Q1-rapport
72 dagar sedan‧41min
0,3596 NOK/aktie
Senaste utdelning
17,25 %
Direktavk.
Orderdjup
Oslo Børs
Antal
Köp
69
Sälj
Antal
177
Senaste avslut
Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
---|---|---|---|---|
96 | - | - | ||
14 | - | - | ||
34 | - | - | ||
136 | - | - | ||
73 | - | - |
Högst
69,7VWAP
Lägst
68,2OmsättningAntal
1,7 25 199
VWAP
Högst
69,7Lägst
68,2OmsättningAntal
1,7 25 199
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Företagshändelser
Nästa händelse | |
---|---|
2025 Q2-rapport | 21 aug. |
Tidigare händelser | ||
---|---|---|
2025 Q1-rapport | 8 maj | |
2024 Årsstämma | 23 apr. | |
2024 Q4-rapport | 14 feb. | |
2024 Q3-rapport | 30 okt. 2024 | |
2024 Q2-rapport | 23 aug. 2024 |
Data hämtas från Millistream, Quartr
Kunder har även besökt
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- för 19 tim sedanför 19 tim sedan
- för 1 dag sedanför 1 dag sedan
- för 2 dagar sedanför 2 dagar sedan
- för 3 dagar sedan·KCC har byggt flera av sina CABU- och CLEANBU-fartyg på kinesiska varv. Detta innebär att fartygen kan komma att omfattas av bilaga II från och med den 14 oktober 2025. Detta resulterar i en betydande kostnadsökning på resor till/från amerikanska hamnar. KCC bedriver kombinationshandel och en del av denna effektivitet är baserad på amerikansk trafik. Om fartyg byggda i Kina lastas tungt för amerikansk trafik kommer lönsamheten för vissa kombinationer att försvagas, och man kan tvingas minska kapaciteten eller ändra ruttval. Varför lyfter ingen fram denna utmaning utan fokuserar bara på rater? I vägledningen från andra kvartalet anges att KCC följer utvecklingen och formuleringarna i USTR: "KCC följer situationen noga och förbereder sig för att minska fartygskapaciteten i denna handel igen beroende på den slutliga formuleringen av USTR-förordningen."för 2 dagar sedan·Tänk på att längre kontrakt utgör en del av de totala volymerna till/från USA. Jag antar också att de har villkor som gör det möjligt att föra över hela eller delar av de extra kostnaderna till deras kunder…
- för 3 dagar sedanför 3 dagar sedan
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Q1-rapport
72 dagar sedan‧41min
0,3596 NOK/aktie
Senaste utdelning
17,25 %
Direktavk.
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- för 19 tim sedanför 19 tim sedan
- för 1 dag sedanför 1 dag sedan
- för 2 dagar sedanför 2 dagar sedan
- för 3 dagar sedan·KCC har byggt flera av sina CABU- och CLEANBU-fartyg på kinesiska varv. Detta innebär att fartygen kan komma att omfattas av bilaga II från och med den 14 oktober 2025. Detta resulterar i en betydande kostnadsökning på resor till/från amerikanska hamnar. KCC bedriver kombinationshandel och en del av denna effektivitet är baserad på amerikansk trafik. Om fartyg byggda i Kina lastas tungt för amerikansk trafik kommer lönsamheten för vissa kombinationer att försvagas, och man kan tvingas minska kapaciteten eller ändra ruttval. Varför lyfter ingen fram denna utmaning utan fokuserar bara på rater? I vägledningen från andra kvartalet anges att KCC följer utvecklingen och formuleringarna i USTR: "KCC följer situationen noga och förbereder sig för att minska fartygskapaciteten i denna handel igen beroende på den slutliga formuleringen av USTR-förordningen."för 2 dagar sedan·Tänk på att längre kontrakt utgör en del av de totala volymerna till/från USA. Jag antar också att de har villkor som gör det möjligt att föra över hela eller delar av de extra kostnaderna till deras kunder…
- för 3 dagar sedanför 3 dagar sedan
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Oslo Børs
Antal
Köp
69
Sälj
Antal
177
Senaste avslut
Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
---|---|---|---|---|
96 | - | - | ||
14 | - | - | ||
34 | - | - | ||
136 | - | - | ||
73 | - | - |
Högst
69,7VWAP
Lägst
68,2OmsättningAntal
1,7 25 199
VWAP
Högst
69,7Lägst
68,2OmsättningAntal
1,7 25 199
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Kunder har även besökt
Företagshändelser
Nästa händelse | |
---|---|
2025 Q2-rapport | 21 aug. |
Tidigare händelser | ||
---|---|---|
2025 Q1-rapport | 8 maj | |
2024 Årsstämma | 23 apr. | |
2024 Q4-rapport | 14 feb. | |
2024 Q3-rapport | 30 okt. 2024 | |
2024 Q2-rapport | 23 aug. 2024 |
Data hämtas från Millistream, Quartr
Q1-rapport
72 dagar sedan‧41min
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
Nästa händelse | |
---|---|
2025 Q2-rapport | 21 aug. |
Tidigare händelser | ||
---|---|---|
2025 Q1-rapport | 8 maj | |
2024 Årsstämma | 23 apr. | |
2024 Q4-rapport | 14 feb. | |
2024 Q3-rapport | 30 okt. 2024 | |
2024 Q2-rapport | 23 aug. 2024 |
Data hämtas från Millistream, Quartr
0,3596 NOK/aktie
Senaste utdelning
17,25 %
Direktavk.
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- för 19 tim sedanför 19 tim sedan
- för 1 dag sedanför 1 dag sedan
- för 2 dagar sedanför 2 dagar sedan
- för 3 dagar sedan·KCC har byggt flera av sina CABU- och CLEANBU-fartyg på kinesiska varv. Detta innebär att fartygen kan komma att omfattas av bilaga II från och med den 14 oktober 2025. Detta resulterar i en betydande kostnadsökning på resor till/från amerikanska hamnar. KCC bedriver kombinationshandel och en del av denna effektivitet är baserad på amerikansk trafik. Om fartyg byggda i Kina lastas tungt för amerikansk trafik kommer lönsamheten för vissa kombinationer att försvagas, och man kan tvingas minska kapaciteten eller ändra ruttval. Varför lyfter ingen fram denna utmaning utan fokuserar bara på rater? I vägledningen från andra kvartalet anges att KCC följer utvecklingen och formuleringarna i USTR: "KCC följer situationen noga och förbereder sig för att minska fartygskapaciteten i denna handel igen beroende på den slutliga formuleringen av USTR-förordningen."för 2 dagar sedan·Tänk på att längre kontrakt utgör en del av de totala volymerna till/från USA. Jag antar också att de har villkor som gör det möjligt att föra över hela eller delar av de extra kostnaderna till deras kunder…
- för 3 dagar sedanför 3 dagar sedan
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Oslo Børs
Antal
Köp
69
Sälj
Antal
177
Senaste avslut
Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
---|---|---|---|---|
96 | - | - | ||
14 | - | - | ||
34 | - | - | ||
136 | - | - | ||
73 | - | - |
Högst
69,7VWAP
Lägst
68,2OmsättningAntal
1,7 25 199
VWAP
Högst
69,7Lägst
68,2OmsättningAntal
1,7 25 199
Mäklarstatistik
Ingen data hittades