Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Hycroft Mining A

−7,53% (−1,87)
Vid stängning
Högst-
Lägst-
Omsättning-
−7,53% (−1,87)
Vid stängning
Högst-
Lägst-
Omsättning-

Hycroft Mining A

−7,53% (−1,87)
Vid stängning
Högst-
Lägst-
Omsättning-
−7,53% (−1,87)
Vid stängning
Högst-
Lägst-
Omsättning-

Hycroft Mining A

−7,53% (−1,87)
Vid stängning
Högst-
Lägst-
Omsättning-
−7,53% (−1,87)
Vid stängning
Högst-
Lägst-
Omsättning-
2026 Q1-rapport

Endast PDF

44 dagar sedan

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
28 juli
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
28 apr.
2025 Q4-rapport
3 mars
Årsstämma 2025
29 dec. 2025
2025 Q3-rapport
28 okt. 2025
2025 Q2-rapport
31 juli 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
  • för 12 tim sedan
    ·
    för 12 tim sedan
    ·
    17 av de senaste 19 handelsdagarna har varit röda, det är fan vilt, och HYMC är nu röd YTD, och har fallit 60% från toppen på några månader, det är fan vilt.
    för 5 tim sedan
    ·
    för 5 tim sedan
    ·
    Vi är snart under 20😱
    för 2 tim sedan
    ·
    för 2 tim sedan
    ·
    Japp, det är fantastiskt, för det hjälpte ju skitbra sist för USA. Jag hoppas Iran stänger Bab el Mandeb-sundet nu och bara håller båda sunden i ett järngrepp, så USA får ännu mer panik 😂
  • 5 juni
    ·
    5 juni
    ·
    Öppnar 6% ner igen, det var ju helt vilt. Fallen 38% på 17 dagar, där 15 av handelsdagarna har varit röda, det är ett nytt rekord för HYMC, det har inte hänt en enda gång sedan silver Bull runnet började, inte ens efter januaricrashen, då var det till och med bara 9/15 dagar som var röda och så började reversal, när kriget började och eskalerade våldsamt där silver föll helt ner till 61$, då var det bara 11/17 dagar som var röda och reversal hade också börjat, så detta är verkligen extremt, och det är trots att silver är högre, vapenvila mellan US-Iran och de har levererat en teknisk rapport som faktiskt var bra.
    för 1 dag sedan
    ·
    för 1 dag sedan
    ·
    Säljer folk silver för att köpa SpaceX??
  • 4 juni
    ·
    4 juni
    ·
    Så för satan så känner vi HYMC igen, jag var tvungen att fan uppdatera när jag såg +3%, men så föll den Danfoss bara 6% på 30min. Alla andra gruvbolag är väldigt gröna, silver är väldigt grönt, och ändå är HYMC väldigt röd igen igen 😮‍💨 Det är ganska vilt hur den pressas på daglig basis, med extremt låg volym, och jag kan inte ens riktigt hitta några nyheter som förklarar det🤔
    4 juni
    ·
    4 juni
    ·
    Har det kommit någon dålig nyhet idag??
    5 juni
    ·
    5 juni
    ·
    Igen ser vi perfekt korrelation, silver faller kraftigt så HYMC faller våldsamt, när silver stiger så går HYMC antingen sidledes eller faller måttligt, det vill jag inte investera i längre, så att leta efter en exit är nog det smartaste i min optik. De är alldeles för beroende av priset på en produkt som manipuleras av BoA, JP Morgan och Jane street, som alla har intresse av att pressa ner priset (på grund av deras blankningspositioner), så jag håller mig hellre till ASTS och RKLB, de är åtminstone inte beroende av en manipulerad produkt.
  • 2 juni
    ·
    2 juni
    ·
    3 juni
    ·
    3 juni
    ·
    Ännu en dag där miners drar ner hela portföljen
    4 juni
    ·
    4 juni
    ·
    Jag kan lova att det gröna plusset försvann väldigt snabbt, men det var precis som jag sa "har mina tvivel om vi stänger grönt, HYMC brukar stänga rött för tillfället oavsett om silver är grönt eller ej". Jag trodde nog vi skulle bli röda, men inte SÅ röda 😂
  • 1 juni · Ändrad
    ·
    1 juni · Ändrad
    ·
    Helt galet, att HYMC är en av de få gruvbolagen som är röda sett över den senaste veckan, det är som om den bara faller varje dag, det är jävligt vilt att av de senaste 13 handelsdagarna har 12 av dem varit röda, och det är oavsett om silver har varit grönt, att marknaden har varit grön och att gruvsektorn har varit grön 😅 Dessutom handlar vi med minimal volym, cirka 50% av det normala dagliga genomsnittet, det handlas för knappt 45mio$ i volym per dag, det är jävligt lite.
    4 juni
    ·
    4 juni
    ·
    Undrar om det kan finnas ett samband med amc, så vitt jag läste hade de några optioner i hymc. Men eftersom amc högst sannolikt fortfarande är manipulerat kommer det inte att gynna om de får en vinst på hymc ????
    4 juni
    ·
    4 juni
    ·
    Jag är inte helt säker, men detta ser verkligen ut som uppenbar manipulation av aktien. Den faller när marknaden är grön, den faller på goda nyheter, den faller när marknaden är röd, jag menar 13/15 av de senaste handelsdagarna har varit röda, det är en av de få gruvbolagen som är på samma kurs nu som när kriget var som högst och silver handlades i 62$, det är nästan 20% högre nu, medan HYMC är på samma ställe. Och det är trots att de har lämnat in en ny teknisk rapport, blir upptagen i russel3000 m.m. Och trots allt det, så blir den nedtryckt varje dag, och short interest stiger och stiger, det är omkring 20% av float nu som är blankat, det är ju helt galet.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

Det finns för närvarande inga nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport

Endast PDF

44 dagar sedan

Nyheter

Det finns för närvarande inga nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
  • för 12 tim sedan
    ·
    för 12 tim sedan
    ·
    17 av de senaste 19 handelsdagarna har varit röda, det är fan vilt, och HYMC är nu röd YTD, och har fallit 60% från toppen på några månader, det är fan vilt.
    för 5 tim sedan
    ·
    för 5 tim sedan
    ·
    Vi är snart under 20😱
    för 2 tim sedan
    ·
    för 2 tim sedan
    ·
    Japp, det är fantastiskt, för det hjälpte ju skitbra sist för USA. Jag hoppas Iran stänger Bab el Mandeb-sundet nu och bara håller båda sunden i ett järngrepp, så USA får ännu mer panik 😂
  • 5 juni
    ·
    5 juni
    ·
    Öppnar 6% ner igen, det var ju helt vilt. Fallen 38% på 17 dagar, där 15 av handelsdagarna har varit röda, det är ett nytt rekord för HYMC, det har inte hänt en enda gång sedan silver Bull runnet började, inte ens efter januaricrashen, då var det till och med bara 9/15 dagar som var röda och så började reversal, när kriget började och eskalerade våldsamt där silver föll helt ner till 61$, då var det bara 11/17 dagar som var röda och reversal hade också börjat, så detta är verkligen extremt, och det är trots att silver är högre, vapenvila mellan US-Iran och de har levererat en teknisk rapport som faktiskt var bra.
    för 1 dag sedan
    ·
    för 1 dag sedan
    ·
    Säljer folk silver för att köpa SpaceX??
  • 4 juni
    ·
    4 juni
    ·
    Så för satan så känner vi HYMC igen, jag var tvungen att fan uppdatera när jag såg +3%, men så föll den Danfoss bara 6% på 30min. Alla andra gruvbolag är väldigt gröna, silver är väldigt grönt, och ändå är HYMC väldigt röd igen igen 😮‍💨 Det är ganska vilt hur den pressas på daglig basis, med extremt låg volym, och jag kan inte ens riktigt hitta några nyheter som förklarar det🤔
    4 juni
    ·
    4 juni
    ·
    Har det kommit någon dålig nyhet idag??
    5 juni
    ·
    5 juni
    ·
    Igen ser vi perfekt korrelation, silver faller kraftigt så HYMC faller våldsamt, när silver stiger så går HYMC antingen sidledes eller faller måttligt, det vill jag inte investera i längre, så att leta efter en exit är nog det smartaste i min optik. De är alldeles för beroende av priset på en produkt som manipuleras av BoA, JP Morgan och Jane street, som alla har intresse av att pressa ner priset (på grund av deras blankningspositioner), så jag håller mig hellre till ASTS och RKLB, de är åtminstone inte beroende av en manipulerad produkt.
  • 2 juni
    ·
    2 juni
    ·
    3 juni
    ·
    3 juni
    ·
    Ännu en dag där miners drar ner hela portföljen
    4 juni
    ·
    4 juni
    ·
    Jag kan lova att det gröna plusset försvann väldigt snabbt, men det var precis som jag sa "har mina tvivel om vi stänger grönt, HYMC brukar stänga rött för tillfället oavsett om silver är grönt eller ej". Jag trodde nog vi skulle bli röda, men inte SÅ röda 😂
  • 1 juni · Ändrad
    ·
    1 juni · Ändrad
    ·
    Helt galet, att HYMC är en av de få gruvbolagen som är röda sett över den senaste veckan, det är som om den bara faller varje dag, det är jävligt vilt att av de senaste 13 handelsdagarna har 12 av dem varit röda, och det är oavsett om silver har varit grönt, att marknaden har varit grön och att gruvsektorn har varit grön 😅 Dessutom handlar vi med minimal volym, cirka 50% av det normala dagliga genomsnittet, det handlas för knappt 45mio$ i volym per dag, det är jävligt lite.
    4 juni
    ·
    4 juni
    ·
    Undrar om det kan finnas ett samband med amc, så vitt jag läste hade de några optioner i hymc. Men eftersom amc högst sannolikt fortfarande är manipulerat kommer det inte att gynna om de får en vinst på hymc ????
    4 juni
    ·
    4 juni
    ·
    Jag är inte helt säker, men detta ser verkligen ut som uppenbar manipulation av aktien. Den faller när marknaden är grön, den faller på goda nyheter, den faller när marknaden är röd, jag menar 13/15 av de senaste handelsdagarna har varit röda, det är en av de få gruvbolagen som är på samma kurs nu som när kriget var som högst och silver handlades i 62$, det är nästan 20% högre nu, medan HYMC är på samma ställe. Och det är trots att de har lämnat in en ny teknisk rapport, blir upptagen i russel3000 m.m. Och trots allt det, så blir den nedtryckt varje dag, och short interest stiger och stiger, det är omkring 20% av float nu som är blankat, det är ju helt galet.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
28 juli
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
28 apr.
2025 Q4-rapport
3 mars
Årsstämma 2025
29 dec. 2025
2025 Q3-rapport
28 okt. 2025
2025 Q2-rapport
31 juli 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport

Endast PDF

44 dagar sedan

Nyheter

Det finns för närvarande inga nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
28 juli
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
28 apr.
2025 Q4-rapport
3 mars
Årsstämma 2025
29 dec. 2025
2025 Q3-rapport
28 okt. 2025
2025 Q2-rapport
31 juli 2025

Relaterade värdepapper

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
  • för 12 tim sedan
    ·
    för 12 tim sedan
    ·
    17 av de senaste 19 handelsdagarna har varit röda, det är fan vilt, och HYMC är nu röd YTD, och har fallit 60% från toppen på några månader, det är fan vilt.
    för 5 tim sedan
    ·
    för 5 tim sedan
    ·
    Vi är snart under 20😱
    för 2 tim sedan
    ·
    för 2 tim sedan
    ·
    Japp, det är fantastiskt, för det hjälpte ju skitbra sist för USA. Jag hoppas Iran stänger Bab el Mandeb-sundet nu och bara håller båda sunden i ett järngrepp, så USA får ännu mer panik 😂
  • 5 juni
    ·
    5 juni
    ·
    Öppnar 6% ner igen, det var ju helt vilt. Fallen 38% på 17 dagar, där 15 av handelsdagarna har varit röda, det är ett nytt rekord för HYMC, det har inte hänt en enda gång sedan silver Bull runnet började, inte ens efter januaricrashen, då var det till och med bara 9/15 dagar som var röda och så började reversal, när kriget började och eskalerade våldsamt där silver föll helt ner till 61$, då var det bara 11/17 dagar som var röda och reversal hade också börjat, så detta är verkligen extremt, och det är trots att silver är högre, vapenvila mellan US-Iran och de har levererat en teknisk rapport som faktiskt var bra.
    för 1 dag sedan
    ·
    för 1 dag sedan
    ·
    Säljer folk silver för att köpa SpaceX??
  • 4 juni
    ·
    4 juni
    ·
    Så för satan så känner vi HYMC igen, jag var tvungen att fan uppdatera när jag såg +3%, men så föll den Danfoss bara 6% på 30min. Alla andra gruvbolag är väldigt gröna, silver är väldigt grönt, och ändå är HYMC väldigt röd igen igen 😮‍💨 Det är ganska vilt hur den pressas på daglig basis, med extremt låg volym, och jag kan inte ens riktigt hitta några nyheter som förklarar det🤔
    4 juni
    ·
    4 juni
    ·
    Har det kommit någon dålig nyhet idag??
    5 juni
    ·
    5 juni
    ·
    Igen ser vi perfekt korrelation, silver faller kraftigt så HYMC faller våldsamt, när silver stiger så går HYMC antingen sidledes eller faller måttligt, det vill jag inte investera i längre, så att leta efter en exit är nog det smartaste i min optik. De är alldeles för beroende av priset på en produkt som manipuleras av BoA, JP Morgan och Jane street, som alla har intresse av att pressa ner priset (på grund av deras blankningspositioner), så jag håller mig hellre till ASTS och RKLB, de är åtminstone inte beroende av en manipulerad produkt.
  • 2 juni
    ·
    2 juni
    ·
    3 juni
    ·
    3 juni
    ·
    Ännu en dag där miners drar ner hela portföljen
    4 juni
    ·
    4 juni
    ·
    Jag kan lova att det gröna plusset försvann väldigt snabbt, men det var precis som jag sa "har mina tvivel om vi stänger grönt, HYMC brukar stänga rött för tillfället oavsett om silver är grönt eller ej". Jag trodde nog vi skulle bli röda, men inte SÅ röda 😂
  • 1 juni · Ändrad
    ·
    1 juni · Ändrad
    ·
    Helt galet, att HYMC är en av de få gruvbolagen som är röda sett över den senaste veckan, det är som om den bara faller varje dag, det är jävligt vilt att av de senaste 13 handelsdagarna har 12 av dem varit röda, och det är oavsett om silver har varit grönt, att marknaden har varit grön och att gruvsektorn har varit grön 😅 Dessutom handlar vi med minimal volym, cirka 50% av det normala dagliga genomsnittet, det handlas för knappt 45mio$ i volym per dag, det är jävligt lite.
    4 juni
    ·
    4 juni
    ·
    Undrar om det kan finnas ett samband med amc, så vitt jag läste hade de några optioner i hymc. Men eftersom amc högst sannolikt fortfarande är manipulerat kommer det inte att gynna om de får en vinst på hymc ????
    4 juni
    ·
    4 juni
    ·
    Jag är inte helt säker, men detta ser verkligen ut som uppenbar manipulation av aktien. Den faller när marknaden är grön, den faller på goda nyheter, den faller när marknaden är röd, jag menar 13/15 av de senaste handelsdagarna har varit röda, det är en av de få gruvbolagen som är på samma kurs nu som när kriget var som högst och silver handlades i 62$, det är nästan 20% högre nu, medan HYMC är på samma ställe. Och det är trots att de har lämnat in en ny teknisk rapport, blir upptagen i russel3000 m.m. Och trots allt det, så blir den nedtryckt varje dag, och short interest stiger och stiger, det är omkring 20% av float nu som är blankat, det är ju helt galet.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm