Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Rheinmetall

2026 Q1-rapport
48 dagar sedan
11,50 EUR/aktie
Senaste utdelning
0,97%Direktavk.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
6 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
7 maj
2025 Q4-rapport
11 mars
2025 Q3-rapport
6 nov. 2025
2025 Q2-rapport
7 aug. 2025
2025 Q1-rapport
8 maj 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 29 min sen
    ·
    Trovärdiga källor bekräftar uttalandena från rysk sida. Lägg märke till hur ryssarna vill starta fredssamtalen: https://news.sky.com/story/vladimir-putin-says-russia-ready-for-peace-talks-after-ukraine-refinery-strikes-13557152 Jag läste om detta från icke-trovärdiga källor igår. Lavrov kallar bland annat den ukrainske presidenten: "Fuhrer," och då är det på många sätt fastställt. Om man bortser från Trump och Iran, där den amerikanske presidenten håller på med samma grejer. Världen accepterar sådant från stora nationers ledare nu. Jag tolkade det som oseriöst ändå, men marknaden gillar inte osäkerhet. Då går det ner och jag förlorar pengar. Part of the game. Viktigt att komma ihåg varför jag köpte företaget kontra Kog från början då. Jag tror inte att kursen återhämtar sig på kort sikt, oavsett uttalanden från ukrainsk sida. Det går bra.
    för 15 min sen
    ·
    «Europeiska försvarsaktier backade kraftigt på onsdagen efter uppgifter om att Tyskland planerar att skrota ett mångmiljardprojekt för byggandet av sex fregatter. Det rapporterar Financial Times.» - hela ärendet kan läsas på nyheter om företaget. Jag tänker att det möjligen är en överreaktion, men jag har redan det jag ska ha i Rhein. Skulle inte handla idag, för mycket osäkerhet.
  • för 38 min sen
    ·
    Frågade ChatGPT om det stora fallet idag. Svaret kommer här. Rheinmetall faller kraftigt idag huvudsakligen på **en konkret nyhet om ett möjligt förlorat/uppskjutet stort marinprojekt i Tyskland**. Reuters rapporterar idag, **24 juni 2026**, att Rheinmetall föll runt **12,3 % tidigt i handeln** efter en medierapport om att Tyskland ska skrota planen att bygga sitt största krigsfartyg sedan andra världskriget, och istället köpa **åtta mindre fregatter från rivalen TKMS**. Samtidigt steg TKMS-aktien kraftigt. ([Reuters][1]) Det betyder att marknaden sannolikt reagerar på detta: **1. Risk för förlorad order/tillväxthistoria** Rheinmetall har varit högt prissatt eftersom investerare förväntar sig stora försvarsordrar under de kommande åren. När ett stort marinprojekt verkar falla bort eller gå till en konkurrent, slår det extra hårt. **2. Marin/osäkerhet var redan en svag punkt** Morningstar påpekade nyligen att investerare redan var oroliga för bland annat förseningar, svagare kassaflöde, backlog-konvertering och osäkerhet kring marinprojekt hos Rheinmetall. ([Morningstar][2]) **3. Hela försvarssektorn är svagare idag** Reuters skriver också att den europeiska aerospace & defence-sektorn var svagast på STOXX 600, ned runt **1,7 %**, men Rheinmetall föll mycket mer än sektorn på grund av den specifika nyheten. ([Reuters][1]) **4. Detta är inte nödvändigtvis en förändring i hela det långsiktiga försvars-caset** Det är en kraftigt negativ nyhet för sentimentet, men inte samma sak som att Rheinmetalls långsiktiga ammunitions-, landförsvars- och europeiska upprustnings-case är förstört. Morningstar har fortsatt varit konstruktiva gällande europeiskt försvar och Rheinmetall, men har samtidigt varnat för just sådana risker. ([Morningstar][3]) Min bedömning: **Fallet ser mer ut som en order-/sentimentreaktion än en fundamental kollaps i företaget.** Men 15 % på en dag visar att RHM är högt prissatt och mycket känsligt för nyheter om kontrakt, förseningar och politiska prioriteringar. För din portfölj skulle jag inte paniksälja vid första reaktionen, men jag skulle överväga om RHM fortfarande har för hög vikt jämfört med KOG, Saab, BAE, Hensoldt och Kitron. [1]: https://www.reuters.com/business/aerospace-defense/european-shares-muted-investors-assess-us-iran-talks-2026-06-24/ "European shares muted as investors assess US-Iran talks | Reuters" [2]: https://global.morningstar.com/en-nd/stocks/rheinmetall-addressing-key-investors-concerns-after-recent-weakness?utm_source=chatgpt.com "Rheinmetall: Addressing Key Investor's Concerns After ..." [3]: https://global.morningstar.com/en-gb/stocks/rheinmetall-stock-what-investors-are-getting-wrong?utm_source=chatgpt.com "Rheinmetall Stock: What Investors Are Getting Wrong"
    för 11 min sen
    ·
    Oanvändbart att dela AI
  • för 44 min sen
    ·
    Är det nu man ska köpa upp eller gissar ni att den ska ytterligare ner?
    för 18 min sen
    ·
    Osäkerhet drar ner prissättningen är det enkla svaret. Det lite mer komplicerade är stora försäljningar från investerare eller institutionella företag som ska ta hem vinsterna. Då måste de sälja till allt lägre pris på den öppna marknaden. Aktierna ska ut, oavsett vad. Vidare börjar retails, alltså små privata investerare, dra sig ur. Antingen för att de förlorar nattsömnen eller tvingas ut till följd av belånade portföljer. Då kan spiralen gå nedåt. Novo nordisk är ett typiskt exempel på hur snabbt kvalitet kan sjunka efter lång tids upphaussning. Det viktiga är: volym, vem som säljer och varför? Är volymen lägre än normalt och det finns få aktier till salu till nuvarande prissättning kan spiralen peka uppåt igen. Hade jag stått utanför marknaden skulle jag nog inte ha investerat idag. Jag skulle ha undersökt ovanstående och väntat lite.
  • för 46 min sen
    ·
    P/E-estimat fortfarande 28 för 2026 vid denna 1000€-nivå. Så det skulle vara normalt prissatt under 2027/2028 om tillväxt eps-estimaten håller.
  • för 58 min sen
    ·
    Putin är redo att förhandla "fred" under villkor som är en total kapitulation. Förutsättningen för att sätta sig vid förhandlinsbordet är att Ryssland garanterar landets säkerhet och de har vetorätt över andra länders inblandning. Utöver att det är komplett oacceptabelt för Ukrine. För EU och NATO kommer det också att vara uteslutet eftersom Ukriane sitter på så många moderna NATO-vapen, drönarteknologi och förmodligen har världens modernaste armé. Det kommer att vara ett oacceptabelt stort säkerhetshot mot väst om Rysslands och Ukraines arméer slås samman. Särskilt nu när USA inte längre går att räkna med. Så jag kan inte se att ett fredsavtal är realistiskt, tvärtom, så bör det vara anledning till stor oro. Marknaden reagerar ju på rykten och så faller den våldsamt. Men man måste också fråga, kan aktien bära att ha stigit 1,000%? Den ena stora ordern efter den andra, fabriker som förmodligen kommer upp i varv, nästa kvartalsrapport bör vara ganska bra. Det är väl rimligt att den stiger, men så mycket? Är det en "Falling knife"? Är det någon som har något annat än FOMO att gå efter?
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
48 dagar sedan
11,50 EUR/aktie
Senaste utdelning
0,97%Direktavk.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 29 min sen
    ·
    Trovärdiga källor bekräftar uttalandena från rysk sida. Lägg märke till hur ryssarna vill starta fredssamtalen: https://news.sky.com/story/vladimir-putin-says-russia-ready-for-peace-talks-after-ukraine-refinery-strikes-13557152 Jag läste om detta från icke-trovärdiga källor igår. Lavrov kallar bland annat den ukrainske presidenten: "Fuhrer," och då är det på många sätt fastställt. Om man bortser från Trump och Iran, där den amerikanske presidenten håller på med samma grejer. Världen accepterar sådant från stora nationers ledare nu. Jag tolkade det som oseriöst ändå, men marknaden gillar inte osäkerhet. Då går det ner och jag förlorar pengar. Part of the game. Viktigt att komma ihåg varför jag köpte företaget kontra Kog från början då. Jag tror inte att kursen återhämtar sig på kort sikt, oavsett uttalanden från ukrainsk sida. Det går bra.
    för 15 min sen
    ·
    «Europeiska försvarsaktier backade kraftigt på onsdagen efter uppgifter om att Tyskland planerar att skrota ett mångmiljardprojekt för byggandet av sex fregatter. Det rapporterar Financial Times.» - hela ärendet kan läsas på nyheter om företaget. Jag tänker att det möjligen är en överreaktion, men jag har redan det jag ska ha i Rhein. Skulle inte handla idag, för mycket osäkerhet.
  • för 38 min sen
    ·
    Frågade ChatGPT om det stora fallet idag. Svaret kommer här. Rheinmetall faller kraftigt idag huvudsakligen på **en konkret nyhet om ett möjligt förlorat/uppskjutet stort marinprojekt i Tyskland**. Reuters rapporterar idag, **24 juni 2026**, att Rheinmetall föll runt **12,3 % tidigt i handeln** efter en medierapport om att Tyskland ska skrota planen att bygga sitt största krigsfartyg sedan andra världskriget, och istället köpa **åtta mindre fregatter från rivalen TKMS**. Samtidigt steg TKMS-aktien kraftigt. ([Reuters][1]) Det betyder att marknaden sannolikt reagerar på detta: **1. Risk för förlorad order/tillväxthistoria** Rheinmetall har varit högt prissatt eftersom investerare förväntar sig stora försvarsordrar under de kommande åren. När ett stort marinprojekt verkar falla bort eller gå till en konkurrent, slår det extra hårt. **2. Marin/osäkerhet var redan en svag punkt** Morningstar påpekade nyligen att investerare redan var oroliga för bland annat förseningar, svagare kassaflöde, backlog-konvertering och osäkerhet kring marinprojekt hos Rheinmetall. ([Morningstar][2]) **3. Hela försvarssektorn är svagare idag** Reuters skriver också att den europeiska aerospace & defence-sektorn var svagast på STOXX 600, ned runt **1,7 %**, men Rheinmetall föll mycket mer än sektorn på grund av den specifika nyheten. ([Reuters][1]) **4. Detta är inte nödvändigtvis en förändring i hela det långsiktiga försvars-caset** Det är en kraftigt negativ nyhet för sentimentet, men inte samma sak som att Rheinmetalls långsiktiga ammunitions-, landförsvars- och europeiska upprustnings-case är förstört. Morningstar har fortsatt varit konstruktiva gällande europeiskt försvar och Rheinmetall, men har samtidigt varnat för just sådana risker. ([Morningstar][3]) Min bedömning: **Fallet ser mer ut som en order-/sentimentreaktion än en fundamental kollaps i företaget.** Men 15 % på en dag visar att RHM är högt prissatt och mycket känsligt för nyheter om kontrakt, förseningar och politiska prioriteringar. För din portfölj skulle jag inte paniksälja vid första reaktionen, men jag skulle överväga om RHM fortfarande har för hög vikt jämfört med KOG, Saab, BAE, Hensoldt och Kitron. [1]: https://www.reuters.com/business/aerospace-defense/european-shares-muted-investors-assess-us-iran-talks-2026-06-24/ "European shares muted as investors assess US-Iran talks | Reuters" [2]: https://global.morningstar.com/en-nd/stocks/rheinmetall-addressing-key-investors-concerns-after-recent-weakness?utm_source=chatgpt.com "Rheinmetall: Addressing Key Investor's Concerns After ..." [3]: https://global.morningstar.com/en-gb/stocks/rheinmetall-stock-what-investors-are-getting-wrong?utm_source=chatgpt.com "Rheinmetall Stock: What Investors Are Getting Wrong"
    för 11 min sen
    ·
    Oanvändbart att dela AI
  • för 44 min sen
    ·
    Är det nu man ska köpa upp eller gissar ni att den ska ytterligare ner?
    för 18 min sen
    ·
    Osäkerhet drar ner prissättningen är det enkla svaret. Det lite mer komplicerade är stora försäljningar från investerare eller institutionella företag som ska ta hem vinsterna. Då måste de sälja till allt lägre pris på den öppna marknaden. Aktierna ska ut, oavsett vad. Vidare börjar retails, alltså små privata investerare, dra sig ur. Antingen för att de förlorar nattsömnen eller tvingas ut till följd av belånade portföljer. Då kan spiralen gå nedåt. Novo nordisk är ett typiskt exempel på hur snabbt kvalitet kan sjunka efter lång tids upphaussning. Det viktiga är: volym, vem som säljer och varför? Är volymen lägre än normalt och det finns få aktier till salu till nuvarande prissättning kan spiralen peka uppåt igen. Hade jag stått utanför marknaden skulle jag nog inte ha investerat idag. Jag skulle ha undersökt ovanstående och väntat lite.
  • för 46 min sen
    ·
    P/E-estimat fortfarande 28 för 2026 vid denna 1000€-nivå. Så det skulle vara normalt prissatt under 2027/2028 om tillväxt eps-estimaten håller.
  • för 58 min sen
    ·
    Putin är redo att förhandla "fred" under villkor som är en total kapitulation. Förutsättningen för att sätta sig vid förhandlinsbordet är att Ryssland garanterar landets säkerhet och de har vetorätt över andra länders inblandning. Utöver att det är komplett oacceptabelt för Ukrine. För EU och NATO kommer det också att vara uteslutet eftersom Ukriane sitter på så många moderna NATO-vapen, drönarteknologi och förmodligen har världens modernaste armé. Det kommer att vara ett oacceptabelt stort säkerhetshot mot väst om Rysslands och Ukraines arméer slås samman. Särskilt nu när USA inte längre går att räkna med. Så jag kan inte se att ett fredsavtal är realistiskt, tvärtom, så bör det vara anledning till stor oro. Marknaden reagerar ju på rykten och så faller den våldsamt. Men man måste också fråga, kan aktien bära att ha stigit 1,000%? Den ena stora ordern efter den andra, fabriker som förmodligen kommer upp i varv, nästa kvartalsrapport bör vara ganska bra. Det är väl rimligt att den stiger, men så mycket? Är det en "Falling knife"? Är det någon som har något annat än FOMO att gå efter?
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
6 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
7 maj
2025 Q4-rapport
11 mars
2025 Q3-rapport
6 nov. 2025
2025 Q2-rapport
7 aug. 2025
2025 Q1-rapport
8 maj 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
48 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
6 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
7 maj
2025 Q4-rapport
11 mars
2025 Q3-rapport
6 nov. 2025
2025 Q2-rapport
7 aug. 2025
2025 Q1-rapport
8 maj 2025

Relaterade värdepapper

11,50 EUR/aktie
Senaste utdelning
0,97%Direktavk.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 29 min sen
    ·
    Trovärdiga källor bekräftar uttalandena från rysk sida. Lägg märke till hur ryssarna vill starta fredssamtalen: https://news.sky.com/story/vladimir-putin-says-russia-ready-for-peace-talks-after-ukraine-refinery-strikes-13557152 Jag läste om detta från icke-trovärdiga källor igår. Lavrov kallar bland annat den ukrainske presidenten: "Fuhrer," och då är det på många sätt fastställt. Om man bortser från Trump och Iran, där den amerikanske presidenten håller på med samma grejer. Världen accepterar sådant från stora nationers ledare nu. Jag tolkade det som oseriöst ändå, men marknaden gillar inte osäkerhet. Då går det ner och jag förlorar pengar. Part of the game. Viktigt att komma ihåg varför jag köpte företaget kontra Kog från början då. Jag tror inte att kursen återhämtar sig på kort sikt, oavsett uttalanden från ukrainsk sida. Det går bra.
    för 15 min sen
    ·
    «Europeiska försvarsaktier backade kraftigt på onsdagen efter uppgifter om att Tyskland planerar att skrota ett mångmiljardprojekt för byggandet av sex fregatter. Det rapporterar Financial Times.» - hela ärendet kan läsas på nyheter om företaget. Jag tänker att det möjligen är en överreaktion, men jag har redan det jag ska ha i Rhein. Skulle inte handla idag, för mycket osäkerhet.
  • för 38 min sen
    ·
    Frågade ChatGPT om det stora fallet idag. Svaret kommer här. Rheinmetall faller kraftigt idag huvudsakligen på **en konkret nyhet om ett möjligt förlorat/uppskjutet stort marinprojekt i Tyskland**. Reuters rapporterar idag, **24 juni 2026**, att Rheinmetall föll runt **12,3 % tidigt i handeln** efter en medierapport om att Tyskland ska skrota planen att bygga sitt största krigsfartyg sedan andra världskriget, och istället köpa **åtta mindre fregatter från rivalen TKMS**. Samtidigt steg TKMS-aktien kraftigt. ([Reuters][1]) Det betyder att marknaden sannolikt reagerar på detta: **1. Risk för förlorad order/tillväxthistoria** Rheinmetall har varit högt prissatt eftersom investerare förväntar sig stora försvarsordrar under de kommande åren. När ett stort marinprojekt verkar falla bort eller gå till en konkurrent, slår det extra hårt. **2. Marin/osäkerhet var redan en svag punkt** Morningstar påpekade nyligen att investerare redan var oroliga för bland annat förseningar, svagare kassaflöde, backlog-konvertering och osäkerhet kring marinprojekt hos Rheinmetall. ([Morningstar][2]) **3. Hela försvarssektorn är svagare idag** Reuters skriver också att den europeiska aerospace & defence-sektorn var svagast på STOXX 600, ned runt **1,7 %**, men Rheinmetall föll mycket mer än sektorn på grund av den specifika nyheten. ([Reuters][1]) **4. Detta är inte nödvändigtvis en förändring i hela det långsiktiga försvars-caset** Det är en kraftigt negativ nyhet för sentimentet, men inte samma sak som att Rheinmetalls långsiktiga ammunitions-, landförsvars- och europeiska upprustnings-case är förstört. Morningstar har fortsatt varit konstruktiva gällande europeiskt försvar och Rheinmetall, men har samtidigt varnat för just sådana risker. ([Morningstar][3]) Min bedömning: **Fallet ser mer ut som en order-/sentimentreaktion än en fundamental kollaps i företaget.** Men 15 % på en dag visar att RHM är högt prissatt och mycket känsligt för nyheter om kontrakt, förseningar och politiska prioriteringar. För din portfölj skulle jag inte paniksälja vid första reaktionen, men jag skulle överväga om RHM fortfarande har för hög vikt jämfört med KOG, Saab, BAE, Hensoldt och Kitron. [1]: https://www.reuters.com/business/aerospace-defense/european-shares-muted-investors-assess-us-iran-talks-2026-06-24/ "European shares muted as investors assess US-Iran talks | Reuters" [2]: https://global.morningstar.com/en-nd/stocks/rheinmetall-addressing-key-investors-concerns-after-recent-weakness?utm_source=chatgpt.com "Rheinmetall: Addressing Key Investor's Concerns After ..." [3]: https://global.morningstar.com/en-gb/stocks/rheinmetall-stock-what-investors-are-getting-wrong?utm_source=chatgpt.com "Rheinmetall Stock: What Investors Are Getting Wrong"
    för 11 min sen
    ·
    Oanvändbart att dela AI
  • för 44 min sen
    ·
    Är det nu man ska köpa upp eller gissar ni att den ska ytterligare ner?
    för 18 min sen
    ·
    Osäkerhet drar ner prissättningen är det enkla svaret. Det lite mer komplicerade är stora försäljningar från investerare eller institutionella företag som ska ta hem vinsterna. Då måste de sälja till allt lägre pris på den öppna marknaden. Aktierna ska ut, oavsett vad. Vidare börjar retails, alltså små privata investerare, dra sig ur. Antingen för att de förlorar nattsömnen eller tvingas ut till följd av belånade portföljer. Då kan spiralen gå nedåt. Novo nordisk är ett typiskt exempel på hur snabbt kvalitet kan sjunka efter lång tids upphaussning. Det viktiga är: volym, vem som säljer och varför? Är volymen lägre än normalt och det finns få aktier till salu till nuvarande prissättning kan spiralen peka uppåt igen. Hade jag stått utanför marknaden skulle jag nog inte ha investerat idag. Jag skulle ha undersökt ovanstående och väntat lite.
  • för 46 min sen
    ·
    P/E-estimat fortfarande 28 för 2026 vid denna 1000€-nivå. Så det skulle vara normalt prissatt under 2027/2028 om tillväxt eps-estimaten håller.
  • för 58 min sen
    ·
    Putin är redo att förhandla "fred" under villkor som är en total kapitulation. Förutsättningen för att sätta sig vid förhandlinsbordet är att Ryssland garanterar landets säkerhet och de har vetorätt över andra länders inblandning. Utöver att det är komplett oacceptabelt för Ukrine. För EU och NATO kommer det också att vara uteslutet eftersom Ukriane sitter på så många moderna NATO-vapen, drönarteknologi och förmodligen har världens modernaste armé. Det kommer att vara ett oacceptabelt stort säkerhetshot mot väst om Rysslands och Ukraines arméer slås samman. Särskilt nu när USA inte längre går att räkna med. Så jag kan inte se att ett fredsavtal är realistiskt, tvärtom, så bör det vara anledning till stor oro. Marknaden reagerar ju på rykten och så faller den våldsamt. Men man måste också fråga, kan aktien bära att ha stigit 1,000%? Den ena stora ordern efter den andra, fabriker som förmodligen kommer upp i varv, nästa kvartalsrapport bör vara ganska bra. Det är väl rimligt att den stiger, men så mycket? Är det en "Falling knife"? Är det någon som har något annat än FOMO att gå efter?
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm