Q3-rapport
26 dagar sedan‧25min
25,063 SEK/aktie
Senaste utdelning
Orderdjup
Nasdaq Stockholm
Antal
Köp
21 274
Sälj
Antal
27 178
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 2 957 | - | - | ||
| 584 | - | - | ||
| 380 | - | - | ||
| 5 | - | - | ||
| 328 | - | - |
Högst
1,475VWAP
Lägst
1,408OmsättningAntal
0,8 530 162
VWAP
Högst
1,475Lägst
1,408OmsättningAntal
0,8 530 162
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 4 feb. 2026 |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 24 okt. | |
| 2025 Q2-rapport | 29 juli | |
| 2024 Årsstämma | 28 maj | |
| 2025 Q1-rapport | 7 maj | |
| 2024 Q4-rapport | 4 feb. |
Data hämtas från Millistream, Quartr
Kunder har även besökt
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- för 12 tim sedanför 12 tim sedanPå väg mot konkurs??för 11 tim sedanför 11 tim sedanSannolikt inte, men uppköp, lån eller nyemission ligger i korten. Vissa har hävdat att nästa kvartal bjuder på positiva överraskningar. Jag är skeptisk och Q1 2026 ser jag inte några betydande varaktiga intäkter, men kan vända 2026-27? Blir gärna motbevisad.
- 14 nov.14 nov."Med kursen kring 1,5 SEK är bolaget i en tidig fas av kommersialisering. När EU:s lagkrav på DMS slår igenom 2026–2028 kan intäkterna växa kraftigt, vilket i sin tur kan ge en multipel expansion. Analytiker ser potential för kursen att stiga till 3–5 SEK på kort sikt (2026–2027) om bolaget levererar på sina design wins, och 7–10 SEK mot 2030 vid full volymproduktion." CoPilot
- ·8 nov.Hej allihopa Baserat på all data jag har granskat (tekniska funktioner, strategiska partnerskap, offentliga tillkännagivanden och uteslutandet av andra OEM-tillverkare) är den mest sannolika europeiska biltillverkaren som samarbetar med Tobii för massproduktion Mercedes-Benz. Varför jag tror detta? 1. Teknisk kompatibilitet Tobii erbjuder attention computing och ögonaktiverat filbyte, vilket stämmer överens med de avancerade funktionerna i Mercedes MBUX- och Drive Pilot-system. 2. Partnerskap med STMicroelectronics Tobii samarbetar med STMicro, som redan är en sensorleverantör till Mercedes, vilket underlättar integrationen. 3. Frånvaro av Smart Eye Mercedes har inget bekräftat partnerskap med Smart Eye, till skillnad från Audi, BMW, Volvo, Porsche, etc. 4. Premiumstatus Tobii hänvisar till en ”premium europeisk biltillverkare” och Mercedes passar perfekt in på den beskrivningen. 5. Fokus på DCAS Tobii uppger att dess teknik används i Driver Control Assistance Systems (DCAS), vilket Mercedes redan implementerar i modeller som EQS och S-Klass. Enligt min åsikt är det bättre att köpa än att sälja.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Q3-rapport
26 dagar sedan‧25min
25,063 SEK/aktie
Senaste utdelning
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- för 12 tim sedanför 12 tim sedanPå väg mot konkurs??för 11 tim sedanför 11 tim sedanSannolikt inte, men uppköp, lån eller nyemission ligger i korten. Vissa har hävdat att nästa kvartal bjuder på positiva överraskningar. Jag är skeptisk och Q1 2026 ser jag inte några betydande varaktiga intäkter, men kan vända 2026-27? Blir gärna motbevisad.
- 14 nov.14 nov."Med kursen kring 1,5 SEK är bolaget i en tidig fas av kommersialisering. När EU:s lagkrav på DMS slår igenom 2026–2028 kan intäkterna växa kraftigt, vilket i sin tur kan ge en multipel expansion. Analytiker ser potential för kursen att stiga till 3–5 SEK på kort sikt (2026–2027) om bolaget levererar på sina design wins, och 7–10 SEK mot 2030 vid full volymproduktion." CoPilot
- ·8 nov.Hej allihopa Baserat på all data jag har granskat (tekniska funktioner, strategiska partnerskap, offentliga tillkännagivanden och uteslutandet av andra OEM-tillverkare) är den mest sannolika europeiska biltillverkaren som samarbetar med Tobii för massproduktion Mercedes-Benz. Varför jag tror detta? 1. Teknisk kompatibilitet Tobii erbjuder attention computing och ögonaktiverat filbyte, vilket stämmer överens med de avancerade funktionerna i Mercedes MBUX- och Drive Pilot-system. 2. Partnerskap med STMicroelectronics Tobii samarbetar med STMicro, som redan är en sensorleverantör till Mercedes, vilket underlättar integrationen. 3. Frånvaro av Smart Eye Mercedes har inget bekräftat partnerskap med Smart Eye, till skillnad från Audi, BMW, Volvo, Porsche, etc. 4. Premiumstatus Tobii hänvisar till en ”premium europeisk biltillverkare” och Mercedes passar perfekt in på den beskrivningen. 5. Fokus på DCAS Tobii uppger att dess teknik används i Driver Control Assistance Systems (DCAS), vilket Mercedes redan implementerar i modeller som EQS och S-Klass. Enligt min åsikt är det bättre att köpa än att sälja.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Nasdaq Stockholm
Antal
Köp
21 274
Sälj
Antal
27 178
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 2 957 | - | - | ||
| 584 | - | - | ||
| 380 | - | - | ||
| 5 | - | - | ||
| 328 | - | - |
Högst
1,475VWAP
Lägst
1,408OmsättningAntal
0,8 530 162
VWAP
Högst
1,475Lägst
1,408OmsättningAntal
0,8 530 162
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Kunder har även besökt
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 4 feb. 2026 |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 24 okt. | |
| 2025 Q2-rapport | 29 juli | |
| 2024 Årsstämma | 28 maj | |
| 2025 Q1-rapport | 7 maj | |
| 2024 Q4-rapport | 4 feb. |
Data hämtas från Millistream, Quartr
Q3-rapport
26 dagar sedan‧25min
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 4 feb. 2026 |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 24 okt. | |
| 2025 Q2-rapport | 29 juli | |
| 2024 Årsstämma | 28 maj | |
| 2025 Q1-rapport | 7 maj | |
| 2024 Q4-rapport | 4 feb. |
Data hämtas från Millistream, Quartr
25,063 SEK/aktie
Senaste utdelning
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- för 12 tim sedanför 12 tim sedanPå väg mot konkurs??för 11 tim sedanför 11 tim sedanSannolikt inte, men uppköp, lån eller nyemission ligger i korten. Vissa har hävdat att nästa kvartal bjuder på positiva överraskningar. Jag är skeptisk och Q1 2026 ser jag inte några betydande varaktiga intäkter, men kan vända 2026-27? Blir gärna motbevisad.
- 14 nov.14 nov."Med kursen kring 1,5 SEK är bolaget i en tidig fas av kommersialisering. När EU:s lagkrav på DMS slår igenom 2026–2028 kan intäkterna växa kraftigt, vilket i sin tur kan ge en multipel expansion. Analytiker ser potential för kursen att stiga till 3–5 SEK på kort sikt (2026–2027) om bolaget levererar på sina design wins, och 7–10 SEK mot 2030 vid full volymproduktion." CoPilot
- ·8 nov.Hej allihopa Baserat på all data jag har granskat (tekniska funktioner, strategiska partnerskap, offentliga tillkännagivanden och uteslutandet av andra OEM-tillverkare) är den mest sannolika europeiska biltillverkaren som samarbetar med Tobii för massproduktion Mercedes-Benz. Varför jag tror detta? 1. Teknisk kompatibilitet Tobii erbjuder attention computing och ögonaktiverat filbyte, vilket stämmer överens med de avancerade funktionerna i Mercedes MBUX- och Drive Pilot-system. 2. Partnerskap med STMicroelectronics Tobii samarbetar med STMicro, som redan är en sensorleverantör till Mercedes, vilket underlättar integrationen. 3. Frånvaro av Smart Eye Mercedes har inget bekräftat partnerskap med Smart Eye, till skillnad från Audi, BMW, Volvo, Porsche, etc. 4. Premiumstatus Tobii hänvisar till en ”premium europeisk biltillverkare” och Mercedes passar perfekt in på den beskrivningen. 5. Fokus på DCAS Tobii uppger att dess teknik används i Driver Control Assistance Systems (DCAS), vilket Mercedes redan implementerar i modeller som EQS och S-Klass. Enligt min åsikt är det bättre att köpa än att sälja.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Nasdaq Stockholm
Antal
Köp
21 274
Sälj
Antal
27 178
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 2 957 | - | - | ||
| 584 | - | - | ||
| 380 | - | - | ||
| 5 | - | - | ||
| 328 | - | - |
Högst
1,475VWAP
Lägst
1,408OmsättningAntal
0,8 530 162
VWAP
Högst
1,475Lägst
1,408OmsättningAntal
0,8 530 162
Mäklarstatistik
Ingen data hittades






