Alla kategorier
Alla kategorier
Varför får jag felmeddelande med swish?
Om du får ett felmeddelande så kan det bero på att Swish har driftstörningar. Här kan du kontrollera om Swish har driftstörningar eller underhåll som påverkar tjänsten. Det kan även vara så att Nordnet genomför underhåll som påverkar tjänsten. Om Nordnet genomför underhåll som påverkar Swish så försöker vi alltid kommunicera det på Nordnets hemsida, här.
Det kan även vara bra att säkerställa att följande stämmer;
Ditt mobilnummer är kopplat till Swish
Du har angivit rätt mobilnummer
Du gör en överföring till en kontotyp som stödjer Swish, se vilka kontotyper som stöds i frågan "
Du genomför överföringen när tjänsten är tillgänglig (mellan kl. 00:00 - 05:00 är Swish otillgängligt).
Du har uppdaterat din Swish-app.
Relaterade frågor
- Hur gör jag en insättning?
- Hur swishar jag in pengar till Nordnet?
- Vad är mitt bankkontonummer?
- Hur gör jag insättning i utländsk valuta?
- Hur lång tid tar en insättning?
- Hur gör jag en insättning från utlandet?
- Innebär ett kopplat konto att Nordnet kan dra pengar från mitt bankkonto?
- Finns det någon beloppsgräns för swish?
- Vilka konton kan jag swisha till?
- Kan jag ansluta mitt Nordnet-konto till Swish?