Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Gubra

2026 Q1-rapport
38 dagar sedan
61,20 DKK/aktie
Senaste utdelning
0,00%Direktavk.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
70--
37--
124--
22--
111--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
20 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
6 maj
2025 Q4-rapport
27 feb.
2025 Q3-rapport
7 nov. 2025
2025 Q2-rapport
21 aug. 2025
2025 Q1-rapport
9 maj 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
  • för 3 dagar sedan
    ·
    för 3 dagar sedan
    ·
    Tror ni att Gubra kommer att betala ut utdelning i år?
    för 18 tim sedan
    för 18 tim sedan
    Nej
  • 8 juni · Ändrad
    ·
    8 juni · Ändrad
    ·
    Kunde det i själva verket inte betraktas som en fördel för Gubra att en av deras konkurrenter presenterar dåliga resultat? Jag skulle inte bli förvånad om det lätt kunde gå åt andra hållet när lugnet är tillbaka på marknaden...
    8 juni
    ·
    8 juni
    ·
    Kunde inte hålla med mer. Glad att jag fick chansen att komma med på tåget igen, köpte på dagens dipp.
    9 juni
    ·
    9 juni
    ·
    Ja tack, har dock redan sålt igen, är vidare till nästa deal, men det var en fin swing-trade.
  • 8 juni · Ändrad
    ·
    8 juni · Ändrad
    ·
    Jag tror aldrig jag kommer att förstå varför folk känner behov av att sälja Gubra när Zealand presenterar dålig data. Det är ju inte ens petrelintid som drar ner, så det har inget med Amylin-kategorin att göra den här gången. Det finns för mig att se absolut ingen logik i det.
    8 juni
    ·
    8 juni
    ·
    100% enig. Har inget med varandra att göra, förutom samma sektor. Men en fantastisk köpmöjlighet för lite extra Gubra aktier till depån.
  • 4 juni
    ·
    4 juni
    ·
    Vad beror 7% ökningen på just nu - Det kan väl inte vara det obetydliga meddelandet från kl. 10.29?
    8 juni
    ·
    8 juni
    ·
    Nå, fick precis tid att läsa lite tidning. Det verkar som att min försiktiga spådom om sektorrotation stöds av andra: https://nyheder.tv2.dk/live/business/2025-03-12-uro-paa-finansielle-markeder/meget-beskedent-fald-i-danmark?entry=2445682c-f64a-4052-9995-37115a024f88 Däremot är dagens fall en automatisk reaktion på Zealands stora fall. Här är jag inte rätt person att bedöma om det är en verklig medicinteknisk koppling eller bara för att det har med fetma att göra och "uhhh - nu är det dåliga resultat". https://nyheder.tv2.dk/live/business/2025-03-12-uro-paa-finansielle-markeder/zealand-fald-kommer-efter-nyt-forskningsresultat?entry=f9329812-46d1-4ed3-8e57-1dffb753a61c Som sagt, det blir bättre imorgon. Just nu används alltihop för att mjölka investerare ur Gubra. Om man tittar på antalet investerare kan man se att det långsamt faller. Klassiskt exempel på att de kanske inte så erfarna tappar intresset, eftersom de inte fick den snabba uppgång som de hade hoppats på. Den tålmodige vinner till slut!
  • 1 juni
    ·
    1 juni
    ·
    Vilken usel aktie det här är, På samma nivå som Novo. Alla analytiker prisar den till månen, men inget stämmer. Nåväl - låt oss se hur det ser ut om 5-6 år 😆
    5 juni
    ·
    5 juni
    ·
    Jag har tjänat helt osannolikt mycket på Gubra sedan de noterades på börsen😁Min GAK är 0,0, då jag har dragit ut investeringen och nu har låtit vinsten stå och samla mer pengar, och håller sedan ögonen på om kursen faller drastiskt så jag kan köpa mer.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
38 dagar sedan
61,20 DKK/aktie
Senaste utdelning
0,00%Direktavk.

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
  • för 3 dagar sedan
    ·
    för 3 dagar sedan
    ·
    Tror ni att Gubra kommer att betala ut utdelning i år?
    för 18 tim sedan
    för 18 tim sedan
    Nej
  • 8 juni · Ändrad
    ·
    8 juni · Ändrad
    ·
    Kunde det i själva verket inte betraktas som en fördel för Gubra att en av deras konkurrenter presenterar dåliga resultat? Jag skulle inte bli förvånad om det lätt kunde gå åt andra hållet när lugnet är tillbaka på marknaden...
    8 juni
    ·
    8 juni
    ·
    Kunde inte hålla med mer. Glad att jag fick chansen att komma med på tåget igen, köpte på dagens dipp.
    9 juni
    ·
    9 juni
    ·
    Ja tack, har dock redan sålt igen, är vidare till nästa deal, men det var en fin swing-trade.
  • 8 juni · Ändrad
    ·
    8 juni · Ändrad
    ·
    Jag tror aldrig jag kommer att förstå varför folk känner behov av att sälja Gubra när Zealand presenterar dålig data. Det är ju inte ens petrelintid som drar ner, så det har inget med Amylin-kategorin att göra den här gången. Det finns för mig att se absolut ingen logik i det.
    8 juni
    ·
    8 juni
    ·
    100% enig. Har inget med varandra att göra, förutom samma sektor. Men en fantastisk köpmöjlighet för lite extra Gubra aktier till depån.
  • 4 juni
    ·
    4 juni
    ·
    Vad beror 7% ökningen på just nu - Det kan väl inte vara det obetydliga meddelandet från kl. 10.29?
    8 juni
    ·
    8 juni
    ·
    Nå, fick precis tid att läsa lite tidning. Det verkar som att min försiktiga spådom om sektorrotation stöds av andra: https://nyheder.tv2.dk/live/business/2025-03-12-uro-paa-finansielle-markeder/meget-beskedent-fald-i-danmark?entry=2445682c-f64a-4052-9995-37115a024f88 Däremot är dagens fall en automatisk reaktion på Zealands stora fall. Här är jag inte rätt person att bedöma om det är en verklig medicinteknisk koppling eller bara för att det har med fetma att göra och "uhhh - nu är det dåliga resultat". https://nyheder.tv2.dk/live/business/2025-03-12-uro-paa-finansielle-markeder/zealand-fald-kommer-efter-nyt-forskningsresultat?entry=f9329812-46d1-4ed3-8e57-1dffb753a61c Som sagt, det blir bättre imorgon. Just nu används alltihop för att mjölka investerare ur Gubra. Om man tittar på antalet investerare kan man se att det långsamt faller. Klassiskt exempel på att de kanske inte så erfarna tappar intresset, eftersom de inte fick den snabba uppgång som de hade hoppats på. Den tålmodige vinner till slut!
  • 1 juni
    ·
    1 juni
    ·
    Vilken usel aktie det här är, På samma nivå som Novo. Alla analytiker prisar den till månen, men inget stämmer. Nåväl - låt oss se hur det ser ut om 5-6 år 😆
    5 juni
    ·
    5 juni
    ·
    Jag har tjänat helt osannolikt mycket på Gubra sedan de noterades på börsen😁Min GAK är 0,0, då jag har dragit ut investeringen och nu har låtit vinsten stå och samla mer pengar, och håller sedan ögonen på om kursen faller drastiskt så jag kan köpa mer.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
70--
37--
124--
22--
111--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
20 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
6 maj
2025 Q4-rapport
27 feb.
2025 Q3-rapport
7 nov. 2025
2025 Q2-rapport
21 aug. 2025
2025 Q1-rapport
9 maj 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
38 dagar sedan

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
20 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
6 maj
2025 Q4-rapport
27 feb.
2025 Q3-rapport
7 nov. 2025
2025 Q2-rapport
21 aug. 2025
2025 Q1-rapport
9 maj 2025

Relaterade värdepapper

61,20 DKK/aktie
Senaste utdelning
0,00%Direktavk.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
  • för 3 dagar sedan
    ·
    för 3 dagar sedan
    ·
    Tror ni att Gubra kommer att betala ut utdelning i år?
    för 18 tim sedan
    för 18 tim sedan
    Nej
  • 8 juni · Ändrad
    ·
    8 juni · Ändrad
    ·
    Kunde det i själva verket inte betraktas som en fördel för Gubra att en av deras konkurrenter presenterar dåliga resultat? Jag skulle inte bli förvånad om det lätt kunde gå åt andra hållet när lugnet är tillbaka på marknaden...
    8 juni
    ·
    8 juni
    ·
    Kunde inte hålla med mer. Glad att jag fick chansen att komma med på tåget igen, köpte på dagens dipp.
    9 juni
    ·
    9 juni
    ·
    Ja tack, har dock redan sålt igen, är vidare till nästa deal, men det var en fin swing-trade.
  • 8 juni · Ändrad
    ·
    8 juni · Ändrad
    ·
    Jag tror aldrig jag kommer att förstå varför folk känner behov av att sälja Gubra när Zealand presenterar dålig data. Det är ju inte ens petrelintid som drar ner, så det har inget med Amylin-kategorin att göra den här gången. Det finns för mig att se absolut ingen logik i det.
    8 juni
    ·
    8 juni
    ·
    100% enig. Har inget med varandra att göra, förutom samma sektor. Men en fantastisk köpmöjlighet för lite extra Gubra aktier till depån.
  • 4 juni
    ·
    4 juni
    ·
    Vad beror 7% ökningen på just nu - Det kan väl inte vara det obetydliga meddelandet från kl. 10.29?
    8 juni
    ·
    8 juni
    ·
    Nå, fick precis tid att läsa lite tidning. Det verkar som att min försiktiga spådom om sektorrotation stöds av andra: https://nyheder.tv2.dk/live/business/2025-03-12-uro-paa-finansielle-markeder/meget-beskedent-fald-i-danmark?entry=2445682c-f64a-4052-9995-37115a024f88 Däremot är dagens fall en automatisk reaktion på Zealands stora fall. Här är jag inte rätt person att bedöma om det är en verklig medicinteknisk koppling eller bara för att det har med fetma att göra och "uhhh - nu är det dåliga resultat". https://nyheder.tv2.dk/live/business/2025-03-12-uro-paa-finansielle-markeder/zealand-fald-kommer-efter-nyt-forskningsresultat?entry=f9329812-46d1-4ed3-8e57-1dffb753a61c Som sagt, det blir bättre imorgon. Just nu används alltihop för att mjölka investerare ur Gubra. Om man tittar på antalet investerare kan man se att det långsamt faller. Klassiskt exempel på att de kanske inte så erfarna tappar intresset, eftersom de inte fick den snabba uppgång som de hade hoppats på. Den tålmodige vinner till slut!
  • 1 juni
    ·
    1 juni
    ·
    Vilken usel aktie det här är, På samma nivå som Novo. Alla analytiker prisar den till månen, men inget stämmer. Nåväl - låt oss se hur det ser ut om 5-6 år 😆
    5 juni
    ·
    5 juni
    ·
    Jag har tjänat helt osannolikt mycket på Gubra sedan de noterades på börsen😁Min GAK är 0,0, då jag har dragit ut investeringen och nu har låtit vinsten stå och samla mer pengar, och håller sedan ögonen på om kursen faller drastiskt så jag kan köpa mer.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
70--
37--
124--
22--
111--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm