2026 Q1-rapport
Endast PDF
46 dagar sedan
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 5 646 | - | - | ||
| 1 967 | - | - | ||
| 541 | - | - | ||
| 4 992 | - | - | ||
| 3 000 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 19 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 7 maj | ||
2025 H2-rapport 16 apr. | ||
2025 Q4-rapport 25 feb. | ||
2025 Q3-rapport 6 nov. 2025 | ||
2025 H1-rapport 20 aug. 2025 |
Kunder har även besökt
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
- ·för 1 tim sedanNär kursen stod runt 1,2kr och jag menade att denna skulle ner, var det många som var starkt oeniga. Idag har kursen sjunkit under emissionskursen på 1kr och det är ingen ände i sikte. När jag tidigare menade att det skulle komma en emission avfärdade många detta och hänvisade till avtal, kommande intäkter som skulle ta bort behovet av emission och förväntningar om att kursen skulle stiga kraftigt. Emissionen kom. Kursen föll, och botten är fortfarande inte nådd..Var det någon som trodde att det inte skulle komma en emission? Bolaget har trots allt meddelat att det skulle komma en emission, så man behöver inte vara smart för att kunna förutse en emission här. Du säger att botten inte är nådd, vad vet du om det?
- ·för 1 tim sedanDetta var ju också en trevlig nyhet, även om det inte är i direkt samband med NTI. Men då kan vi i alla fall ha våra aktier på ett ASK-konto, det passar ju fint när kursen ska uppåt så småningom: Regeringen föreslår att utöka ordningen med aktiesparkonto Regeringen föreslår att utöka sparordningen aktiesparkonto (ASK) till att omfatta aktier och egenkapitalbevis som handlas på Euronext Growth. Det är en marknadsplats för mindre företag på Oslo Børs. Idag måste aktier och egenkapitalbevis vara börsnoterade för att kunna ägas genom aktiesparkonto. Det framgår av ett förslag från finansdepartementet, som idag skickas på remiss. Målet är enligt regeringen att göra ASK-ordningen mer flexibel, och kommer i större utsträckning att underlätta ökad kapitaltillgång för mindre nystartade företag. Fördelen med att spara inom ordningen är att skatt på vinster inte behöver betalas förrän vinsten tas ut från kontot. Remissfristen är den 3 augusti, medan den utökade ordningen föreslås gälla från den 1 januari nästa år. Departementet utreder också om ordningen med aktiesparkonto kan utökas till att även omfatta investeringar i obligationer, räntefonder och kombinationsfonder, men har inte dragit någon slutsats.
- ·för 2 tim sedanSer i alla fall ut som man får fylla på till en bra kurs när semesterpengarna kommer. Blir möjligen sista chansen nu.Jag hoppas du har rätt men, det har vi nog kanske hört ett par gånger förut.
- ·för 5 tim sedanTar fyr äntligen nuGå och lägg dig om du inte vill läsa, det är du som petar på absolut ingenting. Men du har rätt i ordboken, Hein Ecken och jag borde verkligen ha använt dina ordval. Men om du inte förstod vad vi menade, är det verkligen dig det är något fel på. Vår sak handlar om exakt samma sak.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
2026 Q1-rapport
Endast PDF
46 dagar sedan
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
- ·för 1 tim sedanNär kursen stod runt 1,2kr och jag menade att denna skulle ner, var det många som var starkt oeniga. Idag har kursen sjunkit under emissionskursen på 1kr och det är ingen ände i sikte. När jag tidigare menade att det skulle komma en emission avfärdade många detta och hänvisade till avtal, kommande intäkter som skulle ta bort behovet av emission och förväntningar om att kursen skulle stiga kraftigt. Emissionen kom. Kursen föll, och botten är fortfarande inte nådd..Var det någon som trodde att det inte skulle komma en emission? Bolaget har trots allt meddelat att det skulle komma en emission, så man behöver inte vara smart för att kunna förutse en emission här. Du säger att botten inte är nådd, vad vet du om det?
- ·för 1 tim sedanDetta var ju också en trevlig nyhet, även om det inte är i direkt samband med NTI. Men då kan vi i alla fall ha våra aktier på ett ASK-konto, det passar ju fint när kursen ska uppåt så småningom: Regeringen föreslår att utöka ordningen med aktiesparkonto Regeringen föreslår att utöka sparordningen aktiesparkonto (ASK) till att omfatta aktier och egenkapitalbevis som handlas på Euronext Growth. Det är en marknadsplats för mindre företag på Oslo Børs. Idag måste aktier och egenkapitalbevis vara börsnoterade för att kunna ägas genom aktiesparkonto. Det framgår av ett förslag från finansdepartementet, som idag skickas på remiss. Målet är enligt regeringen att göra ASK-ordningen mer flexibel, och kommer i större utsträckning att underlätta ökad kapitaltillgång för mindre nystartade företag. Fördelen med att spara inom ordningen är att skatt på vinster inte behöver betalas förrän vinsten tas ut från kontot. Remissfristen är den 3 augusti, medan den utökade ordningen föreslås gälla från den 1 januari nästa år. Departementet utreder också om ordningen med aktiesparkonto kan utökas till att även omfatta investeringar i obligationer, räntefonder och kombinationsfonder, men har inte dragit någon slutsats.
- ·för 2 tim sedanSer i alla fall ut som man får fylla på till en bra kurs när semesterpengarna kommer. Blir möjligen sista chansen nu.Jag hoppas du har rätt men, det har vi nog kanske hört ett par gånger förut.
- ·för 5 tim sedanTar fyr äntligen nuGå och lägg dig om du inte vill läsa, det är du som petar på absolut ingenting. Men du har rätt i ordboken, Hein Ecken och jag borde verkligen ha använt dina ordval. Men om du inte förstod vad vi menade, är det verkligen dig det är något fel på. Vår sak handlar om exakt samma sak.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 5 646 | - | - | ||
| 1 967 | - | - | ||
| 541 | - | - | ||
| 4 992 | - | - | ||
| 3 000 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Kunder har även besökt
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 19 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 7 maj | ||
2025 H2-rapport 16 apr. | ||
2025 Q4-rapport 25 feb. | ||
2025 Q3-rapport 6 nov. 2025 | ||
2025 H1-rapport 20 aug. 2025 |
2026 Q1-rapport
Endast PDF
46 dagar sedan
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 19 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 7 maj | ||
2025 H2-rapport 16 apr. | ||
2025 Q4-rapport 25 feb. | ||
2025 Q3-rapport 6 nov. 2025 | ||
2025 H1-rapport 20 aug. 2025 |
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
- ·för 1 tim sedanNär kursen stod runt 1,2kr och jag menade att denna skulle ner, var det många som var starkt oeniga. Idag har kursen sjunkit under emissionskursen på 1kr och det är ingen ände i sikte. När jag tidigare menade att det skulle komma en emission avfärdade många detta och hänvisade till avtal, kommande intäkter som skulle ta bort behovet av emission och förväntningar om att kursen skulle stiga kraftigt. Emissionen kom. Kursen föll, och botten är fortfarande inte nådd..Var det någon som trodde att det inte skulle komma en emission? Bolaget har trots allt meddelat att det skulle komma en emission, så man behöver inte vara smart för att kunna förutse en emission här. Du säger att botten inte är nådd, vad vet du om det?
- ·för 1 tim sedanDetta var ju också en trevlig nyhet, även om det inte är i direkt samband med NTI. Men då kan vi i alla fall ha våra aktier på ett ASK-konto, det passar ju fint när kursen ska uppåt så småningom: Regeringen föreslår att utöka ordningen med aktiesparkonto Regeringen föreslår att utöka sparordningen aktiesparkonto (ASK) till att omfatta aktier och egenkapitalbevis som handlas på Euronext Growth. Det är en marknadsplats för mindre företag på Oslo Børs. Idag måste aktier och egenkapitalbevis vara börsnoterade för att kunna ägas genom aktiesparkonto. Det framgår av ett förslag från finansdepartementet, som idag skickas på remiss. Målet är enligt regeringen att göra ASK-ordningen mer flexibel, och kommer i större utsträckning att underlätta ökad kapitaltillgång för mindre nystartade företag. Fördelen med att spara inom ordningen är att skatt på vinster inte behöver betalas förrän vinsten tas ut från kontot. Remissfristen är den 3 augusti, medan den utökade ordningen föreslås gälla från den 1 januari nästa år. Departementet utreder också om ordningen med aktiesparkonto kan utökas till att även omfatta investeringar i obligationer, räntefonder och kombinationsfonder, men har inte dragit någon slutsats.
- ·för 2 tim sedanSer i alla fall ut som man får fylla på till en bra kurs när semesterpengarna kommer. Blir möjligen sista chansen nu.Jag hoppas du har rätt men, det har vi nog kanske hört ett par gånger förut.
- ·för 5 tim sedanTar fyr äntligen nuGå och lägg dig om du inte vill läsa, det är du som petar på absolut ingenting. Men du har rätt i ordboken, Hein Ecken och jag borde verkligen ha använt dina ordval. Men om du inte förstod vad vi menade, är det verkligen dig det är något fel på. Vår sak handlar om exakt samma sak.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 5 646 | - | - | ||
| 1 967 | - | - | ||
| 541 | - | - | ||
| 4 992 | - | - | ||
| 3 000 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Ingen data hittades






