Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Cessatech

2026 Q1-rapport

Endast PDF

30 dagar sedan

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
28 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
28 maj
2025 Q4-rapport
27 feb.
2025 Q3-rapport
13 nov. 2025
2025 Q2-rapport
21 aug. 2025
2025 Q1-rapport
15 maj 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 18 tim sedan
    ·
    Åh, ta det lugnt nu och var i nuet.... Allt gott kommer till den som väntar.
    för 17 tim sedan
    ·
    Har varit med från start, det är klart den aktie jag har mest i, säljer noll och intet, tvärtom behöver den inte falla mycket innan jag köper fler. Om det blir idag eller om 2 månader det är launch, det vet vi inte, och så har det varit i nästan ett halvår nu, men det ändrar inte riktigt casen. Så helt enig, allt gott kommer till den som väntar :)
  • för 19 tim sedan
    ·
    Aktiekursen har hållits i limbo av Cessatech på sistone och de har blivit luddiga i sin kommunikation om framsteg. Detta står i skarp kontrast till tidigare, då de var mycket proaktiva. Detta är ju en aktie som kan stiga 20% på måndag, om det kommer ett meddelande om att första batchen har levererats till en kund. Och ja, den kan ju falla 10% på att det bland några få aktieägare har såtts den minsta form av tvivel. Daytradare har gyllene dagar.
    för 19 tim sedan
    ·
    Har aktien hållits i limbo? Nej, den har hållits konstgjort vid liv på grund av blind tro. På sistone – alltså vi pratar ju som minimum 6-7 månader sedan det tydligt skedde ett skifte – för ja, enig, tillbaka i tiden var det här min No1 aktie vad gäller känslan av transparens, tillit och att jag faktiskt förstod vad status var. Just nu är det extremt oklart och det har varit så i många, många månader. Om något händer, idag efter stängning, måndag, tisdag eller annat – så blir det en större reaktion än det du skriver. Antingen blir det en champagnekork mot 28-30 kr eller också faller den till 12-15kr. Något kommer. Snart. Men jag tror mer och mer på att det blir en berättelse från de varma länderna om hur det är vilt logiskt att man justerat några saker, avvaktar några andra sakers slutgiltighet och launch kommer i slutet av augusti (host, mitten av september / före höstlovet). Helt okej att man vill köpa en Cessatech aktie idag för 19kr, 20kr, men det är en aning gambling på dåliga odds tycker jag. Den hålls för närvarande uppe av folk som tydligen ger chansen för launch NU en betydligt högre poäng än jag är villig att. För det är klart, att om man bedömer den 90/10 att det kommer en launch, så är det ju bara att satsa alla sina pengar i skiten och hoppas ens gamble går hem...
  • för 20 tim sedan
    ·
    Så får vi se hur långt ner de kan pressa priset idag. Det vore nästan för bra för att vara sant att den ska stiga..
    för 19 tim sedan
    ·
    Ja den har så dykt nu.. vad händer att den kan svänga 2 kr. Men de är bra på det.
  • för 3 dagar sedan
    ·
    Låter som release är precis runt hörnet 🙏🏻
    för 1 dag sedan
    ·
    Kan inte se om det är hans riktiga e-post som avsändare heller.
  • 19 juni
    ·
    Stilla före stormen?
    19 juni
    ·
    Vi avvaktar väl bara bearbetning och kvalitetssäkring av stabilitetsdata och anpassning av den fysiska förpackningen för den första batchen, innan ett officiellt lanseringsdatum kan meddelas? Jag tror att det realistiska är inom slutet av juni till början av augusti?
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport

Endast PDF

30 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 18 tim sedan
    ·
    Åh, ta det lugnt nu och var i nuet.... Allt gott kommer till den som väntar.
    för 17 tim sedan
    ·
    Har varit med från start, det är klart den aktie jag har mest i, säljer noll och intet, tvärtom behöver den inte falla mycket innan jag köper fler. Om det blir idag eller om 2 månader det är launch, det vet vi inte, och så har det varit i nästan ett halvår nu, men det ändrar inte riktigt casen. Så helt enig, allt gott kommer till den som väntar :)
  • för 19 tim sedan
    ·
    Aktiekursen har hållits i limbo av Cessatech på sistone och de har blivit luddiga i sin kommunikation om framsteg. Detta står i skarp kontrast till tidigare, då de var mycket proaktiva. Detta är ju en aktie som kan stiga 20% på måndag, om det kommer ett meddelande om att första batchen har levererats till en kund. Och ja, den kan ju falla 10% på att det bland några få aktieägare har såtts den minsta form av tvivel. Daytradare har gyllene dagar.
    för 19 tim sedan
    ·
    Har aktien hållits i limbo? Nej, den har hållits konstgjort vid liv på grund av blind tro. På sistone – alltså vi pratar ju som minimum 6-7 månader sedan det tydligt skedde ett skifte – för ja, enig, tillbaka i tiden var det här min No1 aktie vad gäller känslan av transparens, tillit och att jag faktiskt förstod vad status var. Just nu är det extremt oklart och det har varit så i många, många månader. Om något händer, idag efter stängning, måndag, tisdag eller annat – så blir det en större reaktion än det du skriver. Antingen blir det en champagnekork mot 28-30 kr eller också faller den till 12-15kr. Något kommer. Snart. Men jag tror mer och mer på att det blir en berättelse från de varma länderna om hur det är vilt logiskt att man justerat några saker, avvaktar några andra sakers slutgiltighet och launch kommer i slutet av augusti (host, mitten av september / före höstlovet). Helt okej att man vill köpa en Cessatech aktie idag för 19kr, 20kr, men det är en aning gambling på dåliga odds tycker jag. Den hålls för närvarande uppe av folk som tydligen ger chansen för launch NU en betydligt högre poäng än jag är villig att. För det är klart, att om man bedömer den 90/10 att det kommer en launch, så är det ju bara att satsa alla sina pengar i skiten och hoppas ens gamble går hem...
  • för 20 tim sedan
    ·
    Så får vi se hur långt ner de kan pressa priset idag. Det vore nästan för bra för att vara sant att den ska stiga..
    för 19 tim sedan
    ·
    Ja den har så dykt nu.. vad händer att den kan svänga 2 kr. Men de är bra på det.
  • för 3 dagar sedan
    ·
    Låter som release är precis runt hörnet 🙏🏻
    för 1 dag sedan
    ·
    Kan inte se om det är hans riktiga e-post som avsändare heller.
  • 19 juni
    ·
    Stilla före stormen?
    19 juni
    ·
    Vi avvaktar väl bara bearbetning och kvalitetssäkring av stabilitetsdata och anpassning av den fysiska förpackningen för den första batchen, innan ett officiellt lanseringsdatum kan meddelas? Jag tror att det realistiska är inom slutet av juni till början av augusti?
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
28 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
28 maj
2025 Q4-rapport
27 feb.
2025 Q3-rapport
13 nov. 2025
2025 Q2-rapport
21 aug. 2025
2025 Q1-rapport
15 maj 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport

Endast PDF

30 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
28 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
28 maj
2025 Q4-rapport
27 feb.
2025 Q3-rapport
13 nov. 2025
2025 Q2-rapport
21 aug. 2025
2025 Q1-rapport
15 maj 2025

Relaterade värdepapper

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 18 tim sedan
    ·
    Åh, ta det lugnt nu och var i nuet.... Allt gott kommer till den som väntar.
    för 17 tim sedan
    ·
    Har varit med från start, det är klart den aktie jag har mest i, säljer noll och intet, tvärtom behöver den inte falla mycket innan jag köper fler. Om det blir idag eller om 2 månader det är launch, det vet vi inte, och så har det varit i nästan ett halvår nu, men det ändrar inte riktigt casen. Så helt enig, allt gott kommer till den som väntar :)
  • för 19 tim sedan
    ·
    Aktiekursen har hållits i limbo av Cessatech på sistone och de har blivit luddiga i sin kommunikation om framsteg. Detta står i skarp kontrast till tidigare, då de var mycket proaktiva. Detta är ju en aktie som kan stiga 20% på måndag, om det kommer ett meddelande om att första batchen har levererats till en kund. Och ja, den kan ju falla 10% på att det bland några få aktieägare har såtts den minsta form av tvivel. Daytradare har gyllene dagar.
    för 19 tim sedan
    ·
    Har aktien hållits i limbo? Nej, den har hållits konstgjort vid liv på grund av blind tro. På sistone – alltså vi pratar ju som minimum 6-7 månader sedan det tydligt skedde ett skifte – för ja, enig, tillbaka i tiden var det här min No1 aktie vad gäller känslan av transparens, tillit och att jag faktiskt förstod vad status var. Just nu är det extremt oklart och det har varit så i många, många månader. Om något händer, idag efter stängning, måndag, tisdag eller annat – så blir det en större reaktion än det du skriver. Antingen blir det en champagnekork mot 28-30 kr eller också faller den till 12-15kr. Något kommer. Snart. Men jag tror mer och mer på att det blir en berättelse från de varma länderna om hur det är vilt logiskt att man justerat några saker, avvaktar några andra sakers slutgiltighet och launch kommer i slutet av augusti (host, mitten av september / före höstlovet). Helt okej att man vill köpa en Cessatech aktie idag för 19kr, 20kr, men det är en aning gambling på dåliga odds tycker jag. Den hålls för närvarande uppe av folk som tydligen ger chansen för launch NU en betydligt högre poäng än jag är villig att. För det är klart, att om man bedömer den 90/10 att det kommer en launch, så är det ju bara att satsa alla sina pengar i skiten och hoppas ens gamble går hem...
  • för 20 tim sedan
    ·
    Så får vi se hur långt ner de kan pressa priset idag. Det vore nästan för bra för att vara sant att den ska stiga..
    för 19 tim sedan
    ·
    Ja den har så dykt nu.. vad händer att den kan svänga 2 kr. Men de är bra på det.
  • för 3 dagar sedan
    ·
    Låter som release är precis runt hörnet 🙏🏻
    för 1 dag sedan
    ·
    Kan inte se om det är hans riktiga e-post som avsändare heller.
  • 19 juni
    ·
    Stilla före stormen?
    19 juni
    ·
    Vi avvaktar väl bara bearbetning och kvalitetssäkring av stabilitetsdata och anpassning av den fysiska förpackningen för den första batchen, innan ett officiellt lanseringsdatum kan meddelas? Jag tror att det realistiska är inom slutet av juni till början av augusti?
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm