Alla kategorier
Alla kategorier
Hur beställer jag nya inloggningsuppgifter?
Nordnet är en digital plattform för sparande och investeringar. För att logga in på vår webbsida (nordnet.se) eller via vår app behöver du använda BankID alternativt FrejaID+. Vi har gått ifrån inloggning med användarnamn och lösenord helt, sedan 15 april 2025.
Om du av någon anledning inte kan använda BankID eller FrejaID+ ber vi dig ringa vår kundservice på telefonnummer 010 583 30 00 för att undersöka vilka möjligheter till inloggning som finns.
OBS! Om du behöver inloggningsuppgifter till Infront Active Trading eller Nordnet API ber vi dig ringa till vår tradingsupport på telefonnummer 010 583 31 99.
Relaterade frågor
- Varför kan jag inte logga in med BankID?
- Hur ändrar jag adress?
- Går det att välja tid för automatisk utloggning vid inaktivitet?
- Hur ändrar jag mitt namn på Nordnet?
- Hur spärrar jag mitt lösenord?
- Hur ändrar jag namn för mitt bolag?
- Vilken webbläsare stöder Nordnet?
- Hur skyddar jag mina inloggningsuppgifter?
- Hur jobbar Nordnet med säkerhet på internet?