Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Lokotech Group

Lokotech Group

2025 Q4-rapport
88 dagar sedan

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
1--
4 999--
755--
500--
5 000--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 H1-rapport
31 aug.
Tidigare händelser
2025 Q4-rapport
26 mars
2025 H2-rapport
26 mars
2025 Q2-rapport
29 aug. 2025
2025 H1-rapport
29 aug. 2025
2024 H2-rapport
31 mars 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 5 min sen
    ·
    Det har sagts flera gånger att en person inte kan påverka kursen när haussing har diskuterats på detta forum. Jag menar och har yttrat tidigare att en person har möjlighet att påverka med haussing, där har jag fått stort motstånd från några få fanboys.. läs denna länk om ett betalt samarbete.. mellan fanboy och harmonychain/Lokotech: https://www.finansavisen.no/finans/2024/09/20/8182516/kjempebot-til-espen-teigland
  • för 4 tim sedan
    ·
    Jag skulle ångra mig om jag inte hade köpt in mig i denna. Jag tror vi ser en stor ökning snart🚀
    för 29 min sen
    ·
    Lokotech meddelade just att de har tecknat en icke-bindande avsiktsförklaring (LOI) med amerikanska och kanadensiska företag. Planen är att upprätta ett Joint Venture för att sälja delar av dotterbolaget Arctic AI AS, med målet att kommersialisera företagets mikrochip (ASIC) till en global "AI Edge"-inferenslösning. Detta har skapat stor optimism på marknaden. Tekniskt utbrott uppåt: Enligt Investtechs tekniska analys har aktien rört sig i en rektangelformation mellan 0,57 och 0,91 kronor. Den har nu brutit marginellt upp genom motståndet på ca 0,73 kronor på mycket hög handelsvolym (över 220 % högre än snittet). Detta är en klassisk köpsignal som indikerar ökat köpintresse.
  • för 5 tim sedan
    ·
    2-5 procent upp varje dag är ju helt perfekt, låt det fortsätta:-)
    för 1 tim sedan
    ·
    Helt enig, jag har mer tro än någonsin nu:-) personligen gillar jag inte att sälja med förlust, så jag brukar bara lägga aktien i byrålådan och vänta den tid det tar innan jag åtminstone kommer sådär någorlunda i noll...
  • för 6 tim sedan
    ·
    Någon som tittar på livestreamen från Litecoin Summit, eller som är där fysiskt?
    för 1 tim sedan
    ·
    tror du att litecoin kan komma att stiga mycket jonsnow?
  • för 6 tim sedan
    ·
    som jag skrev var det svårt att bryta 0.8 och när volymen ligger och svänger på 20k i varje handel max är det svårt att bryta. passa er för analyser
    för 6 tim sedan · Ändrad
    ·
    Upp 33 % på 1 vecka. Inget som inte tyder på ytterligare uppgång med det som ligger framför oss i pipelinen. Att viss vinsthemtagning kommer under resans gång är normalt.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2025 Q4-rapport
88 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 5 min sen
    ·
    Det har sagts flera gånger att en person inte kan påverka kursen när haussing har diskuterats på detta forum. Jag menar och har yttrat tidigare att en person har möjlighet att påverka med haussing, där har jag fått stort motstånd från några få fanboys.. läs denna länk om ett betalt samarbete.. mellan fanboy och harmonychain/Lokotech: https://www.finansavisen.no/finans/2024/09/20/8182516/kjempebot-til-espen-teigland
  • för 4 tim sedan
    ·
    Jag skulle ångra mig om jag inte hade köpt in mig i denna. Jag tror vi ser en stor ökning snart🚀
    för 29 min sen
    ·
    Lokotech meddelade just att de har tecknat en icke-bindande avsiktsförklaring (LOI) med amerikanska och kanadensiska företag. Planen är att upprätta ett Joint Venture för att sälja delar av dotterbolaget Arctic AI AS, med målet att kommersialisera företagets mikrochip (ASIC) till en global "AI Edge"-inferenslösning. Detta har skapat stor optimism på marknaden. Tekniskt utbrott uppåt: Enligt Investtechs tekniska analys har aktien rört sig i en rektangelformation mellan 0,57 och 0,91 kronor. Den har nu brutit marginellt upp genom motståndet på ca 0,73 kronor på mycket hög handelsvolym (över 220 % högre än snittet). Detta är en klassisk köpsignal som indikerar ökat köpintresse.
  • för 5 tim sedan
    ·
    2-5 procent upp varje dag är ju helt perfekt, låt det fortsätta:-)
    för 1 tim sedan
    ·
    Helt enig, jag har mer tro än någonsin nu:-) personligen gillar jag inte att sälja med förlust, så jag brukar bara lägga aktien i byrålådan och vänta den tid det tar innan jag åtminstone kommer sådär någorlunda i noll...
  • för 6 tim sedan
    ·
    Någon som tittar på livestreamen från Litecoin Summit, eller som är där fysiskt?
    för 1 tim sedan
    ·
    tror du att litecoin kan komma att stiga mycket jonsnow?
  • för 6 tim sedan
    ·
    som jag skrev var det svårt att bryta 0.8 och när volymen ligger och svänger på 20k i varje handel max är det svårt att bryta. passa er för analyser
    för 6 tim sedan · Ändrad
    ·
    Upp 33 % på 1 vecka. Inget som inte tyder på ytterligare uppgång med det som ligger framför oss i pipelinen. Att viss vinsthemtagning kommer under resans gång är normalt.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
1--
4 999--
755--
500--
5 000--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 H1-rapport
31 aug.
Tidigare händelser
2025 Q4-rapport
26 mars
2025 H2-rapport
26 mars
2025 Q2-rapport
29 aug. 2025
2025 H1-rapport
29 aug. 2025
2024 H2-rapport
31 mars 2025

Relaterade värdepapper

2025 Q4-rapport
88 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 H1-rapport
31 aug.
Tidigare händelser
2025 Q4-rapport
26 mars
2025 H2-rapport
26 mars
2025 Q2-rapport
29 aug. 2025
2025 H1-rapport
29 aug. 2025
2024 H2-rapport
31 mars 2025

Relaterade värdepapper

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 5 min sen
    ·
    Det har sagts flera gånger att en person inte kan påverka kursen när haussing har diskuterats på detta forum. Jag menar och har yttrat tidigare att en person har möjlighet att påverka med haussing, där har jag fått stort motstånd från några få fanboys.. läs denna länk om ett betalt samarbete.. mellan fanboy och harmonychain/Lokotech: https://www.finansavisen.no/finans/2024/09/20/8182516/kjempebot-til-espen-teigland
  • för 4 tim sedan
    ·
    Jag skulle ångra mig om jag inte hade köpt in mig i denna. Jag tror vi ser en stor ökning snart🚀
    för 29 min sen
    ·
    Lokotech meddelade just att de har tecknat en icke-bindande avsiktsförklaring (LOI) med amerikanska och kanadensiska företag. Planen är att upprätta ett Joint Venture för att sälja delar av dotterbolaget Arctic AI AS, med målet att kommersialisera företagets mikrochip (ASIC) till en global "AI Edge"-inferenslösning. Detta har skapat stor optimism på marknaden. Tekniskt utbrott uppåt: Enligt Investtechs tekniska analys har aktien rört sig i en rektangelformation mellan 0,57 och 0,91 kronor. Den har nu brutit marginellt upp genom motståndet på ca 0,73 kronor på mycket hög handelsvolym (över 220 % högre än snittet). Detta är en klassisk köpsignal som indikerar ökat köpintresse.
  • för 5 tim sedan
    ·
    2-5 procent upp varje dag är ju helt perfekt, låt det fortsätta:-)
    för 1 tim sedan
    ·
    Helt enig, jag har mer tro än någonsin nu:-) personligen gillar jag inte att sälja med förlust, så jag brukar bara lägga aktien i byrålådan och vänta den tid det tar innan jag åtminstone kommer sådär någorlunda i noll...
  • för 6 tim sedan
    ·
    Någon som tittar på livestreamen från Litecoin Summit, eller som är där fysiskt?
    för 1 tim sedan
    ·
    tror du att litecoin kan komma att stiga mycket jonsnow?
  • för 6 tim sedan
    ·
    som jag skrev var det svårt att bryta 0.8 och när volymen ligger och svänger på 20k i varje handel max är det svårt att bryta. passa er för analyser
    för 6 tim sedan · Ändrad
    ·
    Upp 33 % på 1 vecka. Inget som inte tyder på ytterligare uppgång med det som ligger framför oss i pipelinen. Att viss vinsthemtagning kommer under resans gång är normalt.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
1--
4 999--
755--
500--
5 000--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm