeil Baghaei, enligt den statliga iranska nyhetsbyrån Tasnim, skriver CNN.
    för 5 tim sedan
    ·
    Här pratar chefen för IMO om det; https://youtu.be/gJiEEF_dBtg
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
106--
83--
55--
128--
7--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm