Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

W5 Solutions

W5 Solutions

2026 Q1-rapport
51 dagar sedan

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
5 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
7 maj
2025 Q4-rapport
12 feb.
2025 Q3-rapport
5 nov. 2025
2025 Q2-rapport
5 aug. 2025
2025 Q1-rapport
7 maj 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 16 tim sedan
    ·
    Undrar vad som krävs för att den här aktien ska få det momentum den förtjänar - Sedan senaste pm om stor order har den bara sipprat ner… Vad säger @D.Hawk?
    för 14 tim sedan · Ändrad
    ·
    Som jag just kan se det, så är omkring 8.000.000 aktier på insiderhänder av de 19.500.000 aktier som finns, jag tror inte de ska någonstans den närmaste framtiden, Evelina Hedskog köpte senast till kurs 75,70, och många har köpt till högre kurs än nu. Det här algoritm-showet körs när det inte finns nyheter, där det ofta finns en liten kortposition i den, de har otroligt lätt att pressa ner den när den handlas så lite. De ska bara fortsätta att komma med nyheter om nya order, och så ska nästa rapport visa att det verkligen går framåt. Jag är inte nervös för det här, den ska bara handlas mer, det såg vi också vid senaste nyheten, då handlades den ju 10 gånger normalt. Många försvarsaktier har fallit mycket i år, flera av de stora har börjat se billiga ut, och ser man på W5 så är den ju i en låg kurs, när man tänker på hur mycket som har hänt sedan förra året, det har ju inte gått sämre och sämre, tvärtom så är det ju den ena goda nyheten efter den andra, så vi ska bara se en bra rapport nästa gång, så ska den nog komma upp där den hör hemma och förhoppningsvis blir över 60, den har den ju tyvärr haft svårt med varje gång den når dit.
  • 9 juni
    Fick en stund över att lyssna på Analyspodden och Evelina gjorde bra ifrån sig, tycker jag. Även efterföljande "investeringsanalys" målade upp en hyfsat ljus bild. Allt hänger på orderingången och marginalerna, var summeringen därifrån, men vart gör det inte det?
    för 2 dagar sedan
    Marginalerna måste bli bättre
  • 5 juni
    Märkligt att kursen ser ut som den gör efter de som hänt sista 6 månaderna. Precis som någon inte vill att den skall röra sig över 50 lappen!?
    5 juni · Ändrad
    ·
    Den är algo-styrd; när den inte handlas så mycket, så händer det här alltid, hela tiden säljorder under kursen. Den handlades ju helt vilt igår, i förhållande till normalt, då kunde den inte hållas nere. Jag tror nu att den nog ska rätta till sig lite sista på dagen.
  • 4 juni
    Ramavtalet är inte bara pengarna... det är ett kvalitetsutnämnande som står högt i kurs! .
    4 juni
    ·
    Det här är verkligen bra, riktigt många goda nyheter redan och det här kommer med perfekt tajming.
  • 4 juni
    ·
    Toppen! Verkligen goda nyheter.
    4 juni
    ·
    Förtjänt! Som förutspåddes igår 😎🏆
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
51 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 16 tim sedan
    ·
    Undrar vad som krävs för att den här aktien ska få det momentum den förtjänar - Sedan senaste pm om stor order har den bara sipprat ner… Vad säger @D.Hawk?
    för 14 tim sedan · Ändrad
    ·
    Som jag just kan se det, så är omkring 8.000.000 aktier på insiderhänder av de 19.500.000 aktier som finns, jag tror inte de ska någonstans den närmaste framtiden, Evelina Hedskog köpte senast till kurs 75,70, och många har köpt till högre kurs än nu. Det här algoritm-showet körs när det inte finns nyheter, där det ofta finns en liten kortposition i den, de har otroligt lätt att pressa ner den när den handlas så lite. De ska bara fortsätta att komma med nyheter om nya order, och så ska nästa rapport visa att det verkligen går framåt. Jag är inte nervös för det här, den ska bara handlas mer, det såg vi också vid senaste nyheten, då handlades den ju 10 gånger normalt. Många försvarsaktier har fallit mycket i år, flera av de stora har börjat se billiga ut, och ser man på W5 så är den ju i en låg kurs, när man tänker på hur mycket som har hänt sedan förra året, det har ju inte gått sämre och sämre, tvärtom så är det ju den ena goda nyheten efter den andra, så vi ska bara se en bra rapport nästa gång, så ska den nog komma upp där den hör hemma och förhoppningsvis blir över 60, den har den ju tyvärr haft svårt med varje gång den når dit.
  • 9 juni
    Fick en stund över att lyssna på Analyspodden och Evelina gjorde bra ifrån sig, tycker jag. Även efterföljande "investeringsanalys" målade upp en hyfsat ljus bild. Allt hänger på orderingången och marginalerna, var summeringen därifrån, men vart gör det inte det?
    för 2 dagar sedan
    Marginalerna måste bli bättre
  • 5 juni
    Märkligt att kursen ser ut som den gör efter de som hänt sista 6 månaderna. Precis som någon inte vill att den skall röra sig över 50 lappen!?
    5 juni · Ändrad
    ·
    Den är algo-styrd; när den inte handlas så mycket, så händer det här alltid, hela tiden säljorder under kursen. Den handlades ju helt vilt igår, i förhållande till normalt, då kunde den inte hållas nere. Jag tror nu att den nog ska rätta till sig lite sista på dagen.
  • 4 juni
    Ramavtalet är inte bara pengarna... det är ett kvalitetsutnämnande som står högt i kurs! .
    4 juni
    ·
    Det här är verkligen bra, riktigt många goda nyheter redan och det här kommer med perfekt tajming.
  • 4 juni
    ·
    Toppen! Verkligen goda nyheter.
    4 juni
    ·
    Förtjänt! Som förutspåddes igår 😎🏆
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
5 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
7 maj
2025 Q4-rapport
12 feb.
2025 Q3-rapport
5 nov. 2025
2025 Q2-rapport
5 aug. 2025
2025 Q1-rapport
7 maj 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
51 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
5 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
7 maj
2025 Q4-rapport
12 feb.
2025 Q3-rapport
5 nov. 2025
2025 Q2-rapport
5 aug. 2025
2025 Q1-rapport
7 maj 2025

Relaterade värdepapper

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 16 tim sedan
    ·
    Undrar vad som krävs för att den här aktien ska få det momentum den förtjänar - Sedan senaste pm om stor order har den bara sipprat ner… Vad säger @D.Hawk?
    för 14 tim sedan · Ändrad
    ·
    Som jag just kan se det, så är omkring 8.000.000 aktier på insiderhänder av de 19.500.000 aktier som finns, jag tror inte de ska någonstans den närmaste framtiden, Evelina Hedskog köpte senast till kurs 75,70, och många har köpt till högre kurs än nu. Det här algoritm-showet körs när det inte finns nyheter, där det ofta finns en liten kortposition i den, de har otroligt lätt att pressa ner den när den handlas så lite. De ska bara fortsätta att komma med nyheter om nya order, och så ska nästa rapport visa att det verkligen går framåt. Jag är inte nervös för det här, den ska bara handlas mer, det såg vi också vid senaste nyheten, då handlades den ju 10 gånger normalt. Många försvarsaktier har fallit mycket i år, flera av de stora har börjat se billiga ut, och ser man på W5 så är den ju i en låg kurs, när man tänker på hur mycket som har hänt sedan förra året, det har ju inte gått sämre och sämre, tvärtom så är det ju den ena goda nyheten efter den andra, så vi ska bara se en bra rapport nästa gång, så ska den nog komma upp där den hör hemma och förhoppningsvis blir över 60, den har den ju tyvärr haft svårt med varje gång den når dit.
  • 9 juni
    Fick en stund över att lyssna på Analyspodden och Evelina gjorde bra ifrån sig, tycker jag. Även efterföljande "investeringsanalys" målade upp en hyfsat ljus bild. Allt hänger på orderingången och marginalerna, var summeringen därifrån, men vart gör det inte det?
    för 2 dagar sedan
    Marginalerna måste bli bättre
  • 5 juni
    Märkligt att kursen ser ut som den gör efter de som hänt sista 6 månaderna. Precis som någon inte vill att den skall röra sig över 50 lappen!?
    5 juni · Ändrad
    ·
    Den är algo-styrd; när den inte handlas så mycket, så händer det här alltid, hela tiden säljorder under kursen. Den handlades ju helt vilt igår, i förhållande till normalt, då kunde den inte hållas nere. Jag tror nu att den nog ska rätta till sig lite sista på dagen.
  • 4 juni
    Ramavtalet är inte bara pengarna... det är ett kvalitetsutnämnande som står högt i kurs! .
    4 juni
    ·
    Det här är verkligen bra, riktigt många goda nyheter redan och det här kommer med perfekt tajming.
  • 4 juni
    ·
    Toppen! Verkligen goda nyheter.
    4 juni
    ·
    Förtjänt! Som förutspåddes igår 😎🏆
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm