Q3-rapport
11 dagar sedan‧36min
Orderdjup
First North Sweden
Antal
Köp
137
Sälj
Antal
1 300
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 90 | - | - | ||
| 25 | - | - | ||
| 20 | - | - | ||
| 2 | - | - | ||
| 21 | - | - |
Högst
86VWAP
Lägst
82,2OmsättningAntal
3,7 44 378
VWAP
Högst
86Lägst
82,2OmsättningAntal
3,7 44 378
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 19 feb. 2026 |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 5 nov. | |
| 2025 Q2-rapport | 20 aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 7 maj | |
| 2024 Årsstämma | 24 apr. | |
| 2024 Q4-rapport | 19 feb. |
Data hämtas från Millistream, Quartr
Kunder har även besökt
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- ·för 1 dag sedanCheffelo tilldelades detaljhandelns prestigefyllda pris – utnämndes till ”Årets E-handlare” på Dagligvarugalan 2025 Cheffelo, med sitt svenska varumärke Linas Matkasse, har mottagit det prestigefyllda priset ”Årets E-handlare” på Dagligvarugalan 2025, den svenska dagligvarubranschens årliga gala som hyllar enastående prestationer och innovation inom sektorn. Cheffelo har varit en pionjär inom matkassar i nästan två decennier, och har alltid hållit fast vid sitt löfte att göra vardagsmiddagarna enklare, mindre stressiga och med minimalt matsvinn, vilket är anledningen till att de har kunnat växa, både i lönsamhet och kundantal, även på en utmanande marknad. ”Vi är otroligt stolta över att få detta erkännande”, säger Walker Kinman, VD på Cheffelo. ”Det är ett bevis på det hårda arbete och engagemang som hela vårt team lägger ner, och på vårt ständiga åtagande att lösa middagen bättre än någon annan.” Juryns motivering: ”Årets vinnare har inte bara navigerat en utmanande marknad med skicklighet, de har gjort det genom att strategiskt omvandla sitt erbjudande och lagt grunden för både försäljningstillväxt och lönsamhet. Med innovativ teknik, effektiv logistik, ett tydligt fokus på hållbarhet och en djup förståelse för kundernas vardag, har de skapat en tjänst som både förenklar och berikar det som är mest centralt i våra liv: maten på vårt bord.” Dagligvarugalan är den svenska dagligvarubranschens främsta evenemang, som lyfter fram de företag som håller Sveriges livsmedelsförsörjning igång och inspirerar människor i kök över hela landet.
- för 1 dag sedanför 1 dag sedanCheffelo utsedd till “Årets E-handlare” på Dagligvarugalan 2025 Cheffelo, med sitt svenska varumärke Linas Matkasse, har fått det prestigefyllda priset “Årets E-handlare” på Dagligvarugalan 2025 – branschens stora galakväll som hyllar innovation och framstående insatser inom svensk dagligvaruhandel. Cheffelo har varit pionjärer inom matkassar i snart två decennier och alltid hållit fast vid sitt löfte att lösa vardagsmiddagen enklare, mindre stressigt och med minimalt matsvinn – och har därför kunnat växa, både vad gäller lönsamhet och antal kunder på en tuff marknad. ”Vi är väldigt glada och stolta över den här utmärkelsen,” säger Walker Kinman, vd på Cheffelo. ”Det är ett kvitto på hela teamets hårda arbete och engagemang – och på att vi alltid vill lösa middagen bättre än någon annan.” Juryns motivering: ”Årets vinnare har inte bara navigerat skickligt genom en utmanande marknad – de har gjort det genom en strategisk omställning av sitt erbjudande som lagt grunden för både försäljningstillväxt och lönsamhet. Med innovativ teknik, effektiv logistik, tydligt hållbarhetsfokus och en djup förståelse för kundernas vardag har de skapat en tjänst som både förenklar och förgyller det allra mest centrala i våra liv: maten på bordet.” Dagligvarugalan är dagligvarubranschens stora gala där branschens hjältar lyfts fram och hyllas för sina insatser. Årets vinnare presenterades vid
- ·5 nov.Fantastiskt företag som straffas hårt på grund av en medelmåttig rapport. Oavsett så går de en positiv framtid till mötes. De har matkassar som är 10 gånger bättre än Hello Fresh så det är bara en tidsfråga innan de kommer att kunna expandera till fler länder. I Danmark kämpar de med försäljningen, medan det i Norge går som aldrig förr. Nyckeln i Norge är att de har två olika matkassar så att folk växlar mellan godt levert och adams matkasse, även om det är samma leverantör bakom båda kassarna. Dessutom har vi flera kassar som kokkeløren, hello fresh och oda som levererar matvaror till dörren. Det blir inte en fråga om man ska ha matkasse eller ej, utan vilken matkasse vi ska välja denna vecka.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Q3-rapport
11 dagar sedan‧36min
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- ·för 1 dag sedanCheffelo tilldelades detaljhandelns prestigefyllda pris – utnämndes till ”Årets E-handlare” på Dagligvarugalan 2025 Cheffelo, med sitt svenska varumärke Linas Matkasse, har mottagit det prestigefyllda priset ”Årets E-handlare” på Dagligvarugalan 2025, den svenska dagligvarubranschens årliga gala som hyllar enastående prestationer och innovation inom sektorn. Cheffelo har varit en pionjär inom matkassar i nästan två decennier, och har alltid hållit fast vid sitt löfte att göra vardagsmiddagarna enklare, mindre stressiga och med minimalt matsvinn, vilket är anledningen till att de har kunnat växa, både i lönsamhet och kundantal, även på en utmanande marknad. ”Vi är otroligt stolta över att få detta erkännande”, säger Walker Kinman, VD på Cheffelo. ”Det är ett bevis på det hårda arbete och engagemang som hela vårt team lägger ner, och på vårt ständiga åtagande att lösa middagen bättre än någon annan.” Juryns motivering: ”Årets vinnare har inte bara navigerat en utmanande marknad med skicklighet, de har gjort det genom att strategiskt omvandla sitt erbjudande och lagt grunden för både försäljningstillväxt och lönsamhet. Med innovativ teknik, effektiv logistik, ett tydligt fokus på hållbarhet och en djup förståelse för kundernas vardag, har de skapat en tjänst som både förenklar och berikar det som är mest centralt i våra liv: maten på vårt bord.” Dagligvarugalan är den svenska dagligvarubranschens främsta evenemang, som lyfter fram de företag som håller Sveriges livsmedelsförsörjning igång och inspirerar människor i kök över hela landet.
- för 1 dag sedanför 1 dag sedanCheffelo utsedd till “Årets E-handlare” på Dagligvarugalan 2025 Cheffelo, med sitt svenska varumärke Linas Matkasse, har fått det prestigefyllda priset “Årets E-handlare” på Dagligvarugalan 2025 – branschens stora galakväll som hyllar innovation och framstående insatser inom svensk dagligvaruhandel. Cheffelo har varit pionjärer inom matkassar i snart två decennier och alltid hållit fast vid sitt löfte att lösa vardagsmiddagen enklare, mindre stressigt och med minimalt matsvinn – och har därför kunnat växa, både vad gäller lönsamhet och antal kunder på en tuff marknad. ”Vi är väldigt glada och stolta över den här utmärkelsen,” säger Walker Kinman, vd på Cheffelo. ”Det är ett kvitto på hela teamets hårda arbete och engagemang – och på att vi alltid vill lösa middagen bättre än någon annan.” Juryns motivering: ”Årets vinnare har inte bara navigerat skickligt genom en utmanande marknad – de har gjort det genom en strategisk omställning av sitt erbjudande som lagt grunden för både försäljningstillväxt och lönsamhet. Med innovativ teknik, effektiv logistik, tydligt hållbarhetsfokus och en djup förståelse för kundernas vardag har de skapat en tjänst som både förenklar och förgyller det allra mest centrala i våra liv: maten på bordet.” Dagligvarugalan är dagligvarubranschens stora gala där branschens hjältar lyfts fram och hyllas för sina insatser. Årets vinnare presenterades vid
- ·5 nov.Fantastiskt företag som straffas hårt på grund av en medelmåttig rapport. Oavsett så går de en positiv framtid till mötes. De har matkassar som är 10 gånger bättre än Hello Fresh så det är bara en tidsfråga innan de kommer att kunna expandera till fler länder. I Danmark kämpar de med försäljningen, medan det i Norge går som aldrig förr. Nyckeln i Norge är att de har två olika matkassar så att folk växlar mellan godt levert och adams matkasse, även om det är samma leverantör bakom båda kassarna. Dessutom har vi flera kassar som kokkeløren, hello fresh och oda som levererar matvaror till dörren. Det blir inte en fråga om man ska ha matkasse eller ej, utan vilken matkasse vi ska välja denna vecka.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
First North Sweden
Antal
Köp
137
Sälj
Antal
1 300
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 90 | - | - | ||
| 25 | - | - | ||
| 20 | - | - | ||
| 2 | - | - | ||
| 21 | - | - |
Högst
86VWAP
Lägst
82,2OmsättningAntal
3,7 44 378
VWAP
Högst
86Lägst
82,2OmsättningAntal
3,7 44 378
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Kunder har även besökt
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 19 feb. 2026 |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 5 nov. | |
| 2025 Q2-rapport | 20 aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 7 maj | |
| 2024 Årsstämma | 24 apr. | |
| 2024 Q4-rapport | 19 feb. |
Data hämtas från Millistream, Quartr
Q3-rapport
11 dagar sedan‧36min
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 19 feb. 2026 |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 5 nov. | |
| 2025 Q2-rapport | 20 aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 7 maj | |
| 2024 Årsstämma | 24 apr. | |
| 2024 Q4-rapport | 19 feb. |
Data hämtas från Millistream, Quartr
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- ·för 1 dag sedanCheffelo tilldelades detaljhandelns prestigefyllda pris – utnämndes till ”Årets E-handlare” på Dagligvarugalan 2025 Cheffelo, med sitt svenska varumärke Linas Matkasse, har mottagit det prestigefyllda priset ”Årets E-handlare” på Dagligvarugalan 2025, den svenska dagligvarubranschens årliga gala som hyllar enastående prestationer och innovation inom sektorn. Cheffelo har varit en pionjär inom matkassar i nästan två decennier, och har alltid hållit fast vid sitt löfte att göra vardagsmiddagarna enklare, mindre stressiga och med minimalt matsvinn, vilket är anledningen till att de har kunnat växa, både i lönsamhet och kundantal, även på en utmanande marknad. ”Vi är otroligt stolta över att få detta erkännande”, säger Walker Kinman, VD på Cheffelo. ”Det är ett bevis på det hårda arbete och engagemang som hela vårt team lägger ner, och på vårt ständiga åtagande att lösa middagen bättre än någon annan.” Juryns motivering: ”Årets vinnare har inte bara navigerat en utmanande marknad med skicklighet, de har gjort det genom att strategiskt omvandla sitt erbjudande och lagt grunden för både försäljningstillväxt och lönsamhet. Med innovativ teknik, effektiv logistik, ett tydligt fokus på hållbarhet och en djup förståelse för kundernas vardag, har de skapat en tjänst som både förenklar och berikar det som är mest centralt i våra liv: maten på vårt bord.” Dagligvarugalan är den svenska dagligvarubranschens främsta evenemang, som lyfter fram de företag som håller Sveriges livsmedelsförsörjning igång och inspirerar människor i kök över hela landet.
- för 1 dag sedanför 1 dag sedanCheffelo utsedd till “Årets E-handlare” på Dagligvarugalan 2025 Cheffelo, med sitt svenska varumärke Linas Matkasse, har fått det prestigefyllda priset “Årets E-handlare” på Dagligvarugalan 2025 – branschens stora galakväll som hyllar innovation och framstående insatser inom svensk dagligvaruhandel. Cheffelo har varit pionjärer inom matkassar i snart två decennier och alltid hållit fast vid sitt löfte att lösa vardagsmiddagen enklare, mindre stressigt och med minimalt matsvinn – och har därför kunnat växa, både vad gäller lönsamhet och antal kunder på en tuff marknad. ”Vi är väldigt glada och stolta över den här utmärkelsen,” säger Walker Kinman, vd på Cheffelo. ”Det är ett kvitto på hela teamets hårda arbete och engagemang – och på att vi alltid vill lösa middagen bättre än någon annan.” Juryns motivering: ”Årets vinnare har inte bara navigerat skickligt genom en utmanande marknad – de har gjort det genom en strategisk omställning av sitt erbjudande som lagt grunden för både försäljningstillväxt och lönsamhet. Med innovativ teknik, effektiv logistik, tydligt hållbarhetsfokus och en djup förståelse för kundernas vardag har de skapat en tjänst som både förenklar och förgyller det allra mest centrala i våra liv: maten på bordet.” Dagligvarugalan är dagligvarubranschens stora gala där branschens hjältar lyfts fram och hyllas för sina insatser. Årets vinnare presenterades vid
- ·5 nov.Fantastiskt företag som straffas hårt på grund av en medelmåttig rapport. Oavsett så går de en positiv framtid till mötes. De har matkassar som är 10 gånger bättre än Hello Fresh så det är bara en tidsfråga innan de kommer att kunna expandera till fler länder. I Danmark kämpar de med försäljningen, medan det i Norge går som aldrig förr. Nyckeln i Norge är att de har två olika matkassar så att folk växlar mellan godt levert och adams matkasse, även om det är samma leverantör bakom båda kassarna. Dessutom har vi flera kassar som kokkeløren, hello fresh och oda som levererar matvaror till dörren. Det blir inte en fråga om man ska ha matkasse eller ej, utan vilken matkasse vi ska välja denna vecka.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
First North Sweden
Antal
Köp
137
Sälj
Antal
1 300
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 90 | - | - | ||
| 25 | - | - | ||
| 20 | - | - | ||
| 2 | - | - | ||
| 21 | - | - |
Högst
86VWAP
Lägst
82,2OmsättningAntal
3,7 44 378
VWAP
Högst
86Lägst
82,2OmsättningAntal
3,7 44 378
Mäklarstatistik
Ingen data hittades






