Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Nanexa

2026 Q1-rapport

Endast PDF

59 dagar sedan

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
27 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
29 apr.
2025 Q4-rapport
19 feb.
2025 Q3-rapport
6 nov. 2025
2025 Q2-rapport
27 aug. 2025
2025 Q1-rapport
6 maj 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • 22 juni
    ·
    Nanexa har fortfarande en bra position. Den stora ökningen i början berodde bara på rykten. Vi kommer nog att se en ökning när de meddelar något officiellt🚀
    för 1 dag sedan
    ·
    Det blir en kamp om ord här - som vi inte kommer att bli överens om. Är det officiellt tal om en uppskjutning. Nej. Men det är för att man inte kan skjuta upp något som inte var fixerat från början. H1 har varit den försiktiga tesen, som löpande har blivit återbekräftad som ett bud på en tidsram för något som det inte kan sättas en tidsram på. Nu är det ganska klart att den försiktiga tidsramen inte håller - och det är det som man meddelar. Men precis som att man inte skulle ha något klart officiellt i H1, så finns det ju ingen officiell uppskjutning. Men om du tar H1-tesen --> poolar det med månaders väntan där DW själv gång på gång har gjort sitt för att hålla H1-tesen vid liv i sina mejlsvar --> kryddat det med många, många veckors - 'saker händer, pågår, men det är inte i våra händer' --> toppat med summer letter här och nu = så kan jag inte leka en lek med dig om att H1-tesen debunked inte de facto är en uppskjutning. Men det är klart att man nog har vetat det i en del veckor - eventuellt också därför man reste pengar - i bästa fall är det för att det helt enkelt är ett plattformsavtal som löpande tar ny, större form. Kanske. Det är spekulativt om det beror på ekonomi, interna godkännanden från partnern, innehåll eller annat - men tidshorisonten har förskjutits framåt och det är det man som regel skulle kalla en uppskjutning. Även om det officiellt naturligtvis inte är det. En process pågår, Nanexa är själva optimistiska och man vet inte vad som kan komma när på den fronten. DW agerar så i gengäld klokt just nu, då han i sina mejl undviker att prata om tidshorisont. Jag skulle först bli orolig om man försökte skissera en lös inofficiell tidsram på nytt. Fakta är nog bara att avtalet är på gång, men om det är om 2 veckor eller 2 månader, det vet man inte och kanske blir det först om 5 månader. Det är helt enkelt inte upp till Nanexa, tyvärr
  • 19 juni
    ·
    Nanexa faller inte idag, eftersom svenskarna firar midsommar. Börsen är därför stängd.
  • 18 juni
    ·
    Jag är okej med detta. Med tanke på att de anställer, är vi i en bra position. Jag tror fortfarande på en 300% ökning inom 2 år.
    18 juni
    ·
    Men nej, det är ju faktiskt redan delat härinne. Se balilovina's inlägg från igår med DWs svar per mejl. Det låg mer än i korten att det skulle komma ett besked om att saker drar ut på tiden.
  • 18 juni
    ·
    Självklart vill vi hellre ha en överenskommelse idag än imorgon. Men jag sitter lugnt i båten och köper faktiskt mer, då det finns så mycket potential här, och det faktum att en förhandling tar en viss tid kommer inte som en chock för mig.
    18 juni
    Ser dagens utveckling som en överreaktion.
  • 18 juni
    Mycket imponerande sommarbrev från VD. Rekryteringar, uppskalning, aktiva partnerdiskussioner och ett Moderna-samarbete som verkar utvecklas väl. Svårt att inte känna att bolaget står inför en väldigt spännande period med stor uppsida. Bara att njuta sommaren med en bättre magkänsla än någonsin, glad midsommar!
    18 juni
    ·
    Nej, det var sannerligen inte det jag hade hoppats på att gå på sommarsemester med. En magpump till depån. På den ljusa sidan behöver jag inte vakna varje morgon med förväntan om att avtalet ska ingås den dagen. Jag loggar in igen i augusti.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport

Endast PDF

59 dagar sedan

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • 22 juni
    ·
    Nanexa har fortfarande en bra position. Den stora ökningen i början berodde bara på rykten. Vi kommer nog att se en ökning när de meddelar något officiellt🚀
    för 1 dag sedan
    ·
    Det blir en kamp om ord här - som vi inte kommer att bli överens om. Är det officiellt tal om en uppskjutning. Nej. Men det är för att man inte kan skjuta upp något som inte var fixerat från början. H1 har varit den försiktiga tesen, som löpande har blivit återbekräftad som ett bud på en tidsram för något som det inte kan sättas en tidsram på. Nu är det ganska klart att den försiktiga tidsramen inte håller - och det är det som man meddelar. Men precis som att man inte skulle ha något klart officiellt i H1, så finns det ju ingen officiell uppskjutning. Men om du tar H1-tesen --> poolar det med månaders väntan där DW själv gång på gång har gjort sitt för att hålla H1-tesen vid liv i sina mejlsvar --> kryddat det med många, många veckors - 'saker händer, pågår, men det är inte i våra händer' --> toppat med summer letter här och nu = så kan jag inte leka en lek med dig om att H1-tesen debunked inte de facto är en uppskjutning. Men det är klart att man nog har vetat det i en del veckor - eventuellt också därför man reste pengar - i bästa fall är det för att det helt enkelt är ett plattformsavtal som löpande tar ny, större form. Kanske. Det är spekulativt om det beror på ekonomi, interna godkännanden från partnern, innehåll eller annat - men tidshorisonten har förskjutits framåt och det är det man som regel skulle kalla en uppskjutning. Även om det officiellt naturligtvis inte är det. En process pågår, Nanexa är själva optimistiska och man vet inte vad som kan komma när på den fronten. DW agerar så i gengäld klokt just nu, då han i sina mejl undviker att prata om tidshorisont. Jag skulle först bli orolig om man försökte skissera en lös inofficiell tidsram på nytt. Fakta är nog bara att avtalet är på gång, men om det är om 2 veckor eller 2 månader, det vet man inte och kanske blir det först om 5 månader. Det är helt enkelt inte upp till Nanexa, tyvärr
  • 19 juni
    ·
    Nanexa faller inte idag, eftersom svenskarna firar midsommar. Börsen är därför stängd.
  • 18 juni
    ·
    Jag är okej med detta. Med tanke på att de anställer, är vi i en bra position. Jag tror fortfarande på en 300% ökning inom 2 år.
    18 juni
    ·
    Men nej, det är ju faktiskt redan delat härinne. Se balilovina's inlägg från igår med DWs svar per mejl. Det låg mer än i korten att det skulle komma ett besked om att saker drar ut på tiden.
  • 18 juni
    ·
    Självklart vill vi hellre ha en överenskommelse idag än imorgon. Men jag sitter lugnt i båten och köper faktiskt mer, då det finns så mycket potential här, och det faktum att en förhandling tar en viss tid kommer inte som en chock för mig.
    18 juni
    Ser dagens utveckling som en överreaktion.
  • 18 juni
    Mycket imponerande sommarbrev från VD. Rekryteringar, uppskalning, aktiva partnerdiskussioner och ett Moderna-samarbete som verkar utvecklas väl. Svårt att inte känna att bolaget står inför en väldigt spännande period med stor uppsida. Bara att njuta sommaren med en bättre magkänsla än någonsin, glad midsommar!
    18 juni
    ·
    Nej, det var sannerligen inte det jag hade hoppats på att gå på sommarsemester med. En magpump till depån. På den ljusa sidan behöver jag inte vakna varje morgon med förväntan om att avtalet ska ingås den dagen. Jag loggar in igen i augusti.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
27 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
29 apr.
2025 Q4-rapport
19 feb.
2025 Q3-rapport
6 nov. 2025
2025 Q2-rapport
27 aug. 2025
2025 Q1-rapport
6 maj 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport

Endast PDF

59 dagar sedan

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
27 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
29 apr.
2025 Q4-rapport
19 feb.
2025 Q3-rapport
6 nov. 2025
2025 Q2-rapport
27 aug. 2025
2025 Q1-rapport
6 maj 2025

Relaterade värdepapper

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • 22 juni
    ·
    Nanexa har fortfarande en bra position. Den stora ökningen i början berodde bara på rykten. Vi kommer nog att se en ökning när de meddelar något officiellt🚀
    för 1 dag sedan
    ·
    Det blir en kamp om ord här - som vi inte kommer att bli överens om. Är det officiellt tal om en uppskjutning. Nej. Men det är för att man inte kan skjuta upp något som inte var fixerat från början. H1 har varit den försiktiga tesen, som löpande har blivit återbekräftad som ett bud på en tidsram för något som det inte kan sättas en tidsram på. Nu är det ganska klart att den försiktiga tidsramen inte håller - och det är det som man meddelar. Men precis som att man inte skulle ha något klart officiellt i H1, så finns det ju ingen officiell uppskjutning. Men om du tar H1-tesen --> poolar det med månaders väntan där DW själv gång på gång har gjort sitt för att hålla H1-tesen vid liv i sina mejlsvar --> kryddat det med många, många veckors - 'saker händer, pågår, men det är inte i våra händer' --> toppat med summer letter här och nu = så kan jag inte leka en lek med dig om att H1-tesen debunked inte de facto är en uppskjutning. Men det är klart att man nog har vetat det i en del veckor - eventuellt också därför man reste pengar - i bästa fall är det för att det helt enkelt är ett plattformsavtal som löpande tar ny, större form. Kanske. Det är spekulativt om det beror på ekonomi, interna godkännanden från partnern, innehåll eller annat - men tidshorisonten har förskjutits framåt och det är det man som regel skulle kalla en uppskjutning. Även om det officiellt naturligtvis inte är det. En process pågår, Nanexa är själva optimistiska och man vet inte vad som kan komma när på den fronten. DW agerar så i gengäld klokt just nu, då han i sina mejl undviker att prata om tidshorisont. Jag skulle först bli orolig om man försökte skissera en lös inofficiell tidsram på nytt. Fakta är nog bara att avtalet är på gång, men om det är om 2 veckor eller 2 månader, det vet man inte och kanske blir det först om 5 månader. Det är helt enkelt inte upp till Nanexa, tyvärr
  • 19 juni
    ·
    Nanexa faller inte idag, eftersom svenskarna firar midsommar. Börsen är därför stängd.
  • 18 juni
    ·
    Jag är okej med detta. Med tanke på att de anställer, är vi i en bra position. Jag tror fortfarande på en 300% ökning inom 2 år.
    18 juni
    ·
    Men nej, det är ju faktiskt redan delat härinne. Se balilovina's inlägg från igår med DWs svar per mejl. Det låg mer än i korten att det skulle komma ett besked om att saker drar ut på tiden.
  • 18 juni
    ·
    Självklart vill vi hellre ha en överenskommelse idag än imorgon. Men jag sitter lugnt i båten och köper faktiskt mer, då det finns så mycket potential här, och det faktum att en förhandling tar en viss tid kommer inte som en chock för mig.
    18 juni
    Ser dagens utveckling som en överreaktion.
  • 18 juni
    Mycket imponerande sommarbrev från VD. Rekryteringar, uppskalning, aktiva partnerdiskussioner och ett Moderna-samarbete som verkar utvecklas väl. Svårt att inte känna att bolaget står inför en väldigt spännande period med stor uppsida. Bara att njuta sommaren med en bättre magkänsla än någonsin, glad midsommar!
    18 juni
    ·
    Nej, det var sannerligen inte det jag hade hoppats på att gå på sommarsemester med. En magpump till depån. På den ljusa sidan behöver jag inte vakna varje morgon med förväntan om att avtalet ska ingås den dagen. Jag loggar in igen i augusti.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm