Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Norsk Titanium

Norsk Titanium

2026 Q1-rapport

Endast PDF

46 dagar sedan

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
5 646--
1 967--
541--
4 992--
3 000--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
19 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
7 maj
2025 H2-rapport
16 apr.
2025 Q4-rapport
25 feb.
2025 Q3-rapport
6 nov. 2025
2025 H1-rapport
20 aug. 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 1 tim sedan
    ·
    När kursen stod runt 1,2kr och jag menade att denna skulle ner, var det många som var starkt oeniga. Idag har kursen sjunkit under emissionskursen på 1kr och det är ingen ände i sikte. När jag tidigare menade att det skulle komma en emission avfärdade många detta och hänvisade till avtal, kommande intäkter som skulle ta bort behovet av emission och förväntningar om att kursen skulle stiga kraftigt. Emissionen kom. Kursen föll, och botten är fortfarande inte nådd..
    för 27 min sen
    ·
    Var det någon som trodde att det inte skulle komma en emission? Bolaget har trots allt meddelat att det skulle komma en emission, så man behöver inte vara smart för att kunna förutse en emission här. Du säger att botten inte är nådd, vad vet du om det?
  • för 1 tim sedan
    ·
    Detta var ju också en trevlig nyhet, även om det inte är i direkt samband med NTI. Men då kan vi i alla fall ha våra aktier på ett ASK-konto, det passar ju fint när kursen ska uppåt så småningom: Regeringen föreslår att utöka ordningen med aktiesparkonto Regeringen föreslår att utöka sparordningen aktiesparkonto (ASK) till att omfatta aktier och egenkapitalbevis som handlas på Euronext Growth. Det är en marknadsplats för mindre företag på Oslo Børs. Idag måste aktier och egenkapitalbevis vara börsnoterade för att kunna ägas genom aktiesparkonto. Det framgår av ett förslag från finansdepartementet, som idag skickas på remiss. Målet är enligt regeringen att göra ASK-ordningen mer flexibel, och kommer i större utsträckning att underlätta ökad kapitaltillgång för mindre nystartade företag. Fördelen med att spara inom ordningen är att skatt på vinster inte behöver betalas förrän vinsten tas ut från kontot. Remissfristen är den 3 augusti, medan den utökade ordningen föreslås gälla från den 1 januari nästa år. Departementet utreder också om ordningen med aktiesparkonto kan utökas till att även omfatta investeringar i obligationer, räntefonder och kombinationsfonder, men har inte dragit någon slutsats.
  • för 2 tim sedan
    ·
    Ser i alla fall ut som man får fylla på till en bra kurs när semesterpengarna kommer. Blir möjligen sista chansen nu.
    för 1 tim sedan
    ·
    Jag hoppas du har rätt men, det har vi nog kanske hört ett par gånger förut.
  • för 2 tim sedan
    ·
    Då köpte jag en del aktier för 1 kr nyss. Jag tror det är jag som köpte det mesta. Några gick på stopp loss. Jag är nöjd. Jag tror aktien går upp till 1,20-1,30 när säljtrycket är över.
    för 1 tim sedan
    ·
    Gratulerar till er som har medel över och får köpa för 1 kr
  • för 5 tim sedan
    ·
    Tar fyr äntligen nu
    för 1 tim sedan
    ·
    Gå och lägg dig om du inte vill läsa, det är du som petar på absolut ingenting. Men du har rätt i ordboken, Hein Ecken och jag borde verkligen ha använt dina ordval. Men om du inte förstod vad vi menade, är det verkligen dig det är något fel på. Vår sak handlar om exakt samma sak.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport

Endast PDF

46 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 1 tim sedan
    ·
    När kursen stod runt 1,2kr och jag menade att denna skulle ner, var det många som var starkt oeniga. Idag har kursen sjunkit under emissionskursen på 1kr och det är ingen ände i sikte. När jag tidigare menade att det skulle komma en emission avfärdade många detta och hänvisade till avtal, kommande intäkter som skulle ta bort behovet av emission och förväntningar om att kursen skulle stiga kraftigt. Emissionen kom. Kursen föll, och botten är fortfarande inte nådd..
    för 27 min sen
    ·
    Var det någon som trodde att det inte skulle komma en emission? Bolaget har trots allt meddelat att det skulle komma en emission, så man behöver inte vara smart för att kunna förutse en emission här. Du säger att botten inte är nådd, vad vet du om det?
  • för 1 tim sedan
    ·
    Detta var ju också en trevlig nyhet, även om det inte är i direkt samband med NTI. Men då kan vi i alla fall ha våra aktier på ett ASK-konto, det passar ju fint när kursen ska uppåt så småningom: Regeringen föreslår att utöka ordningen med aktiesparkonto Regeringen föreslår att utöka sparordningen aktiesparkonto (ASK) till att omfatta aktier och egenkapitalbevis som handlas på Euronext Growth. Det är en marknadsplats för mindre företag på Oslo Børs. Idag måste aktier och egenkapitalbevis vara börsnoterade för att kunna ägas genom aktiesparkonto. Det framgår av ett förslag från finansdepartementet, som idag skickas på remiss. Målet är enligt regeringen att göra ASK-ordningen mer flexibel, och kommer i större utsträckning att underlätta ökad kapitaltillgång för mindre nystartade företag. Fördelen med att spara inom ordningen är att skatt på vinster inte behöver betalas förrän vinsten tas ut från kontot. Remissfristen är den 3 augusti, medan den utökade ordningen föreslås gälla från den 1 januari nästa år. Departementet utreder också om ordningen med aktiesparkonto kan utökas till att även omfatta investeringar i obligationer, räntefonder och kombinationsfonder, men har inte dragit någon slutsats.
  • för 2 tim sedan
    ·
    Ser i alla fall ut som man får fylla på till en bra kurs när semesterpengarna kommer. Blir möjligen sista chansen nu.
    för 1 tim sedan
    ·
    Jag hoppas du har rätt men, det har vi nog kanske hört ett par gånger förut.
  • för 2 tim sedan
    ·
    Då köpte jag en del aktier för 1 kr nyss. Jag tror det är jag som köpte det mesta. Några gick på stopp loss. Jag är nöjd. Jag tror aktien går upp till 1,20-1,30 när säljtrycket är över.
    för 1 tim sedan
    ·
    Gratulerar till er som har medel över och får köpa för 1 kr
  • för 5 tim sedan
    ·
    Tar fyr äntligen nu
    för 1 tim sedan
    ·
    Gå och lägg dig om du inte vill läsa, det är du som petar på absolut ingenting. Men du har rätt i ordboken, Hein Ecken och jag borde verkligen ha använt dina ordval. Men om du inte förstod vad vi menade, är det verkligen dig det är något fel på. Vår sak handlar om exakt samma sak.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
5 646--
1 967--
541--
4 992--
3 000--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
19 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
7 maj
2025 H2-rapport
16 apr.
2025 Q4-rapport
25 feb.
2025 Q3-rapport
6 nov. 2025
2025 H1-rapport
20 aug. 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport

Endast PDF

46 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
19 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
7 maj
2025 H2-rapport
16 apr.
2025 Q4-rapport
25 feb.
2025 Q3-rapport
6 nov. 2025
2025 H1-rapport
20 aug. 2025

Relaterade värdepapper

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 1 tim sedan
    ·
    När kursen stod runt 1,2kr och jag menade att denna skulle ner, var det många som var starkt oeniga. Idag har kursen sjunkit under emissionskursen på 1kr och det är ingen ände i sikte. När jag tidigare menade att det skulle komma en emission avfärdade många detta och hänvisade till avtal, kommande intäkter som skulle ta bort behovet av emission och förväntningar om att kursen skulle stiga kraftigt. Emissionen kom. Kursen föll, och botten är fortfarande inte nådd..
    för 27 min sen
    ·
    Var det någon som trodde att det inte skulle komma en emission? Bolaget har trots allt meddelat att det skulle komma en emission, så man behöver inte vara smart för att kunna förutse en emission här. Du säger att botten inte är nådd, vad vet du om det?
  • för 1 tim sedan
    ·
    Detta var ju också en trevlig nyhet, även om det inte är i direkt samband med NTI. Men då kan vi i alla fall ha våra aktier på ett ASK-konto, det passar ju fint när kursen ska uppåt så småningom: Regeringen föreslår att utöka ordningen med aktiesparkonto Regeringen föreslår att utöka sparordningen aktiesparkonto (ASK) till att omfatta aktier och egenkapitalbevis som handlas på Euronext Growth. Det är en marknadsplats för mindre företag på Oslo Børs. Idag måste aktier och egenkapitalbevis vara börsnoterade för att kunna ägas genom aktiesparkonto. Det framgår av ett förslag från finansdepartementet, som idag skickas på remiss. Målet är enligt regeringen att göra ASK-ordningen mer flexibel, och kommer i större utsträckning att underlätta ökad kapitaltillgång för mindre nystartade företag. Fördelen med att spara inom ordningen är att skatt på vinster inte behöver betalas förrän vinsten tas ut från kontot. Remissfristen är den 3 augusti, medan den utökade ordningen föreslås gälla från den 1 januari nästa år. Departementet utreder också om ordningen med aktiesparkonto kan utökas till att även omfatta investeringar i obligationer, räntefonder och kombinationsfonder, men har inte dragit någon slutsats.
  • för 2 tim sedan
    ·
    Ser i alla fall ut som man får fylla på till en bra kurs när semesterpengarna kommer. Blir möjligen sista chansen nu.
    för 1 tim sedan
    ·
    Jag hoppas du har rätt men, det har vi nog kanske hört ett par gånger förut.
  • för 2 tim sedan
    ·
    Då köpte jag en del aktier för 1 kr nyss. Jag tror det är jag som köpte det mesta. Några gick på stopp loss. Jag är nöjd. Jag tror aktien går upp till 1,20-1,30 när säljtrycket är över.
    för 1 tim sedan
    ·
    Gratulerar till er som har medel över och får köpa för 1 kr
  • för 5 tim sedan
    ·
    Tar fyr äntligen nu
    för 1 tim sedan
    ·
    Gå och lägg dig om du inte vill läsa, det är du som petar på absolut ingenting. Men du har rätt i ordboken, Hein Ecken och jag borde verkligen ha använt dina ordval. Men om du inte förstod vad vi menade, är det verkligen dig det är något fel på. Vår sak handlar om exakt samma sak.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
5 646--
1 967--
541--
4 992--
3 000--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm