Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Hilbert Group

Hilbert Group

2026 Q1-rapport

Endast PDF

29 dagar sedan

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
31 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
29 maj
2025 Q4-rapport
31 mars
2025 Q3-rapport
28 nov. 2025
2025 Q2-rapport
29 aug. 2025
2025 Q1-rapport
30 maj 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 14 tim sedan · Ändrad
    ·
    Strålande att de äntligen tar steget och får in en CFO som bättre kan matcha kompetensen hos Russell och Barnali 👏👏👏 Utmärkt i processen inför US listing. Självklart ett strategiskt val, och spetsning av teamet. I samband med att stora dealer landas och US listing ska på plats. Russ är nu i US. Nu handlar det om att landa en CFO som har internationell klass även för US-marknaden. Mycket görs rätt här nu.
    för 11 tim sedan
    ·
    Första jag tänkte var att detta är ett strategiskt val, speciellt inför en notering i USA. Jag tippar att de redan har några "lined up", annars blir jag förvånad.
  • för 1 dag sedan
    ·
    Hur stor är den nya allokeringen?
    Gå med i Nordnet Social för att delta i omröstningen
    14 röster 6 timmar kvar
    för 1 dag sedan
    ·
    Spelar en allt mindre roll på kort sikt. Helt klart viktigt på lång sikt för maxkurs, Men när RT klarar 1,4 % i Basis + i juni, Bitcoine dumpar. Säger det mesta om Hilbert och de som managerar fonderna!!
  • för 1 dag sedan
    ·
    Gillar uppdateringarna från RT. 🔥
    för 1 dag sedan
    ·
    Jag undrar hur många fler bevis investerare och småsparare behöver för att köpa denna aktie. Fundamentalt är bolaget i helt andra positioner nu än för 6-12 månader sedan och det reflekteras inte i aktiekursen. Dålig makro/krig/fallet i bitcoin/råvaror och allokering över till AI/USA är nog mycket av förklaringen. När det igen vänder här kan intresset komma snabbt. Det blir lite som ketchupflaskan, först kommer ingenting, sedan kommer ingenting och därefter allt på en gång.
  • för 2 dagar sedan
    ·
    3,94% YTD i basis + står det i senaste meddelandet. I maj KPI står det rapporterat 2,5% net YTD. Så en bra 1% ökning i juni är nog att förvänta sig vid nästa KPI-rapportering för juni 😎 tidigare var det 0-0,5%, har Russell skruvat upp risken på fonderna månntro? I så fall är det potentiellt mer fees under de kommande månaderna 👍
  • för 2 dagar sedan · Ändrad
    🐂🐂🐂🚀🚀🚀Nu när jag har satt mig in lite mer i dagens PR och försökt förstå innehållet mer så är det HELT ENORMT SPÄNNANDE! Pressreleasen i sig var väldigt generell men underliggande fakta är enormt! Jag såg inte detta komma, hade inte en aning! Jag ser detta nya "erbjudande" som något som kan bli flera ggr större än Syntetika (som i sig kan bli enormt på sikt), denna nya lösning tror jag upplevs som säkrare och mer lättillgänglig av klienter. Jag har förstått det som att Hilbert samarbetar och har integrerats med några av de största aktörerna inom kryptobörs och Custodians vilket jag antar är Coinbase och Binance (och kanske fler beroende på hur "exclusive" denna lösning är). Exempel: Om jag äger (tyvärr inte dock) 10.000BTC o vill HODL livet ut...men just nu får jag noll yield, då skulle jag såklart vilja ha liiiite yield på dessa, om än så lågt som 1-2% per år. Helst utan att riskera nåt, helst utan att flytta mina BTC från min nuvarande custodian. Det verkar ju alltså vara detta som erbjuds i denna lösning, dvs: * Ligg kvar med dina BTC hos Coinbase, inget behöver flyttas * Låt dina BTC växa över tid (med BTCs utveckling) * Tjäna även yield ovanpå BTC, med vad nu Basis+ avkastar varje år...ett tuffare/defensivt år 7-8%, ett bra år 20-25% * Dina BTC är fortf hos de största o säkraste aktörerna, du flyttar inget, du bara väljer att opt in o tjäna ännu mer. Om nu detta bevisar sig så tror jag ALLA kommer bli extremt sugna på detta, det kan ju lätt flöda in några billion USD per år. Den stora skillnaden här är ju att BTC redan finns, klienterna äger dessa o kommer sitta på dem. Hilbert behöver inte "jaga nya kunder" o gå igenom 9 mån Due Dil osv... Potentialen är enorm!! Idag kom xx USD, EOY kanske 1b USD. 🚀
    för 1 dag sedan
    BTC-krasch är kanske ännu mer anledning för stora innehavare att se efter avkastning på innehavet. Och då är ju det senaste från Hilbert klockrent.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport

Endast PDF

29 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 14 tim sedan · Ändrad
    ·
    Strålande att de äntligen tar steget och får in en CFO som bättre kan matcha kompetensen hos Russell och Barnali 👏👏👏 Utmärkt i processen inför US listing. Självklart ett strategiskt val, och spetsning av teamet. I samband med att stora dealer landas och US listing ska på plats. Russ är nu i US. Nu handlar det om att landa en CFO som har internationell klass även för US-marknaden. Mycket görs rätt här nu.
    för 11 tim sedan
    ·
    Första jag tänkte var att detta är ett strategiskt val, speciellt inför en notering i USA. Jag tippar att de redan har några "lined up", annars blir jag förvånad.
  • för 1 dag sedan
    ·
    Hur stor är den nya allokeringen?
    Gå med i Nordnet Social för att delta i omröstningen
    14 röster 6 timmar kvar
    för 1 dag sedan
    ·
    Spelar en allt mindre roll på kort sikt. Helt klart viktigt på lång sikt för maxkurs, Men när RT klarar 1,4 % i Basis + i juni, Bitcoine dumpar. Säger det mesta om Hilbert och de som managerar fonderna!!
  • för 1 dag sedan
    ·
    Gillar uppdateringarna från RT. 🔥
    för 1 dag sedan
    ·
    Jag undrar hur många fler bevis investerare och småsparare behöver för att köpa denna aktie. Fundamentalt är bolaget i helt andra positioner nu än för 6-12 månader sedan och det reflekteras inte i aktiekursen. Dålig makro/krig/fallet i bitcoin/råvaror och allokering över till AI/USA är nog mycket av förklaringen. När det igen vänder här kan intresset komma snabbt. Det blir lite som ketchupflaskan, först kommer ingenting, sedan kommer ingenting och därefter allt på en gång.
  • för 2 dagar sedan
    ·
    3,94% YTD i basis + står det i senaste meddelandet. I maj KPI står det rapporterat 2,5% net YTD. Så en bra 1% ökning i juni är nog att förvänta sig vid nästa KPI-rapportering för juni 😎 tidigare var det 0-0,5%, har Russell skruvat upp risken på fonderna månntro? I så fall är det potentiellt mer fees under de kommande månaderna 👍
  • för 2 dagar sedan · Ändrad
    🐂🐂🐂🚀🚀🚀Nu när jag har satt mig in lite mer i dagens PR och försökt förstå innehållet mer så är det HELT ENORMT SPÄNNANDE! Pressreleasen i sig var väldigt generell men underliggande fakta är enormt! Jag såg inte detta komma, hade inte en aning! Jag ser detta nya "erbjudande" som något som kan bli flera ggr större än Syntetika (som i sig kan bli enormt på sikt), denna nya lösning tror jag upplevs som säkrare och mer lättillgänglig av klienter. Jag har förstått det som att Hilbert samarbetar och har integrerats med några av de största aktörerna inom kryptobörs och Custodians vilket jag antar är Coinbase och Binance (och kanske fler beroende på hur "exclusive" denna lösning är). Exempel: Om jag äger (tyvärr inte dock) 10.000BTC o vill HODL livet ut...men just nu får jag noll yield, då skulle jag såklart vilja ha liiiite yield på dessa, om än så lågt som 1-2% per år. Helst utan att riskera nåt, helst utan att flytta mina BTC från min nuvarande custodian. Det verkar ju alltså vara detta som erbjuds i denna lösning, dvs: * Ligg kvar med dina BTC hos Coinbase, inget behöver flyttas * Låt dina BTC växa över tid (med BTCs utveckling) * Tjäna även yield ovanpå BTC, med vad nu Basis+ avkastar varje år...ett tuffare/defensivt år 7-8%, ett bra år 20-25% * Dina BTC är fortf hos de största o säkraste aktörerna, du flyttar inget, du bara väljer att opt in o tjäna ännu mer. Om nu detta bevisar sig så tror jag ALLA kommer bli extremt sugna på detta, det kan ju lätt flöda in några billion USD per år. Den stora skillnaden här är ju att BTC redan finns, klienterna äger dessa o kommer sitta på dem. Hilbert behöver inte "jaga nya kunder" o gå igenom 9 mån Due Dil osv... Potentialen är enorm!! Idag kom xx USD, EOY kanske 1b USD. 🚀
    för 1 dag sedan
    BTC-krasch är kanske ännu mer anledning för stora innehavare att se efter avkastning på innehavet. Och då är ju det senaste från Hilbert klockrent.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
31 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
29 maj
2025 Q4-rapport
31 mars
2025 Q3-rapport
28 nov. 2025
2025 Q2-rapport
29 aug. 2025
2025 Q1-rapport
30 maj 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport

Endast PDF

29 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
31 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
29 maj
2025 Q4-rapport
31 mars
2025 Q3-rapport
28 nov. 2025
2025 Q2-rapport
29 aug. 2025
2025 Q1-rapport
30 maj 2025

Relaterade värdepapper

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 14 tim sedan · Ändrad
    ·
    Strålande att de äntligen tar steget och får in en CFO som bättre kan matcha kompetensen hos Russell och Barnali 👏👏👏 Utmärkt i processen inför US listing. Självklart ett strategiskt val, och spetsning av teamet. I samband med att stora dealer landas och US listing ska på plats. Russ är nu i US. Nu handlar det om att landa en CFO som har internationell klass även för US-marknaden. Mycket görs rätt här nu.
    för 11 tim sedan
    ·
    Första jag tänkte var att detta är ett strategiskt val, speciellt inför en notering i USA. Jag tippar att de redan har några "lined up", annars blir jag förvånad.
  • för 1 dag sedan
    ·
    Hur stor är den nya allokeringen?
    Gå med i Nordnet Social för att delta i omröstningen
    14 röster 6 timmar kvar
    för 1 dag sedan
    ·
    Spelar en allt mindre roll på kort sikt. Helt klart viktigt på lång sikt för maxkurs, Men när RT klarar 1,4 % i Basis + i juni, Bitcoine dumpar. Säger det mesta om Hilbert och de som managerar fonderna!!
  • för 1 dag sedan
    ·
    Gillar uppdateringarna från RT. 🔥
    för 1 dag sedan
    ·
    Jag undrar hur många fler bevis investerare och småsparare behöver för att köpa denna aktie. Fundamentalt är bolaget i helt andra positioner nu än för 6-12 månader sedan och det reflekteras inte i aktiekursen. Dålig makro/krig/fallet i bitcoin/råvaror och allokering över till AI/USA är nog mycket av förklaringen. När det igen vänder här kan intresset komma snabbt. Det blir lite som ketchupflaskan, först kommer ingenting, sedan kommer ingenting och därefter allt på en gång.
  • för 2 dagar sedan
    ·
    3,94% YTD i basis + står det i senaste meddelandet. I maj KPI står det rapporterat 2,5% net YTD. Så en bra 1% ökning i juni är nog att förvänta sig vid nästa KPI-rapportering för juni 😎 tidigare var det 0-0,5%, har Russell skruvat upp risken på fonderna månntro? I så fall är det potentiellt mer fees under de kommande månaderna 👍
  • för 2 dagar sedan · Ändrad
    🐂🐂🐂🚀🚀🚀Nu när jag har satt mig in lite mer i dagens PR och försökt förstå innehållet mer så är det HELT ENORMT SPÄNNANDE! Pressreleasen i sig var väldigt generell men underliggande fakta är enormt! Jag såg inte detta komma, hade inte en aning! Jag ser detta nya "erbjudande" som något som kan bli flera ggr större än Syntetika (som i sig kan bli enormt på sikt), denna nya lösning tror jag upplevs som säkrare och mer lättillgänglig av klienter. Jag har förstått det som att Hilbert samarbetar och har integrerats med några av de största aktörerna inom kryptobörs och Custodians vilket jag antar är Coinbase och Binance (och kanske fler beroende på hur "exclusive" denna lösning är). Exempel: Om jag äger (tyvärr inte dock) 10.000BTC o vill HODL livet ut...men just nu får jag noll yield, då skulle jag såklart vilja ha liiiite yield på dessa, om än så lågt som 1-2% per år. Helst utan att riskera nåt, helst utan att flytta mina BTC från min nuvarande custodian. Det verkar ju alltså vara detta som erbjuds i denna lösning, dvs: * Ligg kvar med dina BTC hos Coinbase, inget behöver flyttas * Låt dina BTC växa över tid (med BTCs utveckling) * Tjäna även yield ovanpå BTC, med vad nu Basis+ avkastar varje år...ett tuffare/defensivt år 7-8%, ett bra år 20-25% * Dina BTC är fortf hos de största o säkraste aktörerna, du flyttar inget, du bara väljer att opt in o tjäna ännu mer. Om nu detta bevisar sig så tror jag ALLA kommer bli extremt sugna på detta, det kan ju lätt flöda in några billion USD per år. Den stora skillnaden här är ju att BTC redan finns, klienterna äger dessa o kommer sitta på dem. Hilbert behöver inte "jaga nya kunder" o gå igenom 9 mån Due Dil osv... Potentialen är enorm!! Idag kom xx USD, EOY kanske 1b USD. 🚀
    för 1 dag sedan
    BTC-krasch är kanske ännu mer anledning för stora innehavare att se efter avkastning på innehavet. Och då är ju det senaste från Hilbert klockrent.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm