Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Gapwaves B

Gapwaves B

16,38SEK
+3,02% (+0,48)
Vid stängning
Högst16,64
Lägst15,70
Omsättning
1,1 MSEK
16,38SEK
+3,02% (+0,48)
Vid stängning
Högst16,64
Lägst15,70
Omsättning
1,1 MSEK

Gapwaves B

Gapwaves B

16,38SEK
+3,02% (+0,48)
Vid stängning
Högst16,64
Lägst15,70
Omsättning
1,1 MSEK
16,38SEK
+3,02% (+0,48)
Vid stängning
Högst16,64
Lägst15,70
Omsättning
1,1 MSEK

Gapwaves B

Gapwaves B

16,38SEK
+3,02% (+0,48)
Vid stängning
Högst16,64
Lägst15,70
Omsättning
1,1 MSEK
16,38SEK
+3,02% (+0,48)
Vid stängning
Högst16,64
Lägst15,70
Omsättning
1,1 MSEK
2025 Q3-rapport

Endast PDF

51 dagar sedan

Orderdjup

SwedenFirst North Sweden
Antal
Köp
140
Sälj
Antal
2 021

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
21--
96--
2--
21--
8--
Högst
16,64
VWAP
16,08
Lägst
15,7
OmsättningAntal
1,1 70 940
VWAP
16,08
Högst
16,64
Lägst
15,7
OmsättningAntal
1,1 70 940

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Nästa händelse
2025 Q4-rapport
6 feb. 2026
Tidigare händelser
2025 Q3-rapport24 okt.
2025 Q2-rapport25 juli
2025 Q1-rapport30 apr.
2024 Q4-rapport7 feb.
2024 Q3-rapport31 okt. 2024
Data hämtas från Quartr, FactSet

Shareville

Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
  • för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Teknik & Produkter 2025-12-11 FORVIA HELLA får första stora ordern på högupplösta radarsensorer Fullsortimentsleverantör för radarsensorteknik: FORVIA HELLA utökar sin 360-graders radarportfölj med den högupplösta radarn ”ForWave7HD” Nyckelteknik för SAE Nivå 2+ och 3: Högupplösta radarer erbjuder betydligt högre objektseparation på ett avstånd av cirka 400 meter Serieproduktion från mitten av 2028 för en global premiumtillverkare: Ordervolymen ligger i det låga till medelhöga tresiffriga miljon euro-intervallet Lippstadt, 11 december 2025. Den internationella billeverantören FORVIA HELLA har fått en serieproduktionsorder för högupplösta radarsensorer (High Resolution Radar Sensors, HRR) från en global premiumtillverkare. Ordervolymen för detta projekt ligger i det låga till medelhöga tresiffriga miljon euro-intervallet. Produktionen av de högupplösta radarerna förväntas starta från mitten av 2028 inom FORVIA HELLAs europeiska produktionsnätverk. Utvecklingen sker vid företagets huvudkontor i Lippstadt, Tyskland. ”Med denna nyförvärvade serieorder för högupplösta radarer erbjuder vi nu en omfattande sensorportfölj från en enda källa, exakt, skräddarsydd och kostnadseffektivt uppfyllande kraven för de olika utvecklingsstadierna för automatiserad körning. Detta stärker inte bara vår marknadsposition som en fullsortimentsleverantör för radarsensorteknik utan bidrar också avsevärt till ökad trafiksäkerhet”, säger Jörg Weisgerber, styrelseledamot med ansvar för FORVIA HELLAs globala elektronikverksamhet. ”Detta möjliggör också en bred spridning av avancerade förarassistanssystem, driver trenden mot autonom körning och bidrar därmed på ett viktigt sätt till att förbättra trafiksäkerheten. Vår radarverksamhet, redan en av våra viktigaste tillväxtdrivare, kommer som ett resultat att fortsätta att ta fart.” Nyckelteknik för automatiserad körning på nivå 2+ och 3 Högupplösta radarer (HRR) är en oumbärlig nyckelteknik för automatiserade körsystem på SAE Nivå 2+ och 3. Medan fordon på nivå 2+ (partiell automation) redan kan styra, accelerera och bromsa helt på egen hand (föraren måste övervaka systemet hela tiden), tillåter nivå 3 (villkorlig automation) fordonet att helt ta över körningen under vissa förhållanden. Dessa system är särskilt viktiga i trafikstockningar eller vid hastigheter upp till cirka 100 km/h på motorvägar. För att säkerställa säker och tillförlitlig drift krävs radarsensorer med betydligt ökad prestanda, kapabla att upptäcka objekt och trafikanter på större avstånd med ännu högre precision. FORVIA HELLAs högupplösta radarsensor ForWave7HD är en central komponent här, tack vare dess betydligt förbättrade miljödetekteringsförmåga. Med sin höga upplösning och många sändnings- och mottagningskanaler upptäcker den tillförlitligt även små objekt bara några centimeter stora, såsom förlorad last på vägen eller koner i byggzoner. Med en förbättrad vinkelupplösning på mindre än 1° kan sensorn också skilja tätt placerade objekt, såsom fordon i tät stadstrafik eller individer inom grupper. Toppmodern antenn- och chipteknik möjliggör ett detekteringsområde på upp till 400 meter, ett utökat synfält och optimerad närfältsdetektering. FORVIA HELLA blir en fullsortimentsleverantör för radarsensorteknik med ny kundorder FORVIA HELLA etablerade sig initialt som en ledande leverantör av 24 GHz hörnradarer för bakre applikationer och lanserade därefter framgångsrikt 77 GHz radarsensorer i serieproduktion. Dessa sensorer, placerade i fordonens hörn, täcker fram- och bakre applikationer som filbytes- eller korsningsassistenter, men kan också installeras i fordonets centrala frontposition, i området kring kylargrillen eller bakom varumärkesemblemet. Företaget producerade sin 100 miljonte radarsensor under hösten i år. Med serieordern för ForWave7HD radarsensorer kompletterar FORVIA HELLA, som en ledande leverantör av främre och bakre radarlösningar med upp till fyra sändnings- och fyra mottagningskanaler, sin produktportfölj med högupplösta radarsensorer (”ForWave7HD”). Dessa högupplösta radarer från FORVIA HELLA baseras på en modulär och skalbar plattform, som kan utrustas med ett betydligt högre antal kanaler – till exempel 32 sändnings- och 32 mottagningskanaler. Detta gör att de kan anpassas till kundernas och marknadernas specifika krav, från kostnadseffektiva till prestandaorienterade applikationer. De högupplösta radarsensorerna är en del av FORVIA HELLAs ForWave7 radarproduktfamilj. Utöver ForWave7HD-varianten har FORVIA HELLA utvecklat ”ForWave7e”, en särskilt kostnadsoptimerad version som fortfarande levererar hög prestanda. FORVIA HELLA fick en order för denna variant från en ledande billeverantör i Asien under sommaren i år. Vid sidan av F
    för 2 dagar sedan
    för 2 dagar sedan
    Tack Vestenir! Bra info. Hella var bland de sista att släppa 24 GHz och visar nu tydligt att de vill tillbaka till tätklungan. Och antennen till HRR-sensorn tillverkas av Gapwaves istf på licens, så kassaklirr följer. Men, en liten fundering: För L3 lär väl även en imaging radar behövas. Ska Hella fixa även den, eller ska nån annan leverantör stå för den? Eller tänker jag fel?
  • 8 dec.
    Ryktas/spekuleras om BMW på Discord. Kanske VD får avslöja då bilen rullar på vägarna i början på vintern. I så fall kan vi få ett litet ryck uppåt då?
    för 3 dagar sedan
    ·
    för 3 dagar sedan
    ·
    Det kunde man verkligen hoppas. Tycker den är lite seg för tillfället😅
  • 5 dec.
    5 dec.
    Nu måste VD komma med fler bilar räcker inte med bara Mercedes.
    för 10 tim sedan
    för 10 tim sedan
    Vi väntar på mer!
  • 21 nov.
    21 nov.
    Är detta sant eller ska man va källkritik var fick du den infon i från
    24 nov.
    24 nov.
    BTA betyder betald tecknad aktie.
  • 18 nov.
    18 nov.
    Har jag förstått rätt att största ägaren Kildal, har valt att inte använda sina teckningsrätter? Kan ju inte vara bra?
    20 nov.
    20 nov.
    Helt riktigt teknikflygqarn, tvärtom positivt då det kommit in mer kvalificerade investerare som tror på bolaget
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2025 Q3-rapport

Endast PDF

51 dagar sedan

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Shareville

Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
  • för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Teknik & Produkter 2025-12-11 FORVIA HELLA får första stora ordern på högupplösta radarsensorer Fullsortimentsleverantör för radarsensorteknik: FORVIA HELLA utökar sin 360-graders radarportfölj med den högupplösta radarn ”ForWave7HD” Nyckelteknik för SAE Nivå 2+ och 3: Högupplösta radarer erbjuder betydligt högre objektseparation på ett avstånd av cirka 400 meter Serieproduktion från mitten av 2028 för en global premiumtillverkare: Ordervolymen ligger i det låga till medelhöga tresiffriga miljon euro-intervallet Lippstadt, 11 december 2025. Den internationella billeverantören FORVIA HELLA har fått en serieproduktionsorder för högupplösta radarsensorer (High Resolution Radar Sensors, HRR) från en global premiumtillverkare. Ordervolymen för detta projekt ligger i det låga till medelhöga tresiffriga miljon euro-intervallet. Produktionen av de högupplösta radarerna förväntas starta från mitten av 2028 inom FORVIA HELLAs europeiska produktionsnätverk. Utvecklingen sker vid företagets huvudkontor i Lippstadt, Tyskland. ”Med denna nyförvärvade serieorder för högupplösta radarer erbjuder vi nu en omfattande sensorportfölj från en enda källa, exakt, skräddarsydd och kostnadseffektivt uppfyllande kraven för de olika utvecklingsstadierna för automatiserad körning. Detta stärker inte bara vår marknadsposition som en fullsortimentsleverantör för radarsensorteknik utan bidrar också avsevärt till ökad trafiksäkerhet”, säger Jörg Weisgerber, styrelseledamot med ansvar för FORVIA HELLAs globala elektronikverksamhet. ”Detta möjliggör också en bred spridning av avancerade förarassistanssystem, driver trenden mot autonom körning och bidrar därmed på ett viktigt sätt till att förbättra trafiksäkerheten. Vår radarverksamhet, redan en av våra viktigaste tillväxtdrivare, kommer som ett resultat att fortsätta att ta fart.” Nyckelteknik för automatiserad körning på nivå 2+ och 3 Högupplösta radarer (HRR) är en oumbärlig nyckelteknik för automatiserade körsystem på SAE Nivå 2+ och 3. Medan fordon på nivå 2+ (partiell automation) redan kan styra, accelerera och bromsa helt på egen hand (föraren måste övervaka systemet hela tiden), tillåter nivå 3 (villkorlig automation) fordonet att helt ta över körningen under vissa förhållanden. Dessa system är särskilt viktiga i trafikstockningar eller vid hastigheter upp till cirka 100 km/h på motorvägar. För att säkerställa säker och tillförlitlig drift krävs radarsensorer med betydligt ökad prestanda, kapabla att upptäcka objekt och trafikanter på större avstånd med ännu högre precision. FORVIA HELLAs högupplösta radarsensor ForWave7HD är en central komponent här, tack vare dess betydligt förbättrade miljödetekteringsförmåga. Med sin höga upplösning och många sändnings- och mottagningskanaler upptäcker den tillförlitligt även små objekt bara några centimeter stora, såsom förlorad last på vägen eller koner i byggzoner. Med en förbättrad vinkelupplösning på mindre än 1° kan sensorn också skilja tätt placerade objekt, såsom fordon i tät stadstrafik eller individer inom grupper. Toppmodern antenn- och chipteknik