Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Elliptic Laboratories

Elliptic Laboratories

2026 Q1-rapport
32 dagar sedan

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
575--
22--
622--
379--
200--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
27 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
21 maj
2025 Q4-rapport
26 feb.
2025 Q3-rapport
20 nov. 2025
2025 Q2-rapport
28 aug. 2025
2025 Q1-rapport
22 maj 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 5 tim sedan · Ändrad
    ·
    Här pågår det som kan tyda på negativ kursmanipulation. Större säljorder läggs in på lägst i orderboken för att hålla köpintresset i schack och kursen nere. Jag observerade förra veckan att när en auktion uppstod på samma kurs som säljorder låg inne, försvann hela ordern men kom tillbaka genast efter att auktionen var över. Man måste anta att blankare ligger bakom detta.
    för 1 tim sedan
    ·
    Kan ju också bara vara lågt intresse och ett företag som är mitt i en lång ökenvandring. Plötsligt kan det hända att de hittar en magisk oas på vägen, men mer sannolikt är det att de måste fråga förbipasserande om vatten och mat på vägen. Men för de som håller, så är det både guld och diamanter i väskorna som är kopplade till kamelen när de äntligen når Damaskus.
  • för 7 tim sedan · Ändrad
    ·
    Så allt var äntligen tillbaka till det normala igen 13 NOK i år 🙏🙏🙏
    för 7 tim sedan
    ·
    Hehe nu är det väl det normala 2.8 som den alltid går till🙏😎
  • för 7 tim sedan
    ·
    Då var äntligen allt som normalt igen 2.8🙏🙏🙏
  • 18 juni
    ·
    Är det någon som egentligen förstår varför ledningen inte ger bättre guidning? Nu när intäkterna måste periodiseras, vet de ju mer om när intäkterna kommer. Den enda x-faktorn är ju volymintäkten när minimiförpliktelserna passeras. De har prognoser från kunder osv. Det som alla företag vanligtvis kämpar med är att veta om de får nya kontrakt — men det har de pipeline på, så de borde kunna guida på årsomsättning. Och nu har ju styrelsen bytt ledning, och kontrakt kommer in. Så vad mer än att detta är ett övergångsår tror de om 2026? Och hur går det med PC-integrationen hos andra leverantörer? Jag hoppas de presenterar några mål som vi som aktieägare kan mäta dem på.
    18 juni
    ·
    Jag tror ledningen är rädd för att lova guld och gröna skogar givet företagets historia. De fokuserar nog på att sänka kostnader och komma in i fler modeller, och bygga sten på sten innan de förhoppningsvis blir standard hos Lenovo, Xiaomi och andra. Det är mycket lovande med att de är integrerade i planerna för AMD och Intel bland annat. Mycket lovar gott för framtiden, men de är helt beroende av vad Lenovo och dessa aktörer landar i. Jag har tro på företaget på sikt, men tror det kommer att komma några gupp på vägen. De har gjort några misstag, och jag tror de ogärna vill komma ut med löften om antal sålda enheter innan pengarna faktiskt börjar ticka in och de kan se en riktning för vart det bär. De flesta här inne satsar på att goda nyheter om t.ex. integrering i hela serier kommer snart. Jag var inne, och är nu ute, för jag tror de kommer att behöva en till runda med medel för att undvika kortsiktigt och medellångt brus, för att kunna fokusera på utveckling och standardisering. Potentialen för detta företag är väldigt stor, på sikt.
  • 16 juni
    Snart som normalt 2.8😅😅😅
    16 juni
    ·
    Blir du inte trött på att skriva 2.8?😂😂🤣
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
32 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 5 tim sedan · Ändrad
    ·
    Här pågår det som kan tyda på negativ kursmanipulation. Större säljorder läggs in på lägst i orderboken för att hålla köpintresset i schack och kursen nere. Jag observerade förra veckan att när en auktion uppstod på samma kurs som säljorder låg inne, försvann hela ordern men kom tillbaka genast efter att auktionen var över. Man måste anta att blankare ligger bakom detta.
    för 1 tim sedan
    ·
    Kan ju också bara vara lågt intresse och ett företag som är mitt i en lång ökenvandring. Plötsligt kan det hända att de hittar en magisk oas på vägen, men mer sannolikt är det att de måste fråga förbipasserande om vatten och mat på vägen. Men för de som håller, så är det både guld och diamanter i väskorna som är kopplade till kamelen när de äntligen når Damaskus.
  • för 7 tim sedan · Ändrad
    ·
    Så allt var äntligen tillbaka till det normala igen 13 NOK i år 🙏🙏🙏
    för 7 tim sedan
    ·
    Hehe nu är det väl det normala 2.8 som den alltid går till🙏😎
  • för 7 tim sedan
    ·
    Då var äntligen allt som normalt igen 2.8🙏🙏🙏
  • 18 juni
    ·
    Är det någon som egentligen förstår varför ledningen inte ger bättre guidning? Nu när intäkterna måste periodiseras, vet de ju mer om när intäkterna kommer. Den enda x-faktorn är ju volymintäkten när minimiförpliktelserna passeras. De har prognoser från kunder osv. Det som alla företag vanligtvis kämpar med är att veta om de får nya kontrakt — men det har de pipeline på, så de borde kunna guida på årsomsättning. Och nu har ju styrelsen bytt ledning, och kontrakt kommer in. Så vad mer än att detta är ett övergångsår tror de om 2026? Och hur går det med PC-integrationen hos andra leverantörer? Jag hoppas de presenterar några mål som vi som aktieägare kan mäta dem på.
    18 juni
    ·
    Jag tror ledningen är rädd för att lova guld och gröna skogar givet företagets historia. De fokuserar nog på att sänka kostnader och komma in i fler modeller, och bygga sten på sten innan de förhoppningsvis blir standard hos Lenovo, Xiaomi och andra. Det är mycket lovande med att de är integrerade i planerna för AMD och Intel bland annat. Mycket lovar gott för framtiden, men de är helt beroende av vad Lenovo och dessa aktörer landar i. Jag har tro på företaget på sikt, men tror det kommer att komma några gupp på vägen. De har gjort några misstag, och jag tror de ogärna vill komma ut med löften om antal sålda enheter innan pengarna faktiskt börjar ticka in och de kan se en riktning för vart det bär. De flesta här inne satsar på att goda nyheter om t.ex. integrering i hela serier kommer snart. Jag var inne, och är nu ute, för jag tror de kommer att behöva en till runda med medel för att undvika kortsiktigt och medellångt brus, för att kunna fokusera på utveckling och standardisering. Potentialen för detta företag är väldigt stor, på sikt.
  • 16 juni
    Snart som normalt 2.8😅😅😅
    16 juni
    ·
    Blir du inte trött på att skriva 2.8?😂😂🤣
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
575--
22--
622--
379--
200--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
27 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
21 maj
2025 Q4-rapport
26 feb.
2025 Q3-rapport
20 nov. 2025
2025 Q2-rapport
28 aug. 2025
2025 Q1-rapport
22 maj 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
32 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
27 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
21 maj
2025 Q4-rapport
26 feb.
2025 Q3-rapport
20 nov. 2025
2025 Q2-rapport
28 aug. 2025
2025 Q1-rapport
22 maj 2025

Relaterade värdepapper

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 5 tim sedan · Ändrad
    ·
    Här pågår det som kan tyda på negativ kursmanipulation. Större säljorder läggs in på lägst i orderboken för att hålla köpintresset i schack och kursen nere. Jag observerade förra veckan att när en auktion uppstod på samma kurs som säljorder låg inne, försvann hela ordern men kom tillbaka genast efter att auktionen var över. Man måste anta att blankare ligger bakom detta.
    för 1 tim sedan
    ·
    Kan ju också bara vara lågt intresse och ett företag som är mitt i en lång ökenvandring. Plötsligt kan det hända att de hittar en magisk oas på vägen, men mer sannolikt är det att de måste fråga förbipasserande om vatten och mat på vägen. Men för de som håller, så är det både guld och diamanter i väskorna som är kopplade till kamelen när de äntligen når Damaskus.
  • för 7 tim sedan · Ändrad
    ·
    Så allt var äntligen tillbaka till det normala igen 13 NOK i år 🙏🙏🙏
    för 7 tim sedan
    ·
    Hehe nu är det väl det normala 2.8 som den alltid går till🙏😎
  • för 7 tim sedan
    ·
    Då var äntligen allt som normalt igen 2.8🙏🙏🙏
  • 18 juni
    ·
    Är det någon som egentligen förstår varför ledningen inte ger bättre guidning? Nu när intäkterna måste periodiseras, vet de ju mer om när intäkterna kommer. Den enda x-faktorn är ju volymintäkten när minimiförpliktelserna passeras. De har prognoser från kunder osv. Det som alla företag vanligtvis kämpar med är att veta om de får nya kontrakt — men det har de pipeline på, så de borde kunna guida på årsomsättning. Och nu har ju styrelsen bytt ledning, och kontrakt kommer in. Så vad mer än att detta är ett övergångsår tror de om 2026? Och hur går det med PC-integrationen hos andra leverantörer? Jag hoppas de presenterar några mål som vi som aktieägare kan mäta dem på.
    18 juni
    ·
    Jag tror ledningen är rädd för att lova guld och gröna skogar givet företagets historia. De fokuserar nog på att sänka kostnader och komma in i fler modeller, och bygga sten på sten innan de förhoppningsvis blir standard hos Lenovo, Xiaomi och andra. Det är mycket lovande med att de är integrerade i planerna för AMD och Intel bland annat. Mycket lovar gott för framtiden, men de är helt beroende av vad Lenovo och dessa aktörer landar i. Jag har tro på företaget på sikt, men tror det kommer att komma några gupp på vägen. De har gjort några misstag, och jag tror de ogärna vill komma ut med löften om antal sålda enheter innan pengarna faktiskt börjar ticka in och de kan se en riktning för vart det bär. De flesta här inne satsar på att goda nyheter om t.ex. integrering i hela serier kommer snart. Jag var inne, och är nu ute, för jag tror de kommer att behöva en till runda med medel för att undvika kortsiktigt och medellångt brus, för att kunna fokusera på utveckling och standardisering. Potentialen för detta företag är väldigt stor, på sikt.
  • 16 juni
    Snart som normalt 2.8😅😅😅
    16 juni
    ·
    Blir du inte trött på att skriva 2.8?😂😂🤣
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
575--
22--
622--
379--
200--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm