Q3-rapport
Idag‧1t 39min
Orderdjup
Antal
Köp
500
Sälj
Antal
500
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Högst
5,7VWAP
Lägst
5,38OmsättningAntal
212,5 86 018 086
VWAP
Högst
5,7Lägst
5,38OmsättningAntal
212,5 86 018 086
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 25 nov. Idag |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Q2-rapport | 2 sep. | |
| 2025 Årsstämma | 25 juni | |
| 2025 Q1-rapport | 3 juni | |
| 2024 Årsrapport | 8 apr. | |
| 2024 Q4-rapport | 21 mars |
Data hämtas från Morningstar, Quartr
Kunder har även besökt
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- ·för 5 tim sedanVarför rasar NIO igen efter fakta data? HYPEN sitter inte kvar längre.·för 1 tim sedanFörlusten per aktie var faktiskt bättre än förväntat, men annars var det lite nedslående. Omsättningen kom in lägre än analytikerna räknade med, leveranserna var okej men fortfarande under förväntan, och deras Q4-guidance var klart svagare än marknaden ville ha.
- ·för 6 tim sedan · ÄndradNio är så mycket en hype och tro på något de aldrig blir, loppet är kört. Tesla knep alla de goda åren i utvecklingen, och nu har tiden för konkurrens startat med alldeles för många nya spelare, och därmed kommer Nio aldrig att nå Teslas höjder och kommer bara att överleva för att det fortfarande finns så mycket stöd.·för 1 tim sedanDet är helt rimligt att vara skeptisk till NIO, men det du skriver stämmer inte riktigt med siffrorna. De levererade faktiskt ett bättre EPS-resultat än förväntat, och leveranserna växte 41 % år-över-år. Omsättningen var en besvikelse ja, och Q4-guidningen var svag – det är också anledningen till reaktionen i aktien. Men att säga att NIO ‘aldrig kommer att bli något’ är lite för svart/vitt. De ligger fortfarande i topp-3 bland kinesiska EV-märken, har stigande leveranser, och tekniken är inte dålig – de kämpar bara på en mycket pressad marknad med våldsam konkurrens och låga marginaler. Tesla tog tidigt ledarpositionen, men det betyder inte att alla andra dör. Marknaden är stor nog för flera aktörer, och NIO överlever just för att deras produkt och varumärke fortfarande är starkt i Kina. Det är mest deras guidning som drar ner just nu.
- för 11 tim sedanför 11 tim sedan·för 6 tim sedanAtt elbilar är framtiden, kan inte diskuteras, att Kina får en stor roll är också säkert. Vilka märken som tar det mesta, är väl lite osäkert, utöver Tesla och Byd.·för 4 tim sedanJa 90 % av bilmärkena i Kina dör, det blir kanske 7-10 jättestora tillverkare. Men blodbadet bland de gamla etablerade märkena blir våldsamt.. t.ex. många japanska, som tidigare var jättestora på världens största bilmarknad (den kinesiska, som utgör 36% av nybilsförsäljningen globalt) Nu håller de på att förlora det mesta av den marknaden.
- ·för 11 tim sedanSpännande idag 🥶🥶🥶
- ·för 2 dagar sedanNio Costomer Experience har precis tagit sig till nästa nivå. https://youtu.be/D3nszWmN_yM?si=HWS83enPN-ssma0
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Q3-rapport
Idag‧1t 39min
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- ·för 5 tim sedanVarför rasar NIO igen efter fakta data? HYPEN sitter inte kvar längre.·för 1 tim sedanFörlusten per aktie var faktiskt bättre än förväntat, men annars var det lite nedslående. Omsättningen kom in lägre än analytikerna räknade med, leveranserna var okej men fortfarande under förväntan, och deras Q4-guidance var klart svagare än marknaden ville ha.
- ·för 6 tim sedan · ÄndradNio är så mycket en hype och tro på något de aldrig blir, loppet är kört. Tesla knep alla de goda åren i utvecklingen, och nu har tiden för konkurrens startat med alldeles för många nya spelare, och därmed kommer Nio aldrig att nå Teslas höjder och kommer bara att överleva för att det fortfarande finns så mycket stöd.·för 1 tim sedanDet är helt rimligt att vara skeptisk till NIO, men det du skriver stämmer inte riktigt med siffrorna. De levererade faktiskt ett bättre EPS-resultat än förväntat, och leveranserna växte 41 % år-över-år. Omsättningen var en besvikelse ja, och Q4-guidningen var svag – det är också anledningen till reaktionen i aktien. Men att säga att NIO ‘aldrig kommer att bli något’ är lite för svart/vitt. De ligger fortfarande i topp-3 bland kinesiska EV-märken, har stigande leveranser, och tekniken är inte dålig – de kämpar bara på en mycket pressad marknad med våldsam konkurrens och låga marginaler. Tesla tog tidigt ledarpositionen, men det betyder inte att alla andra dör. Marknaden är stor nog för flera aktörer, och NIO överlever just för att deras produkt och varumärke fortfarande är starkt i Kina. Det är mest deras guidning som drar ner just nu.
- för 11 tim sedanför 11 tim sedan·för 6 tim sedanAtt elbilar är framtiden, kan inte diskuteras, att Kina får en stor roll är också säkert. Vilka märken som tar det mesta, är väl lite osäkert, utöver Tesla och Byd.·för 4 tim sedanJa 90 % av bilmärkena i Kina dör, det blir kanske 7-10 jättestora tillverkare. Men blodbadet bland de gamla etablerade märkena blir våldsamt.. t.ex. många japanska, som tidigare var jättestora på världens största bilmarknad (den kinesiska, som utgör 36% av nybilsförsäljningen globalt) Nu håller de på att förlora det mesta av den marknaden.
- ·för 11 tim sedanSpännande idag 🥶🥶🥶
- ·för 2 dagar sedanNio Costomer Experience har precis tagit sig till nästa nivå. https://youtu.be/D3nszWmN_yM?si=HWS83enPN-ssma0
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
500
Sälj
Antal
500
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Högst
5,7VWAP
Lägst
5,38OmsättningAntal
212,5 86 018 086
VWAP
Högst
5,7Lägst
5,38OmsättningAntal
212,5 86 018 086
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Kunder har även besökt
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 25 nov. Idag |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Q2-rapport | 2 sep. | |
| 2025 Årsstämma | 25 juni | |
| 2025 Q1-rapport | 3 juni | |
| 2024 Årsrapport | 8 apr. | |
| 2024 Q4-rapport | 21 mars |
Data hämtas från Morningstar, Quartr
Q3-rapport
Idag‧1t 39min
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 25 nov. Idag |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Q2-rapport | 2 sep. | |
| 2025 Årsstämma | 25 juni | |
| 2025 Q1-rapport | 3 juni | |
| 2024 Årsrapport | 8 apr. | |
| 2024 Q4-rapport | 21 mars |
Data hämtas från Morningstar, Quartr
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- ·för 5 tim sedanVarför rasar NIO igen efter fakta data? HYPEN sitter inte kvar längre.·för 1 tim sedanFörlusten per aktie var faktiskt bättre än förväntat, men annars var det lite nedslående. Omsättningen kom in lägre än analytikerna räknade med, leveranserna var okej men fortfarande under förväntan, och deras Q4-guidance var klart svagare än marknaden ville ha.
- ·för 6 tim sedan · ÄndradNio är så mycket en hype och tro på något de aldrig blir, loppet är kört. Tesla knep alla de goda åren i utvecklingen, och nu har tiden för konkurrens startat med alldeles för många nya spelare, och därmed kommer Nio aldrig att nå Teslas höjder och kommer bara att överleva för att det fortfarande finns så mycket stöd.·för 1 tim sedanDet är helt rimligt att vara skeptisk till NIO, men det du skriver stämmer inte riktigt med siffrorna. De levererade faktiskt ett bättre EPS-resultat än förväntat, och leveranserna växte 41 % år-över-år. Omsättningen var en besvikelse ja, och Q4-guidningen var svag – det är också anledningen till reaktionen i aktien. Men att säga att NIO ‘aldrig kommer att bli något’ är lite för svart/vitt. De ligger fortfarande i topp-3 bland kinesiska EV-märken, har stigande leveranser, och tekniken är inte dålig – de kämpar bara på en mycket pressad marknad med våldsam konkurrens och låga marginaler. Tesla tog tidigt ledarpositionen, men det betyder inte att alla andra dör. Marknaden är stor nog för flera aktörer, och NIO överlever just för att deras produkt och varumärke fortfarande är starkt i Kina. Det är mest deras guidning som drar ner just nu.
- för 11 tim sedanför 11 tim sedan·för 6 tim sedanAtt elbilar är framtiden, kan inte diskuteras, att Kina får en stor roll är också säkert. Vilka märken som tar det mesta, är väl lite osäkert, utöver Tesla och Byd.·för 4 tim sedanJa 90 % av bilmärkena i Kina dör, det blir kanske 7-10 jättestora tillverkare. Men blodbadet bland de gamla etablerade märkena blir våldsamt.. t.ex. många japanska, som tidigare var jättestora på världens största bilmarknad (den kinesiska, som utgör 36% av nybilsförsäljningen globalt) Nu håller de på att förlora det mesta av den marknaden.
- ·för 11 tim sedanSpännande idag 🥶🥶🥶
- ·för 2 dagar sedanNio Costomer Experience har precis tagit sig till nästa nivå. https://youtu.be/D3nszWmN_yM?si=HWS83enPN-ssma0
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
500
Sälj
Antal
500
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Högst
5,7VWAP
Lägst
5,38OmsättningAntal
212,5 86 018 086
VWAP
Högst
5,7Lägst
5,38OmsättningAntal
212,5 86 018 086
Mäklarstatistik
Ingen data hittades