möjliggör ett detekteringsområde på upp till 400 meter, ett utökat synfält och optimerad närfältsdetektering. FORVIA HELLA blir en fullsortimentsleverantör för radarsensorteknik med ny kundorder FORVIA HELLA etablerade sig initialt som en ledande leverantör av 24 GHz hörnradarer för bakre applikationer och lanserade därefter framgångsrikt 77 GHz radarsensorer i serieproduktion. Dessa sensorer, placerade i fordonens hörn, täcker fram- och bakre applikationer som filbytes- eller korsningsassistenter, men kan också installeras i fordonets centrala frontposition, i området kring kylargrillen eller bakom varumärkesemblemet. Företaget producerade sin 100 miljonte radarsensor under hösten i år. Med serieordern för ForWave7HD radarsensorer kompletterar FORVIA HELLA, som en ledande leverantör av främre och bakre radarlösningar med upp till fyra sändnings- och fyra mottagningskanaler, sin produktportfölj med högupplösta radarsensorer (”ForWave7HD”). Dessa högupplösta radarer från FORVIA HELLA baseras på en modulär och skalbar plattform, som kan utrustas med ett betydligt högre antal kanaler – till exempel 32 sändnings- och 32 mottagningskanaler. Detta gör att de kan anpassas till kundernas och marknadernas specifika krav, från kostnadseffektiva till prestandaorienterade applikationer. De högupplösta radarsensorerna är en del av FORVIA HELLAs ForWave7 radarproduktfamilj. Utöver ForWave7HD-varianten har FORVIA HELLA utvecklat ”ForWave7e”, en särskilt kostnadsoptimerad version som fortfarande levererar hög prestanda. FORVIA HELLA fick en order för denna variant från en ledande billeverantör i Asien under sommaren i år. Vid sidan av F
    för 2 dagar sedan
    för 2 dagar sedan
    Tack Vestenir! Bra info. Hella var bland de sista att släppa 24 GHz och visar nu tydligt att de vill tillbaka till tätklungan. Och antennen till HRR-sensorn tillverkas av Gapwaves istf på licens, så kassaklirr följer. Men, en liten fundering: För L3 lär väl även en imaging radar behövas. Ska Hella fixa även den, eller ska nån annan leverantör stå för den? Eller tänker jag fel?
  • 8 dec.
    Ryktas/spekuleras om BMW på Discord. Kanske VD får avslöja då bilen rullar på vägarna i början på vintern. I så fall kan vi få ett litet ryck uppåt då?
    för 3 dagar sedan
    ·
    för 3 dagar sedan
    ·
    Det kunde man verkligen hoppas. Tycker den är lite seg för tillfället😅
  • 5 dec.
    5 dec.
    Nu måste VD komma med fler bilar räcker inte med bara Mercedes.
    för 10 tim sedan
    för 10 tim sedan
    Vi väntar på mer!
  • 21 nov.
    21 nov.
    Är detta sant eller ska man va källkritik var fick du den infon i från
    24 nov.
    24 nov.
    BTA betyder betald tecknad aktie.
  • 18 nov.
    18 nov.
    Har jag förstått rätt att största ägaren Kildal, har valt att inte använda sina teckningsrätter? Kan ju inte vara bra?
    20 nov.
    20 nov.
    Helt riktigt teknikflygqarn, tvärtom positivt då det kommit in mer kvalificerade investerare som tror på bolaget
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

SwedenFirst North Sweden
Antal
Köp
140
Sälj
Antal
2 021

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
21--
96--
2--
21--
8--
Högst
16,64
VWAP
16,08
Lägst
15,7
OmsättningAntal
1,1 70 940
VWAP
16,08
Högst
16,64
Lägst
15,7
OmsättningAntal
1,1 70 940

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Nästa händelse
2025 Q4-rapport
6 feb. 2026
Tidigare händelser
2025 Q3-rapport24 okt.
2025 Q2-rapport25 juli
2025 Q1-rapport30 apr.
2024 Q4-rapport7 feb.
2024 Q3-rapport31 okt. 2024
Data hämtas från Quartr, FactSet

Relaterade värdepapper

2025 Q3-rapport

Endast PDF

51 dagar sedan

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Nästa händelse
2025 Q4-rapport
6 feb. 2026
Tidigare händelser
2025 Q3-rapport24 okt.
2025 Q2-rapport25 juli
2025 Q1-rapport30 apr.
2024 Q4-rapport7 feb.
2024 Q3-rapport31 okt. 2024
Data hämtas från Quartr, FactSet

Relaterade värdepapper

Shareville

Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
  • för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Teknik & Produkter 2025-12-11 FORVIA HELLA får första stora ordern på högupplösta radarsensorer Fullsortimentsleverantör för radarsensorteknik: FORVIA HELLA utökar sin 360-graders radarportfölj med den högupplösta radarn ”ForWave7HD” Nyckelteknik för SAE Nivå 2+ och 3: Högupplösta radarer erbjuder betydligt högre objektseparation på ett avstånd av cirka 400 meter Serieproduktion från mitten av 2028 för en global premiumtillverkare: Ordervolymen ligger i det låga till medelhöga tresiffriga miljon euro-intervallet Lippstadt, 11 december 2025. Den internationella billeverantören FORVIA HELLA har fått en serieproduktionsorder för högupplösta radarsensorer (High Resolution Radar Sensors, HRR) från en global premiumtillverkare. Ordervolymen för detta projekt ligger i det låga till medelhöga tresiffriga miljon euro-intervallet. Produktionen av de högupplösta radarerna förväntas starta från mitten av 2028 inom FORVIA HELLAs europeiska produktionsnätverk. Utvecklingen sker vid företagets huvudkontor i Lippstadt, Tyskland. ”Med denna nyförvärvade serieorder för högupplösta radarer erbjuder vi nu en omfattande sensorportfölj från en enda källa, exakt, skräddarsydd och kostnadseffektivt uppfyllande kraven för de olika utvecklingsstadierna för automatiserad körning. Detta stärker inte bara vår marknadsposition som en fullsortimentsleverantör för radarsensorteknik utan bidrar också avsevärt till ökad trafiksäkerhet”, säger Jörg Weisgerber, styrelseledamot med ansvar för FORVIA HELLAs globala elektronikverksamhet. ”Detta möjliggör också en bred spridning av avancerade förarassistanssystem, driver trenden mot autonom körning och bidrar därmed på ett viktigt sätt till att förbättra trafiksäkerheten. Vår radarverksamhet, redan en av våra viktigaste tillväxtdrivare, kommer som ett resultat att fortsätta att ta fart.” Nyckelteknik för automatiserad körning på nivå 2+ och 3 Högupplösta radarer (HRR) är en oumbärlig nyckelteknik för automatiserade körsystem på SAE Nivå 2+ och 3. Medan fordon på nivå 2+ (partiell automation) redan kan styra, accelerera och bromsa helt på egen hand (föraren måste övervaka systemet hela tiden), tillåter nivå 3 (villkorlig automation) fordonet att helt ta över körningen under vissa förhållanden. Dessa system är särskilt viktiga i trafikstockningar eller vid hastigheter upp till cirka 100 km/h på motorvägar. För att säkerställa säker och tillförlitlig drift krävs radarsensorer med betydligt ökad prestanda, kapabla att upptäcka objekt och trafikanter på större avstånd med ännu högre precision. FORVIA HELLAs högupplösta radarsensor ForWave7HD är en central komponent här, tack vare dess betydligt förbättrade miljödetekteringsförmåga. Med sin höga upplösning och många sändnings- och mottagningskanaler upptäcker den tillförlitligt även små objekt bara några centimeter stora, såsom förlorad last på vägen eller koner i byggzoner. Med en förbättrad vinkelupplösning på mindre än 1° kan sensorn också skilja tätt placerade objekt, såsom fordon i tät stadstrafik eller individer inom grupper. Toppmodern antenn- och chipteknik möjliggör ett detekteringsområde på upp till 400 meter, ett utökat synfält och optimerad närfältsdetektering. FORVIA HELLA blir en fullsortimentsleverantör för radarsensorteknik med ny kundorder FORVIA HELLA etablerade sig initialt som en ledande leverantör av 24 GHz hörnradarer för bakre applikationer och lanserade därefter framgångsrikt 77 GHz radarsensorer i serieproduktion. Dessa sensorer, placerade i fordonens hörn, täcker fram- och bakre applikationer som filbytes- eller korsningsassistenter, men kan också installeras i fordonets centrala frontposition, i området kring kylargrillen eller bakom varumärkesemblemet. Företaget producerade sin 100 miljonte radarsensor under hösten i år. Med serieordern för ForWave7HD radarsensorer kompletterar FORVIA HELLA, som en ledande leverantör av främre och bakre radarlösningar med upp till fyra sändnings- och fyra mottagningskanaler, sin produktportfölj med högupplösta radarsensorer (”ForWave7HD”). Dessa högupplösta radarer från FORVIA HELLA baseras på en modulär och skalbar plattform, som kan utrustas med ett betydligt högre antal kanaler – till exempel 32 sändnings- och 32 mottagningskanaler. Detta gör att de kan anpassas till kundernas och marknadernas specifika krav, från kostnadseffektiva till prestandaorienterade applikationer. De högupplösta radarsensorerna är en del av FORVIA HELLAs ForWave7 radarproduktfamilj. Utöver ForWave7HD-varianten har FORVIA HELLA utvecklat ”ForWave7e”, en särskilt kostnadsoptimerad version som fortfarande levererar hög prestanda. FORVIA HELLA fick en order för denna variant från en ledande billeverantör i Asien under sommaren i år. Vid sidan av F
    för 2 dagar sedan
    för 2 dagar sedan
    Tack Vestenir! Bra info. Hella var bland de sista att släppa 24 GHz och visar nu tydligt att de vill tillbaka till tätklungan. Och antennen till HRR-sensorn tillverkas av Gapwaves istf på licens, så kassaklirr följer. Men, en liten fundering: För L3 lär väl även en imaging radar behövas. Ska Hella fixa även den, eller ska nån annan leverantör stå för den? Eller tänker jag fel?
  • 8 dec.
    Ryktas/spekuleras om BMW på Discord. Kanske VD får avslöja då bilen rullar på vägarna i början på vintern. I så fall kan vi få ett litet ryck uppåt då?
    för 3 dagar sedan
    ·
    för 3 dagar sedan
    ·
    Det kunde man verkligen hoppas. Tycker den är lite seg för tillfället😅
  • 5 dec.
    5 dec.
    Nu måste VD komma med fler bilar räcker inte med bara Mercedes.
    för 10 tim sedan
    för 10 tim sedan
    Vi väntar på mer!
  • 21 nov.
    21 nov.
    Är detta sant eller ska man va källkritik var fick du den infon i från
    24 nov.
    24 nov.
    BTA betyder betald tecknad aktie.
  • 18 nov.
    18 nov.
    Har jag förstått rätt att största ägaren Kildal, har valt att inte använda sina teckningsrätter? Kan ju inte vara bra?
    20 nov.
    20 nov.
    Helt riktigt teknikflygqarn, tvärtom positivt då det kommit in mer kvalificerade investerare som tror på bolaget
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

SwedenFirst North Sweden
Antal
Köp
140
Sälj
Antal
2 021

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
21--
96--
2--
21--
8--
Högst
16,64
VWAP
16,08
Lägst
15,7
OmsättningAntal
1,1 70 940
VWAP
16,08
Högst
16,64
Lägst
15,7
OmsättningAntal
1,1 70 940

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades