Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

REC Silicon

2026 Q1-rapport
48 dagar sedan

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
6 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
7 maj
2025 Q4-rapport
12 feb.
2025 Q3-rapport
6 nov. 2025
2025 Q2-rapport
22 aug. 2025
Extra bolagsstämma 2025
7 aug. 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 21 tim sedan
    ·
    Utifrån vad jag kan läsa, så verkar det som att de gör allt för att du ska tappa hoppet. Jag vet inte hur noggrant de har planerat detta, men det verkar som att de säkrar sig juridiskt. På det sätt de beskriver PwC:s analys av värde. PwC säkrar sin rygg genom att de endast har analyserat utifrån information från företaget och företaget kan endast kontrolleras om en ny analys görs, vilket tingsrätten inte verkar vara så intresserad av att genomföra. Det kan mycket väl vara så att aktien gör ett hopp när de har omfattat sig med alla småskador, men hur man ska visa det låter som en seriöst svår uppgift att åstadkomma. Jag tror det enda man kan lära sig av detta är att det finns några seriösa rövhål där ute och de tar det de vill ha. Min post hade hur som helst gått i botten och varit värd där länge. Har inte sett något som får mig att tro att den kommer att stiga igen. Det är nog väl ombesörjt av Anchor. Jag tror jag måste bara acceptera förlusten, hitta något bättre att satsa på och önska rövhålen all olycka framöver och att de själva förlorar enormt. Tunn tröst, men ser inte mycket annat att göra. Invändningar tror jag de bara skrattar åt.
    för 21 tim sedan
    ·
    Detta var det mest grisiga beteende jag har bevittnat. Alla bolagsstämmor på Teams och Levan mumlar svammelsvar. "HR" för företaget är anonym, inga svar på frågor. Tvångsinlösen av aktier med PwC och dnb som arkitekter och sanningsvittnen. Hoppas de möter större skitstövlar på väg ut genom en annan dörr.
  • för 23 tim sedan
    ·
    Vad händer med du aktier som är kvar?
    för 21 tim sedan
    ·
    tvångsinlöst
  • för 3 dagar sedan
    ·
    REC är bara en tragisk historia
  • 15 juni
    ·
    Oslo (Infront TDN Direkt): Anchor har beslutat att tvångsinlösa samtliga kvarvarande aktier i REC Silicon till 0,24 kronor per aktie efter att ha uppnått en ägarandel på 93,13 procent.
    18 juni
    ·
    Han ska väl till USA och köpa sig några silisum korn som han kan behålla resten av livet.
  • 15 juni
    ·
    God tur vidare till alla, eftersom det nu är över!
    16 juni
    ·
    Har varit över länge. Bara naiva folk som trodde det fanns något hopp här. Vila i piss, rec silicon.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
48 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 21 tim sedan
    ·
    Utifrån vad jag kan läsa, så verkar det som att de gör allt för att du ska tappa hoppet. Jag vet inte hur noggrant de har planerat detta, men det verkar som att de säkrar sig juridiskt. På det sätt de beskriver PwC:s analys av värde. PwC säkrar sin rygg genom att de endast har analyserat utifrån information från företaget och företaget kan endast kontrolleras om en ny analys görs, vilket tingsrätten inte verkar vara så intresserad av att genomföra. Det kan mycket väl vara så att aktien gör ett hopp när de har omfattat sig med alla småskador, men hur man ska visa det låter som en seriöst svår uppgift att åstadkomma. Jag tror det enda man kan lära sig av detta är att det finns några seriösa rövhål där ute och de tar det de vill ha. Min post hade hur som helst gått i botten och varit värd där länge. Har inte sett något som får mig att tro att den kommer att stiga igen. Det är nog väl ombesörjt av Anchor. Jag tror jag måste bara acceptera förlusten, hitta något bättre att satsa på och önska rövhålen all olycka framöver och att de själva förlorar enormt. Tunn tröst, men ser inte mycket annat att göra. Invändningar tror jag de bara skrattar åt.
    för 21 tim sedan
    ·
    Detta var det mest grisiga beteende jag har bevittnat. Alla bolagsstämmor på Teams och Levan mumlar svammelsvar. "HR" för företaget är anonym, inga svar på frågor. Tvångsinlösen av aktier med PwC och dnb som arkitekter och sanningsvittnen. Hoppas de möter större skitstövlar på väg ut genom en annan dörr.
  • för 23 tim sedan
    ·
    Vad händer med du aktier som är kvar?
    för 21 tim sedan
    ·
    tvångsinlöst
  • för 3 dagar sedan
    ·
    REC är bara en tragisk historia
  • 15 juni
    ·
    Oslo (Infront TDN Direkt): Anchor har beslutat att tvångsinlösa samtliga kvarvarande aktier i REC Silicon till 0,24 kronor per aktie efter att ha uppnått en ägarandel på 93,13 procent.
    18 juni
    ·
    Han ska väl till USA och köpa sig några silisum korn som han kan behålla resten av livet.
  • 15 juni
    ·
    God tur vidare till alla, eftersom det nu är över!
    16 juni
    ·
    Har varit över länge. Bara naiva folk som trodde det fanns något hopp här. Vila i piss, rec silicon.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
6 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
7 maj
2025 Q4-rapport
12 feb.
2025 Q3-rapport
6 nov. 2025
2025 Q2-rapport
22 aug. 2025
Extra bolagsstämma 2025
7 aug. 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
48 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
6 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
7 maj
2025 Q4-rapport
12 feb.
2025 Q3-rapport
6 nov. 2025
2025 Q2-rapport
22 aug. 2025
Extra bolagsstämma 2025
7 aug. 2025

Relaterade värdepapper

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 21 tim sedan
    ·
    Utifrån vad jag kan läsa, så verkar det som att de gör allt för att du ska tappa hoppet. Jag vet inte hur noggrant de har planerat detta, men det verkar som att de säkrar sig juridiskt. På det sätt de beskriver PwC:s analys av värde. PwC säkrar sin rygg genom att de endast har analyserat utifrån information från företaget och företaget kan endast kontrolleras om en ny analys görs, vilket tingsrätten inte verkar vara så intresserad av att genomföra. Det kan mycket väl vara så att aktien gör ett hopp när de har omfattat sig med alla småskador, men hur man ska visa det låter som en seriöst svår uppgift att åstadkomma. Jag tror det enda man kan lära sig av detta är att det finns några seriösa rövhål där ute och de tar det de vill ha. Min post hade hur som helst gått i botten och varit värd där länge. Har inte sett något som får mig att tro att den kommer att stiga igen. Det är nog väl ombesörjt av Anchor. Jag tror jag måste bara acceptera förlusten, hitta något bättre att satsa på och önska rövhålen all olycka framöver och att de själva förlorar enormt. Tunn tröst, men ser inte mycket annat att göra. Invändningar tror jag de bara skrattar åt.
    för 21 tim sedan
    ·
    Detta var det mest grisiga beteende jag har bevittnat. Alla bolagsstämmor på Teams och Levan mumlar svammelsvar. "HR" för företaget är anonym, inga svar på frågor. Tvångsinlösen av aktier med PwC och dnb som arkitekter och sanningsvittnen. Hoppas de möter större skitstövlar på väg ut genom en annan dörr.
  • för 23 tim sedan
    ·
    Vad händer med du aktier som är kvar?
    för 21 tim sedan
    ·
    tvångsinlöst
  • för 3 dagar sedan
    ·
    REC är bara en tragisk historia
  • 15 juni
    ·
    Oslo (Infront TDN Direkt): Anchor har beslutat att tvångsinlösa samtliga kvarvarande aktier i REC Silicon till 0,24 kronor per aktie efter att ha uppnått en ägarandel på 93,13 procent.
    18 juni
    ·
    Han ska väl till USA och köpa sig några silisum korn som han kan behålla resten av livet.
  • 15 juni
    ·
    God tur vidare till alla, eftersom det nu är över!
    16 juni
    ·
    Har varit över länge. Bara naiva folk som trodde det fanns något hopp här. Vila i piss, rec silicon.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm