2026 Q1-rapport
Endast PDF
35 dagar sedan
33,5905 NOK/aktie
Senaste utdelning
0,00%Direktavk.
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 228 | - | - | ||
| 834 | - | - | ||
| 276 | - | - | ||
| 656 | - | - | ||
| 213 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 27 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 19 maj | ||
2025 Q4-rapport 25 feb. | ||
2025 Q3-rapport 13 nov. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 26 aug. 2025 | ||
2025 Q1-rapport 27 maj 2025 |
Kunder har även besökt
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
- ·för 1 dag sedanPå årsstämman den 16 juni fick styrelsen fullmakt att köpa tillbaka upp till 10% av bolagets aktier. Grieg-familjen äger idag 53,3 % av aktierna genom Grieg Aqua, Ystholmen Felles och Kvasshøgdi. Om bolaget köper tillbaka och makulerar de aktier som fullmakten medger, kommer familjens ägarandel att öka till 59,2% – utan att de köper en enda aktie. Familjen har redan godkänt försäljningen av Finnmark och Kanada och mottagit över 2 miljarder i utdelning. Sett från en storägares perspektiv är det mycket fördelaktigt att öka ägarandelen genom återköp inför ett eventuellt förvärv eller försäljning👌🏻Är detta en fullmakt de har gett alla år och som man därför inte ska ta så allvarligt, eller är det något nytt de har börjat med i år?
- ·för 1 dag sedan«När man ser på fiskodlarnas estimerade exponering mot fiskodling i Norge per produktionsområde, skriver ABG Sundal Collier att alla fiskodlare utom Grieg Seafood ser en betydande minskning i sin exponering mot gröna områden.» Ändå faller denna mer än resten?Ser att flera har nämnt detta. Har något konkret kommit fram, eller är det bara spekulationer kopplade till de tidigare försäljningarna? Ser helt och hållet klart rationalen för Grieg att köpa upp nu.
- ·för 1 dag sedanBlir företaget avnoterat? Det måste ju vara en intern kostnadsfråga, såvida de inte ska göra emissioner eller andra saker? Är detta något som ledningen eventuellt kan kommunicera? Jag ser att Måsøval har kommenterat "strategiska alternativ". Men för Grieg-familjen måste väl pengasäcken vara så pass stor nu att de kommer att överväga att köpa "resterna"..?
- ·19 juniDetta företag har inget på börsen att göra.. hoppas det blir avnoterat. Om Mowi klappar 50kr aktien tar jag den och sticker.
- ·19 juni30.- per aktie är ju inte så halvdåligt, givet att problemen nu blir lösta så att vi får normal god drift och tillväxt. Jag har åtminstone köpt lite :-)30 kr är otroligt billigt om man tar fram kalkylatorn och räknar på värden i bolaget.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
2026 Q1-rapport
Endast PDF
35 dagar sedan
33,5905 NOK/aktie
Senaste utdelning
0,00%Direktavk.
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
- ·för 1 dag sedanPå årsstämman den 16 juni fick styrelsen fullmakt att köpa tillbaka upp till 10% av bolagets aktier. Grieg-familjen äger idag 53,3 % av aktierna genom Grieg Aqua, Ystholmen Felles och Kvasshøgdi. Om bolaget köper tillbaka och makulerar de aktier som fullmakten medger, kommer familjens ägarandel att öka till 59,2% – utan att de köper en enda aktie. Familjen har redan godkänt försäljningen av Finnmark och Kanada och mottagit över 2 miljarder i utdelning. Sett från en storägares perspektiv är det mycket fördelaktigt att öka ägarandelen genom återköp inför ett eventuellt förvärv eller försäljning👌🏻Är detta en fullmakt de har gett alla år och som man därför inte ska ta så allvarligt, eller är det något nytt de har börjat med i år?
- ·för 1 dag sedan«När man ser på fiskodlarnas estimerade exponering mot fiskodling i Norge per produktionsområde, skriver ABG Sundal Collier att alla fiskodlare utom Grieg Seafood ser en betydande minskning i sin exponering mot gröna områden.» Ändå faller denna mer än resten?Ser att flera har nämnt detta. Har något konkret kommit fram, eller är det bara spekulationer kopplade till de tidigare försäljningarna? Ser helt och hållet klart rationalen för Grieg att köpa upp nu.
- ·för 1 dag sedanBlir företaget avnoterat? Det måste ju vara en intern kostnadsfråga, såvida de inte ska göra emissioner eller andra saker? Är detta något som ledningen eventuellt kan kommunicera? Jag ser att Måsøval har kommenterat "strategiska alternativ". Men för Grieg-familjen måste väl pengasäcken vara så pass stor nu att de kommer att överväga att köpa "resterna"..?
- ·19 juniDetta företag har inget på börsen att göra.. hoppas det blir avnoterat. Om Mowi klappar 50kr aktien tar jag den och sticker.
- ·19 juni30.- per aktie är ju inte så halvdåligt, givet att problemen nu blir lösta så att vi får normal god drift och tillväxt. Jag har åtminstone köpt lite :-)30 kr är otroligt billigt om man tar fram kalkylatorn och räknar på värden i bolaget.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 228 | - | - | ||
| 834 | - | - | ||
| 276 | - | - | ||
| 656 | - | - | ||
| 213 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Kunder har även besökt
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 27 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 19 maj | ||
2025 Q4-rapport 25 feb. | ||
2025 Q3-rapport 13 nov. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 26 aug. 2025 | ||
2025 Q1-rapport 27 maj 2025 |
2026 Q1-rapport
Endast PDF
35 dagar sedan
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 27 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 19 maj | ||
2025 Q4-rapport 25 feb. | ||
2025 Q3-rapport 13 nov. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 26 aug. 2025 | ||
2025 Q1-rapport 27 maj 2025 |
33,5905 NOK/aktie
Senaste utdelning
0,00%Direktavk.
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
- ·för 1 dag sedanPå årsstämman den 16 juni fick styrelsen fullmakt att köpa tillbaka upp till 10% av bolagets aktier. Grieg-familjen äger idag 53,3 % av aktierna genom Grieg Aqua, Ystholmen Felles och Kvasshøgdi. Om bolaget köper tillbaka och makulerar de aktier som fullmakten medger, kommer familjens ägarandel att öka till 59,2% – utan att de köper en enda aktie. Familjen har redan godkänt försäljningen av Finnmark och Kanada och mottagit över 2 miljarder i utdelning. Sett från en storägares perspektiv är det mycket fördelaktigt att öka ägarandelen genom återköp inför ett eventuellt förvärv eller försäljning👌🏻Är detta en fullmakt de har gett alla år och som man därför inte ska ta så allvarligt, eller är det något nytt de har börjat med i år?
- ·för 1 dag sedan«När man ser på fiskodlarnas estimerade exponering mot fiskodling i Norge per produktionsområde, skriver ABG Sundal Collier att alla fiskodlare utom Grieg Seafood ser en betydande minskning i sin exponering mot gröna områden.» Ändå faller denna mer än resten?Ser att flera har nämnt detta. Har något konkret kommit fram, eller är det bara spekulationer kopplade till de tidigare försäljningarna? Ser helt och hållet klart rationalen för Grieg att köpa upp nu.
- ·för 1 dag sedanBlir företaget avnoterat? Det måste ju vara en intern kostnadsfråga, såvida de inte ska göra emissioner eller andra saker? Är detta något som ledningen eventuellt kan kommunicera? Jag ser att Måsøval har kommenterat "strategiska alternativ". Men för Grieg-familjen måste väl pengasäcken vara så pass stor nu att de kommer att överväga att köpa "resterna"..?
- ·19 juniDetta företag har inget på börsen att göra.. hoppas det blir avnoterat. Om Mowi klappar 50kr aktien tar jag den och sticker.
- ·19 juni30.- per aktie är ju inte så halvdåligt, givet att problemen nu blir lösta så att vi får normal god drift och tillväxt. Jag har åtminstone köpt lite :-)30 kr är otroligt billigt om man tar fram kalkylatorn och räknar på värden i bolaget.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 228 | - | - | ||
| 834 | - | - | ||
| 276 | - | - | ||
| 656 | - | - | ||
| 213 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Ingen data hittades






