Alla kategorier
Siffrorna i deklarationstjänsten stämmer inte, vad beror det på?
Om du misstänker att ditt resultat i deklarationstjänsten inte stämmer, kan du först kontrollera om du har några transaktioner som behöver uppdateras/korrigeras.
Om du har kontrollerat transaktionerna och resultatet fortfarande inte stämmer, vill vi gärna undersöka det närmare. Ofta upptäcks fel och buggar av användare när nya tjänster lanseras och genom att kontakta oss hjälper du oss att förbättra vårt deklarationsverktyg.
Skicka ett meddelande när du är inloggad med rubriken "Deklaration & K4" och inkludera nedanstående information
Kontonummer
Ange vilket konto ditt ärende avserFelaktig transaktion
Ange vilken transaktion som ser fel ut genom att uppge aktiens namn och datum för transaktionenFörklara felet
Uppge gärna varför du tror att resultatet vi visar är felaktigt
Relaterade frågor
- Hur får jag fram min K4?
- Kan jag få hjälp att deklarera?
- Hur deklarerar jag när jag sålt aktier som jag helt eller delvis flyttat in till Nordnet från en annan bank?
- Viktiga datum för deklarationen 2025
- Kan jag göra en överföring från Nordnet till mitt skattekonto?
- Hur deklarerar jag en aktiesplit/omvänd aktiesplit?
- Hur deklarerar jag när jag flyttat aktier från ett aktie- och fondkonto till ett ISK?
- Hur deklarerar jag teckningsrätter (TR) eller uniträtter (UR)?
- Hur deklarerar jag en split med inlösen?