Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Borr Drilling

Högst-
Lägst-
Omsättning-
Högst-
Lägst-
Omsättning-

Borr Drilling

Högst-
Lägst-
Omsättning-
Högst-
Lägst-
Omsättning-

Borr Drilling

Högst-
Lägst-
Omsättning-
Högst-
Lägst-
Omsättning-
2026 Q1-rapport
16 dagar sedan
0,02 USD/aktie
Senaste utdelning
4,99%Direktavk.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
659--
99--
487--
12--
1--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
13 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
21 maj
2025 Q4-rapport
19 feb.
2025 Q3-rapport
6 nov. 2025
2025 Q2-rapport
14 aug. 2025
2025 Q1-rapport
22 maj 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 23 tim sedan
    ·
    för 23 tim sedan
    ·
    Jag älskar hur den här aktien bara är ute och gör sin egen grej, helt bortkopplad från verkligheten — eller från Borr Drilling på Nasdaq, för den delen. Samma företag, handlas på båda ställena, men på något sätt vaknar Oslo alltid upp och känner sig mer ”optimistisk” än Nasdaq kvällen innan… utan absolut någon anledning. Verkligen magisk prissättning. Och så har du denna fina ~1% eller mer skillnad mellan köp- och säljkurs, som bara ligger där som en tullstation. Mycket effektivt. Men det bästa? Den ”osynliga hjälparen” i orderboken. I samma ögonblick som jag försöker lägga ett bud högre än den högsta budgivaren, bom — hoppar det högsta budet omedelbart över mitt. Samma sak på säljsidan: Jag försöker underbjuda säljkursen, och plötsligt flyttar sig säljkursen lägre än mitt. Så det känns verkligen som att det sitter en artig liten robot i mitten, som ser till att jag aldrig riktigt kommer först i kön — bara försiktigt vägleder mig att antingen betala mer eller sälja billigare. Marknadseffektivitet när den är som bäst, uppenbarligen.
    för 14 tim sedan
    ·
    för 14 tim sedan
    ·
    Jag är ingen trader, men jag skulle vilja skydda mitt aktievärde i Borr. Så jag säljer lite när jag tror att det kommer att gå ner och köper lite när det går ner, men dessa robotraders får mig att överväga att flytta alla mina Borr-aktier till Nasdaq.
    för 12 tim sedan
    ·
    för 12 tim sedan
    ·
    Jag har flyttat alla till Nasdaq själv.
  • för 1 dag sedan
    för 1 dag sedan
    Vad händer?
  • 1 juni
    ·
    1 juni
    ·
  • 1 juni
    ·
    1 juni
    ·
    Har precis gått in i den här aktien eftersom jag tror att den är undervärderad. Och tänker långsiktig utdelning. Då gäller det att komma in medan aktien fortfarande är billig. Ingen stor post - men ska hålla den.
    för 2 dagar sedan · Ändrad
    ·
    för 2 dagar sedan · Ändrad
    ·
    Ger denna aktie fortfarande utdelning? Det ser ut som sista utdelningen var 03 mars 2025. Vidare har flera analytiker sänkt sin rekommendation från köp till behåll. Det betyder inte att aktien inte kan prestera, det betyder bara att analytikerna inte ser något i siffrorna som motiverar att de rekommenderar köp av aktien.
    för 1 dag sedan · Ändrad
    ·
    för 1 dag sedan · Ändrad
    ·
    Det finns analytiker som menar att Borr är lågt prissatt - och att de kommer att börja med utdelningar igen så småningom. Trøim var ju redarens högra hand i åratal, och det bådar gott för framtida utdelningar tänker jag. Men är som jag skrev inte inne med någon stor post. Ska bara låta den ligga där.
  • 27 maj
    27 maj
    Ser vi Borr under 40 snart?
    30 maj
    ·
    30 maj
    ·
    Varför under 40?
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
16 dagar sedan
0,02 USD/aktie
Senaste utdelning
4,99%Direktavk.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 23 tim sedan
    ·
    för 23 tim sedan
    ·
    Jag älskar hur den här aktien bara är ute och gör sin egen grej, helt bortkopplad från verkligheten — eller från Borr Drilling på Nasdaq, för den delen. Samma företag, handlas på båda ställena, men på något sätt vaknar Oslo alltid upp och känner sig mer ”optimistisk” än Nasdaq kvällen innan… utan absolut någon anledning. Verkligen magisk prissättning. Och så har du denna fina ~1% eller mer skillnad mellan köp- och säljkurs, som bara ligger där som en tullstation. Mycket effektivt. Men det bästa? Den ”osynliga hjälparen” i orderboken. I samma ögonblick som jag försöker lägga ett bud högre än den högsta budgivaren, bom — hoppar det högsta budet omedelbart över mitt. Samma sak på säljsidan: Jag försöker underbjuda säljkursen, och plötsligt flyttar sig säljkursen lägre än mitt. Så det känns verkligen som att det sitter en artig liten robot i mitten, som ser till att jag aldrig riktigt kommer först i kön — bara försiktigt vägleder mig att antingen betala mer eller sälja billigare. Marknadseffektivitet när den är som bäst, uppenbarligen.
    för 14 tim sedan
    ·
    för 14 tim sedan
    ·
    Jag är ingen trader, men jag skulle vilja skydda mitt aktievärde i Borr. Så jag säljer lite när jag tror att det kommer att gå ner och köper lite när det går ner, men dessa robotraders får mig att överväga att flytta alla mina Borr-aktier till Nasdaq.
    för 12 tim sedan
    ·
    för 12 tim sedan
    ·
    Jag har flyttat alla till Nasdaq själv.
  • för 1 dag sedan
    för 1 dag sedan
    Vad händer?
  • 1 juni
    ·
    1 juni
    ·
  • 1 juni
    ·
    1 juni
    ·
    Har precis gått in i den här aktien eftersom jag tror att den är undervärderad. Och tänker långsiktig utdelning. Då gäller det att komma in medan aktien fortfarande är billig. Ingen stor post - men ska hålla den.
    för 2 dagar sedan · Ändrad
    ·
    för 2 dagar sedan · Ändrad
    ·
    Ger denna aktie fortfarande utdelning? Det ser ut som sista utdelningen var 03 mars 2025. Vidare har flera analytiker sänkt sin rekommendation från köp till behåll. Det betyder inte att aktien inte kan prestera, det betyder bara att analytikerna inte ser något i siffrorna som motiverar att de rekommenderar köp av aktien.
    för 1 dag sedan · Ändrad
    ·
    för 1 dag sedan · Ändrad
    ·
    Det finns analytiker som menar att Borr är lågt prissatt - och att de kommer att börja med utdelningar igen så småningom. Trøim var ju redarens högra hand i åratal, och det bådar gott för framtida utdelningar tänker jag. Men är som jag skrev inte inne med någon stor post. Ska bara låta den ligga där.
  • 27 maj
    27 maj
    Ser vi Borr under 40 snart?
    30 maj
    ·
    30 maj
    ·
    Varför under 40?
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
659--
99--
487--
12--
1--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
13 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
21 maj
2025 Q4-rapport
19 feb.
2025 Q3-rapport
6 nov. 2025
2025 Q2-rapport
14 aug. 2025
2025 Q1-rapport
22 maj 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
16 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
13 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
21 maj
2025 Q4-rapport
19 feb.
2025 Q3-rapport
6 nov. 2025
2025 Q2-rapport
14 aug. 2025
2025 Q1-rapport
22 maj 2025

Relaterade värdepapper

0,02 USD/aktie
Senaste utdelning
4,99%Direktavk.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 23 tim sedan
    ·
    för 23 tim sedan
    ·
    Jag älskar hur den här aktien bara är ute och gör sin egen grej, helt bortkopplad från verkligheten — eller från Borr Drilling på Nasdaq, för den delen. Samma företag, handlas på båda ställena, men på något sätt vaknar Oslo alltid upp och känner sig mer ”optimistisk” än Nasdaq kvällen innan… utan absolut någon anledning. Verkligen magisk prissättning. Och så har du denna fina ~1% eller mer skillnad mellan köp- och säljkurs, som bara ligger där som en tullstation. Mycket effektivt. Men det bästa? Den ”osynliga hjälparen” i orderboken. I samma ögonblick som jag försöker lägga ett bud högre än den högsta budgivaren, bom — hoppar det högsta budet omedelbart över mitt. Samma sak på säljsidan: Jag försöker underbjuda säljkursen, och plötsligt flyttar sig säljkursen lägre än mitt. Så det känns verkligen som att det sitter en artig liten robot i mitten, som ser till att jag aldrig riktigt kommer först i kön — bara försiktigt vägleder mig att antingen betala mer eller sälja billigare. Marknadseffektivitet när den är som bäst, uppenbarligen.
    för 14 tim sedan
    ·
    för 14 tim sedan
    ·
    Jag är ingen trader, men jag skulle vilja skydda mitt aktievärde i Borr. Så jag säljer lite när jag tror att det kommer att gå ner och köper lite när det går ner, men dessa robotraders får mig att överväga att flytta alla mina Borr-aktier till Nasdaq.
    för 12 tim sedan
    ·
    för 12 tim sedan
    ·
    Jag har flyttat alla till Nasdaq själv.
  • för 1 dag sedan
    för 1 dag sedan
    Vad händer?
  • 1 juni
    ·
    1 juni
    ·
  • 1 juni
    ·
    1 juni
    ·
    Har precis gått in i den här aktien eftersom jag tror att den är undervärderad. Och tänker långsiktig utdelning. Då gäller det att komma in medan aktien fortfarande är billig. Ingen stor post - men ska hålla den.
    för 2 dagar sedan · Ändrad
    ·
    för 2 dagar sedan · Ändrad
    ·
    Ger denna aktie fortfarande utdelning? Det ser ut som sista utdelningen var 03 mars 2025. Vidare har flera analytiker sänkt sin rekommendation från köp till behåll. Det betyder inte att aktien inte kan prestera, det betyder bara att analytikerna inte ser något i siffrorna som motiverar att de rekommenderar köp av aktien.
    för 1 dag sedan · Ändrad
    ·
    för 1 dag sedan · Ändrad
    ·
    Det finns analytiker som menar att Borr är lågt prissatt - och att de kommer att börja med utdelningar igen så småningom. Trøim var ju redarens högra hand i åratal, och det bådar gott för framtida utdelningar tänker jag. Men är som jag skrev inte inne med någon stor post. Ska bara låta den ligga där.
  • 27 maj
    27 maj
    Ser vi Borr under 40 snart?
    30 maj
    ·
    30 maj
    ·
    Varför under 40?
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
659--
99--
487--
12--
1--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm