Hoppa till huvudinnehållet

Hej! Vad kan vi hjälpa dig med?

Sifforna i resultatet stämmer inte, vad beror det på?

Misstänker du att ditt resultat inte stämmer så bör du först se över om du har transaktioner att kontrollera och uppdatera.

Har du kontrollerat dina transaktioner och fortfarande inte får resultatet att stämma så vill vi gärna titta närmre på det. När nya tjänster lanseras så upptäcks ofta fel eller buggar av just användare. Genom att kontakta oss ger du oss möjlighet att kunna bygga ett ännu bättre verktyg.

Skicka ett meddelande från inloggat läge med rubriken Deklaration & K4 där du beskriver:

- Vilket konto du tittar på (depånummer)

- Vilken transaktion som ser fel ut (aktie och datum)

- Varför du tror att resultatet vi visar är felaktigt.

 

Fick du svar på din fråga?

Tillbaka
© 2024 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm