Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

NIO ADR A

NIO ADR A

5,50USD
−4,43% (−0,26)
Vid stängning
0,00% (−5,5000)
0,00Efterhandel
0,00
0,00% (0,0000)
Efterhandel
5,50USD
−4,43% (−0,26)
Vid stängning
0,00% (−5,5000)
0,00Efterhandel
0,00USD
0,00% (0,0000)
Efterhandel
Högst5,70
Lägst5,38
Omsättning
212,5 MUSD

NIO ADR A

NIO ADR A

5,50USD
−4,43% (−0,26)
Vid stängning
0,00% (−5,5000)
0,00Efterhandel
0,00
0,00% (0,0000)
Efterhandel
5,50USD
−4,43% (−0,26)
Vid stängning
0,00% (−5,5000)
0,00Efterhandel
0,00USD
0,00% (0,0000)
Efterhandel
Högst5,70
Lägst5,38
Omsättning
212,5 MUSD

NIO ADR A

NIO ADR A

5,50USD
−4,43% (−0,26)
Vid stängning
0,00% (−5,5000)
0,00Efterhandel
0,00
0,00% (0,0000)
Efterhandel
5,50USD
−4,43% (−0,26)
Vid stängning
0,00% (−5,5000)
0,00Efterhandel
0,00USD
0,00% (0,0000)
Efterhandel
Högst5,70
Lägst5,38
Omsättning
212,5 MUSD
Q3-rapport
Idag1t 39min

Orderdjup

Antal
Köp
500
Sälj
Antal
500

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----
Högst
5,7
VWAP
5,58
Lägst
5,38
OmsättningAntal
212,5 86 018 086
VWAP
5,58
Högst
5,7
Lägst
5,38
OmsättningAntal
212,5 86 018 086

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Nästa händelse
2025 Q3-rapport
25 nov.
Idag
Tidigare händelser
2025 Q2-rapport2 sep.
2025 Årsstämma25 juni
2025 Q1-rapport3 juni
2024 Årsrapport8 apr.
2024 Q4-rapport21 mars
Data hämtas från Morningstar, Quartr

Shareville

Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
  • för 5 tim sedan
    ·
    för 5 tim sedan
    ·
    Varför rasar NIO igen efter fakta data? HYPEN sitter inte kvar längre.
    för 1 tim sedan
    ·
    för 1 tim sedan
    ·
    Förlusten per aktie var faktiskt bättre än förväntat, men annars var det lite nedslående. Omsättningen kom in lägre än analytikerna räknade med, leveranserna var okej men fortfarande under förväntan, och deras Q4-guidance var klart svagare än marknaden ville ha.
    för 42 min sen
    ·
    för 42 min sen
    ·
    Förlusten per aktie var faktiskt bättre än förväntat" av vem?
  • för 6 tim sedan · Ändrad
    ·
    för 6 tim sedan · Ändrad
    ·
    Nio är så mycket en hype och tro på något de aldrig blir, loppet är kört. Tesla knep alla de goda åren i utvecklingen, och nu har tiden för konkurrens startat med alldeles för många nya spelare, och därmed kommer Nio aldrig att nå Teslas höjder och kommer bara att överleva för att det fortfarande finns så mycket stöd.
    för 1 tim sedan
    ·
    för 1 tim sedan
    ·
    Det är helt rimligt att vara skeptisk till NIO, men det du skriver stämmer inte riktigt med siffrorna. De levererade faktiskt ett bättre EPS-resultat än förväntat, och leveranserna växte 41 % år-över-år. Omsättningen var en besvikelse ja, och Q4-guidningen var svag – det är också anledningen till reaktionen i aktien. Men att säga att NIO ‘aldrig kommer att bli något’ är lite för svart/vitt. De ligger fortfarande i topp-3 bland kinesiska EV-märken, har stigande leveranser, och tekniken är inte dålig – de kämpar bara på en mycket pressad marknad med våldsam konkurrens och låga marginaler. Tesla tog tidigt ledarpositionen, men det betyder inte att alla andra dör. Marknaden är stor nog för flera aktörer, och NIO överlever just för att deras produkt och varumärke fortfarande är starkt i Kina. Det är mest deras guidning som drar ner just nu.
  • för 11 tim sedan
    för 11 tim sedan
    för 6 tim sedan
    ·
    för 6 tim sedan
    ·
    Att elbilar är framtiden, kan inte diskuteras, att Kina får en stor roll är också säkert. Vilka märken som tar det mesta, är väl lite osäkert, utöver Tesla och Byd.
    för 4 tim sedan
    ·
    för 4 tim sedan
    ·
    Ja 90 % av bilmärkena i Kina dör, det blir kanske 7-10 jättestora tillverkare. Men blodbadet bland de gamla etablerade märkena blir våldsamt.. t.ex. många japanska, som tidigare var jättestora på världens största bilmarknad (den kinesiska, som utgör 36% av nybilsförsäljningen globalt) Nu håller de på att förlora det mesta av den marknaden.
  • för 11 tim sedan
    ·
    för 11 tim sedan
    ·
    Spännande idag 🥶🥶🥶
    för 5 tim sedan
    ·
    för 5 tim sedan
    ·
    Aktiekurs.
  • för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Nio Costomer Experience har precis tagit sig till nästa nivå. https://youtu.be/D3nszWmN_yM?si=HWS83enPN-ssma0
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

Q3-rapport
Idag1t 39min

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Shareville

Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
  • för 5 tim sedan
    ·
    för 5 tim sedan
    ·
    Varför rasar NIO igen efter fakta data? HYPEN sitter inte kvar längre.
    för 1 tim sedan
    ·
    för 1 tim sedan
    ·
    Förlusten per aktie var faktiskt bättre än förväntat, men annars var det lite nedslående. Omsättningen kom in lägre än analytikerna räknade med, leveranserna var okej men fortfarande under förväntan, och deras Q4-guidance var klart svagare än marknaden ville ha.
    för 42 min sen
    ·
    för 42 min sen
    ·
    Förlusten per aktie var faktiskt bättre än förväntat" av vem?
  • för 6 tim sedan · Ändrad
    ·
    för 6 tim sedan · Ändrad
    ·
    Nio är så mycket en hype och tro på något de aldrig blir, loppet är kört. Tesla knep alla de goda åren i utvecklingen, och nu har tiden för konkurrens startat med alldeles för många nya spelare, och därmed kommer Nio aldrig att nå Teslas höjder och kommer bara att överleva för att det fortfarande finns så mycket stöd.
    för 1 tim sedan
    ·
    för 1 tim sedan
    ·
    Det är helt rimligt att vara skeptisk till NIO, men det du skriver stämmer inte riktigt med siffrorna. De levererade faktiskt ett bättre EPS-resultat än förväntat, och leveranserna växte 41 % år-över-år. Omsättningen var en besvikelse ja, och Q4-guidningen var svag – det är också anledningen till reaktionen i aktien. Men att säga att NIO ‘aldrig kommer att bli något’ är lite för svart/vitt. De ligger fortfarande i topp-3 bland kinesiska EV-märken, har stigande leveranser, och tekniken är inte dålig – de kämpar bara på en mycket pressad marknad med våldsam konkurrens och låga marginaler. Tesla tog tidigt ledarpositionen, men det betyder inte att alla andra dör. Marknaden är stor nog för flera aktörer, och NIO överlever just för att deras produkt och varumärke fortfarande är starkt i Kina. Det är mest deras guidning som drar ner just nu.
  • för 11 tim sedan
    för 11 tim sedan
    för 6 tim sedan
    ·
    för 6 tim sedan
    ·
    Att elbilar är framtiden, kan inte diskuteras, att Kina får en stor roll är också säkert. Vilka märken som tar det mesta, är väl lite osäkert, utöver Tesla och Byd.
    för 4 tim sedan
    ·
    för 4 tim sedan
    ·
    Ja 90 % av bilmärkena i Kina dör, det blir kanske 7-10 jättestora tillverkare. Men blodbadet bland de gamla etablerade märkena blir våldsamt.. t.ex. många japanska, som tidigare var jättestora på världens största bilmarknad (den kinesiska, som utgör 36% av nybilsförsäljningen globalt) Nu håller de på att förlora det mesta av den marknaden.
  • för 11 tim sedan
    ·
    för 11 tim sedan
    ·
    Spännande idag 🥶🥶🥶
    för 5 tim sedan
    ·
    för 5 tim sedan
    ·
    Aktiekurs.
  • för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Nio Costomer Experience har precis tagit sig till nästa nivå. https://youtu.be/D3nszWmN_yM?si=HWS83enPN-ssma0
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
500
Sälj
Antal
500

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----
Högst
5,7
VWAP
5,58
Lägst
5,38
OmsättningAntal
212,5 86 018 086
VWAP
5,58
Högst
5,7
Lägst
5,38
OmsättningAntal
212,5 86 018 086

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Nästa händelse
2025 Q3-rapport
25 nov.
Idag
Tidigare händelser
2025 Q2-rapport2 sep.
2025 Årsstämma25 juni
2025 Q1-rapport3 juni
2024 Årsrapport8 apr.
2024 Q4-rapport21 mars
Data hämtas från Morningstar, Quartr

Relaterade värdepapper

Q3-rapport
Idag1t 39min

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Nästa händelse
2025 Q3-rapport
25 nov.
Idag
Tidigare händelser
2025 Q2-rapport2 sep.
2025 Årsstämma25 juni
2025 Q1-rapport3 juni
2024 Årsrapport8 apr.
2024 Q4-rapport21 mars
Data hämtas från Morningstar, Quartr

Relaterade värdepapper

Shareville

Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
  • för 5 tim sedan
    ·
    för 5 tim sedan
    ·
    Varför rasar NIO igen efter fakta data? HYPEN sitter inte kvar längre.
    för 1 tim sedan
    ·
    för 1 tim sedan
    ·
    Förlusten per aktie var faktiskt bättre än förväntat, men annars var det lite nedslående. Omsättningen kom in lägre än analytikerna räknade med, leveranserna var okej men fortfarande under förväntan, och deras Q4-guidance var klart svagare än marknaden ville ha.
    för 42 min sen
    ·
    för 42 min sen
    ·
    Förlusten per aktie var faktiskt bättre än förväntat" av vem?
  • för 6 tim sedan · Ändrad
    ·
    för 6 tim sedan · Ändrad
    ·
    Nio är så mycket en hype och tro på något de aldrig blir, loppet är kört. Tesla knep alla de goda åren i utvecklingen, och nu har tiden för konkurrens startat med alldeles för många nya spelare, och därmed kommer Nio aldrig att nå Teslas höjder och kommer bara att överleva för att det fortfarande finns så mycket stöd.
    för 1 tim sedan
    ·
    för 1 tim sedan
    ·
    Det är helt rimligt att vara skeptisk till NIO, men det du skriver stämmer inte riktigt med siffrorna. De levererade faktiskt ett bättre EPS-resultat än förväntat, och leveranserna växte 41 % år-över-år. Omsättningen var en besvikelse ja, och Q4-guidningen var svag – det är också anledningen till reaktionen i aktien. Men att säga att NIO ‘aldrig kommer att bli något’ är lite för svart/vitt. De ligger fortfarande i topp-3 bland kinesiska EV-märken, har stigande leveranser, och tekniken är inte dålig – de kämpar bara på en mycket pressad marknad med våldsam konkurrens och låga marginaler. Tesla tog tidigt ledarpositionen, men det betyder inte att alla andra dör. Marknaden är stor nog för flera aktörer, och NIO överlever just för att deras produkt och varumärke fortfarande är starkt i Kina. Det är mest deras guidning som drar ner just nu.
  • för 11 tim sedan
    för 11 tim sedan
    för 6 tim sedan
    ·
    för 6 tim sedan
    ·
    Att elbilar är framtiden, kan inte diskuteras, att Kina får en stor roll är också säkert. Vilka märken som tar det mesta, är väl lite osäkert, utöver Tesla och Byd.
    för 4 tim sedan
    ·
    för 4 tim sedan
    ·
    Ja 90 % av bilmärkena i Kina dör, det blir kanske 7-10 jättestora tillverkare. Men blodbadet bland de gamla etablerade märkena blir våldsamt.. t.ex. många japanska, som tidigare var jättestora på världens största bilmarknad (den kinesiska, som utgör 36% av nybilsförsäljningen globalt) Nu håller de på att förlora det mesta av den marknaden.
  • för 11 tim sedan
    ·
    för 11 tim sedan
    ·
    Spännande idag 🥶🥶🥶
    för 5 tim sedan
    ·
    för 5 tim sedan
    ·
    Aktiekurs.
  • för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Nio Costomer Experience har precis tagit sig till nästa nivå. https://youtu.be/D3nszWmN_yM?si=HWS83enPN-ssma0
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
500
Sälj
Antal
500

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----
Högst
5,7
VWAP
5,58
Lägst
5,38
OmsättningAntal
212,5 86 018 086
VWAP
5,58
Högst
5,7
Lägst
5,38
OmsättningAntal
212,5 86 018 086

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades