Hoppa till huvudinnehållet

Hej! Vad kan vi hjälpa dig med?

Varför får jag felmeddelande med swish?

Om du får ett felmeddelande så kan det bero på att Swish har driftstörningar. Här kan du kontrollera om Swish har driftstörningar eller underhåll som påverkar tjänsten. Det kan även vara så att Nordnet genomför underhåll som påverkar tjänsten. Om Nordnet genomför underhåll som påverkar Swish så försöker vi alltid kommunicera det på Nordnets hemsida, här.

Det kan även vara bra att säkerställa att följande stämmer;

  • Ditt mobilnummer är kopplat till Swish
  • Du har angivit rätt mobilnummer
  • Du gör en överföring till en kontotyp som stödjer Swish, se vilka kontotyper som stöds i frågan "Vilka konton kan jag Swisha till?".
  • Du genomför överföringen när tjänsten är tillgänglig (mellan kl. 00:00 - 05:00 är Swish otillgängligt).
  • Du har uppdaterat din Swish-app.

Fick du svar på din fråga?

Tillbaka
© 2024 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm