Alla kategorier
Alla kategorier
Hur beställer jag nya inloggningsuppgifter?
Nordnet är en digital plattform för sparande och investeringar. För att logga in på vår webbsida (nordnet.se) eller via vår app behöver du använda BankID alternativt FrejaID+. Från och med den 15 april 2025 upphörde inloggning med användarnamn och lösenord.
Om du av någon anledning inte kan använda BankID eller FrejaID+ ber vi dig ringa vår kundservice på telefonnummer 010 583 30 00 för att undersöka vilka möjligheter till inloggning som finns.
OBS! Om du behöver inloggningsuppgifter till Infront Active Trading eller Nordnet API ber vi dig ringa till vår tradingsupport på telefonnummer 010 583 31 99.
Relaterade frågor
- Varför kan jag inte logga in med BankID?
- Går det att välja tid för automatisk utloggning vid inaktivitet?
- Hur spärrar jag mitt lösenord?
- Hur ändrar jag mitt namn på Nordnet?
- Hur skyddar jag mina inloggningsuppgifter?
- Hur ändrar jag adress?
- Hur jobbar Nordnet med säkerhet på internet?
- Vilken webbläsare stöder Nordnet?
- Hur ändrar jag namn för mitt bolag?